Ik ben goed te woord gestaan en ben heel duidelijk geholpen in de mogelijkheden die er geboden kunnen worden. Zeer goede uitleg en raad.

• Heb je nog tips? N.v.t.

En dan zeggen we zijn er voor de zzp ers.ja als ze er zelf wijzer van worden wel

Zeer slecht Als je je wil verzekeren tegen ziekte. Ja als je ooit een scan heb gehad en je moet daar aan geopereerd worden. Krijg je geen uitbetaling want dat was er al.ben 51 heb ondertussen van alles wel een scan gehad dus zo 'n verzekering heb ik niks aan.dat is leuk als je 23 jaar bent en nooit een scan heb gehad. Dus ik dacht binnen 14 dagen annuleren. Niet dus kon niet was zakelijk. 225 euro kwijt en nog een keer 25 euro. Niks schappelijk zijn.nijs voor zzp ers. Anders zeg je nou we zijn coulant en je krijg een groot gedeelte terug of zelfs alles want je maak er toch geen gebruik van. Maar nee hoor. En hoe snel ze zijn om iets af te sluiten zo langzaam zijn ze als ze moeten reageren op mails as je wil annuleren. Ik zal ook elke zzp er die ik tegenkom op t werk en dat zijn er echt veel. Vertellen ver weg te blijven. Die t zogenaamd zo goed en t beste voor hebben met zzp ers Ja zolang ze er zelf beter van worden wel ja. Anders ben je je hard verdiende centen kwijt.

• Heb je nog tips? Ja me centen terug storten .tering tillers

Jammer dat jij zo negatief oordeelt over onze voorziening. Iedereen kan aan onze voorziening meedoen – ook degenen met een medisch verleden - en maakt aanspraak op een schenking als hij onverwacht arbeidsongeschikt raakt. Ook jij. Wij keren echter niet uit als je op het moment van meedoen al weet dat je arbeidsongeschikt gaat worden. Omdat in onze voorziening de deelnemers elkaar financieel ondersteunen bij ziekte zou dat ook niet netjes zijn richting de andere deelnemers. Charles Verhoef

bij vragen krijg je iig al s iemand aan dr telefoon

tot nu toe cc alles oke

• Heb je nog tips? nee

Persoonlijk en duidelijk

Heldere en duidelijk site waar ik veel informatie vanaf kon halen. Daarnaast is er telefonisch ruim de tijd genomen om vragen te beantwoorden.

• Heb je nog tips? Nee

Super slecht! Mail wordt niet goed behandeld, probeer al vanaf oktober iets duidelijk te krijgen!

Heb na mijn aanmelding 22-10-2022 binnen een week een mail gestuurd, die is tot op heden nog niet verwerkt! Zeer slecht dusss! Graag reaktie terug!

• Zijn wij goed bereikbaar?
  • Heb je nog tips? Alle bovenstaande punten aanpakken! Allemaal nul!

Beste heer Brak, we begrijpen helemaal dat u geirriteerd bent, want er is iets mis gegaan met uw annulering. Onze excuses hiervoor. Onze ledenadministratie heeft immiddels contact met u gezocht om dit recht te zetten. Zij zijn dit aan het uitzoeken en gaan er zeker voor zorgen dat het in orde wordt gemaakt. Met vriendelijke groet, Irma Hoogenboom

Geruststelling dat wij goede hulp kregen

Slecht afgeh

Ze hadden te veel geld van mijn rekening afgehaald. Niks meer van gehoord

• Zijn wij goed bereikbaar?
  • Heb je nog tips? Ja mijn geld wat teveel is afgehaald terug geven.

Beste heer Timmers, we begrijpen helemaal dat u geirriteerd bent, want er is iets misgegaan met de incasso. Onze excuses hiervoor. Onze ledenadministratie zal contact met u opnemen om dit recht te zetten en gaat ervoor zorgen dat het bedrag z.s.m. weer op uw rekening teruggestort wordt.

Vriendelijk geholpen

Goede ervaring

goede uitleg

goede ervaring

• Heb je nog tips? nvt

Prima geregeld tot nu toe!

• Heb je nog tips? N.v.t.

Aanmelden en aan de slag.

Aanmelden en alles gaat prima.

Tot op heden goed.

Ben net lid dus moet eerst meer ervaren om daar een oordeel over te geven de toekomst maak dat uit

• Heb je nog tips? N.v.t.

Geen gedoe, snel rond duidelijk en betaalbaar !!

ben erg te vreden

word telefonisch netjes te woord gestaan

• Zijn wij goed bereikbaar?
  • Heb je nog tips? er word gezegd wacht tijd 8 weken is bijna 12 weken zou je eigen lijk van tevoren moeten melden

Goed maar een keer nodig gehad

• Heb je nog tips? Nee het prima zo

topcub

topclub. goed geregeld

goede ondersteuning zzp

• Zijn wij goed bereikbaar?

Mijn ervaring is prima verlopen met jullie na de ziekmelding

Geweldige dag gehad

Goed ontvangen was super geregeld leuke entertainment vriendelijke mensen ontmoet,een geweldige dag gehad.

2 keer gebruik moet maken van jullie diensten Deze zijn goed opgelost

• Zijn wij goed bereikbaar?

Was heel leuk . Een top avond . En ook het eten was goed voor elkaar . En ook naar jullie een pluim .voor zelfstandigen bouw

• Heb je nog tips? Ja . Maar weer gauw een feestje

Goede ervaring, klein minpuntje

Wij ontvangen maandelijks de facturen niet meer, deze hebben we wel nodig voor de boekhouding. Wij zijn niet veranderd van mail en ontvangen andere mails van jullie wel. Ondertussen zijn we anderhalf jaar bezig om hier achteraan te bellen. Vriendelijke dames aan de lijn die hier weer achteraan gaan en de ontbrekende facturen weer doormailen, maar het probleem blijft bestaan. Dat is erg jammer. Wij hopen dat er een oplossing komt en we ze weer mogen ontvangen. Vriendelijke groet, JW Stoffer

• Zijn wij goed bereikbaar?
  • Heb je nog tips? Dat ons probleem opgelost kan worden

Fijn geregeld en de workshop was beregoed.

Verder n.v.t.

Fout gegaan

Heb daar ook voor de en na de huldiging contact over gehad. Dus nogmaals naar de zaak gaan kijken. Mvg

s-Gravelandseweg 51 1217 EH Hilversum

Over Zelfstandigen Bouw

Zelfstandigen Bouw is al ruim 20 jaar dé organisatie van en voor zelfstandig ondernemers in de bouw. Als zelfstandig ondernemer komt er van alles op je af. Wij ondersteunen je en helpen je verder. Met diensten en activiteiten die jouw positie en ondernemerschap versterken. Onvermoeibaar en altijd in jouw belang. Zodat jij je met je vak kunt bezig houden. Onze diensten: • Rechtsbijstand • Inkomen bij arbeidsongeschiktheid • Pensioen • Verzekeringen • Belangenbehartiging