efficient en praktisch in combinatie met warm en persoonlijk

Johan is doortastend, vriendelijk, rustig en begeleid precies op de manier die ik fijn vond. Geen onnodige poespas, open, luchtig maar wel serieus, persoonlijk en heel secuur.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Snel in actie en zeer behulpzaam

Geweldig sympathieke mensen

Super tevreden

Gewoon menselijk, geen uitbuiterij om zoveel mogelijk geld aan je te verdienen maar kennis en ervaring om je te adviseren de uitvaart te regelen zoals jij het zelf wenst. Voor mij heel belangrijk. Ruimte voor eigen ideeën en creativiteit. Niets wordt "gepushed", er wordt geluisterd naar wat je wilt en dat wordt perfect geregeld. Dankjewel Johan!

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Alles met aandacht goed geregeld

Omdat het midden in de coronatijd was, april 2020, waren er niet zo veel mogelijkheden voor wat wij eigenlijk hadden gewild. Omdat we toch zo veel mogelijk zelf wilden doen, hadden we eerst een 'doe het zelf kist' bij Johan besteld. Die hebben we, van te voren, ik en mijn dochter, samen in elkaar gezet en beschilderd. Later bleek dat de crematie ook bij hem geregeld kon worden. Johan heeft ons heel persoonlijk begeleid. In zo'n periode bel je een heel aantal keer per dag, hij was altijd bereikbaar en zo konden we het zo persoonlijk mogelijk maken en zo veel mogelijk, binnen de corona regels, zelf doen, zoals de aangifte bij de gemeente. De lijkwagen was prachtig 'vet', de service van halen en brengen van de overledene en vervolgens de kist bij ons thuis was super. Ook op de dag van de crematie was dat fantastisch, Johan bood aan dat de lijkwagen met overledene ons thuis kwam ophalen, zodat we toch nog met een kleine stoet van 5 auto's naar Heteren konden rijden. Inclusief stop bij het verzorgingshuis onderweg. Onderweg naar Heteren hadden we nog tijd om na te denken, precies wat je toch nog even nodig hebt. De chauffeur had van te voren gekeken waar we zouden kunnen stoppen zodat we met de kist het laatste stuk naar het crematorium konden lopen, de kist op een verrijdbare baar. Heteren was ook prima, klein, smaakvol en genoeg voor ons kleine gezelschap. Thuis hebben we koffie gedronken, daar hadden we toch wel behoefte aan, na zo'n dag. Eenvoudig en 'doe het zelf' spreekt mij erg aan. De kosten schelen dan ook aanzienlijk, helemaal in de geest van de overledene in dit geval. Hoe leuk is het dan dat er een 'echt vette lijkwagen' komt, ook dát had de dode erg leuk gevonden! Dank je wel Johan!

Toewijding

Afgelopen November heb ik gebruik mogen maken van Johan zijn diensten en kunde. Johan heeft een passende uitvaart geregeld voor mijn vader waarbij er niet alleen gesproken is over wat mogelijk is maar ook wat niet nodig is en een daarbij horende persoonlijke benadering van Johan zelf. Soms met een lach, soms met een traan. Relativerend zoals het bij ons past. Geen uitvaart zoals het voorgeschreven staat maar een uitvaart die aansluit bij de ons. @Johan Uitvaartzorg dankjewel dat je erbij was.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

precies wat je behoefte is op zo'n moment

fijn contact, informeel, luisterend, oog voor detail, betrokken

Goed verzorgd en geholpen

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Een goed gevoel om het goede te doen op het juiste moment

Een goede begeleiding met een goede balans tussen emotie en rationeel denken

Leeft direct mee vanaf het 1e contact

Johan is een lieve fijne transparante man die direct ziet waar de nabestaanden behoefte aan hebben. We zijn direct na zijn eerste bezoek compleet vrij van de zorgen omtrent het regelen van de uitvaart waardoor we snel aan de rouw konden beginnen. Communicatie en contact ontvangt Johan op elke manier en reageert snel. Wij zijn zeer zeer blij met zijn begeleiding. Johan je bent een kanjer. Lieve Wendy, michael en gezin

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Geruisloos wordt alles soepel geregeld, precies naar wens.

Johan heeft het talent om naadloos aan te sluiten bij je wensen en deze weet vorm te geven op een hoog niveau. Johan beweegt zich organisch tussen -op de voorgrond ondersteunen en sturen waar dat gewenst is, - de achtergrond geruisloos alles goed regelen. De kosten waren vooraf duidelijk, overzichtelijk en goede prijs/kwaliteitverhouding. Johan heb ik ervaren als een bijzonder prettig mens. Meevoelend en met humor. Ik was in goede, ervaren handen bij hem. Ik voelde mij gesteund en ontzorgd in deze moeilijke tijd. Ik kan Johan van harte aanraden.

Niets dan lof!!!!!

We hebben Johan leren kennen, als een lieve, aardige, begripvolle man. Samen hebben wij een mooi en waardig afscheid voor mijn vader geregeld. Wij zijn geroerd op de wijze, waarop met onze wensen werd omgegaan. Alles met een lach en een traan en onder het motto” niets moet, alles mag”. Jou suggestie om het afscheid bij de Raayhof te doen, was super! Goed verzorgd en intiem. Het crematorium in Heteren, was ook een goede keus. Klein, maar heel sfeervol. En hoe je ons bij hebt gestaan in deze moeilijke tijd, zullen we nooit vergeten. Heel hartelijk dank hiervoor! Langs deze weg ook een bedankje voor jouw team, dat altijd voor je klaar staat!

