Ze waren ruim op tijd, professioneel en efficiënt. Beter kunt niet

Prima prijs/kwalitei

Zeer tevreden over de plaatsing van onze 15 meter lange schutting. Joep jeeft deze in zijn eentje mooi recht gezet. Super tevreden!

absoluut netjes gedaan

Mannen kwamen op tijd en hebben zeer professioneel de schutting geplaatst zonder problemen. Het eind product ziet er zeer netjes uit.

Optijd en zeer netje gewerkt

Mooie schutting vriendelijke medewerker.

Afgelopen maandag onze schutting geplaatst. Om half 8 was deze jonge man eral. Alleen hij was alleen zijn collega was ziek. Maar hij wou niet afzeggen dus hij alleen aan de slag gegaan. Hij netjes de schutting geplaatst in zijn eentje deze man is echt een harde werker. Mooi werk geleverd en zeer tevens over de schutting en de communicatie met dit bedrijf zeker een aanrader.

Uitmuntend, vriendelijk,snel en kwaliteit.

Vanaf her eerste contact tot met het plaatsen is alles goed verlopen. De heren die de hekken hebben geplaatst hebben hard gewerkt en kwaliteit geleverd dank hiervoor.

Prima. Schuttingen conform verwachting geplaatst. Netjes en snel!

De mannen hebben prima werk geleverd en de schuttingen vakkundig geplaatst. Kwamen wel 1 1/2 uur later dan gepland zonder dat even te laten weten. Zou goed zijn om dat even aan te geven als je wat later komt. Toen ze klaar waren, waren ze vertrokken zonder dat aan te geven. Dat vonden een beetje vreemd Maar de schutting is goed en snel geplaatst. Dus resultaat prima!

Zeer tevreden. Alles precies uitgevoerd zoals was afgesproken.

Aanrader!!!

Prachtige schutting! Alle communicatie is vlotjes verlopen en mijn vragen super snel beantwoord. Van offerte aanvraag tot het plaatsen van de schutting is soepel verlopen. Er is een prachtige schutting geplaatst. Het plaatsen ging erg snel de mannen zijn zeer vakkundig. Heel erg bedankt!

Prima werk

Twee hardwerkende mannen, ze waren volgens afspraak en hebben vakwerk geleverd.

Goed en professioneel

Zeer tevreden over de schutting, snel en professioneel gezet door 2 man met verstand van zaken.

Mooie schutting, tegen schappelijke prijs.

De schutting is door de bouwploeg netjes, snel en dus professioneel geplaatst. Alleen zet ik mijn vraagtekens bij het aanstorten van de palen. Er is 1 zak beton, droog bij de palen gestort, zonder water. Regen en grondwater doen de rest volgens de bouwers. Niet eens snel drogend beton, maar gewoon een zak die men voor 3 euro in de bouwmarkt kan kopen. Buiten dit punt ben ik zeer tevreden betreffende de afspraak, binnen 5 weken geplaatst, en de snelheid en vakkundigheid waarmee de bouwploeg de schutting heeft geplaatst.

Vriendelijk personeel. Werken netjes.

Vriendelijk personeel, werken heel netjes. Alex systeembouw is een aanrader voor schuttingen!!

Prima bedrijf komt afspraak na

Vriendelijke dienstverlening Youp heeft prima werk afgeleverd heel toffe gast schutting conform afspraak netjes geplaatst chapeau

Fijn bedrijf die zijn afspraak na komt.!!!

Via de site prijs aanvraag gedaan en de volgende dag al terug gebeld om een en ander door te spreken. Plaatsing van onze 21 meter schutting binnen 6 uur geplaatst incl. onder plaat en palen in beton gestort. Wat een perfectie !!

Zeer tevreden met eindresultaat

Zeer vriendelijke , kundige medewerker welke ook nog eens goed meedenkt om tot het mooiste resultaat te komen . Zeer tevreden met het eindresultaat

Top geplaatst en top service

Ondanks het warme weer, hebben de heren super werk geleverd

ik ben tevreden super mooi gedaan

Het bedrijf was op tijd heel netjes gedaan me buren zijn blij en ook het is echt de moeite waard om anderen aanraden om deze bedrijf te bellen voor plaatsen van je schutting.

Snel en goed

De man was alleen en met een hek van 6 meter en een poort was hij in anderhalf uur helemaal klaar. Kwaliteit helemaal goed. Erg tevreden

Uitmuntend

Zeer ervaren kracht, deze meneer kwam alleen en 20 m1 schutting geplaats op 6,5 uur . In een woord gewoon zeer goed.

Goed vakmanschap, zeer tevreden en snel gewerkt

Zoals ook de vorige keer, de schutting is weer perfect geplaatst

Ondanks het feit dat zijn maat ziek was die dag en hij alles zelf moest doen (met een beetje hulp van mij), heeft hij de schutting perfect gezet. Slecht 1 enkele opmerking . Persoonlijk vond ik het niet prettig dat alles van te voren betaald moest worden. Dit was de vorige keer niet zo en heb dit zelf wel op de offerte over het hoofd gezien, maar toch. Werd er zelfs ruim voor de betaal termijn via mail aan herinnert, dat ik het restbedrag nog niet had overgemaakt.

Goede service !!

Dit is inmiddels al de 2de keer dat wij door Alex Systeembouw een nieuwe schutting hebben laten plaatsen, deze keer betrof het een verlenging van de eerst geplaatste schutting. Goede communicatie, alles erg duidelijk, bij vragen gebeld en altijd tot een goede oplossing gekomen. Prijs kwaliteit - dik in orde ! Binnen 4 uur alles geplaatst door een vakkundige en prettige werknemer.

Schitterend werk geleverd

Mooi werk geleverd , vriendelijke service en toffe werkman

Prima werk

Snel antwoord, vakmensen, 100% tevreden

Tiendschuur 18 5768 SB Meijel

077 320 2060

Over Alex Systeembouw

Al meer dan 20 jaar is ons bedrijf gespecialiseerd in het maken en plaatsen van schuttingen. Op deze manier kan iedereen zelf bekijken wat de mogelijkheden zijn en dus ook zelf een schutting samenstellen. Wij maken vrijwel alles in eigen beheer, hierdoor kunnen wij u bij iedere offerte een scherpe prijs aanbieden. U kunt kiezen uit houten schuttingen, beton schuttingen hout beton schuttingen, groen schuttingen etc. Al onze schuttingen zijn in verschillende uitvoeringen te leveren en te combineren. Mocht u een leuke combinatie hebben gemaakt en vraagt u zich af wat de kosten zijn, dan kunt u geheel vrijblijvend een offerte of informatie aanvragen. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wilt u het product bezichtigen dan is dit ook een mogelijkheid, wij hebben namelijk in onze showroom diverse opstellingen gepresenteerd staan.