Filters

9

Heel goed

Ik ben goed te woord gestaan en ben heel duidelijk geholpen in de mogelijkheden die er geboden kunnen worden. Zeer goede uitleg en raad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ben je tevreden over onze service?
  • Zijn je vragen deskundig beantwoord?
  • Zijn wij goed bereikbaar?
  • Heb je nog tips? N.v.t.
1

En dan zeggen we zijn er voor de zzp ers.ja als ze er zelf wijzer van worden wel

Zeer slecht Als je je wil verzekeren tegen ziekte. Ja als je ooit een scan heb gehad en je moet daar aan geopereerd worden. Krijg je geen uitbetaling want dat was er al.ben 51 heb ondertussen van alles wel een scan gehad dus zo 'n verzekering heb ik niks aan.dat is leuk als je 23 jaar bent en nooit een scan heb gehad. Dus ik dacht binnen 14 dagen annuleren. Niet dus kon niet was zakelijk. 225 euro kwijt en nog een keer 25 euro. Niks schappelijk zijn.nijs voor zzp ers. Anders zeg je nou we zijn coulant en je krijg een groot gedeelte terug of zelfs alles want je maak er toch geen gebruik van. Maar nee hoor. En hoe snel ze zijn om iets af te sluiten zo langzaam zijn ze als ze moeten reageren op mails as je wil annuleren. Ik zal ook elke zzp er die ik tegenkom op t werk en dat zijn er echt veel. Vertellen ver weg te blijven. Die t zogenaamd zo goed en t beste voor hebben met zzp ers Ja zolang ze er zelf beter van worden wel ja. Anders ben je je hard verdiende centen kwijt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Ben je tevreden over onze service?
  • Zijn je vragen deskundig beantwoord?
  • Zijn wij goed bereikbaar?
  • Heb je nog tips? Ja me centen terug storten .tering tillers

Reactie van het bedrijf

Jammer dat jij zo negatief oordeelt over onze voorziening. Iedereen kan aan onze voorziening meedoen – ook degenen met een medisch verleden - en maakt aanspraak op een schenking als hij onverwacht arbeidsongeschikt raakt. Ook jij. Wij keren echter niet uit als je op het moment van meedoen al weet dat je arbeidsongeschikt gaat worden. Omdat in onze voorziening de deelnemers elkaar financieel ondersteunen bij ziekte zou dat ook niet netjes zijn richting de andere deelnemers. Charles Verhoef

10

bij vragen krijg je iig al s iemand aan dr telefoon

tot nu toe cc alles oke

  • Aanbevelen? Ja
  • Ben je tevreden over onze service?
  • Zijn je vragen deskundig beantwoord?
  • Zijn wij goed bereikbaar?
  • Heb je nog tips? nee
9

Persoonlijk en duidelijk

Heldere en duidelijk site waar ik veel informatie vanaf kon halen. Daarnaast is er telefonisch ruim de tijd genomen om vragen te beantwoorden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ben je tevreden over onze service?
  • Zijn je vragen deskundig beantwoord?
  • Zijn wij goed bereikbaar?
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Ben je tevreden over onze service?
  • Zijn je vragen deskundig beantwoord?
  • Zijn wij goed bereikbaar?
  • Heb je nog tips? Nee
1

Super slecht! Mail wordt niet goed behandeld, probeer al vanaf oktober iets duidelijk te krijgen!

Heb na mijn aanmelding 22-10-2022 binnen een week een mail gestuurd, die is tot op heden nog niet verwerkt! Zeer slecht dusss! Graag reaktie terug!

  • Aanbevelen? Nee
  • Ben je tevreden over onze service?
  • Zijn je vragen deskundig beantwoord?
  • Zijn wij goed bereikbaar?
  • Heb je nog tips? Alle bovenstaande punten aanpakken! Allemaal nul!

Reactie van het bedrijf

Beste heer Brak, we begrijpen helemaal dat u geirriteerd bent, want er is iets mis gegaan met uw annulering. Onze excuses hiervoor. Onze ledenadministratie heeft immiddels contact met u gezocht om dit recht te zetten. Zij zijn dit aan het uitzoeken en gaan er zeker voor zorgen dat het in orde wordt gemaakt. Met vriendelijke groet, Irma Hoogenboom

10

Uitstekend

Geruststelling dat wij goede hulp kregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Ben je tevreden over onze service?
  • Zijn je vragen deskundig beantwoord?
  • Zijn wij goed bereikbaar?
1

Slecht afgeh

Ze hadden te veel geld van mijn rekening afgehaald. Niks meer van gehoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Ben je tevreden over onze service?
  • Zijn je vragen deskundig beantwoord?
  • Zijn wij goed bereikbaar?
  • Heb je nog tips? Ja mijn geld wat teveel is afgehaald terug geven.

Reactie van het bedrijf

Beste heer Timmers, we begrijpen helemaal dat u geirriteerd bent, want er is iets misgegaan met de incasso. Onze excuses hiervoor. Onze ledenadministratie zal contact met u opnemen om dit recht te zetten en gaat ervoor zorgen dat het bedrag z.s.m. weer op uw rekening teruggestort wordt.

10

Vriendelijk geholpen

Goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Ben je tevreden over onze service?
  • Zijn je vragen deskundig beantwoord?
  • Zijn wij goed bereikbaar?
  • Heb je nog tips? N.v.t.
9

goede uitleg

goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Ben je tevreden over onze service?
  • Zijn je vragen deskundig beantwoord?
  • Zijn wij goed bereikbaar?
  • Heb je nog tips? nvt
8

Prima geregeld tot nu toe!

