Supergedelegeerden ervaring met installatie

Zeer behulpzame en kundige mannen. Net en snel geïnstalleerd.zeer fijne ervaring. Veel respect voor hun werk

Beste Irene, Heel fijn om jouw beoordeling te lezen! Hier krijgen wij energie van en dit motiveert ons enorm. Heel veel plezier met je zonnepanelen. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Behulpzaam voor oplossen van hun eigen omissies

Na een slechte start is alles goed gekomen.

Beste Jan, Helaas loopt bij ons ook niet altijd alles zoals gepland. We proberen er daarna wel alles aan te doen om er voor te zorgen dat het goed komt. We zijn blij dat je ons alsnog met een voldoende beoordeeld en we staan in de toekomst graag voor je klaar indien nodig! Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Vriendelijke mensen

Super netjes gewerkt

Professioneel en efficient installatie process

Gedurende het gehele process van verkoop, planning, techniek en realisatie verliep alles vanuit een natuurlijk klantgerichtheid. Door een efficient computer systeem wist iedere medewerker precies wat de status van de opdracht was en had inzicht in de volgende stappen. Zeer tevreden

Goedemiddag Rob, Wauw, heel erg bedankt voor deze mooie 10 en voor jouw mooie woorden over ons. Het doet ons goed te lezen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad. Dat de zonnepanelen maar veel mogen gaan opwekken de komende tijd! Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Alles netjes geregeld.

De schouw en installatie zijn door zonduurzaam netjes en correct uitgevoerd.

Dag P Adegeest, Bedankt voor jouw vertrouwen en voor deze mooie review. En wat een mooie eindresultaat foto, ziet er super goed uit. Dat de zonnepanelen meer veel zon mogen gaan zien de komende jaren. Als er in de toekomst nog iets is waarvoor je onze hulp kunt gebruiken, laat het ons dan weten en we zullen je graag van dienst zijn. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Toppie

Goede service en meedenken met de klant staan hoog in het vaandel.

Beste Henry, Wat super om te lezen dat je zo tevreden bent. Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons deze positieve beoordeling te geven! We waarderen het enorm. Mochten we je in de toekomst nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Ik ben er heel erg blij mee. De installateurs kwamen kundig over en hebben me alles van top tot teen uitgelegd. Top service vanaf het begin tot na de installatie! Zeer tevreden Groeten Kees

Hallo Kees, Wow, bedankt voor jouw geweldige woorden! We zijn echt blij om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen en dat je het hele proces als positief hebt ervaren. Dat jouw zonnepanelen de komende tijd maar veel zonnestralen mogen vangen ☀ Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Perfect verlopen vanaf het begin tot het einde. Offerte ontvangen, maar omdat ons huis gebouwd is in 1942 was er een schouw nodig. Deze was vrij snel na het eerste contact ingepland. Leuk en fijn installatie team, jongens hebben goed werk geleverd. Daarna contact gehad met de klantenservice voor de app gegevens en hulp gehad met het aanmelden bij onze energie leverancier. Wij zijn enorm blije klanten!

Dag Vanessa, Bedankt voor jouw vertrouwen. Wat super om te lezen dat je zo uitermate tevreden bent over het gehele traject. Fijn dat we jou hebben kunnen helpen bij jouw eigen zonnepanelen installatie. We hopen dan ook dat je de komende jaren er flink van mag gaan genieten. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Verkeerde offerte en bijbetalen

Offerte gekregen. Was verlopen dus kreeg nieuwe offerte. Nieuwe geaccepteerd maar vervolgens kreeg ik te horen dat ik toch moest bijbetalen omdat ze wat vergeten waren bij de offerte te berekenen. Nieuwe offerte gekregen met de oude voorwaarden. Meerdere keren aangegeven te hebben dat dit niet klopte en ze aangaven dat dit wel het geval was. Toen kwamen ze erachter dat ik toch gelijk had maar was er klaar mee. Met ander bedrijf akkoord gegaan. Plaatsing daar was mega snel en uiteindelijk ook goedkoper. Jammer dat het zo is gelopen.

