meedenkend

De verkoper Mitchell denkt heel goed mee in onze situatie met een slechtziende vrouw die haar weg moet vinden in de keuken

Beste meneer Rombouts, Wat fijn om te horen dat wij u zo goed van dienst konden en mochten zijn. Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Service perfect

Na een goed gesprek een keuken gekocht, andere fronten besteld dit was niet goed overgekomen maar na diverse strubbelingen is het uiteindelijk prima opgelost, hartelijk klantenservice keukenconcurrent

Beste Wim, Dank u voor het delen van uw positieve ervaring in deze 4 sterren review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Vanaf het begin gelijk goed en afspraken ook nagekomen En ook belangrijk een heel meedenktende monteur vakwerk

Beste Dave, Dat klinkt als een hele fijne ervaring. Dank u voor deze positieve review! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Ondanks herhaalde tegenslagen toch doorgegaan om probleem op te lossen

Beste Jacques, Dank u wel voor uw mooie woorden voor onze service! Daar zijn we heel blij mee. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Prettig en ervaren adviseur en daardoor goed advies dat aansluit bij de verwachtingen

De adviseur heeft goed met ons meegedacht zonder dwingend te zijn. De keuze voor de keuken is daardoor ook vanuit ons gevoel gemaakt.

Beste meneer Zaal, Gefeliciteerd met de aankoop van uw nieuwe keuken, ontzettend leuk dat wij deze voor u mogen verzorgen! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

een goeie winkel.

een hele goeie winkel en we zijn goed geholpen.

Beste meneer Arjun, Een goede winkel en goed geholpen, dat doen we graag voor u! Dank u wel voor deze review. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Niet te tevreden

Lager dan 6 maanden wachten op compleet keuken!!!!

Beste Mohammed, Jammer om te horen dat deze ervaring heeft met de service aan uw keuken die langer duurt dan verwacht. Er hierover wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent ------------------------------------------- 06-05-2022 Beste Mohammed, Inmiddels hebben we over de openstaande servicepunten in uw keuken contact met u opgenomen. Deze zijn met u doorgenomen en in overleg met u is er een nieuwe bezoek afspraak ingepland. Onze excuses voor het ervaren ongemak. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Fijne adviseur gehad die mee denkt met je en alle tijd heeft voor je. Dames is waalwijk ook netjes te woord door gestaan bij vragen

Beste meneer, mevrouw Nemo, Hartelijk bedankt voor uw prachtige beoordeling. Met vriendelijke groet, Nicole Post - KeukenConcurrent

Zeer vriendelijk en vakkundig

Bijzonder vriendelijk mensen, vakkundig in hun vak en zeer klantvriendelijk. Gaf goede en bruikbare tips en had goede ideeën over de installatie

Beste Jaques, Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Snelle levering en in 1 dag geplaatst.

Snelle levering en in 1 dag geplaatst.

Beste John, Wat fijn dat wij u zo snel en geheel naar wens van dienst konden en mochten zijn. Dank u voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Heel tevreden klant

Na een hele slechte ervaring bij de buren keuken K, komen we zonder afpraak binnen in deze winkel. Heel fijn en ongedwongen geholpen door Mitchel Richardson. Hij dacht mee en samen hebben we ons droomkeuken ontworpen. Goede servise en een mooie deal gesloten, hij had beloofd dat de keuken in 6 weken geleverd zou worden en ja hoor, hij is er en we zijn super blij en heel tevreden, dus bij deze, Mitchel bedankt!

Beste mevrouw Van Beusekom, Wat fijn dat wij u zo goed van dienst konden en mochten zijn en dat u zo snel kunt genieten van uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Positiviteit sloeg om in teleurstelling

Mooie keuken gekocht. Ik was er echt mee in mijn nopjes. Het resultaat was en is heel mooi. Tot dusver alles oké. Totdat de loodgieter de mooie nieuwe quooker-kraan had gemonteerd. Heeft men mij een quooker-kraan geleverd zonder mengmogelijkheid !!! Deze kostbare kraan geeft alleen óf kokend heet óf ijskoud water. In een doorsnee huishouden is hier niet mee te werken. Bah, wat was ik teleurgesteld. Ik heb de verkoper/adviseur via mail benaderd, want dit is natuurlijk niet normaal. Ik wist niet dat zo een kraan bestond, dus heb ik een ander exemplaar verzocht, eventueel met bijbetaling, geen enkel probleem. Daar krijg ik geen respons op, heel onbeleefd. De uiteindelijke conclusie is dat de lol er af is en ik behoorlijk ben teleurgesteld !!!!

Beste heer Vlaming, Uw review is intern doorgestuurd om te bespreken. Mogelijkerwijs kom ik of mijn collega hier bij u op terug. Met vriendelijke groet, Thea Broeders - KeukenConcurrent ------------------------------------------------------------------------------------------- Update 16/03/2022 Beste heer Vlaming, Vanuit onze klantenservice is er contact opgenomen met Quooker, De leverancier gaat u benaderen voor het maken van een afspraak om te kijken wat de reden is dat de kraan niet mengt. Inmiddels heeft u hiervan ook een mail van ons over ontvangen. Wij hopen dat de klacht snel wordt verholpen zodat u optimaal van uw kraan kan genieten. Met vriendelijke groet, Thea Broeders - KeukenConcurrent

Droomkeuken samengesteld

Heel fijn en ongedwongen geholpen door Mitchel. Dacht mee en met elkaar hebben we onze droomkeuken ontworpen! Nu wachten op de plaatsing maar we hebben er alle vertrouwen in dat ook dit goed verloopt!

