Onze ervaring met de mannen van zonduurzaam is absoluut super! We kregen netjes een dag van te voren een herrinnering dat ze zouden komen, en de avond voordat ze kwamen installeren stonden ze al aan de deur. Geweldig leuk contact, ze hadden een flinke aanhanger met steigermatriaal bij zich en de vraag van hun kant was of ze die al bij ons op de oprit mochten plaatsen omdat ze niet wisten hoe veilig deze bij hun hotel gestald kon worden. Tevens de vraag of ze iets eerder (7 uur) mochten beginnen. Prima, zijn ze ook mooi op tijd klaar. Volgende ochtend hebben ze heel netjes en correct alles gemonteerd, aangesloten en uitgelegd en tevens een verrotte panlat hersteld waar ik ze heel dankbaar voor ben zodat ik niet nog iemand extra daarvoor moest laten komen. Dus al met al een dikke 10 ! voor Gerrit en z'n team Ga zo door. met vr.gr. Guus Tienkamp

Dag Guus, Wat fijn om te horen en bedankt voor het delen van deze geweldige review! We zijn erg blij dat onze monteurs zo’n goede indruk hebben achtergelaten. We zullen Gerrit en zijn team zeker op de hoogte brengen van je mooie woorden. Als je nog iets nodig hebt, staan we altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, 1KOMMA5° | Zonduurzaam

Vriendelijke, meedenkende installateurs en goed advies!

Er werd goed meegedacht over mijn specifieke wensen en mogelijkheden, zelfs nog ter plekke door de installateurs werd extra werk uitgevoerd. Vriendelijk, schoon en de tijd nemend hebben ze net werk geleverd en ben ik blij hoe mijn panelen liggen!

Dag Mark, Fantastisch om te lezen dat onze monteurs weer goed werk hebben geleverd. Ook wij zijn erg blij met het resultaat en willen je bedanken voor je vertrouwen in Zonduurzaam. Geniet van je nieuwe zonnepanelen en als je nog iets nodig hebt, zijn we er altijd om te helpen! Met vriendelijke groet, 1KOMMA5˚ | Zonduurzaam

goede service, uiteindelijk prettig contact

Zonduurzaam heeft goede communicatie, per mail en ook telefonisch goed en snel bereikbaar. Afspraak schouw wel 1x verzet en 1x niet gekomen, dat was vervelend. Maar toen ik ze belde kreeg ik wel meteen excuses en werd er snel een andere afspraak ingepland. De plaatsing is uiteindelijk ook erg netjes gegaan, met goede communicatie vooraf. Op verzoek belde het plaatsingsteam me 30 min van tevoren; daardoor hoefde ik niet het gehele tijdsvak af te wachten. Ook na afloop vd plaatsing nette bevestigingen via mail en telefonische instructies over aanmelden bij energieleveren.nl Ik ben over het algemeen heel tevreden

Beste H.B. Hylkema, Een 8! Bedankt voor je mooie cijfer. Fijn om te horen dat ondanks de problemen met de schouwer alles duidelijk en soepel is verlopen. Op naar heel veel zonnige jaren en een mooie opbrengst! Met vriendelijke groet, 1KOMMA5˚ | Zonduurzaam

Aanrader!!

Heel prettig contact. Heldere uitleg en gehele planning verliep vlekkeloos Met 2 uurtjes lagen de panelen op het dak. Zijn goed bereikbaar.

Beste Sharon, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Een vlekkeloze planning en snelle installatie, dat klinkt top! Wij wensen je veel zonnige dagen toe de komende jaren en heel veel plezier met je zonnepanelen! Met vriendelijke groet, 1KOMMA5˚ | Zonduurzaam

Alles is prima verlopen.

Uitleg was goed, monteurs waren vriendelijk, sociaal en kundig.

Beste Jeffrey, Wat liggen de panelen er prachtig bij! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, we staan voor je klaar. Bedankt voor je mooie review en bedankt voor je vertrouwen in Zonduurzaam! Met vriendelijke groet, 1KOMMA5˚ | Zonduurzaam

Contact en uitvoering correct

Vanaf eerste contact prima geholpen met het maken van de juiste keuze. 2 bijzonder vriendelijke en mee denkende monteurs. Ondanks het slechte weer montage voltooid.

Uitstekend, We zijn etg tevreden

Goede service, volgens planning. Vriendelijke medewerkers.

