Je krijgt persoonlijk advies op maat. Fikri en de andere trainers weten waar ze het over hebben. Zelfs met een ziek lijf kan je hier terecht. Ze houden rekening met je wensen maar motiveren ook zeker. Ik ga met een goed gevoel elke keer de deur uit.

• Resultaat

Rock star trainers die kloppen als mens

We trainen buiten om half 7 in de ochtend, twee keer per week. Er is geen betere manier om de dag te starten!

Tooopppeeerrrrsss

Every time I am going to Delda, personal training kicxbox, after I just feeelll great! I am very happy that my PT give me a full attention during the training and that he is professional :)

• Resultaat N.v.t.

Van niet sporten naar 2x in de week trainen onderbegeleiding van toptrainers! Top! Super fijne sportschool!

Eindelijk aan t sporten

En ik hout vol door de goede begeleiding, leuke mensen en positieve i stelling van iedereen

Ge-wel-dig

Ik wist niet dat ik sporten zo leuk kon vinden. Heerlijke postive vibe. Aanrader voor iedereen

• Resultaat

Ik ben nooit een sportschool type geweest, maar ik sta elke keer weer te springen als ik hier weer naar toe mag. De trainers zijn allemaal even vriendelijk, behulpzaam, geven echt een hele goeie workout. Sind ik ben begonnen zit ik lekkerder in me vel, voel me zekerder van mezelf en let ik meer op mijn voeding. Daar ben ik echt heel dankbaar voor.

Top gym

Top trainingen met Mikey! Verder leuke open sportschool.

Hele fijne sportschool!

Leuke afwisselende trainingen, goeie trainers, vooral Fikri, Mikey, Nouafal en Raoul

Super sportschool

Ik vond sporten nooit leuk, tot ik bij Delda Sport kwam en trainer Mike mij op een prettige manier over mijn sportschool-drempelvrees heen hielp. Delda Sport is namelijk een hele fijne sportschool. De sfeer is er prettig en er werken leuke mensen. De trainingen zijn altijd afwisselend en uitdagend. Er wordt goed rekening gehouden met iedereens niveau. Ik merkte al gauw duidelijke resultaten en vond het kickboksen verrassend leuk. Daarom ben ik na de 8-weken challenge doorgegaan met een gewoon abonnement. Ik ga er graag heen en blijf daardoor fit en gezond. De communicatie met eigenaar Danny verloopt ook altijd soepel.

• Resultaat

Dit zou iedereen moeten doen!

Ik hem twee jaar begonnen met kickboksen en ik vind het nog steeds geweldig. Ervaren trainers die goed op je letten, maar ook vooral zorgen voor een leuke en gevarieerde training. Er wordt ook goed op veiligheid gelet, zodat je geen blessures oploopt.

Leukste sportschool!

Ga altijd met een glimlach en voldaan gevoel naar huis, ook na de rotdag. De trainingen zijn divers en de trainers zijn ook erg leuk met ieder hun eigen specialiteit.

Fantastische lessen

Hele fijne sportschool, gezellige en goede lessen.

Geweldige sportschool!!!

Fantastische sportschool, geweldige lessen en stuk voor stuk fantastische trainers,,

• Resultaat

Super goede en fijne ervaring

Delda Sport is een hele fijne sportschool waar iedereen zich welkom voelt. Super leuke trainers, kleine groepen, veel aandacht voor jou als persoon, ze kunnen je helpen met je voeding icm sporten. Echt een fijn totaal plaatje bieden ze aan.

• Resultaat

Met een glimlach naar elke training!

Begeleiding door professionele enthousiaste trainers voor het behalen van je doelstellingen. Goede en gevarieerde trainingen waardoor je je optimaal fit en mentaal sterker gaat voelen binnen een korte periode. Resultaatgericht werken naar je doel in een prettige omgeving met goed materiaal en een gezellige sfeer. Ik ben heel blij dat ik bij deze sportschool terecht ben gekomen! Voel vooral geen drempel want deze manier van sporten is voor iedereen leuk en geschikt.

