Vriendelijke en snelle service

Professionele hulp echt vakmensen

Beste Glenn, De service is ongekend van KeukenConcurrent! Dank je voor de mooie positieve 5 sterren review, fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Aanbevolen

Monteur heel erg vriendelijke en levert prima werk af

Beste John, Wat fijn dat je nu lekker kunt genieten van je nieuwe keuken, wij wensen je heel veel kook plezier toe! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

plaatsing en montage is prima verlopen

de keuken is erg netjes gemonteerd

Beste Ad, Dank je voor deze mooie complimenten, daar doen we het allemaal voor! Geniet lekker van je nieuwe keuken, zo te horen is deze een schot in de roos! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Helpful Staff

The staff was really helpful and supported us during several changes until we reached our desired design with the right appliances within our budget.

Dear Angelo, We are delighted to read that you were advised to your satisfaction. Thank you for the nice review and rating. Kind regards, Thea Broeders - KeukenConcurrent

Gaf ons vertrouwen in de aankoop.

Alles prima geregeld

Beste meneer/mevrouw, Zoals je van KeukenConcurrent kan en mag verwachten! Dank je voor deze mooie 4 sterren review. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Passend en persoonlijk advies

Het advies dat mij is gegeven was heel persoonlijk en passend. De kleuren, de maten, de apparaten en overige accessoires werden uitgebreid besproken. Verschillende alternatieven werden in de showroom laten zien zodat ik een goed overwogen keuze kon maken. Een onderdeeltje wat fout is gegaan is het scharniertje van het kastje onder de wasbak. De scharnier zat precies op de hoogte van de wasbak aan de binnenkant van het kastje, waardoor de scharnier niet paste en verplaatst moest worden naar onderen. Dit is een klein puntje dat verder niet zichtbaar is van buiten af en verder was alles perfect.

Beste Bob, Zo te lezen is jouw nieuwe keuken een schot in de roos! Geniet er lekker van, wij wensen je heel veel kook plezier toe. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Almost Perfect.

Vanaf begin tot eind uitstekend geholpen door personeel van Keukenconcurrent Cruquius. De verkoper Pim is erg vriendelijk en tijdens samenstellen van keuken hebben we ook veel gelachen. De monteur Yoeri staat voor kwaliteit. Hij neemt liever iets meer de tijd en gaat niet eerder weg totdat alles strak en netjes geplaatst is. De installateur Stefan nam de moeite om zijn schema om te zetten zodat de volgende dag alles geïnstalleerd kon worden. Allemaal verstaan ze uitstekend hun vak en ik ben erg blij met de mooie keuken die nu in mijn huis staat. Halve punt gaat ervan vanwege een vraag die ik per mail heb gestuurd waarbij ik tot op heden geen antwoord heb ontvangen.

Beste Nino, Dank je voor het delen van je positieve ervaring, fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Wij komen zo snel mogelijk bij je terug op de mail, je mag natuurlijk ook altijd telefonisch contact opnemen met onze afdeling klantenservice. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Zeer professioneel geholpen door Jamie-lee

Beste Mireille, Dank je wel voor deze complimenten voor onze collega, die gaan we zeker aan haar overbrengen! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Alles heel snel opgepakt. Klantenservice heeft meegeholpen naar een oplossing wat voor ieder heeft gewerkt. Dank hiervoor! Je hoort vaak van anderen negatieve berichten over bedrijven. Ik ben heel erg tevreden en bij een volgende keuken kom ik hier weer terug!

Beste heer/meverouw, Helemaal tevreden over onze service bij het vinden van een oplossing, ook daar zijn we voor. Jij bedankt voor het delen van jouw ervaringen hierin. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Klantvriendelijk en superfijn meedenkend

We waren meteen welkom, zonder afspraak. Er werd goed meegedacht en alle afspraken werden meteen nagekomen. De keuken moet nog geleverd worden, maar we hebben er alle vertrouwen in dat deze goed geleverd wordt.

Beste Marco, Dat is ongekend van KeukenConcurrent! Super om te horen dat wij je zo goed van dienst konden zijn in onze mooie showroom. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Netjes werk geleverd

Alleen miscommunicatie gehad over verstek steen en de fout lag bij Lion Stone bestelling keuken netjes gelopen.

Beste Cihat, Vervelend om te horen dat er een miscommunicatie is geweest maar we zijn blij dat je alsnog tevreden bent! Heel erg bedankt voor de beoordeling. Met vriendelijke groet, Pauline Klerkx - KeukenConcurrent

Een veer van mijn kastje was kapot en keukenconcurrent gebeld en kreeg snel antwoord dat ze het onderdeel gingen bestellen en binnen een paar weken was monteur er en heeft deze vervangen en heeft ook nog als service alle keukenkastjes nagelopen en gesteld wanneer nodig!

Beste Jacqueline, Dank u voor uw aanbeveling, fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Service staat bij KeukenConcurrent heel hoog in het vaandel! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Geweldige service

Overal aan te bevelen

Beste Joop, Dat horen we graag! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en het geven van vijf sterren. Met vriendelijke groet, Pauline Klerkx - KeukenConcurrent

De mannen die de keuken hebben geplaatst waren prima,dachten mee,en liepen na afloop alles door

Beste Ria, Goede service, daar doen wij het natuurlijk voor! Heel veel kookplezier met uw nieuwe keuken van KeukenConcurrent Cruquius! Met vriendelijke groet, Margo Ketels - KeukenConcurrent

Van begin tot eind positief!