Dag Leila, Klinkt als een geoliede machine en dat maakt ons erg blij en tevreden. Bedankt voor de dikke 10, dit geeft ons energie om te blijven doen waar we mee bezig zijn! Groetjes, Zonduurzaam

betrouwbaar bedrijf

Keurige verkopers, duidelijke afspraken.

Beste Paul, Na een misverstand hebben we gelukkig gelijk een oplossing kunnen vinden en zijn we blij met klanten zoals jou die na een eerste aankoop ook voor de 2e keer het vertrouwen in onze diensten uitspreken! We komen snel lang om de 4 extra zonnepanelen te plaatsen! Fijne feestdagen, Zonduurzaam

Goed eerste contact met Roan. Mooie offerte gekregen en snelle , keurige levering en montage.

Dag Eric, Wij zijn erg blij met Roan, goed om te zien dat je het contact met hem als prettig hebt ervaren. We hebben hem deze review laten zien en hij begon er van te stralen☀️ Op naar een mooie opbrengst Met vriendelijke groet, Zonduurzaam

Soepel proces zonder verrassingen

Goede voorlichting vooraf, mooi op tijd, netjes gewerkt en snel geregeld. Nu maar hopen dat de zon gaat schijnen.

Dag Steven, De goede voorlichting, op tijd komen en het netjes werken valt binnen onze invloed. Helaas de zon nog niet😉. We staan in de toekomst graag klaar om je verder te helpen. Bedankt voor je vertrouwen in Zonduurzaam. Groetjes, Zonduurzaam

Snelle en prettige installatie

Na een schouw ontving ik een week later de offerte. De installatie kon na akkoord op korte termijn worden ingepland. Na de installatie bleek dat een onderdeel defect was geraakt. Dit werd snel verholpen en momenteel leveren de panelen al hun opbrengst.

Beste heer Wassink, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Helaas laat het materiaal ons soms in de steek en gelukkig staat ons team dan snel klaar om een oplossing te bieden. Wij zijn erg blij met het resultaat en ook met deze mooie review! met vriendelijke groet, Zonduurzaam

Heldere informatie, meedenken met wensen, snelle levering, goede installatie.

Heldere informatie, meedenken met wensen, snelle levering, goede installatie.

Dag, Kort en krachtig en een dikke 10! dat geeft ons team een goed gevoel zo vlak voor de feestdagen. Bedankt en op naar heel veel zon ☀️! Met zonnige groet, Zonduurzaam

Prima service en snelle levering. Top!

We werden stap voor stap meegenomen in de aanschaf en installatie. Eenvoudig en met prima service.

Hallo, We houden het graag simpel zodat jij met een gerust gevoel je zonnepanelen kan aanschaffen! We zijn blij met het resultaat en deze mooie beoordeling. Groetjes, Zonduurzaam

Ga er niet mee in zee, waardeloos bedrijf komt afspraken niet na

In juli panelen geplaatst. Na uiteindelijk 5 afspraken liggen ze erop. Maar vraag niet hoe ze geplaatst zijn. Werken niet met valbescherming etc. En gaan zeker niet zorgvuldig om met de panelen. Gelukkig hebben we dit allemaal gefilmd. Hebben mooie praatjes maar komen niks na. Vervolgens schade aan dak waarbij het natuurlijk niet hun schuld is...... en zij vergoeden niks. Kunnen enkel aanhoudend vragen wanneer je betaald...... Kortom kies voor goede service en kundige legging en dat is niet bij zonduurzaam.

Beste Amanda Prooijen, Bedankt voor het delen van je ervaring, hoewel we het jammer vinden dat het niet helemaal positief was. Onze oprechte excuses voor het gedoe rond de installatie van de zonnepanelen. Het is frustrerend dat het hele proces niet vlekkeloos is verlopen. We hebben echt ons best gedaan om alles in goede banen te leiden, maar begrijpen dat het niet altijd vlekkeloos is gegaan. Het is echter belangrijk om te vermelden dat we elke keer hebben geprobeerd om de boel recht te trekken, zelfs als het een beetje hobbelig werd. En ook dat het systeem vanaf eind juli wel werkend op je dak heeft gelegen We zijn echt blij dat we uiteindelijk het zonnesysteem werkend hebben gekregen op je dak. Betalingen zijn voor ons als bedrijf wel belangrijk om het hele proces soepel te laten verlopen, maar begrijpen ook dat dit soms lastig kan zijn. Wat betreft de schadeclaims, we hebben echt ons best gedaan om te helpen en oplossingen aan te dragen. We hebben open gestaan voor communicatie en proberen altijd serieus naar elke situatie te kijken. Klinkt cliché, maar we willen echt dat onze klanten happy zijn, en het spijt ons dat we dit niet volledig hebben kunnen waarmaken. Hoe dan ook, we zijn blij dat het systeem nu werkt. Als er nog iets is waar we kunnen helpen of als je meer duidelijkheid nodig hebt, staan we altijd open voor een gesprek. Laat het ons weten! Groetjes, Zonduurzaam

Zontastisch

Kwamen ervaren monteurs langs die op een moeilijk dag het werk goed en snel geklaard hebben. Ook de kabel trekken binnen is netjes en veilig verlopen.

