Een goed gevoel om het goede te doen op het juiste moment

Een goede begeleiding met een goede balans tussen emotie en rationeel denken

Leeft direct mee vanaf het 1e contact

Johan is een lieve fijne transparante man die direct ziet waar de nabestaanden behoefte aan hebben. We zijn direct na zijn eerste bezoek compleet vrij van de zorgen omtrent het regelen van de uitvaart waardoor we snel aan de rouw konden beginnen. Communicatie en contact ontvangt Johan op elke manier en reageert snel. Wij zijn zeer zeer blij met zijn begeleiding. Johan je bent een kanjer. Lieve Wendy, michael en gezin

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Geruisloos wordt alles soepel geregeld, precies naar wens.

Johan heeft het talent om naadloos aan te sluiten bij je wensen en deze weet vorm te geven op een hoog niveau. Johan beweegt zich organisch tussen -op de voorgrond ondersteunen en sturen waar dat gewenst is, - de achtergrond geruisloos alles goed regelen. De kosten waren vooraf duidelijk, overzichtelijk en goede prijs/kwaliteitverhouding. Johan heb ik ervaren als een bijzonder prettig mens. Meevoelend en met humor. Ik was in goede, ervaren handen bij hem. Ik voelde mij gesteund en ontzorgd in deze moeilijke tijd. Ik kan Johan van harte aanraden.

Niets dan lof!!!!!

We hebben Johan leren kennen, als een lieve, aardige, begripvolle man. Samen hebben wij een mooi en waardig afscheid voor mijn vader geregeld. Wij zijn geroerd op de wijze, waarop met onze wensen werd omgegaan. Alles met een lach en een traan en onder het motto” niets moet, alles mag”. Jou suggestie om het afscheid bij de Raayhof te doen, was super! Goed verzorgd en intiem. Het crematorium in Heteren, was ook een goede keus. Klein, maar heel sfeervol. En hoe je ons bij hebt gestaan in deze moeilijke tijd, zullen we nooit vergeten. Heel hartelijk dank hiervoor! Langs deze weg ook een bedankje voor jouw team, dat altijd voor je klaar staat!

Familiegevoel

Het is nu alweer, of soms ook nog pas, ruim twee jaar geleden en als ik denk aan die ene intensieve week samen met Johan , voel ik zoveel warmte van dankbaarheid en liefde. Deze woorden zijn voldoende denk ik.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Meelevend, respectvol en op een ontspannen manier alles prima geregeld!

Bij het overlijden van mijn man heeft Johan mij en mijn dochters geweldig bijgestaan. We konden met onze vragen en wensen altijd bij hem terecht. De uitvaart was heel mooi, een fijn afscheid en op een geweldige locatie, Wijnmuseum Robbers van der Hoogen. Heel veel fijne reacties gehad!

Met hart en ziel

Johan heeft heel veel voor ons betekend na het plotseling overlijden van mijn zwager. Hij is iemand die zijn werk met hart en ziel doet helemaal afgestemd op de wensen van ons. Hij staat je bij met raad en daad. Hij geeft echt een persoonlijke touch aan de uitvaart. Ik denk met hele warme gevoelens terug aan een moeilijke tijd maar door Johan kijken we er héél goed op terug. In een woord geweldig!

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Na afloop vonden we dat het perfect was geweest.

In de aanloopfase hadden we het gevoel dat Johan iets te luidruchtig was. Tenslotte ging het om een overledene. Maar na een tijdje ging dat gevoel weg en maakte plaats voor tevredenheid. Hij luisterde goed, kende onze namen al snel, zodat hij een beetje ging lijken op een nieuw familielid. Op de dag van de crematie was hij perfect, stijlvol, indrukwekkend.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

De zorg en begeleiding van Johan is zeer betrokken en dichtbij de personen

Geen ‘standaard’ uitvaart ondernemer. Warm en zeer betrokken, ongekunsteld en zonder ‘professionele’ afstand. Geen boeken maar vanuit onze wensen en het hart en gevoel tot een erg mooie uitvaart gekomen.

rustgevend, empathisch en respectvol

door alles op een rustige, competente en betrokken manier te begeleiden heeft Johan gezorgd dat wij op een optimale en intense manier afscheid konden nemen.

Klasse

Johan is een meelevende oprechte zorgzame begrafenis ondernemer die er alles aan doet om je een uitvaart tegeven voor een eerlijke prijs met je meedenkt en je door de gevoelige momenten heen sleept. Ook als je een klein budget hebt probeert Johan er toch een mooie uitvaart van te maken . We hebben hem nu bij 3 uitvaarten gehad en kan alleen maar zeggen Klasse

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Een mooi en waardig afscheid gehad

Het was een verdrietige periode in ons leven maar mede door Johan en zijn medewerkers was het een prachtig afscheid en denken er met mooie herinneringen aan terug. Het geeft ons ook een goed gevoel dat het goed is afgesloten.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Een liefde volle man Johan meelevend alles kan mag niks is hem te veel goed verzorgde uitvaart gehad van mijn vader zeker aan te bevelen voor iedereen hij was fantastisch samen met Brenda top team

Bijzonder waardevol.

