Van advies tot en met plaatsing: geweldig

Ik heb verschillende mensen van ZonDuurzaam gesproken en wat opvalt is dat ze allemaal precies weten waar het over gaat en wat een college gezegd heeft. En dan de doorlooptijd: binnen twee weken na opdrachtvestrekking lagen de panelen werkend op mijn dak!

Dag Martin, Wat super om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel plezier met je zonnepanelen en de energiebesparingen die ze zullen opleveren. Bedankt voor het delen van je positieve feedback! Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Snel en vriendelijk

Het Nijmegen montagesteun van zonduurzaam heeft in 4 uurtjes de 6 zonnepanelen netjes op het dak gelegd. Er was geen loze leiding binnen dus hebben ze de leiding via de kruipruimte aangesloten in de meterkast. Het telefonisch contact met het kantoor in Deventer was ook goed.

Dag Maartje, Bedankt voor de lovende woorden. Veel plezier met je zonnepanelen en de besparingen die ze opleveren! Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Louter positief van advies tot en met de installatie.

Alles prima en netjes geregeld.

Beste O Mucuk, Jouw feedback maakt onze dag! Veel plezier met de nieuwe zonnepanelen op je dak. Mochten we je later nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Heel tevreden

Goede communicatie Harde nette werkers.

Hallo Els, Fantastisch om te horen! Bedankt voor het delen. Heel veel plezier gewenst van de zonnepanelen. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

hard werkende installateurs resultaat ziet er keurig uit

vanaf het eerste gesprek tot de eindbesspreking was alles duidelijk en correct.

Beste Lilian, Top dat alles duidelijk en naar wens is. Wij wensen je veel zonnige dagen toe de komende jaren en heel veel plezier met je zonnepanelen! Zonnige groet, Team Zonduurzaam

goed team en geweldig resultaat.

het team van Zonduurzaam dat bij mij de panelen en de installatie hebben aangebracht kan ik een ieder aanraden. Ze waren vriendelijk, vakbekwaam en hadden verstand met het geen ze bezig waren. het geheel heb ik als zeer positief ervaren, waarvoor mijn dank. Ook de dag erna dat er nog telefonisch contact was van Zonduurzaam met de vraag of alles naar wens verlopen is en of ik nog vragen had. super service en nazorg. gr. R. Jansen

Dag R. Jansen, Heel erg bedankt voor deze mooie 10! We waarderen de tijd die je hebt genomen voor deze positieve review. Fijn dat je alles zo naar tevredenheid hebt ervaren. Op naar hele mooie opbrengsten de komende jaren. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Professioneel en snel

Zonduurzaam is professioneel en reageert snel. Ze geven duidelijke uitleg over alles en maken het de klant makkelijk door de correcte informatie op het juiste moment te geven.

Beste Romy, Fijn om te lezen dat alles bij jou zo duidelijk is verlopen en dat je naar volle tevredenheid bent. Bedankt voor jouw vertrouwen in ons en voor deze mooie review. Op naar heel veel mooie opbrengsten de komende jaren. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Echt top geregeld!

Bij de aanloop prima op weg geholpen door Jay. Ook om de lening rond te krijgen bij het warmtefonds. Afgelopen woensdag stond team KARA voor de deur, 4 man sterk. Half negen gestart, half een vertrokken en alles strak gemonteerd, 14 panelen op 3 verschillende dakvlakken. Prima jongens, die zeer vriendelijk zijn en hun handen uit de mouwen weten te steken. Even afwachten of alles goed blijft functioneren, maar alle lof voor Zonduurzaam en het KARA team.

Dag R.M.E., Ontzettend bedankt voor deze lovende woorden over Jay, team Kara en Zonduurzaam in het algemeen. Van jouw mooie review krijgen wij heel erg veel energie en dit motiveert ons enorm. Heel veel plezier van je zonnepanelen en mochten we in de toekomst nog weer wat voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag! Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Happy with the Service

Great service and explained everything well enough right from the beginning. The people who did the installation was very skilful and explained about how the system works. Everything was arranged quickly and overall we had a great experience.

Dear Thomas, We are delighted to hear that you are satisfied with how the whole process has developed. Happy to help. Thank you for your review! Sunny greetings, Team Zonduurzaam

Vakkundig, prettig en service

Zéér vakkundig en servicegericht! Ayoub en Gideon toppers bedankt!!