Dag Jobert, Een 8! mooi cijfer. bedankt voor de waardering het ligt er mooi op! Gelukkig worden de dagen na 21 december weer langer en kun je snel gaan genieten van de zon☀️ Met vriendelijke groet, Zonduurzaam

Bekwaam en zorgvuldig

Aanbieding via telefoon als goed ervaren. Opname thuis als goed ervaren. Montage als goed ervaren. Alleen het aansluit verhaal van de thuis opname en de daadwerkelijke montage komt niet geheel overeen. Bij opname was ons verteld dat de kabel van een afgelegen dakvlak, allereerst naar het hoofdvak geplaatst moest worden, aldaar de verbinding met de andere panelen moet maken voordat het weer naar de meterkast naar beneden gemonteerd wordt. Bij de administratie en de montage blijkt het niet nodig te zijn en volstaat een verbindingsdoos. Scheelt wel een aantal meter kabel. Dat alles ter zijde zijn we wel blij met het resultaat.

Dag Pieter, Bedankt voor jouw mooie 8! Wat fijn om te lezen dat alles goed is verlopen. We nemen je opmerking over de communicatie ter harte om onze service te verbeteren. Fijn dat je blij bent met het resultaat! Geniet van je zonnepanelen. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Geweldige service

Er was een hoekpan gesneuveld bij het plaatsen van de zonnepanelen. Deze had ik op dat moment niet, omdat ik hier geen rekening mee had gehouden. Ik had aangegeven dat ik deze zelf zou vervangen, omdat ik wist dat iemand voor mij dit wilde doen. Diegene lukte dat ook niet en brak een 2e hoekdakpan. Uiteindelijk zou hij de panelen moeten verwijderen en dat wilde hij en ik niet, i.v.m. garantie. Na deze melding heeft zonduurzaam een team gestuurd. Op dat moment zat alles tegen. Het waren oude hoekdakpannen, waren vastgeschroefd en de hele zijkant moest eraf. Uiteindelijk bleek dat de oude en alternatieve hoekdakpannen niet konden. Het team van zonduurzaam wat bestond uit: Bilal, Moes en Kwem regelde zelf nieuwe dakpannen, wat met een privé auto werd gebracht, omdat accu van bedrijfsbusje leeg was en plaatste deze dezelfde avond nog in het donker. Een geweldige service met dank aan het team van zonduurzaam.

Beste Richard, Wat een verhaal, maar wat geweldig om te horen dat het team alles op alles heeft gezet om het probleem op te lossen. Jouw waardering voor hun inzet en de extra moeite die ze hebben genomen, betekent veel voor ons. Heel erg bedankt voor het delen van je verhaal. Mochten we later nog weer iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag! Op naar hele mooie opbrengsten de komende jaren. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

we zijn zeer tevreden met de plaatsing en service van zonduurzaam

prima uitleg service van het bedrijf .de installateurs leverden goed werk en waren zeer vriendelijk en gaven goede uitleg

Beste B.V. Veen, Top dat alles duidelijk en naar wens is verlopen. Wij wensen je veel zonnige dagen toe de komende jaren en heel veel plezier met je zonnepanelen! Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Prima voorlichting en uitleg over aanschaf, plaatsing en gebruik van de zonnepanelen.

Bij het eerste telefonische contact werd door Floris Evers alle tijd genomen om mij voor te lichten over de door mij gewenste aanschaf van zonnepanelen. Dat werd, voor mij als leek, op een rustige en begrijpelijke manier uitgelegd. Ik had het gevoel een klik te hebben. Na het gesprek en de mij toegestuurde offerte kwam Zonduurzaam bovenaan mijn lijst te staan. Andere bedrijven en offertes konden er niet aan tippen. Volgende gesprekken met Floris Evers waren ook prettig en duidelijk. Dus was het logisch dat uiteindelijk de keus op Zonduurzaam viel. De plaatsing van de zonnepanelen verliep ook naar wens.