Beste mevrouw Beugelsdijk, Wat fijn om te horen dat wij u zo goed en geheel naar wens van dienst konden en mochten zijn! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Uitstekend job , droom keuken geleverd

We zijn erg blij met ons nieuwe keuken, Perfect

Beste Mohammed, Dat vinden we super om te horen! Dank u voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Goede kwaliteit redelijk geprijsd

Fijn geholpen en vertrouw dat de nageleverde spullen ook netjes bezorgd worden.

Beste mevrouw Maarssen, Wij gaan zorgen dat dit zo snel mogelijk in orde gemaakt wordt uiteraard. Mocht u in de tussentijd vragen hebben kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met onze afdeling klantenservice. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Alles prima verlopen

Van bestelproces (advies), prijs onderhandeling tot aan levering en montage goed verlopen.

Beste meneer/mevrouw, Wat fijn dat u nu lekker kunt genieten van uw nieuwe keuken. Dank u voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beste Timo, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent, daar doen we het allemaal voor! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Zeer deskundig geholpen

De verkoper neemt alle tijd voor je en denkt echt mee bij het ontwerp en indeling. Kijkt alles wel 2 x met je na of het klopt. De keuken moet nog worden geplaatst maar tot nu toe goed gevoel over. Mike & Shirley

Beste Mike, Hartelijk dank voor de mooie en uitgebreide review en uiteraard de top beoordeling. Wij gaan ervoor zorgen dat de plaatsing van uw keuken geheel naar wens gaat verlopen. Met vriendelijke groet, Thea Broeders - KeukenConcurrent

Goed bereikbaar en snelle service

Beste Lars, Dank u voor deze positieve 5 sterren review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Prima adviezen en uitleg

Prima verkoper, mooi zaak en mooie keukens.

Beste meneer Vlaming, Wat fijn om te horen dat wij u zo goed van dienst konden en mochten zijn. Dank u voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Van aankoop tot plaatsing netjes verlooen

Aanschaf planning levering en plaatsing verliep allemaal goed. Door een Corona geval bij monteurs 1 week uitstel maar daarna goed gesproken met elkaar en ook dat werd opgelost

Beste Lizzie, Goed om te horen dat de aanschaf, planning, levering, en uiteindelijk ook de plaatsing naar tevredenheid zijn verlopen. Onze dank voor het plaatsen van uw review! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

prima keuken, bedrijf en monteurs, wat minder in de afwerking.

In de winkel werden we goed geholpen en werd er betrokken meegedacht. Keuken is goed geplaatst, dit liep allemaal vlotjes. Echter bij twee deuren mistte we een bovengreep. Dit heeft een half jaar geduurd voordat we uiteindelijk de deurtjes hadden met de juiste greep. Tot vier keer toe kwam de monteur met verkeerde deurtjes. Ondanks dat iedereen het iedere keer duidelijk omschreef wat voor grepen er op de deurtjes moesten komen.

plezierig ervaring

Wij zijn heel erg blij met ons nieuw keuken, nog niet gelevered maar hebben wij heel goed gevoel dat gaat heel mooie zijn.

Beste meneer Abdellaoui, Een plezierige ervaring en erg blij met uw nieuwe keuken, dat horen we graag. Gefeliciteerd met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Twan Hoektra - KeukenConcurrent

Erg vriendelijk, goed geholpen , altijd te bereiken. Mee denkend. Fantastisch eind resultaat. Super. Dit alles dankzij Renee !!

De verkoper heeft ons goed geholpen. We hebben een aantal keer moeten aanpassen omdat de verbouwing iets anders liep dan gepland maar dat was allemaal geen probleem.

Over KeukenConcurrent Cruquius

Ook in onze showroom in Cruquius laten we u graag zien wat we voor u kunnen betekenen. Daarbij bent u bij ons naast de laagste prijs verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie. Kijk hiervoor ook eens bij de ervaringen van andere klanten door onze reviews en recensies te lezen. We zijn erg blij met uw beoordelingen over KeukenConcurrent. Zowel met positieve ervaringen als met de klachten zodat we daarvan kunnen leren en onze service verder kunnen verbeteren.

Over Keukenconcurrent Nederland

Bij KeukenConcurrent kunt u terecht voor een goedkope keuken van absolute topkwaliteit. Sinds de oprichting in 1997 is KeukenConcurrent uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de keukenwereld met een ruim assortiment keukens binnen ieder budget. Wij garanderen de laagste prijs voor iedere A-merk keuken. Dankzij de zeven garanties van KeukenConcurrent bent u ook verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie! Daarnaast zijn alle keukens mogelijk en wordt de keuken volledig samengesteld naar uw wens. Bent u op zoek naar een goedkope keuken passend bij uw budget? U vindt uw nieuwe ideale keuken bij KeukenConcurrent.