De verkoper heeft ons goed geholpen. We hebben een aantal keer moeten aanpassen omdat de verbouwing iets anders liep dan gepland maar dat was allemaal geen probleem.

Alles vakkundig geregeld

Alles was perfect en goed geregeld

tot op heden zeer tevreden

Even wat problemen met een post op de rekening die er niet thuishoorde, maar verder is het vlekkeloos verlopen. Het hele proces van betaling, correspondentie, levering en montage goed. Even afwachten hoe het geheel zich in de praktijk houdt. De keuken zit er pas 1 week in.

Dank je wel Ercan Guclu voor de moeite, advies en meedenken! Ik wilde alleen oriënteren, maar uiteindelijk ben ik met een keuken bij je weggegaan omdat je mij zo goed hebt geholpen.

Van begin tot eind fantastisch

Vanaf mijn eerste oriëntatiegesprek met Mike (Filiaal Cruquius) tot en met de uiteindelijke montage is alles bijna perfect verlopen. Het enige punt van aandacht is dat de nieuwe stopcontacten min of meer op de verkeerde plaats zijn gemonteerd. Deze zijn geplaatst op basis van de eerste tekening waarbij mijn inductieplaat meer naar rechts zat. Toen deze achteraf meer naar links moest omdat hij anders te dicht op de koelkast zou zitten is helaas de plek van de stopcontacten niet aangepast waardoor deze nu half boven mijn inductieplaat zitten i.p.v. ernaast. Voor de rest viel me op dat alles tot in de puntjes werd gecommuniceerd, zowel door KeukenConcurrent als door de uitvoerder West Nederland Bouw.

Wilde me alleen oriënteren, was eerste keukenzaak maar meteen gekocht

Hele fijne verkoper, Mitchel Richardson, die mijn dochter en mij dermate prettig te woord stond, direct een ontwerpje maakte en zodoende niet verder gewinkeld maar direct gekocht. Geen geijkt verkooppraatje maar goed geluisterd en professioneel geadviseerd

Top advies

Rene is een gedegen vakman en denkt steeds mee. Ben tevreden!

TOP

Geweldig geholpen door Mike met de aankoop, en geweldige vakmensen die de keuken hebben geplaatst. Allemaal zeer vriendelijk !!

Groeten uit Noordwijk

Goed en vakkundig

Vriendelijk, goed en vakkundig

netjes geholpen

Wij hadden zelf een indeling bedacht en de verkoper is daar netjes in meegegaan en tips gegeven. Hiermee werd ons idee van de keukeninrichting alleen maar beter. De keuken hebben we zelf gemonteerd en geplaatst. Dit was wel zo prettig omdat we daarmee nog wat laatste zaken konden aanpassen. Het resultaat is voor ons helemaal top en we genieten van onze keuken.

Prachtige keuken en keurig geholpen

Zowel in de showroom als bij de bezorging, telefonisch contact, keurig geholpen!

Keuken direct gekocht

Na een uiterst plezierig gesprek heb ik meteen besloten de keuken aan te schaffen en niet meer verder te gaan zoeken. Ik denk dat dit genoeg zegt.

Uitstekende service door vriendelijk personeel.

Na het bestellen van de keuken prima communicatie. Je werd keurig op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Ook de levering en montage verliepen uitstekend. Mooi en goed bedrijf.

Na het verwijderen van de beschermlaag van de afzuigkap bleek een beschadiging te zitten. Gebeld met service center. Gecontroleerd en binnen een paar dagen werd een compleet nieuwe afzuigkap geleverd. De oude werd meegenomen. Top service.

Geweldig geholpen door Mike, niets was hem te véél, overal goede uitleg bij gekregen !!

Goed geholpen alle tijd en netjes aan afspraken gehouden en bij een paar kleine probleempjes snel opgelost prima

Alles is geregeld conform afspraak

Zeer klantvriendelijk en oplossingsgericht

Aflevering keurig netjes .Alleen afgeleverd met kraan die stuk was .