Goedemorgen Christine, Wat jammer om te horen dat het bij jou niet helemaal naar wens is verlopen. Waar mensen werken, kan er helaas wel eens een foutje worden gemaakt en we vinden het jammer dat dit bij jou is gebeurd. Uiteraard is dat nooit de bedoeling geweest. We vinden het jammer dat we hierna geen kans meer hebben gekregen om het recht te zetten en jou te laten zien wat we echt in huis hebben. We wensen je veel succes met je nieuwe installatie en wensen je veel zonnige dagen toe. Vriendelijke groet, Team Zonduurzaam

Voel me bedondedd

Ontzettend goed gesprek gehad. Wat duurder dan de andere offertes. Maar had er echt een goed gevoel bij. Ik had al eerder contact gehad met de desbetreffende persoon. En hij kon wel regelen dat het binnen 3/4 weken op m’n dak zou leggen. Offerte getekend, na 5 dagen financiering rond. Nog gemaild dat alles rond was en dat ik ondertussen ook offerte had laten maken voor airco’s. En of hij er nog wat vaart achter kon zetten want de meneer van de airco’s wou het legplan hebben. Werkvoorbereiding zou zsm contact met mij opnemen (23/06/2023) Voor een goede installatie moest ik 27/06/2023 foto’s van m’n meterkast enz toesturen 30/06/2023 krijg ik bericht.. ze moesten fysiek langs komen. Daarover zou ik nog gebeld worden. 13/07/2023 kreeg ik een mail met 1 datum. Helaas kon ik die datum niet en kreeg ik ook geen alternatief 21/07/2023 ruim een week later kreeg ik weer de mogelijkheid uit maar 1 datum. Dit was 4 augustus. Meneer van de schouw komt aan. Netjes binnen de tijd. Wel een gigantische gat bij zijn kruis. Maar dat zal wel net gebeurd zijn want zo ga je niet de deur uit als je naar klanten ga. Meneer doet de schouw en verteld wat zijn bevindingen zijn. Er moet aan daklift komen vanaf 300 euro. En ik moet zelf een loze leiding plaatsen vanaf m’n regenpijp naar m’n meterkast. Ik ben een vrouw alleen en geen idee waar die man het over heeft. Het was heel simpel ik kon het makkelijk doen ‘gezellig met een paar vriendinnen’. Ik was stom verbaast. En zag het helemaal niet meer zitten. Volgende dag kon in tekenen voor de nieuwe offerte met 300 euro extra. Ik was het daar niet mee eens, de kosten voor een stratenmaker en loze leidingen kwamen er ook nog bij. Toen kon ineens die 300 euro er vanaf en kon er ineens een leiding door mijn slaapkamer.. Dus als je je bek open trek kan er ineens wat van de prijs af.. zo proberen ze dus zoveel mogelijk geld van je af te troggelen, dat gun ik ze niet!

Dag Renalda, Wat vervelend om te lezen dat het zo bij jou is gelopen, dat is natuurlijk nooit de bedoeling geweest. Helaas is bij jou het gezegde van toepassing: Waar mensen werken, worden fouten gemaakt. Dit betreuren wij natuurlijk enorm en had niet mogen gebeuren. Vandaar dat we jou direct daarna hebben gesproken over een alternatief plan. Een plan waarbij er geen meerwerk van toepassing is en waarbij we de kabelroute anders zouden kunnen leggen. Tot onze spijt zag je hier vanaf. Mocht je hier toch nog anders over denken, dan horen we het graag. En staan we alsnog voor je klaar! Met vriendelijke groeten, Team Zonduurzaam

Strak op het dak zonder problemen

10 aug 2023 12 panelen geplaatst. 3 Man sterk voor de deur, 2 op het dak en eentje voor de electra en meterkast. Prima jongens goeie klus en mooi op het dak (en recht). Dik tevreden met het resultaat.

