Geweldige uitvaart

De uitvaart was perfect geregeld geen aanmerkingen top ga zo door Mvg René Langenbach

uitstekend verzorgd afscheid

Johan is een zeer betrokken uitvaartondernemer met veel empathisch vermogen en met veel oog voor de laatste wensen van de overledene en nabestaanden, bovendien ook erg oplossingsgericht en voorziet je van goede adviezen wat betreft budget/kostenplaatje

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Met Johan in "zee" gaan, de beste keuze!

De visie en missie die Johan beschrijft draagt hij ook werkelijk uit. Johan is respectvol en integer, geen wens is hem teveel. Hij ontzorgt en geeft ondersteuning. Doet zijn ding zonder zelf in de belangstelling te staan. Ik beveel hem van harte aan.

Niets was teveel

een fantastische steun in die periode had het niet anders gewild

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Een mooie uitvaart van mijn geliefde

De uitvaart was mooi , ook mijn kinderen hebben heel veel steun aan Johan gehad , hij is een goede vriend geworden , zelfs met de kleinkinderen had hij een goed contact .

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Persoonlijke hulp op maat!

Hele goede ervaring met Johan en zijn collega’s. Warme betrokkenheid en begeleiding op maat afgestemd.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Johan was persoonlijk, inlevend en hield zeer nadrukkelijk rekening met de wensen van ons.

Johan heeft de uitvaart van mijn moeder op zeer prettige en persoonlijke wijze georganiseerd. De paar kleine dingetjes die er waren werden snel en naar tevredenheid opgelost.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Johan's hulp was super voor ons

Altijd tijd voor je, niet op de klok kijkend, bleef je langer was het goed. Verzorgt goed de uitvaart en wat er allemaal bij hoort

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Sympathieke en persoonlijke benadering.

Johan Uitvaartzorg is een uitstekende keuze. De persoonlijke benadering en de empatische verzorging van het geheel was in één woord fantastisch. Bedankt, Johan!

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Zeer goed verzorgd en fijne communicatie

Johan is een fijn persoon, en alles is bespreekbaar.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Tweemaal een afscheid, tweemaal zoals de overledene het zou hebben gewild.

Wij kwamen min of meer per ongeluk in contact met Johan. Wonend in Molenbeke zag mijn vrouw in de week dat een tante zou overlijden dat de kerk waar mijn tante vele jaren kwam voor uitvaarten was ingericht. Johan had de kerk aangepast in een stijl, die volledig bij haar paste. Als neven en nichten van onze tante zijn wij volstrekt niet kerkelijk, maar deze kerk paste precies bij haar. Toen zij die week overleed heeft Johan alle zaken die moesten worden geregeld tot in de puntjes aangepakt. En als het niet zo'n verdrietige zaak was, dan had je het ook gewoon als een feest kunnen beschouwen. Een half jaar later overleed onze moeder. Ook haar afscheid paste als gegoten. Heel anders, maar precies, zoals zij had gewild. Jammer dat de kerk niet meer voor dit doel wordt gebruikt. Maar het is zeker dat in alle andere situaties Johan een toegevoegde waarde biedt voor elk afscheid dat moet komen.

Mooi afscheid!

Johan begreep goed hoe wij de crematie van mn moeder vorm zouden willen geven. Zijn rustige en persoonlijke aanpak werd door alle aanwezigen zeer gewaardeerd. Een mooi afscheid!!!

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Goed duidelijk en alles bespreekbaar

Goede uitleg en luisterd naar wat je wensen zijn alles bespreekbaar

Betrokken

Goed gedaan Johan!

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Geweldige ondersteuning in een heftige tijd

Op alle aspecten heeft Johan bij bijgestaan bij de moeilijke periode in mijn leven. Hij werd al snel een onderdeel van de familie. En was alles te bespreken voor een waardig afscheid. Ik kan hem iedereen aanbevelen door zijn persoonlijke en betrokken manier van werken. In de gedachtenis van mijn man.

Bouwmeesterstraat 38

6821GT Arnhem

06 – 10 12 22 05

Over Uitvaartontzorger – Johan Uitvaartzorg

Mijn missie als uitvaartondernemer Johan Uitvaartzorg en de Uitvaartontzorger, is om binnen de uitvaartbranche een nieuw gezicht te laten zien en een nieuw geluid te laten horen. Niet lijzig en stoffig, maar vlot en ongekunsteld. En natuurlijk altijd persoonlijk en respectvol help ik u bij het realiseren van uw persoonlijke wensen. Naast blijven ontdekken naar bijzondere plekken vind ik het fijn om mensen samen te brengen en te verbinden. Ik vind het heel waardevol om op deze manier iets bij te dragen waarin mensen meer samenwerken en naar elkaar omkijken. Want ieder mens is uniek. Waarom zou je tijdens de laatste reis je identiteit wegstoppen? Voor een persoonlijke uitvaart op maat voor elk budget, biedt Johan Uitvaartzorg en Uitvaartontzorger u een complete uitvaart aan, bel voor meer informatie naar 06-10 12 22 05, ook als u elders verzekerd bent. www.johanuitvaartzorg.nl / www.uitvaartontzorger.nl

Over Uitvaartscore.nl