Het was 'n waar genoegen om met jou samen deze zware periode te beleven. Hulpvaardig, onopvallend, discreet, maar wel aanwezig. Ik heb het als 'n grote steun ervaren om met jou dit te beleven. Het voelde zo vertrouwd. om jou deskundigheid te ervaren, ook jou medewerkers alle lof. Ik ben erg blij dat we met jou in zee zijn gegaan. Ook familie en vrienden waren zeer te spreken over jou optreden. Nogmaals veel, veel dank.

zeer tevreden

Johan is warm, betrokken, luistert en voelt goed aan wat de wensen zijn en heeft, zeer belangrijk, humor!

geweldig zoals wij zijn geholpen en zoals wij zijn begeleid

geweldig zoals wij zijn geholpen en zoals wij zijn begeleid

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Een bijzondere en persoonlijke begeleiding tijdens een zeer zware periode

Johan biedt een persoonlijke begeleiding en sluit goed aan bij alle wensen. Hij is hierin oordeelloos en respectvol. Hij houdt rekening met de personen om hem heen en heeft als enige doel: het verzorgen van een mooi afscheid. Dit is merkbaar. Johan heeft mij en anderen direct betrokken bij het regelen van de dienst. Hij is transparant in de mogelijkheden en bijbehorende kosten. Hij staat daarbij open voor veranderingen en biedt de ruimte en tijd om in rust zaken te kunnen regelen.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Zeer persoonlijke en professionele begeleiding

Johan heeft voor mijn moeder een hele mooie uitvaart verzorgt. Hij heeft ons op een betrokken, respectvolle en professionele manier door het gehele proces begeleid. Mede door het meedenken van Johan hebben wij in deze lastige corona-tijd toch op een waardige en zeer passende manier van mijn moeder afscheid kunnen nemen, waar wij Johan erg dankbaar voor zijn.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Warm, alle ruimte voor onze wensen, niks was te gek

We hebben een zeer fijne ervaring gehad met Johan. Ik zou hem direct aanbevelen. Alles was mogelijk, geen idee te gek, maar vooral het warme hartelijke contact blijft ons bij. We hebben het afscheid zo kunnen maken als we wilden, met de steun van Johan in onze rug. (Johan heeft zelfs de beste worstenbroodjes door zijn moeder uit Brabant laten komen, op eigen initiatief. Dat is toch te gek!)

Goed luisterend oor

Johan respecteerde de wensen van de familie en heeft deze uitstekend in vervulling gebracht. Johan, dank je wel voor dit waardige afscheid.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Plezierig betrokken maar "lichtvoetig" - fijne ervaring.

Uitstekend - dat lijkt me eigenlijk een redelijk treffende omschrijving.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Een goed verzorgde uitvaart zorg. Komt zijn afspraken goed na en zelfs meer dan dat. Ondanks wat tegenslagen, regelt die het gewoon goed en houdt je op de hoogte van alle zaken.

Betrokken

Ik heb Johan gezien als een erg betrokken, meedenkende man. Er wordt geen poespas aangegeven en heeft echt geluisterd naar de wensen van mij en mijn familie. Ik ben hem erg dankbaar geweest

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Een bijzonder warme en betrokken uitvaart!

Een uitermate prettige en betrokken begeleiding! We zijn volledig “ontzorgd”. En Johan maakt het net zo persoonlijk als je het zelf wilt! Ik heb het als zeer bijzonder en warm ervaren en zal het ook zeker vaak doorvertellen!

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Zeer kundig, flexibel, persoonlijk en een steun en toeverlaat

Johan Uitvaartzorg heeft ons begeleid bij het plotseling overlijden van een familielid. Tegen middernacht schoof hij aan, aan de keukentafel en heeft ons vanaf dat moment intensief en heel natuurlijk begeleid. De uitvaart en het centrum waar de kist stond, waren alles behalve 13 in dozijn. Kortom; ik zou hem iedereen aanraden!

Bouwmeesterstraat 38 6821GT Arnhem

06 – 10 12 22 05

Over Uitvaartontzorger – Johan Uitvaartzorg

Mijn missie als uitvaartondernemer Johan Uitvaartzorg en de Uitvaartontzorger, is om binnen de uitvaartbranche een nieuw gezicht te laten zien en een nieuw geluid te laten horen. Niet lijzig en stoffig, maar vlot en ongekunsteld. En natuurlijk altijd persoonlijk en respectvol help ik u bij het realiseren van uw persoonlijke wensen. Naast blijven ontdekken naar bijzondere plekken vind ik het fijn om mensen samen te brengen en te verbinden. Ik vind het heel waardevol om op deze manier iets bij te dragen waarin mensen meer samenwerken en naar elkaar omkijken. Want ieder mens is uniek. Waarom zou je tijdens de laatste reis je identiteit wegstoppen? Voor een persoonlijke uitvaart op maat voor elk budget, biedt Johan Uitvaartzorg en Uitvaartontzorger u een complete uitvaart aan, bel voor meer informatie naar 06-10 12 22 05, ook als u elders verzekerd bent. www.johanuitvaartzorg.nl / www.uitvaartontzorger.nl

Over Uitvaartscore.nl