Goed, snel en duidelijk

In een complexe zaak aangaande twee verjaringszaken was de samenwerking zeer prettig. De afstemming verliep snel, to the point en ik kreeg duidelijke adviezen.

Efficiënte en snelle aanpak

Een probleem met een huurder is op een praktische manier opgelost geworden. Als Belg ken ik de gewoontes niet in Nederland, daar heeft AVC advocaten mij professioneel en efficiënt mee geholpen.

Professioneel, snel en effectief

Ik ben zeer tevreden over de aanpak van mr. M.J. Drijftholt. Een slepend geschil van meer dan een jaar binnen 1 week opgelost. De communicatie was zeer prettig, korte lijnen en heel duidelijk.

• Geholpen door: mr. M.J. Drijftholt

Jeroen heeft mij super bijgestaan

Duidelijk. Eerlijk. En reageert snel super ervaring.

• Geholpen door: mr. J.R. de Jong

Heel prettig kantoor met zeer deskundige advocaten.

Onze ervaring is dat het een kantoor is met goed aanspreekbare advocaten, korte lijnen, goede communicatie en weten van aanpakken en doorpakken.

AVC Advocaten are the best lawyers I have worked with! 10/10

I worked closely with Jaap Drijftholt who was extremely reassuring and did the correct due-diligence around the topic of concern to inform me well and give me the best options to progress forward. He was available for calls and to respond to emails and worked extremely efficiently. I felt at ease and as though everything was takenc are of working with AVC, highly recommend using them and would like to thank them all very much for the services provided for me. Kind Regards

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • N/A

Goede en vlotte hulp bij verkoop woning

Het contact en opvolgende communicatie verliep vlot en goed. Het conflict tussen kopers en verkopers van een woning is zodanig afgehandeld dat er geen verdere rechtsstrijd is geweest; dit is voor ons als verkopende partij zeer prettig

zeer goed, vakkundig en snel geholpen met 100% resultaat

Wat mij prive niet lukte in een geschil met een leverancier van een overkapping. lukte AVC advocaten wel, n.l. een goede en snelle afwikkeling van een stormschade.

• Geholpen door: mr. M.J. Drijftholt

Zeer goede deskundige begeleiding en advies.

Het werken met AVC advocaten op het gebied van VvE recht was voor mij een zeer positieve ervaring. In een goede samenwerking hebben we een prima verdediging opgebouwd in een vervelende zaak. Mede door goede adviezen en een uitstekende voorbereiding verliep de zitting bij de rechtbank geheel naar verwachting met als gevolg een positieve uitkomst.

Absolute aanrader!

Ontzettend fijn te werken met AVC Advocaten! Jaap schakelt snel, is zeer ervaren, betrokken, pragmatisch en direct. Heel prettig mee te werken. Zou hem aan iedereen aanraden!

Goede respons duidelijk

Het is een zeer betrokken bedrijf met kennis van zaken

• Geholpen door: mr. M.J. Drijftholt

Duidelijke communicatie, transparant, denkt mee, realistisch, met een no nonsence aanpak.

Zeer tevreden! Duidelijk en een informele aanpak. Geholpen met verschillende zaken door: Mr. Jeroen de Jong Mr. Jaap Drijftholt

• Geholpen door: mr. J.R. de Jong

Een rechtvaardige oprechte persoon.

Wij hadden de hoop opgegeven. Binnen een uur had mijn raadsman de zaken op orde. Ik heb er geen woorden voor. Een ware vakman met veel kennis.

Perfect geholpen en ondersteund

Met enige vertraging en excuses daarvoor geef ik hierbij mijn mening. Ik laat hierbij weten dat ik zeer goed geholpen ben door mr. Drijftholt. Zowel bij de voorbereidingen op weg naar de rechtbank en de persoonlijke ondersteuning aldaar als begeleiding bij de middellijke schikking daarna.. Mij blijft bij dat de heer Drijftholt kordaat te werk gaat en nauwgezet het proces blijft volgen en in overleg handelt. Houd het hoofdonderwerp in de gaten is zijn devies en laat je niet afleiden. Uiteindelijk is het verschil van mening door onderling overleg op advies van de rechter tot een resultaat gekomen. Het bleef ongemakkelijk voor mij dat de leden van de Vereniging van Eigenaren (VvE) waarmee ik een conflict had zich niet kon neerleggen bij het door het bestuur bereikte compromis. Mr. Drijftholt kon mij duidelijk maken dat het bestuur hierin verantwoording heeft af te legen aan de leden. Juridisch gezien is de kous hiermee af. Dank Mr. Drijftholt. Goede kerstdagen en een voorspoedig 2023 voor u en uw kantoormedewerkers. .

• Geholpen door: mr. M.J. Drijftholt

Zeer terzake kundig en snel!

