Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Voeg een afbeelding toe

Persoonlijke gegevens

Over 1KOMMA5° | Zonduurzaam

Overal in Nederland zien we partijen die bezig zijn om verschillende duurzame projecten te ontwikkelen. Wij geloven daarentegen dat je echte duurzaamheid niet in projecten kan vinden, maar dat duurzaamheid juist te vinden is in een band die tussen mensen kan ontstaan. Wij investeren daarom in duurzame relaties door een zo eerlijk mogelijk verhaal over te brengen, door heldere afspraken te maken en door deze afspraken na te komen. Dit geldt voor zowel onze leveranciers, installateurs en ook voor jou als klant. Wij stoppen niet voordat jij 100% tevreden bent en blijft.