Dag Rafiek, Hartelijk dank voor jouw mooie woorden over Ayoub en Gideon. We zullen jouw mooie review naar hun doorsturen. Mochten we je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we het graag. Op naar hele mooie opbrengsten de komende jaren! Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Gewoon goed.

Waren we al verrast door de snelle levering, het plaatsen van de zonnepanelen ging helemaal in sneltreinvaart. De installateurs waren van het type " Niet lullen, maar poetsen" Correct in de omgang en ook de afhandeling betreffende aanmelden bij netwerkbeheerder/energieleverancier zeer correct. Ook goede uitleg bij gebruik van de app. etc. Tot op heden alles perfect gegaan en ik zal een ieder die belangstelling heeft in zonnepalen Zonduurzaam zeker aanbevelen. Met een tevreden groet. Jaap Duim

Beste Jaap, Wauw, jouw mooie review doet zelfs ons stralen! Heel erg bedankt voor jouw mooie woorden. Op naar hele mooie opbrengsten de komende jaren. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Goede ervaring

Goede uitleg, goed geplaatst en de zonnepanelen werken perfect. Het contact was goed en prettig, de monteurs nemen uitgebreid de tijd om te overleggen hoe het in zijn werk gaat en wat de mogelijkheden zijn en ook na het plaatsen is er nog contact. Ik raad Zonduurzaam aan voor iedereen die nog op zoek zijn naar zonnepanelen.

Beste Ad, Bedankt voor jouw mooie, uitgebreide review en voor het vertrouwen in Zonduurzaam. Op naar heel veel kWh's. Als er in de toekomst nog iets is waarvoor je onze hulp kunt gebruiken, laat het ons dan weten en we zullen je graag van dienst zijn. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Fijn en zeer betrouwbaar bedrijf

Na een zeer prettig gesprek met Laurens, en de gemaakte offerte. Zijn de 17 panelen, vorige week geplaatst. Door zeer vriendelijk en nette monteurs. Ik kan dit bedrijf ten zeerste aanbevelen. Correct snel betrouwbaar, en niet geheel onbelangrijk na afloop pas een factuur. Dus geen vooruitbetalen. Dikke pluim voor ZonDuurzaam

Beste Paul, Wat super om jouw lovende woorden zo te lezen. Hier krijgen wij energie van. We zullen de mooie review met Laurens en de installateurs delen, ze zullen er vast erg blij mee zijn. We wensen jou heel veel plezier toe van de zonnepanelen. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Snelle levering en top service!

Na goed en duidelijk advies ontvangen over de hoeveelheid zonnepanelen, mogelijkheden voor plaatsing en te verwachte opbrengst van de medewerker van Zonduurzaam. Na het vergelijken van verschillende offertes en panelen kwam Zonduurzaam, mede door het serviceniveau en kwaliteitvan panelen, het beste uit de bus. We hebben wel even moeten wachten op de datum waarop de panelen gelegd zouden worden, uiteindelijk zijn we alsnog snel geholpen en konden de panelen binnen twee weken worden gelegd. Op de afgesproken dag kwamen een vriendelijke en vakbekwame monteur en installateur die binnen ééndag alles hebben gelegd. Erg blij met onze panelen, de hoge opbrengst en de app.

Beste Lisa, Wauw wat een stralende en uitgebreide recensie! Bedankt voor jouw mooie woorden en goed om te horen dat je alles naar tevredenheid hebt ervaren. Op naar heel veel zonnige jaren. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

de installatie is snel en goed verlopen

Dag Jasper, Wauw een 10, heel erg bedankt! Heel veel plezier gewenst met de zonnepanelen. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

zoals beloofd

prettige ervaring met zonduurzaam. duidelijk offerte traject en zeer prettige installateurs. prijs was juist en montage was ongeveer 5 weken na akkoord

Beste Willem, Bedankt voor deze prachtige 10 en goed om te horen dat je alles naar tevredenheid hebt ervaren. Op naar heel veel zonnige jaren. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Goed resultaat

de planning een beetje achter hun vodden moeten zitten maar verder alles heel goed verlopen.

Beste Iwan, Hartelijk dank voor deze mooie review en goed dat je het puntje omtrent te planning aanstipt. Dit zullen wij intern meenemen om onze processen nog meer te verbeteren. Fijn om te lezen dat alles verder goed is verlopen. Op naar heel veel kWh's! Zonnige groet, Team Zonduurzaam

vlot en adequaat gewerkt

vriendelijke en efficiënte mensen die alles goed uitleggen

Beste Margreet, Top dat alles duidelijk en naar wens is. Wij wensen je veel zonnige dagen toe de komende jaren en heel veel plezier met je aankoop! Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Aansluiting prima, personeel dat de plaatsing doet ronduit asociaal.

