Goed ontwerp voor de beschikbare ruimte

Nadat het ontwerp was vastgesteld een acceptabele levertermijn en goede plaatsing Mis nog wel een afsluitend bezoek

top

Geen klachten

Perfect advies!

Een super advies en zeer goede hulp bij installatie!

Kundige adviseur en uitstekende service! Ik zou eenieder keukenstudio Beukhof aanraden.

Helemaal top gewoon

We werden uitstekend geholpen toen we binnen kwamen had hij al een tekening klaar liggen wat echt precies was wat we graag willen dus de keuze was al snel gemaakt hij gaf ook aan dat we genoeg tijd nog hadden om erover an te denken maar bij de auto hadden we al besloten de levering van de keuken was ook keurig geregeld en het eind resultaat ziet er geweldig uit we zijn er echt blij met de keuken zou niks anders willen

Goede service, en komt zijn afspraken na.

Bij het opknappen van onze keuken heeft Frans meegedacht in onze wensen. En er alles aan gedaan om te het snel mogelijk voor ons te realiseren. Erg blij zijn wij met zijn tips en tricks en wat niet ineens goed was werd volgens afspraak meer dan goed opgelost.

Supergoed geholpen!

Frans denkt goed mee en maakt uitgebreid tijd voor je met het vinden van oplossingen, dus precies wat je nodig hebt als je niet helemaal weet hoe je het ontwerp en de indeling van je keuken moet aanpakken.

wij zijn zeer tevreden

onze ervaring is zeer goed,als er vragen zijn staat hij direct klaar en het advies met het kopen was erg goed.

Klantgericht

We zijn erg blij met de uitbreiding van onze keuken. Frans dacht erg goed mee terwijl anderen vaak erg aandringen op het vernieuwen van de hele keuken. Bij een onvoorziene situatie of een aanpassing in de planning werd er snel gereageerd en was Frans vooral gericht op het vinden van een oplossing.

Prettige samenwerking en een fijne aanpak!

We vonden het prettig dat er de tijd voor ons werd genomen. De plaatsing was snel en werd vakkundig gedaan. Onze keuken is naar onze smaak ontworpen.

Duidelijk en relaxt

We zij goed ontvangen bij Frans, leuk en gezellig gesprek gehad , geen gehaast en ook niet dat we snel moesten tekenen voor deze mooie aanbieding. Wij voelde ons er goed bij en hebben daarom een keuken via Frans besteld!!

Fijn contact

Vanaf het begin een heel fijn contact met Frans. Hij luistert goed naar de keukenwensen en kan vanuit daar snel werken en met voorstellen komen. Ook heeft hij goed aan wanneer iets duurder uit zou vallen.

Uitgebreid advies en mooie ideeën!

Uitgebreid advies, mooie ideeën, fijn de tijd genomen. We kijken uit naar ons nieuwe huis met fantastische keuken! Dank Frans!

Fantastisch resultaat

Frans heeft veel voor mij geregeld na slopen van de oude keuken tot aan het plaatsen van de nieuwe keuken. Heel prettig samenwerken met hem. Neemt alle tijd en geeft je ook alle tijd om tot beslissingen te komen. Ik heb een hele mooie keuken gekregen waar ik heel blij mee ben.

Kennis van zaken

Frans leren kennen als iemand die weet waar hij het over heeft. Heeft jarenlange ervaring met het opstellen/ontwerpen van keukens. Kan ook zeker aanraden om niet alleen bij de grote welbekende zaken te gaan kijken, maar zeker ook bij hem. Klein bedrijf, maar groot in persoonlijkheid en betrokkenheid.

Supergoed

We wilden graag uitbreidingen bij onze bestaande keuken. Frans dacht heel goed mee, was heel bereikbaar/benaderbaar. Erg blij mee!

Goed advies en vriendelijk geholpen.

Zeer klantgerichte service, resultaat is prachtig!

Frans is een zeer prettige adviseur met veel ervaring. Als klant sta je centraal en er wordt dan ook ruim de tijd genomen om een keuken te realiseren die aan alle wensen voldoet. Ook de aflevering en opbouw (door Vasco en Martin) van de keuken was perfect!!

Koelkast

snelle levering . Top service.

Een hele goede afstemming qua wensen en mogelijkheden, vertaalt in een perfect keuken ontwerp en een 100% complete levering. Zeer tevreden!

