Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Johan Uitvaartzorg

Mijn missie als uitvaartondernemer Johan Uitvaartzorg, is om binnen de uitvaartbranche een nieuw gezicht te laten zien en een nieuw geluid te laten horen. Niet lijzig en stoffig, maar vlot en ongekunsteld. En natuurlijk altijd persoonlijk en respectvol help ik u bij het realiseren van uw persoonlijke wensen. Naast blijven ontdekken naar bijzondere plekken vind ik het fijn om mensen samen te brengen en te verbinden. Ik vind het heel waardevol om op deze manier iets bij te dragen waarin mensen meer samenwerken en naar elkaar omkijken. Want ieder mens is uniek. Waarom zou je tijdens de laatste reis je identiteit wegstoppen? Voor een persoonlijke uitvaart op maat voor elk budget, biedt Johan Uitvaartzorg u een complete uitvaart aan, bel voor meer informatie naar 06-10 12 22 05, ook als u elders verzekerd bent. www.johanuitvaartzorg.nl