Vanaf het eerste contact t/m de uiteindelijke levering en montage een heel positieve ervaring. Constructief meedenken met de keuzes tijdens het samenstellen, een voor het moment keurige levertijd (die ook nagekomen is), prima bezorging en montage!

Beste Ferry, Tevreden over het hele proces. Fijn dat u dit zo ervaren heeft. Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Margo Ketels - KeukenConcurrent

We zijn goed geholpen en hopelijk tevreden.

Ik hoop dat alles geleverd word.De verkopers zijn behulpzaam genoeg om je te helpen.De service was goed.

Beste Joop, Wij gaan zorgen dat u straks lekker kan gaan genieten van uw nieuwe keuken! Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

nemen de tijd en geven uitleg zeer klantvriendelijk

Beste Rob, Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn dat wij u zo goed van dienst konden en mochten zijn. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Zeer overzichtelijke showroom met fijne medewerkers!

Wij hebben een heel fijn gevoel aan onze aankoop over gehouden. De sfeer in de winkel is uitstekend en de medewerkers zijn zeer behulpzaam (en geduldig).

Zeer overzichtelijke showroom met fijne medewerkers!

Rustig, behulpzaam en deskundig

In de zaak in Cruquius zijn wij door de verkoper uitstekend geholpen. Wij konden samen met hem onze droomkeuken uitzoeken. De communicatie liep hierna telefonisch ook perfect. De monteurs hebben prachtig werk verricht.

Beste heer Veldman, Rustig, behulpzaam en deskundig geholpen bij het samenstellen van uw droomkeuken. Daar doen we het allemaal graag voor. Bedankt voor uw uw review! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

goede ervaring

bezorging was goed geregeld plaatsing door een ervaren vakman met voldoende overleg met dank aan Joeri

Beste Piet, Dat vinden wij super om te horen en daar doen we het allemaal voor. Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Prima keuken voor een goede prijs.

Prettige verkoper in Cruquius filiaal. De bezorgers van de keuken waren beleefd en netjes en werkten mee met het zoeken naar een oplossing voor het verkeerd geleverde blad. Was gepolijst en we hadden mat besteld. Installatie van de keuken, ook hier weer beleefde, vriendelijke en meedenkende monteur. 3 kleine puntjes: - verkeerde blad geleverd maar uiteindelijk akkoord gegaan met een vergoeding, welke ik nog wel moet ontvangen. - Druppelende Quooker kraan, na email met klantenservice verholpen, bleek lucht te zijn in de kraan. Dit had mijn inziens voorkomen kunnen worden door de monteur. - Condenserende koelkast, hiervoor speciaal een monteur over gekomen. Ook dit had mijn inziens voorkomen kunnen worden door de montage monteur want bleek een rubber kwestie, was zo verholpen. Al met al heb ik een prachtige keuken waar ik met heel veel plezier in sta te koken.

Beste Miranda, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent en nu lekker kunt genieten van uw nieuwe keuken. De compensatie gaan wij zo snel mogelijk in orde maken voor u. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Mooie keuken en prima service

Ik had vijf sterren gegeven als het keuken blad niet 10cm te lang was. Ik heb tweemaal de maten doorgegeven en keukenconcurrent heeft het zelf ook nog ingemeten. Gezien de afwerking van het blad kan dit niet de bedoeling zijn geweest. Ben wel tevreden

Beste Bobby, Dat is vervelend om te horen, indien u hier nog vragen over heeft vernemen wij dit heel graag van u. Dank u voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Mijn ervaring is super, heel goed en vriendelijk geholpen

Zaterdag 24 september ben ik goed en vriendelijk geholpen door Yordi Kreuger van Cruquiusplein. Zonder afspraak binnen gelopen. Yordi heeft mij prima geholpen, keuken uitgezocht, Goed mee gedacht met mijn wensen, 3D tekening gemaakt. Offerte opgesteld. Ik heb de winkelverlaten met een zeer goed gevoel . Henny

Beste Henny, Wat fijn dat wij u zo goed en geheel naar wens van dienst konden en mochten zijn. Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

heel fijn geholpen

fijn geholpen en goed meegedacht met wat er mogelijk was

Beste mevrouw Halewijn, Fijn om te horen dat wij u zo goed van dienst konden en mochten zijn. Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Cruquiusplein 38

2142 EV Cruquius

Over KeukenConcurrent Cruquius

Ook in onze showroom in Cruquius laten we u graag zien wat we voor u kunnen betekenen. Daarbij bent u bij ons naast de laagste prijs verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie. Kijk hiervoor ook eens bij de ervaringen van andere klanten door onze reviews en recensies te lezen. We zijn erg blij met uw beoordelingen over KeukenConcurrent. Zowel met positieve ervaringen als met de klachten zodat we daarvan kunnen leren en onze service verder kunnen verbeteren.

Over Keukenconcurrent Nederland

Bij KeukenConcurrent kunt u terecht voor een goedkope keuken van absolute topkwaliteit. Sinds de oprichting in 1997 is KeukenConcurrent uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de keukenwereld met een ruim assortiment keukens binnen ieder budget. Wij garanderen de laagste prijs voor iedere A-merk keuken. Dankzij de zeven garanties van KeukenConcurrent bent u ook verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie! Daarnaast zijn alle keukens mogelijk en wordt de keuken volledig samengesteld naar uw wens. Bent u op zoek naar een goedkope keuken passend bij uw budget? U vindt uw nieuwe ideale keuken bij KeukenConcurrent.