Goedemorgen Ron, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. We willen je bedanken voor deze mooie 10 en voor jouw vertrouwen en support. Op naar heel veel zonuren voor de panelen. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

installatie team is beter dan het plannings team

Jinko panelen laten plaatsen begin juni. Het legplan wat het installatie team bij zich had klopte niet met wat ik had afgesproken met het plannings team (ik wilde meer panelen op het dak v/h huis en minder op het dak v/d garage). Het installatie team wilde uiteraard niet afwijken van wat zij meegekregen hadden op papier. Na een berichtje gestuurd te hebben naar het plannings team hadden we overeen gekomen dat het installatie team ging leggen wat wel klopte en dat de overige panelen zo snel als mogelijk bijgelegd zouden gaan worden. Laat in de middag hadden team Ayoub en Mohammed alle panelen liggen deze waren aangesloten in de meterkast. Het fijne was dat er panelen waren meegenomen die iets hogere Wp hadden dan afgesproken en ook betere micro omvormers Enphase IQ8M ipv IQ8+ (of initieel IQ7+). Deze zijn geschikt om in de toekomst je energie in een thuisaccu op te slaan. Binnen een uur werd al de eerste kWh opgewekt. De andere 2 panelen werden 3 weken later geinstalleerd door hetzelfde installatie team: Ayoub en Mohammed. Prima werk geleverd mannen!

Hallo Pim, Wauw wat een uitgebreide review! Heel erg bedankt voor jouw mooie 9 en voor jouw vertrouwen. We wensen je heel veel plezier toe met de zonnepanelen, dat ze maar heel veel zon mogen gaan zien de komende jaren. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Uiteindelijk best tevreden

In mijn review van 18-7 laat ik duidelijk mijn ongenoegen weten. Nu inmiddels is de installatie voltooid door een zeer goed installatieteam van Instain. Henri, Mike en Shaquill een hele grote pluim voor jullie. Zonduurzaam heeft schuld bekend, excuses gemaakt en netjes alles afgerond. Top maar trek hier wel lering uit. Een tevreden klant rijker nu.

Beste Martin, Bedankt voor jouw mooie 8 en eerlijke verhaal. We zijn blij dat we deze kwestie voor jou hebben kunnen oplossen en afsluiten met een positief en tevreden gevoel. Daarnaast nemen we jouw waardevolle feedback mee om te kijken hoe we onze processen nog verder kunnen verbeteren. We streven naar een zo hoog mogelijke klanttevredenheid. Mocht je in de toekomst nog ergens hulp bij nodig hebben, dan horen we het graag. We helpen je dan graag verder. Vriendelijke groet, Team Zonduurzaam

Deze bedrijf heb het goed voor elkaar!!!

Fantastische sales personeel dat echt weet wat het gaat over en geef heel goed en duidelijk advies. De monteurs waren snel en efficiënt - kwamen met 4 man sterk en waren klar binnen 3 kwartier denk ik. Ik heb dan 2 elektriciens gehad, om dat ik ook een laadpaal had besteld en beide heb een super mooie werk gedaan - die ene dat de laadpaal heeft geplaatst heb zelf de kabels mooi weggewerkt - helemaal top. Laatst de personeel die gebeld hebben naar alles was geplaatst - vind ik ook top….. ben jij tevreden mevrouw, is alles naar wens, kunnen wij iets betere doen? Nee, in mijn ogen is alles perfect gegaan - jullie verdienen een dikke 10. Oh en niet vergeten…… hele goede prijzen!!!!!!!

Goedemorgen Lene, Wauw wat een ontzettend mooie woorden. Dit doet ons heel erg goed. Heel hartelijk dank voor jouw vertrouwen en voor deze prachtige 10! Mochten we later nog wat voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag en anders wensen we je heel veel plezier toe met de zonnepanelen. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Uiteindelijk tevreden

In vervolg op mijn eerdere review wil ik hier nog even op terug komen. Na telefonisch contact te hebben gehad met Zonduurzaam, waarin excuses zijn gemaakt over de gang van zaken en de negatieve ervaring die wij hadden goed besproken is, is het wel zo netjes om een nieuwe review te plaatsen. De afsluitende werkzaamheden zijn door servicemonteur Albert alsnog keurig verricht. Tevens is het heel fijn dat er door Zonduurzaam echt iets met negatieve reviews wordt gedaan. Dus uiteindelijk stoppen ze inderdaad niet voordat je 100% tevreden bent. Nu maar hopen dat na regen toch echt zonneschijn komt!

