Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Wheels In Motion

Welkom bij Wheels in Motion Wheels In Motion heet u van harte welkom in de showroom van onze nieuwe bedrijfslocatie. Wij hebben ruim 20 jaar ervaring in de Automotive branche en zijn gespecialiseerd in de inkoop, verkoop en import van jonge Aziatische auto’s zoals Mazda, Suzuki, Nissan, Toyota, Hyundai, Kia en Honda. Het is voor ons een sport om de voorraad altijd zo keurig mogelijk in de winkel te hebben staan, iets wat in ons Automotive DNA verweven zit. De passie voor het auto vak, gedrevenheid, klantgericht en altijd dat extra stapje meer om een auto in goede conditie te leveren... daar staan wij voor! Tot ziens in het Brabantse 's-Hertogenbosch! Met vriendelijke groet, Rogier Schoonen