Fijn bedrijf, goede service!

Zeer fijne communicatie! Alles goed besproken en binnen een halve dag stond alles! Snelle service en netjes gemonteerd!

Prima keuze geweest wat betrefd prijs kwaliteits verhouding. Werken perfect. Wij zijn zeer tevreden.

Top ervaring!

Zeer goede communicatie en ze komen hun afspraken na. Zeer professioneel en snel geplaatst. Als ik de andere kant ga doen weet ik Alex zeker weer te vinden.

Vriendelijk personeel en kwaliteit

Schutting laten plaatsen. Hoge kwaliteit en de mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Zowel in het voorproces als tijdens het plaatsen.

afspraken correct nagekomen

ondanks zeer slechte weersomstandigheden schutting door een man prima geplaatst

Goede en snelle communicatie in het voor process. Bekwaame schuttingzetter. Goed resultaat en goede prijs

Top werk

Schutting snel en goed geplaatst voor een prima prijs. Aanrader

Superschutting voor een prima prijs

De "bouwploeg" bestond uit één persoon, maar wat heeft deze man hard gewerkt! Het was bikkelen voor hem, maar savonds stond er een houtbetonschutting van 17 meter inclusief poort en wat voor één! Gekozen voor 21 planken (omdat we aan de openbare stoep zitten met onze hoekwoning), nauwelijks tot geen doorkijk. Wij zijn er heel blij mee!

Schutting mooi plaatsen was minder

Blijf erbij als ze je schutting gaan plaatsen. Ineens waren het moeilijke gaten die gemaakt moesten worden en kosten me 130 euro extra. Zogenaamd hadden ze met z’n tweeën ineens uur langer nodig. Een beton paal mee retour genomen en niets meer van gehoord. Zouden de aan nemers ook door nemen. Schutting op zich gewoon mooi. Plaatsen door onder aannemers ben ik niet te spreken over

Netjes gewerkt

Top ervaring

Had beter gekunt

Het hekwerk is goed geplaatst, maar de monteur was alleen en mijn buurman heeft hem meegeholpen. Hij heeft een eigen zaak en als er niemand thuis was geweest dan had de schutting er nog niet gestaan. de betonpalen alleen zetten is niet te doen veel te zwaar. Je betaald tenslotte ook voor het plaatsen van de schutting en ik vind het niet kunnen dat er dan iemand mee moet werken. De rest is allemaal prima verlopen.

Netjes en snel gewerkt door de mannen

Wij hebben een goede ervaring met het plaatsen van de nieuwe schutting, jammer alleen dat de kop van 1 van de palen zo beschadigd is

Snelle reactie op de vragen die we hadden. Goede prijs. Bij plaatsen was de man onverwacht alleen maar heeft zeer net werk geleverd. Kortom zeer tevreden.

Fijne medewerkers snelle plaatsing

Zeer goed overleg en netjes gewerkt

Alles netjes afgewerkt vriendelijk personeel Ben er heel blij mee

Prima schutting.

Beleefde keurige medewerker die op vakkundige wijze de schutting zeer snel plaatste.

Fijn geholpen de schutting zeer snel geleverd en vakkundig geplaatst een echte aanrader top werk ben uiterst tevreden.

zeer goede ervaring met Alex systeembouw

Snel, Goede communicatie, Uitstekend personeel, Snel duidelijk geregeld en gezet!

Duidelijk,goed contact

Duidelijke website, telefonisch goed bereikbaar.

Top!!

Mooie kwaliteit schutting. Super netjes geplaats.

Superblij met nieuwe schutting

Goede uitleg over verschillende materialen. Hulp bij keuze maken. Reageren snel, ook op korte termijn een afspraak kunnen maken om schutting te laten plaatsen. Plaatsen ging snel en vakkundig. Vriendelijk personeel.

Super tevreden met geplaatste schuttingen

Aangenaam verrast door dit bedrijf,vanaf de offerte,afspraak tot plaatsen en de correcte,vakkundige plaatsing en oplevering van beide bestelde schuttingen.Ook bezoek aan de zaak is als prettig ervaren.Ben een uiterst tevreden klant.

Super goede en snelle service

Goed contact. En snelle reactie. Zeer snel en professioneel geplaatst. Wij zijn echt zeer tevreden.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Na een offerte te hebben opgevraagd is het snel gegaan. Datum was binnen no time geprikt en gisteren is de schutting geplaatst. Communicatie was prettig en degene die de schutting kwam plaatsen (10 + 5 meter met poort) was vriendelijk en leek verstand te hebben van wat hij deed. Enig puntje van kritiek is dat er aangegeven werd dat ze proberen om voor 9 uur aanwezig te zijn (voor het plaatsen van de schutting), wat mij eigenlijk wel goed uitkwam. Maar om half 8 werd er al aangebeld. Verder top! En zeker een aanrader...

Eerlijke prijs, goede kwaliteit en uitstekende klantenservice

De offerte kwam snel binnen en was in eerste instantie compleet en duidelijk. Mijn vragen op de op zich al duidelijke voorwaarden werden snel beantwoord met een duidelijk en vriendelijk antwoord. Op de dag van plaatsen kwamen de monteurs om 8:00 op tijd aan. Tijdens het plaatsen vroegen ze keurig hoe iets op te lossen. De monteurs waren vriendelijk en deskundig. Om 12:00 was het werk gereed en werd keurig opgeleverd.

Tiendschuur 18

5768 SB Meijel

077 320 2060

Over Alex Systeembouw

Al meer dan 20 jaar is ons bedrijf gespecialiseerd in het maken en plaatsen van schuttingen. Op deze manier kan iedereen zelf bekijken wat de mogelijkheden zijn en dus ook zelf een schutting samenstellen. Wij maken vrijwel alles in eigen beheer, hierdoor kunnen wij u bij iedere offerte een scherpe prijs aanbieden. U kunt kiezen uit houten schuttingen, beton schuttingen hout beton schuttingen, groen schuttingen etc. Al onze schuttingen zijn in verschillende uitvoeringen te leveren en te combineren. Mocht u een leuke combinatie hebben gemaakt en vraagt u zich af wat de kosten zijn, dan kunt u geheel vrijblijvend een offerte of informatie aanvragen. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wilt u het product bezichtigen dan is dit ook een mogelijkheid, wij hebben namelijk in onze showroom diverse opstellingen gepresenteerd staan.