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Ben je tevreden over onze service? N.v.t.
  • Zijn je vragen deskundig beantwoord? N.v.t.
  • Zijn wij goed bereikbaar? N.v.t.
  • Heb je nog tips? N.v.t.
10

Aanmelden en aan de slag.

Aanmelden en alles gaat prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ben je tevreden over onze service?
  • Zijn je vragen deskundig beantwoord?
  • Zijn wij goed bereikbaar?
8

Tot op heden goed.

Ben net lid dus moet eerst meer ervaren om daar een oordeel over te geven de toekomst maak dat uit

  • Aanbevelen? Ja
  • Ben je tevreden over onze service? N.v.t.
  • Zijn je vragen deskundig beantwoord? N.v.t.
  • Zijn wij goed bereikbaar? N.v.t.
  • Heb je nog tips? N.v.t.
10

Top

Geen gedoe, snel rond duidelijk en betaalbaar !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ben je tevreden over onze service?
  • Zijn je vragen deskundig beantwoord?
  • Zijn wij goed bereikbaar?
10

ben erg te vreden

word telefonisch netjes te woord gestaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Ben je tevreden over onze service?
  • Zijn je vragen deskundig beantwoord?
  • Zijn wij goed bereikbaar?
  • Heb je nog tips? er word gezegd wacht tijd 8 weken is bijna 12 weken zou je eigen lijk van tevoren moeten melden
9

Goed

Goed maar een keer nodig gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Ben je tevreden over onze service?
  • Zijn je vragen deskundig beantwoord?
  • Zijn wij goed bereikbaar?
  • Heb je nog tips? Nee het prima zo
10

topcub

topclub. goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Ben je tevreden over onze service?
  • Zijn je vragen deskundig beantwoord?
  • Zijn wij goed bereikbaar?
  • Heb je nog tips? N.v.t.
7

goed

goede ondersteuning zzp

  • Aanbevelen? Ja
  • Ben je tevreden over onze service?
  • Zijn je vragen deskundig beantwoord?
  • Zijn wij goed bereikbaar?
10

Prima

Mijn ervaring is prima verlopen met jullie na de ziekmelding

  • Aanbevelen? Ja
  • Ben je tevreden over onze service?
  • Zijn je vragen deskundig beantwoord?
  • Zijn wij goed bereikbaar?
  • Heb je nog tips? N.v.t.
10

Geweldige dag gehad

Goed ontvangen was super geregeld leuke entertainment vriendelijke mensen ontmoet,een geweldige dag gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ben je tevreden over onze service?
  • Zijn je vragen deskundig beantwoord?
  • Zijn wij goed bereikbaar?
9

Geweldig

2 keer gebruik moet maken van jullie diensten Deze zijn goed opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Ben je tevreden over onze service?
  • Zijn je vragen deskundig beantwoord?
  • Zijn wij goed bereikbaar?
10

Top

Was heel leuk . Een top avond . En ook het eten was goed voor elkaar . En ook naar jullie een pluim .voor zelfstandigen bouw

  • Aanbevelen? Ja
  • Ben je tevreden over onze service?
  • Zijn je vragen deskundig beantwoord?
  • Zijn wij goed bereikbaar?
  • Heb je nog tips? Ja . Maar weer gauw een feestje
6

Goede ervaring, klein minpuntje

Wij ontvangen maandelijks de facturen niet meer, deze hebben we wel nodig voor de boekhouding. Wij zijn niet veranderd van mail en ontvangen andere mails van jullie wel. Ondertussen zijn we anderhalf jaar bezig om hier achteraan te bellen. Vriendelijke dames aan de lijn die hier weer achteraan gaan en de ontbrekende facturen weer doormailen, maar het probleem blijft bestaan. Dat is erg jammer. Wij hopen dat er een oplossing komt en we ze weer mogen ontvangen. Vriendelijke groet, JW Stoffer

  • Aanbevelen? Ja
  • Ben je tevreden over onze service?
  • Zijn je vragen deskundig beantwoord?
  • Zijn wij goed bereikbaar?
  • Heb je nog tips? Dat ons probleem opgelost kan worden
10

Fijn geregeld en de workshop was beregoed.

Verder n.v.t.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ben je tevreden over onze service?
  • Zijn je vragen deskundig beantwoord? N.v.t.
  • Zijn wij goed bereikbaar?
  • Heb je nog tips? N.v.t.
5

Fout gegaan

Heb daar ook voor de en na de huldiging contact over gehad. Dus nogmaals naar de zaak gaan kijken. Mvg

  • Aanbevelen? Ja
  • Ben je tevreden over onze service? N.v.t.
  • Zijn je vragen deskundig beantwoord? N.v.t.
  • Zijn wij goed bereikbaar? N.v.t.
  • Heb je nog tips? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

s-Gravelandseweg 51 1217 EH Hilversum

0348 439 000

[email protected]

Over Zelfstandigen Bouw

Zelfstandigen Bouw is al ruim 20 jaar dé organisatie van en voor zelfstandig ondernemers in de bouw. Als zelfstandig ondernemer komt er van alles op je af. Wij ondersteunen je en helpen je verder. Met diensten en activiteiten die jouw positie en ondernemerschap versterken. Onvermoeibaar en altijd in jouw belang. Zodat jij je met je vak kunt bezig houden. Onze diensten: • Rechtsbijstand • Inkomen bij arbeidsongeschiktheid • Pensioen • Verzekeringen • Belangenbehartiging

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.