Gebeld met klantenservice 1e met Marco 2e keer de Heer Kroesse . Kon nieuwe kraan gestuurd worden .Als je dan pas in nieuwe huis woont .al 10 dagen zonder keuken en hemelsvaartdag voor deur wilde ik niet nog meer dagen wachten . Heb nieuwe kraan gekocht want instelateur had ook niet tijd om snel terug te komen . Dan een mail van de Heer Kroesse dat er geen kans is gegeven om een andere kraan te sturen en ze niet het bedrag van de kraan konden retoneren .Geen begrip voor .Niet eens de tijd genomen om te bellen .Nee een koele mail .Zal zeker bij NIEMAND keuken concurrent aan bevelen . Bedrag van een kraan op een keuken van zowat € 4700.00 . Bied dan misschien 50 % aan dat had ik kunnen billiken . Mijnheer Kroesse een dkke NUL

Beste meneer Verzijlberg, Heel erg jammer dat u in eerste instantie een defecte kraan heeft gekregen en dat vervolgens de oplossing van dit probleem ook niet verloopt zoals gewenst. Inmiddels hebben we u hierover nogmaals kunnen spreken en afgesproken dat wij de defecte kraan bij u ophalen, waarna we u het besproken bedrag zullen crediteren. Onze oprechte excuses voor het ongemak en fijn dat we dit alsnog zo hebben kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Deskundig personeel

Zeer goed geholpen en goed meegedacht met de ruimte die ik had voor de keuken. Ook al mijn verdere vragen die ik had qua keukenapparaten zijn goed beantwoord.

Prima advies, schitterende keuken en zeer goed geholpen.

Wij hebben onze keuken gekocht bij Kevin in de Qruquius. Het advies was zeer goed en er niet op gericht ons de duurste keuken ooit te verkopen. De algehele afhandeling was keurig we we zijn goed op de hoogte gehouden. Het eindresultaat is schitterend...

Deskundig aangelegd.

Volgens onze verwachtingen is het aangebracht.Met veel plezier genieten we van onze nieuwe keuken.

Slecht

De verkopers bij filiaal in de Cruquius zijn er alleen om geld te verdienen over jou rug. Erg onbeleefd en slechte service zodra je een aanbetaling hebt gedaan. De begeleiding in de aanschaf van zo’n duur product is erg slecht. Voor de Coronamaatregelen zijn de medewerkers helemaal panisch. Geen goed woord over voor de medewerkers van dit filiaal. Een grote schande!

Beste Eric, Wat ontzettend spijtig om te vernemen dat uw bezoek aan onze showroom niet geheel naar wens is verlopen. Graag pakken wij uw klacht intern op en komen hier zo snel mogelijk bij u op terug. Met vriendelijke groet, Inge Van Dam - KeukenConcurrent

Super mooie keuken en vriendelijke verkoper

Super mooie keuken, geheel naar wens

Vriendelijke, duidelijke communicatie en komen afspraken na.

Dit is onze vierde keuken die we bij de KeukenConcurrent kopen. We zijn altijd erg goed en vriendelijk geholpen en zouden er zo weer een keuken kopen. De service is ontzettend goed. Daar kunnen veel bedrijven nog iets van leren.

Cruquiusplein 38

2142 EV Cruquius

Over KeukenConcurrent Cruquius

Ook in onze showroom in Cruquius laten we u graag zien wat we voor u kunnen betekenen. Daarbij bent u bij ons naast de laagste prijs verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie. Kijk hiervoor ook eens bij de ervaringen van andere klanten door onze reviews en recensies te lezen. We zijn erg blij met uw beoordelingen over KeukenConcurrent. Zowel met positieve ervaringen als met de klachten zodat we daarvan kunnen leren en onze service verder kunnen verbeteren.

Over Keukenconcurrent Nederland

Bij KeukenConcurrent kunt u terecht voor een goedkope keuken van absolute topkwaliteit. Sinds de oprichting in 1997 is KeukenConcurrent uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de keukenwereld met een ruim assortiment keukens binnen ieder budget. Wij garanderen de laagste prijs voor iedere A-merk keuken. Dankzij de zeven garanties van KeukenConcurrent bent u ook verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie! Daarnaast zijn alle keukens mogelijk en wordt de keuken volledig samengesteld naar uw wens. Bent u op zoek naar een goedkope keuken passend bij uw budget? U vindt uw nieuwe ideale keuken bij KeukenConcurrent.