Buitengewoon goede ervaring met AVC Goed, direct bruikbaar advies. Voornamelijk zeer snel in opvolging

Internationaal contractenrecht - Perfecte begeleiding, advies en support

Enthousiast was ik om door een Group International met als hoofdzetel Spanje te zijn benaderd een commerciële samenwerking te overwegen. De rechtskeuze in de aangeboden agentuurovereenkomst betrof Spaans recht met als gevolg dat het voor mij te gecompliceerd werd om vanuit contractueel oogpunt tot een reële beoordeling van een gezamenlijke toekomst te komen. AVC Advocaten/Jaap Drijftholt heeft mij perfect door de wirwar van internationale wet- en regelgeving omtrent de agentuuroverkomst heengeleid. Met een allesomvattende vertaling naar de voor mij best mogelijke contractvorm kan ik opgewekt naar Spanje afreizen mét daarbij in mijn pocket AVC’s/Jaap Drijftholt’s toezegging te kunnen rekenen op instant support wanneer er zich tijdens de gesprekken aldaar toch nog juridische uitdagingen zullen voordoen. Internationaal contractenrecht? Dat kun je echt niet alleen, daar is specialistische expertise voor nodig. AVC Advocaten/Jaap Drijftholt - Dank jullie wel!

• Geholpen door: mr. M.J. Drijftholt

Snel in beoordeling, klare taal!

Prima ervaring met Jaap, vakkundig en snel.

No nonsense.

Gerichte aanpak zonder poespas.

• Geholpen door: mr. M.J. Drijftholt

Zonder jullie en Daphne in het bijzonder hadden we de zaak niet gewonnen!

Wij hadden een hele uitdagende zaak met een ex-klant waarvan we echt in ons recht stonden, echter gelijk krijgen is iets anders dan gelijk hebben. We begonnen met een moeizame start in de bewijsvoering, maar uiteindelijk kwam er steeds meer boven tafel en hebben we samen met Daphne een mooie case kunnen bouwen en deze succesvol kunnen verdedigen bij de rechtbank.

• Geholpen door: mr. D.H. Denecke-Bol

Prettige ter zake kundige samenwerking

Mijn case betrof de uitzetting van een huurder ivm niet betalen van de huur. De ondersteuning van J. Drijfholt namens AVC Advocaten was zoals in de titel benoemd. Mvg,

Snel en adequaat advies

Jaap heeft me geweldig ondersteund tijdens een conflict met mijn werkgever. Met zijn vlotte reacties en strakke adviezen heb ik gekregen waar ik op hoopte! Ik kan Jaap van harte aanbevelen.

• Geholpen door: mr. M.J. Drijftholt

Professional. Going above and beyond for the client.

As a consequence of an unforeseen company reorganization, I was confronted overnight with a redundancy excercise leaving me being in immediate need of professional legal guidance to protect me going forward. Since employment law is one of the areas of expertise of AVC Advocaten/Mr. Jaap Drijftholt, being well-known for practicing a client-oriented approach, it was without question who to select as the partner of choice. Mr. Jaap Drijftholt put me at ease right away and teamed up being genuinely interested as well as truly committed. Analized the situation fast but thoroughly. Strongly encouraged to exchange views on the strategy to be determined along with the process steps to be taken. Provided realistic perspective, no sugar-coating but straight talk. Excellent coaching skills. Impressive process management. Amazing outcome. AVC Advocaten represents great service and professionalism. In this particular case, special thanks to Mr. Jaap Drijftholt, an outstanding lawyer going above and beyond for his client. Never once did I doubt that my interests were in the best possible hands. Thanks so much.

• Geholpen door: mr. M.J. Drijftholt

Een serieus, vriendelijk en zeer professioneel team.

Het kantoor beschikt over professionele medewerkers die weten waarover zij praten en zich niet snel gewonnen geven. Zij zijn voor ons werkelijk heel diep gegaan om de zaak tot een goed resultaat te brengen. Dit alles in goed overleg en met goede voorlichting en uitleg.

Positief

Prettige en snelle behandeling met een positief resultaat.

• Geholpen door: mr. M.J. Drijftholt

No nonsense, adequate benadering.

Jaap Dijftholt heeft mij goed en adequaat met mijn "probleem" ivm verkoop woning geholpen. Nuchter en bekwaam.

Over AVC Advocaten

AVC Advocaten bestaat uit een team van advocaten, juristen en kantoormedewerkers. Allen zijn zij universitair geschoold op het terrein van het civiel recht. AVC Advocaten voert een brede civiele praktijk. Onze advocaten en juristen zijn daarnaast gespecialiseerd in het arbeidsrecht, ondernemingsrecht en vastgoedrecht (huur, koop en VvE-recht). Door de ruime praktijkervaring van onze advocaten en juristen kunnen zij u in vrijwel iedere civiele zaak uitstekende juridische advisering bieden, zo nodig gerechtelijk. Procederen doen zij te allen tijde met als doel het behalen van resultaat. Uw tijd is ten slotte veel waard. Wilt u meer weten over onze dienstverlening? Neem gerust contact op.

Over Advocaatscore.nl