Topper!

Vaste klant bij Rogier, altijd vriendelijk, behulpzaam en komt zijn afspraken na. Voor de zondagmiddag een afspraak gemaakt, voor ons handig aangezien wij alleen buiten reguliere werktijden om naar o.a. auto’s kunnen kijken. Geweldig om te zien dat iemand met zoveel passie zijn werk doet, de auto zag er in het echt zelfs nog mooier uit dan op de foto’s en we kwamen al snel tot een deal. Succes op je nieuwe locatie, het ziet er allemaal super uit!

CX 5 overtrof mijn verwachtingen

na jaren Audi A6 te hebben gereden, heeft Rogier mij vorig jaar overtuigd om op Mazda CX 5 over te stappen. Hij heeft de rijeigenschappen en kwaliteiten van de CX 5 niet overdreven. Het rijdt geweldig. Ton K

Mooie klantervaring met een top resultaat!

Geheel blanco vanuit Heemstede(NH) naar Wheels in Motion gereden. Rogier Schoonen maakt wat hij wil zijn voor zijn klanten helemaal waar, Enthousiast, eerlijk en plezierig in het contact en komt zijn afspraken na! Dat heeft vertrouwen gegeven Dat heeft voor mij tot een uitermate positieve klantervaring gemaakt en ben ik na twee ritjes v.v. met een prachtige Mazda voor een eerlijke prijs naar huis gereden met de wetenschap dat als het nodig zou zijn ik Rogier altijd kan bellen!

aller eerst gefeliciteerd met je nieuw onder komen

ik ben als nieuwe klant zeer prettig geholpen door rogier alles gemoedelijk en op zijn brabands en daar zeg ik mensen ben je toe aan een andere auto ga daar eens kijken zal niet tegen vallen. grt anton

Over Wheels In Motion

Welkom bij Wheels in Motion Wheels In Motion heet u van harte welkom in de showroom van onze nieuwe bedrijfslocatie. Wij hebben ruim 20 jaar ervaring in de Automotive branche en zijn gespecialiseerd in de inkoop, verkoop en import van jonge Aziatische auto’s zoals Mazda, Suzuki, Nissan, Toyota, Hyundai, Kia en Honda. Het is voor ons een sport om de voorraad altijd zo keurig mogelijk in de winkel te hebben staan, iets wat in ons Automotive DNA verweven zit. De passie voor het auto vak, gedrevenheid, klantgericht en altijd dat extra stapje meer om een auto in goede conditie te leveren... daar staan wij voor! Tot ziens in het Brabantse 's-Hertogenbosch! Met vriendelijke groet, Rogier Schoonen