Dag Miriam, Wat super om te horen dat je weer helemaal 100% tevreden bent. Dat doet ons uiteraard heel erg goed. We wensen je heel veel plezier toe met de zonnepanelen. Met zonnige groet, Team Zonduurzaam

Geen problemen gehad en netjes geholpen.

Het proces van installatie en begeleiding vooraf en achteraf was netjes verzorgd. Het enige smetje was uitstel van de eerste afspraak voor installatie waardoor ik wat stroomopbrengst heb moeten missen en mijn agenda moest omgooien. Vlotte installatie door uitstekende monteurs.

Dag Jack, Bedankt voor deze prachtige 9. We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over het proces van de installatie en de begeleiding. We waarderen het vertrouwen dat je ons gaf. Mocht je in de toekomst nog ergens tegenaan lopen waarbij we van nut kunnen zijn, twijfel dan niet om ons te benaderen. We helpen je graag verder. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Top geregeld en netjes afgeleverd

Van begin tot eind prettig contact met zonduurzaam gehad. Het montageteam was er op de afgesproken tijd, werkte snel en netjes en om half 3 begonnen de panelen zichzelf terug te betalen. Zou het zo weer doen.

Goedendag Albert, Wat fijn dat we je hebben mogen begeleiden van begin tot eind bij jouw zonnepanelen traject en dat je hier ook heel tevreden over bent. Te zien aan de foto liggen de zonnepanelen er erg mooi bij! Dat je er de komende jaren maar veel mee mag gaan besparen. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Top bedrijf

Super goed begeleid hoe alles in werking gaat , ze zijn alles nagekomen van wat er wordt uitgelegd. Plaatsing van de zonnepanelen ging goed. De jongens kwamen op tijd en waren vriendelijk , netjes en vakkundig. Als je een vraag hebt wordt je zeer snel terug gebeld en leggen ze alles duidelijk uit. Al met al een prima bedrijf wat alles nakomt met wat ze zeggen.

Dag Ilona, Wat super om te lezen dat je zo tevreden bent over alles. Heel erg bedankt voor jouw review en voor jouw vertrouwen in Zonduurzaam. Mochten we laten nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag. We helpen je dan ook graag weer. We wensen je heel veel plezier toe met de zonnepanelen. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Concreet , snel , duidelijk

Ze liggen een dag op mijn dak, dus daar kan ik weinig over zeggen, het werkt ! Maar vanaf het eerste gesprek echt top begeleiding, ik zei nog de eerste keer we moeten maar zien of wat je beloofd ook klopt, maar zonduurzaam is echt heel helder duidelijk en geen verborgen kosten. Vriendelijke monteurs. Fijn dat het zo smooth liep. Dank

Beste Sander, Hartelijk dank voor deze mooie review. We waarderen het vertrouwen dat je in ons stelt als jouw zonnepanelen partij voor de komende jaren en we zijn blij om te lezen dat je het gehele traject als tevreden hebt ervaren. Op naar heel veel zonnige jaren! Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Nakomen van afspraken blijkt moeilijk

Tot aan de acceptatie van de offerte ging alles perfect dus ik had een goed gevoel over Zonduurzaam. Na getekend te hebben ging er veel verkeerd en bleek de bereikbaarheid en interne communicatie erg slecht te zijn. Uiteindelijk een vast contactpersoon gekregen, Sebastiaan, waarna het een stuk beter ging. De installatie is erg goed gelegd uiteindelijk door Instain (Henri, Mike en Shaquill) en ben ik een tevreden klant.

Topbedrijf die snappen wat een klant wenst!

Super goed geholpen, veel contact gehad met Cedric, gesprekken verliepen altijd vlot en deskundig, eerste contact was op 16 juni, op 17 juli zijn de zonnepanelen geplaatst! Alles zeer vakkundig afgewikkeld, wanneer je belde direct contact, kwamen afspraken altijd na! Samen met de buren binnen 1 maand alles geregeld, keurige installateurs, elektricien regelde direct de app, volgende dag al aangemeld bij leverancier, dit verdiend 2x een dikke 10! Buren ook super tevreden!