Panelen liggen netjes. Monteurs van het ingehuurde bedrijf waren niet de vriendelijkse maar na contact met Zonduurzaam is daar super op geacteerd. Meterkast aansluiting door vriendelijk en behulpzame monteurs uitgevoerd. Al met al tevreden.

Beste Annemarie, Eind goed al goed! Fijn dat je tevreden bent en bedankt voor het vertrouwen in Zonduurzaam. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Duidelijkheid en service

Afspraken worden nagekomen en monteurs zijn vakkundig.

Dag Arthur, Kort en krachtig, hele mooie woorden! Veel kWh's gewenst! Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Prima!

Van meet af aan verloopt alles voorspoedig en zorgvuldig. De panelen en leidingen netjes gelegd. Het geheel werkt. Blij mee.

Goedemorgen, Helemaal goed, wij zijn blij met deze beoordeling! Geniet van de zon ☀️ Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Snel en goed uitgevoerde montage

Vlotte jongen en ze wisten goed wat ze deden , ook aanmelden verliep vlot door hun deskundige medewerking .

Beste Herman, Bedankt voor deze positive recensie. Geniet van de opbrengst en de kosten besparing de komende jaren! Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Bij Zonduurzaam de zonnepanelen en nieuwe meterkast besteld. Totaal 12 panelen Jinko Neo N-type 430 wp en Enphase IQ8MC Het hele proces van contact tot toestemming voor plaatsen zonnepanelen was goed. 1 puntje als je beloofd terug te bellen kom dan die afspraak na ook al heb je hetgeen waar het over gaat geen antwoord op, dan toch de klant even bellen dat je iets meer tijd nodig hebt om het verder uit te zoeken. Is namelijk 2 keer gebeurd. Verder was het contact prettig en wat mij betreft een aanrader voor anderen. Zonduurzaam heeft Instain ingehuurd om bij ons de panelen te plaatsen en de meterkast te vernieuwen. Zowel de panelen als de meterkast zijn zeer netjes geïnstalleerd. Leuke aardige hard werkende mensen. De elektricien was erg meedenkend en heeft een waar kunststuk van de meterkast gemaakt. Dus al met al een aanrader voor uw klus.

Beste Wim, Heel erg bedankt voor je waardering over ons handelen en goed dat je ook een puntje van kritiek aanstipt. Hier zullen we intern even over spreken om dit voor de volgende klant soepeler te laten verlopen. Ondanks de kleine puntjes waardeer je onze service toch met een 10 en daar zijn we heel erg blij mee! Heel veel opbrengst gewenst en bedankt voor het vertrouwen in Zonduurzaam. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

heel vlotte installatie, panelen leverden al binnen 2 uur na start

heel tevreden. Het duurde even door het wisselvallige weer deze zomer, maar uiteindelijk heel tevreden

Beste Bob, Goed om te horen, gelukkig ben je deze week op tijd om deze prachtige nazomer nog even mee te pakken qua opbrengst! Op naar veel zonnige dagen. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

We zijn zeer tevreden!

In alle opzichten een goede en sympathieke partij! Tijdens alle fases, de aankoop, de voorbereiding, de montage en de begeleiding/nazorg is alles prima verlopen. Ze waren altijd goed bereikbaar. In één woord top!

Beste Marko, Dit is waar we voor staan! Fijn dat je dit zo ervaren hebt. Een hele mooie opbrengst gewenst. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Hunneperkade 94 7418BT Deventer

Over 1KOMMA5° | Zonduurzaam

Overal in Nederland zien we partijen die bezig zijn om verschillende duurzame projecten te ontwikkelen. Wij geloven daarentegen dat je echte duurzaamheid niet in projecten kan vinden, maar dat duurzaamheid juist te vinden is in een band die tussen mensen kan ontstaan. Wij investeren daarom in duurzame relaties door een zo eerlijk mogelijk verhaal over te brengen, door heldere afspraken te maken en door deze afspraken na te komen. Dit geldt voor zowel onze leveranciers, installateurs en ook voor jou als klant. Wij stoppen niet voordat jij 100% tevreden bent en blijft.