• Resultaat

Met Delda heb ik mijn persoonlijke doelen bereikt!

Fijne sportschool met deskundige instructeurs die persoonlijke aandacht belangrijk vinden. Lekkere pittige trainingen

• Resultaat

Fantastische sportschool met goede begeleiding

Enorm gedreven ondernemer met een mooie sportschool waar de focus op kickboxen ligt. Heerlijke gevarieerde trainingen van ervaren PT. Ze kunnen je zowel op sport- als voeding gebied super goed helpen. Een aanrader!!

• Resultaat

Professionele coaches die je helpen je doelen te bereiken

Ik vond de 8 week challenge fantastisch! Aanrader voor jong en oud ;)

Fantastische club enthousiaste menen

Na jarenlang starten en weer stoppen met diverse sporten en clubs, eindelijk een lekker “kluppie” gevonden Danny en zijn trainers zijn enthousiast en deskundig Eindelijk hou ik het langer dan een paar weken vol..

• Resultaat

Ik heb meegedaan aan de challenge en ik vond het heerlijk om te doen. De trainers zijn erg leuk en begeleiden je goed. Ik ben iedere keer met plezier naar de trainingen gegaan. Ik ben in deze 8 weken erg vooruit gegaan..conditioneel..mijn lijf is veranderd..voel me energieker..ben wat kwijt in kilo’s. Dus eigenlijk alleen maar positief! Een fijne sportschool!

Goede trainingen

ik trainde twee keer per week en merkte echt dat ik conditioneel met sprongen vooruit ging. Raad het iedereen aan die in shape wil komen.

• Resultaat

Tom heeft top tijd gehad

Onze zoon Tom was was onzeker op school, tom is een jaartje op zelfverdediging geweest op de sportschool bij Danny (Delda sport) en Tom zijn zelfvertrouwen Is echt veel beter geworden en natuurlijk zijn conditie en lifestyle ook Bedankt mannen jullie zijn een top team Dick

• Resultaat

Goede, leuke alternatieve manier van sporten ipv sportschool

Voor het tijdperk dat er niet gesport mocht worden in de sportscholen, heb ik dankbaar gebruik gemaakt van de online kickboks training van Delda (Kickboks Masters). Zover ik kon vinden de enige aanbieder van online zaktraining voor als je thuis een eigen bokszak hebt. De lessen zijn duidelijk en goed te doen. Net alsof je in de sportschool staat. De lessen staan overzichtelijk op de website en er staan er genoeg op. Lekker op je eigen tempo trainen. Daarnaast is de support ook goed! Werd netjes teruggebeld en mijn vraag werd goed begrepen en verholpen. Qua (informatie over) uitschrijven en wat zaken rondom de communicatie op het internet kunnen nog wat dingen verbeterd worden. Maar dit is zeker geen reden om je niet aan te melden :) Dus ik beveel het zeker aan!

• Resultaat

perfect, zeker aan te bevelen

Goede sfeer. Leuke trainingen van ervaren trainers. Je wordt goed gemotiveerd en gestimuleerd. Het resultaat is al snel te voelen en te zien. 👍🏼

Zuideinde 74 1121CM Landsmeer

020-2619515

Over Delda Sport

Met ruim 10 jaar ervaring in personal training, hebben wij al meer dan 100 klanten geholpen fit en slank te worden en hiermee een belangrijke bijdrage te leveren aan hun mentale en fysieke gezondheid. Dat doen wij natuurlijk door te trainen. En we doen nog meer. De personal training van Delda Sport focust zich namelijk niet alleen op het sporten zelf, maar ook op wat je daarnaast kunt doen om jouw gezondheid een belangrijke boost te geven. Zo helpen wij je de omslag maken naar een gezonde lifestyle, waarin je de beste resultaten boekt. Your health is our challenge! Mogen wij met jou de uitdaging aan?