Dag Henny, Ontzettend bedankt voor de twee dikke tienen en voor de foto die je hebt meegestuurd van het eindresultaat. De zonnepanelen liggen er super mooi bij! Op naar heel veel zonuren voor jullie en de buren. Als er in de toekomst nog iets is waarvoor je onze hulp kunt gebruiken, laat het ons dan weten en we zullen je graag van dienst zijn. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Wij zijn uitzonderlijk tevreden met Zonduurzaam

Na interesse in zonnepanelen via internet kwamen wij in contact met Jonathan van Zonduurzaam. Hij heeft een voorstel gedaan, die zeer duidelijk was, waarmee wij akkoord zijn gegaan. Volgens afspraak zijn de panelen 2 maanden later geïnstalleerd door Jordy en Marvin. Nadir heeft de installatie in de meterkast gedaan. Ook kregen wij hulp bij de aanmelding naar de netbeheerder. Zonduurzaam jullie kunnen trots zijn op iedereen, waarmee wij te maken hebben gehad!

Wauw Hans, Wat een ontzettend lovende woorden. Dit doet ons uiteraard erg goed. We hebben jouw mooie review doorgestuurd naar de desbetreffende medewerkers. Als er in de toekomst nog iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen. Dank je wel voor je support en wie weet tot een volgende keer! Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Geweldig montageteam, teleurstellende communicatie

Team van Bilal, Rachid, Abu en Mohammed was echt super. Ze zijn vriendelijk en bereid om alle vragen te beantwoorden. Ze werkten hard en netjes. Toen de gateway na installatie maar niet online kwam, is Bilal teruggekomen om het werk in de avond af te maken. Chapeau! Een schril contrast met mijn ervaringen intern. Het begin van het traject was een draak, afspraken die niet nagekwamen werden of schijnbaar wel intern werden gedeeld maar niet met mij. Ook n.a.v. recensies: vraag maar zelf naar een betaalbevestiging want dit gebeurt ondanks het grote bedrag niet zonder dat je er zelf achteraan zit. Dit was tekenend voor mijn algehele ervaring. Maar wel geweldig installatieteam!

Beste Charlotte, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. We zijn verheugd om te horen dat het installatieteam uitstekend werk heeft geleverd en je tevreden was met hun vriendelijkheid en professionaliteit. We zullen je feedback meenemen om onze processen nog meer te verbeteren. We wensen je heel veel plezier toe met de zonnepanelen. Met vriendelijke groet, Team Zonduurzaam

gewoon top

Goed advies en snelle planning. Team Ayoub is gewoon in een woord geweldig. Ze zijn vriendelijk, bereid om alle vragen te beantwoorden. Ze werken hard en netjes. Ze deden net dat beetje meer. We zijn meer dan tevreden. Goed gedaan mannen! groetjes fam Geurts

Goedemorgen Trudy, Wauw een review op klantenvertellen en Google, heel erg bedankt! Wat super om te lezen dat je zo uitermate tevreden bent over het gehele traject. Fijn dat we jou hebben kunnen helpen bij jouw eigen zonnepanelen installatie. Mocht je in de toekomst nog ergens hulp bij nodig hebben, dan horen we het graag. We helpen je dan graag verder. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Goede contacren. Snel geleverd.

Voorbereiding zeer goed. Installatie verliep vlekkeloos. Zeer tevreden.

Goedendag Aat, Wat super om te lezen dat je zo tevreden bent! Heel hartelijk dank voor deze mooie 10 en jouw positieve woorden. Dat je met de zonnepanelen de komende tijd maar veel mag gaan opwekken. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Hunneperkade 94

7418BT Deventer

Over 1KOMMA5° | Zonduurzaam

Overal in Nederland zien we partijen die bezig zijn om verschillende duurzame projecten te ontwikkelen. Wij geloven daarentegen dat je echte duurzaamheid niet in projecten kan vinden, maar dat duurzaamheid juist te vinden is in een band die tussen mensen kan ontstaan. Wij investeren daarom in duurzame relaties door een zo eerlijk mogelijk verhaal over te brengen, door heldere afspraken te maken en door deze afspraken na te komen. Dit geldt voor zowel onze leveranciers, installateurs en ook voor jou als klant. Wij stoppen niet voordat jij 100% tevreden bent en blijft.