Beste Gertjan, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring én de prachtige foto van je nieuwe zonnepaneleninstallatie! We zullen jouw mooie woorden met Floris delen, daar zou hij vast heel blij mee zijn. We hopen dat je veel zonnige dagen tegemoet gaat met je nieuwe installatie. Geniet ervan! Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Fijne ervaring zowel op het gebied van advies als installatie

Bij het zoeken naar een aanbieder voor zonnepanelen, kwam Zonduurzaam er als voor ons als beste uit. Gedegen advies, goede prijskwaliteit van het aanbod en een mooi trackrecord. De installatie kon sneller dan verwacht plaatsvinden en de installateurs van Team Nijmegen waren kundig en hebben zelfs nog geholpen met een extra klusje in huis!

Beste Luuk, Dank je wel voor je mooie woorden! Het doet ons goed om te horen dat je een fijne ervaring hebt gehad, zowel tijdens het adviestraject als bij de installatie. Mocht je in de toekomst verdere vragen of wensen hebben, staan we altijd voor je klaar. Bedankt voor je vertrouwen in Zonduurzaam! Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Helemaal top

Gisteren waren er 2 gezellige monteurs geweest en ze hebben heel snel me panelen gemonteerd. Vanaf eerste contact tot montage is alles top en soepel gelopen. Tot nu toe ben ik heel blij mee! We gaan verder kijken hoe panelen zijn werk gaan uitvoeren :)

Beste Kamilla, Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze service! Bij Zonduurzaam streven we ernaar om het hele proces soepel en top te laten verlopen en we zijn blij dat jij dit ook zo ervaren hebt. We kijken ernaar uit om samen met jou te zien hoe de panelen hun werk zullen doen. Op naar heel veel kWh's! Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Snel geregeld en geplaatst

Zonduurzaam heeft ons overtuigd met hun duidelijke verhaal en komen afspraken na. Altijd goed bereikbaar en het plaatsen zijn we ook heel tevreden over. Er word netjes gewerkt en alles in overleg. Beleefde en harde werkers en na afloop alles uitgelegd en opgeruimd.

Beste Linda, Hartelijk dank voor je lovende woorden en voor jouw vertrouwen in Zonduurzaam! Het doet ons goed om te weten dat je blij bent met je zonnepanelen en onze service. We zijn er trots op om je als tevreden klant te hebben en danken je voor je positieve feedback! Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Perfect geplaatst. De ploeg die het deed was,heel vakkundig, behulpzaam en heel correct. Kortom uiterst tevreden met de mensen van Torpedo Solar en zonduurzaam.. nu maar wachten tot de zon gaat schijnen .

Beste Jan, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Klinkt alsof je in goede handen was. Laat die zon maar komen, en geniet van de voordelen van je nieuwe zonnepanelen! Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Netjes beleefd .bij weggaan de boel netjes achtergelaten

Erg tevreden .via telefoon vooraf goed contact gehad .plaatsen vlug en netjes.

Dag Henk, We waarderen je positieve review. Tevreden klanten zijn onze grootste motivatie. Dank je wel voor jouw vertrouwen en we wensen je heel veel mooie opbrengsten toe. Mochten we later nog weer wat voor je kunnen betekenen, laat het ons dan vooral weten. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Vakwerk

Uitstekend werk geleverd, eerst nog overleg daarna snel geplaatst op een vakkundige manier. Aardig personeel ook de meterkast was zo geplaatst wat best wel een klusje was. PV opzolder andere plek geplaatst was geeen probleem. Kortom een bedrijf om aan te bevelen!

Beste Dirk Jan, Wat een geweldige beoordeling! Wij waarderen je vertrouwen in ons. Op naar hele mooie opbrengsten de komende jaren. Zonnige groet, Team Zonduurzaam

Over 1KOMMA5° | Zonduurzaam

Overal in Nederland zien we partijen die bezig zijn om verschillende duurzame projecten te ontwikkelen. Wij geloven daarentegen dat je echte duurzaamheid niet in projecten kan vinden, maar dat duurzaamheid juist te vinden is in een band die tussen mensen kan ontstaan. Wij investeren daarom in duurzame relaties door een zo eerlijk mogelijk verhaal over te brengen, door heldere afspraken te maken en door deze afspraken na te komen. Dit geldt voor zowel onze leveranciers, installateurs en ook voor jou als klant. Wij stoppen niet voordat jij 100% tevreden bent en blijft.