Goede betaalbare vriendelijke service

Word altijd snel geholpen, vriendelijke bejegening. Word altijd duidelijk uitgelegd en laten zien wat er aan de hand is.

Goed en vakkundig geholpen

Goed en vakkundig

Klantvriendelijkheid..

Ik vind dat de goed garage is.Personeel is klantvriendelijk,deskundig en vakkundig..

• Bereikbaarheid

Efficient, betrouwbaar, nooit te duur

Wij hebben zeer goede ervaringen met autobedrijf Mpro. Al een paar keer zo binnen kunnen lopen voor kleine mankementen aan de auto of camper die of direct konden worden verholpen of waarbij onze zorgen konden worden weggenomen na een kleine check. De eigenaar en al zijn medewerkers werken supersnel en professioneel. Ik heb dit bedrijf al bij meerdere kennissen aanbevolen en zal dit blijven doen.

• Bereikbaarheid

Je wordt goed ontvangen en behandelt en goede service

Goed bedrijf

Fijn bedrijf, denkt altijd mee , staan altijd klaar voor je.

• Bereikbaarheid

Inmiddels al jaren klant bij autobedrijfMpro

Inmiddels al jaren klant bij autobedrijfMpro!

• Bereikbaarheid

Eerlijkheid, professionaliteit en TOP service!

Ik kom hier al jaren en zolang ik in het bezit ben van een auto blijf ik hier komen! Er is geen andere garage die zoveel begrip toont en zoveel met je meedenkt. Altijd betrouwbare diagnoses en tijdens de reparatie houden deze heren je ge-update met de progressie ervan. Ga zo door mannen!!

Perfect!

Ik ben zeer goed geholpen, en ik was ook snel aan de beurt. Vriendelijke monteurs en ook Vriendelijke secretaris, ik ben onwijs blij mee! Ik voel me hier goed bij, en hoop ik niet, maar als ik hulp nodig heeft klop ik weet bij hun aan! Mijn dank is groot!

• Bereikbaarheid

Altijd vriendelijk, betrouwbaar en goede service.

• Bereikbaarheid

Altijd perfect geregeld, en ze bellen altijd netjes als er wat is.

In de ochtend voordat ik na het werk ga zet ik hem er neer. (ook als ze er nog niet zijn, geen probleem sleutel kan in de brievenbus). Als er wat mankeert bellen ze netjes voordat ze het gaan repareren en vragen ze je toestemming. Eind van de werkdag weet je gewoon dat de auto klaar staat en je hem zo weer kunt meenemen. Kortom: Top!

Top garage

Klantvriendelijkheid Eerlijk Betrouwbaar Duidelijk over reparatie

Prima geholpen

Prima bedrijf Snel en goed.

Ze doen wat ze beloven.

Goede garage

Mijn auto (bmw e87) heb ik hier al een paar keer heen gebracht voor verschillende soorten onderhoud. Word altijd goed geholpen, duidelijke taal en binnen een dag kan ik de auto ophalen. Al met al een fijne garage waar ik zeker terug zal komen.

Altijd goede service!

Al 7 jaar ben ik vaste klant bij Autobedrijf Mpro, hun verzorgen al het onderhoud en reparaties aan alle 4 mijn auto’s. Ik word hier altijd prettig te woord gestaan en het zijn mensen met kennis van het vak. Aan iedereen raad ik aan hier zijn of haar auto te laten onderhouden en repareren.

Goed en eerlijk bedrijf

Ik ben al klant sinds Mpro bestaat. Je word er vriendelijk behandeld en ze komen altijd hun afspraken na en ze hanteren eerlijke prijzen. En ze leveren echt vakwerk. Mustafa ga vooral zo door

Over Autovakmeester Mpro

Het adres voor een exclusieve behandeling

Over Autovakmeester