Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over D2 Automotive

EEN PREMIUM KEUS MET ONDERSCHEIDENDE SERVICE Als geen ander weten we wat auto’s voor mensen betekenen. Voor de een is het simpelweg vervoer, voor de ander is het een lifestyle. Bij D2 Automotive is het een lifestyle! De liefde voor premium auto’s gaat bij ons zo ver dat we hebben besloten onze liefde en expertise met u te delen. Bij D2 Automotive bent u verzekerd van vol-uitgeruste premium personenwagens van voornamelijk Duitse merken (Porsche, Mercedes-Benz, Audi, BMW, Volkswagen). Alle D2 occasions worden standaard geleverd met een D2 Garantiepakket. Zo bent u verzekerd van een kwalitatieve en veilige aankoop en bieden we bij elke auto een bijpassend garantie- en onderhoudsplan. Uw zorgeloze toekomst is onze zorg! Plan nu een bezichtigingsafspraak in (op afspraak) en laat u overtuigen van ons assortiment en onderscheidende service. Team D2 Automotive