Familiegevoel

Het is nu alweer, of soms ook nog pas, ruim twee jaar geleden en als ik denk aan die ene intensieve week samen met Johan , voel ik zoveel warmte van dankbaarheid en liefde. Deze woorden zijn voldoende denk ik.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Meelevend, respectvol en op een ontspannen manier alles prima geregeld!

Bij het overlijden van mijn man heeft Johan mij en mijn dochters geweldig bijgestaan. We konden met onze vragen en wensen altijd bij hem terecht. De uitvaart was heel mooi, een fijn afscheid en op een geweldige locatie, Wijnmuseum Robbers van der Hoogen. Heel veel fijne reacties gehad!

Met hart en ziel

Johan heeft heel veel voor ons betekend na het plotseling overlijden van mijn zwager. Hij is iemand die zijn werk met hart en ziel doet helemaal afgestemd op de wensen van ons. Hij staat je bij met raad en daad. Hij geeft echt een persoonlijke touch aan de uitvaart. Ik denk met hele warme gevoelens terug aan een moeilijke tijd maar door Johan kijken we er héél goed op terug. In een woord geweldig!

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Na afloop vonden we dat het perfect was geweest.

In de aanloopfase hadden we het gevoel dat Johan iets te luidruchtig was. Tenslotte ging het om een overledene. Maar na een tijdje ging dat gevoel weg en maakte plaats voor tevredenheid. Hij luisterde goed, kende onze namen al snel, zodat hij een beetje ging lijken op een nieuw familielid. Op de dag van de crematie was hij perfect, stijlvol, indrukwekkend.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

De zorg en begeleiding van Johan is zeer betrokken en dichtbij de personen

Geen ‘standaard’ uitvaart ondernemer. Warm en zeer betrokken, ongekunsteld en zonder ‘professionele’ afstand. Geen boeken maar vanuit onze wensen en het hart en gevoel tot een erg mooie uitvaart gekomen.

rustgevend, empathisch en respectvol

door alles op een rustige, competente en betrokken manier te begeleiden heeft Johan gezorgd dat wij op een optimale en intense manier afscheid konden nemen.

Klasse

Johan is een meelevende oprechte zorgzame begrafenis ondernemer die er alles aan doet om je een uitvaart tegeven voor een eerlijke prijs met je meedenkt en je door de gevoelige momenten heen sleept. Ook als je een klein budget hebt probeert Johan er toch een mooie uitvaart van te maken . We hebben hem nu bij 3 uitvaarten gehad en kan alleen maar zeggen Klasse

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Een mooi en waardig afscheid gehad

Het was een verdrietige periode in ons leven maar mede door Johan en zijn medewerkers was het een prachtig afscheid en denken er met mooie herinneringen aan terug. Het geeft ons ook een goed gevoel dat het goed is afgesloten.

Fantastisch

Een liefde volle man Johan meelevend alles kan mag niks is hem te veel goed verzorgde uitvaart gehad van mijn vader zeker aan te bevelen voor iedereen hij was fantastisch samen met Brenda top team

Bijzonder waardevol.

Het was 'n waar genoegen om met jou samen deze zware periode te beleven. Hulpvaardig, onopvallend, discreet, maar wel aanwezig. Ik heb het als 'n grote steun ervaren om met jou dit te beleven. Het voelde zo vertrouwd. om jou deskundigheid te ervaren, ook jou medewerkers alle lof. Ik ben erg blij dat we met jou in zee zijn gegaan. Ook familie en vrienden waren zeer te spreken over jou optreden. Nogmaals veel, veel dank.

zeer tevreden

Johan is warm, betrokken, luistert en voelt goed aan wat de wensen zijn en heeft, zeer belangrijk, humor!

geweldig zoals wij zijn geholpen en zoals wij zijn begeleid

geweldig zoals wij zijn geholpen en zoals wij zijn begeleid

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Een bijzondere en persoonlijke begeleiding tijdens een zeer zware periode

Johan biedt een persoonlijke begeleiding en sluit goed aan bij alle wensen. Hij is hierin oordeelloos en respectvol. Hij houdt rekening met de personen om hem heen en heeft als enige doel: het verzorgen van een mooi afscheid. Dit is merkbaar. Johan heeft mij en anderen direct betrokken bij het regelen van de dienst. Hij is transparant in de mogelijkheden en bijbehorende kosten. Hij staat daarbij open voor veranderingen en biedt de ruimte en tijd om in rust zaken te kunnen regelen.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Zeer persoonlijke en professionele begeleiding

Johan heeft voor mijn moeder een hele mooie uitvaart verzorgt. Hij heeft ons op een betrokken, respectvolle en professionele manier door het gehele proces begeleid. Mede door het meedenken van Johan hebben wij in deze lastige corona-tijd toch op een waardige en zeer passende manier van mijn moeder afscheid kunnen nemen, waar wij Johan erg dankbaar voor zijn.

Over Johan Uitvaartzorg

Mijn missie als uitvaartondernemer Johan Uitvaartzorg, is om binnen de uitvaartbranche een nieuw gezicht te laten zien en een nieuw geluid te laten horen. Niet lijzig en stoffig, maar vlot en ongekunsteld. En natuurlijk altijd persoonlijk en respectvol help ik u bij het realiseren van uw persoonlijke wensen. Naast blijven ontdekken naar bijzondere plekken vind ik het fijn om mensen samen te brengen en te verbinden. Ik vind het heel waardevol om op deze manier iets bij te dragen waarin mensen meer samenwerken en naar elkaar omkijken. Want ieder mens is uniek. Waarom zou je tijdens de laatste reis je identiteit wegstoppen? Voor een persoonlijke uitvaart op maat voor elk budget, biedt Johan Uitvaartzorg u een complete uitvaart aan, bel voor meer informatie naar 06-10 12 22 05, ook als u elders verzekerd bent. www.johanuitvaartzorg.nl