Uitstekende begeleiding en service

Frans heeft een prettige manier van werken en is zeer flexibel. Fijn ook dat hij zelf ook de ruimte wil 'proeven' op die manier kan hij ook meedenken en goed gerichte ideeën opperen. Nazorg en serviceniveau na plaatsing van de keuken is zeer goed. Pubten kunnen via app,mail of telefoon worden ingediend. Binnen 24 uur reactie en binnen twee weken de servicemoteur op de stoep die het naar alle tevredenheid oppakt. Kortom zeer tevreden en zeker een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar die extra service!

Heldere communicatie en een goede prijs/kwaliteit

Duidelijk plan hoe alles in zijn werkt gaat. Gevolgd met een zeer mooie tekening/concept keuken. Alle communicatie is duidelijk en helder verlopen. We waren erg tevreden over de service van begin tot eind. Frans was altijd bereikbaar voor vragen en om dingen uit te leggen. Alles is gegaan zoals vooraf geschetst was. Keuken in 1 keer goed gemonteerd en niks hoefde later geleverd worden. Wij bevelen Keukenstudio Beukhof dan ook bij iedereen aan!

Uitstekend advies en ontwerp!

Keukenstudio Beukhof heeft goed met ons mee gedacht en een mooi en efficiënt ontwerp gemaakt voor een maatwerk wandmeubel. De montage was vakkundig en de kwaliteit van de geleverde materialen is uitstekend! Wij zijn zeer tevreden over de geleverde producten, diensten en service.

Betrokken en betrouwbaar!

Frans hebben wij benaderd voor een keuken in onze bedrijfskantine. Na een scherpe en heldere offerte zijn wij met elkaar in zee gegaan. De betrokkenheid en net dat stapje meer gaf de doorslag voor de opdracht. Planning en montage zoals besproken en een 100% levering en oplevering.

Goede adequate hulp

Goede service, praktisch meedenken.

Westerdorpstraat 38 3871AX Hoevelaken

Over Keukenstudio Beukhof

Al meer dan 12 jaar expert in keukens! Ik ben Frans Beukhof en heb ruim 12 jaar ervaring in keukenland als adviseur, bedrijfsleider, floormanager en formulemanager. Ook op het gebied van inmeten, orderverwerking en service heb ik de nodige ervaring opgedaan. Graag ben ik uw partner van A-Z bij de aankoop en realisatie van uw droomkeuken. Beginnend met een (3D) ontwerp in combinatie met een offerte op maat, tot aan de oplevering van uw nieuwe keuken. Samen met een team van ervaren keukenmonteurs en interieurbouwers, installateurs, stukadoors en schilders kan ik u tijdens het gehele traject begeleiden of het geheel voor u coördineren. Keukenstudio Beukhof werkt met de Duitse keukenfabrikanten Ballerina en Rotpunkt. Zij staan bekend om hun betrouwbare uitleveringen en kwaliteit in de ruimste zin van het woord! Voor de werkbladen hebben we gekozen voor Arte uit Helmond, al jaren één van de beste werkbladfabrikanten van Nederland en de specialist op het gebied van Dekton en Neolith werkbladen! Uiteraard kan u ook uw apparatuur via Keukenstudio Beukhof aanschaffen en het maakt niet uit of dit voor een complete keuken is of alleen vervanging van bv. de koelkast. De huismerken zijn AEG, Zanussi, ATAG, Pelgrim, ETNA, Boretti, Wave en Quooker, maar uiteraard kan u ook voor alle andere merken bij mij terecht. U koopt uw keuken bij een vertrouwd adres. Ik ben aangesloten bij de CBW. Hiermee is uw (aan)betaling in veilige handen. Een veilig en vertrouwd gevoel! Het kopen van een keuken begint per slot van rekening met vertrouwen. Ik vertel u hier graag meer over tijdens ons gesprek. Keukenstudio Beukhof heeft duurzaamheid hoog in het vaandel staan en vertelt u graag meer over ons duurzaamheidsbeleid en de milieuvriendelijke keuzes die u kunt maken bij de aanschaf van uw keuken. 7 dagen per week bereikbaar Offerte op maat / heldere prijs Betrokken Keukens, kastenwanden en wandmeubels Maatwerk Netwerk van vakkundige installateurs Totale projectbegeleiding Huiselijke studio