goede service, goed behandeld

Heel gezellig en ontzettend veel aanbod.

• Vestiging: Hengelo

goede service, goed behandeld

prettige sfeer, uitgebreid programma.

goede service, goed behandeld

Fijne vestiging waar goed geschoold personeel werkt. Aandachtspunt: douchen zijn af en toe te koud afgesteld.

goede service, goed behandeld

Goede ervaring. Het enige minpunt is dat het niet zo erg warm is. Bij de e-gym heb ik echt last van de airco, soms waait het gewoon. Dat is niet fijn. De bedoeling is dat je het warm krijgt van sporten, maar ik trek een extra vest/jasje aan anders krijg ik last van mijn nek.

goede service, goed behandeld

Sporten was voor mij altijd een noodzakelijk kwaad. De ongedwongen sfeer bij Aerofitt Duiven zorgt ervoor dat ik tegenwoordig met plezier 3x per week naar de sportschool ga! Het enige wat ik jammer vind, is dat er geen max zit op het aantal personen bij de bokszaktraining. Dit zou eigenlijk gewoon een max van 30 personen moeten hebben. Dan kan het optimale uit de les gehaald worden. Als er in het midden bokszakken opgehangen moeten worden, haak ik eigenlijk al af met de les.

voldoende, een redelijke ervaring

Er mag wel meer schoongemaakt worden op en rondom de toestellen. Veel zichtbaar vuil en stof te zien.

goede service, goed behandeld

Veel aanbod voor je geld..Goede instructeurs

goede service, goed behandeld

Bij de inschrijving iets duidelijker aangeven hoe de intake gaat. het aantal sessies was mij niet helemaal duidelijk.

goede service, goed behandeld

Ik vind het erg leuk om bij Aerofit te sporten. Ik doe graag meerdere groepslessen achter elkaar. Ik loop dan wel vaak tegen het probleem aan dat er te weinig tijd tussen de lessen zit. Officieel is de ene les om 9.55 uur afgelopen en begint de volgende (in een andere ruimte) om 10.00 uur en zou ik het net moeten kunnen halen om van de ene naar de andere les te gaan. In de praktijk lukt dat niet en loopt de eerste les altijd uit. Ik zou het dus fijn vinden als in de planning tussen alle lessen die je achter elkaar zou kunnen doen er een kwartier ruimte zit. Dan heb je voldoende tijd om naar de volgende ruimte te gaan en kun je ook nog even naar de wc en nieuw water tappen in je bidon. Verder zou ik het fijn vinden als er een klok in de kleedkamer kwam. Tot zover mijn tips. Tops zijn dat er erg veel leuke lessen zijn en dat er een grote variatie is. Voor elk wat wils denk ik wel.

voldoende, een redelijke ervaring

Bij de dames kleedruimte zouden aparte douchecabines prettig zijn. Daarnaast mag de doucheruimte schoner.

voldoende, een redelijke ervaring

Ik vind de kleedkamers niet zo erg schoon en de zaal ook niet rond de apparatuur. Diverse apparaten zijn langere tijd uit de running. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

goede service, goed behandeld

De elastieken knappen nog wel eens.. verder prima apparatuur.. soms mis ik met de groepslessen iemand die naast de instructeur rondloopt voor advies op individu.. was laatst toevallig keer zo en heb dit als zeer prettig ervaren. Bij vragen staan ze je altijd erg goed ter woord. Via deze weg een extra compliment aan agnetha die ook even extra aandacht besteed aan een blessure en altijd erg goed en leuk les geeft!

voldoende, een redelijke ervaring

Fijne sportschool, veel groepslessen, fijn materiaal. Het schoonmaken kan een stuk beter, globaal wordt er schoongemaakt. Onder de apparaten ligt veel stof, even de loopband omhoog zetten tijdens de vloer schoonmaken. Ook de lampen in de zaal en panelen aan het plafond in de groepszaal zijn al heel lang niet meer stofvrij gemaakt.

goede service, goed behandeld

Het zwembad is goed. Ik ben er blij mee. Bij de douches in het zwembad wordt soms zeep en shampoo gebruikt. Dat maakt de vloer daar gevaarlijk glad.

goede service, goed behandeld

Fijne sfeer. Vriendelijk en kundige medewerkers. Docenten float/aquafitt, body balance en stretch en relax heel goed. Voor mij fijn dat er veel mensen van mijn eigen leeftijd sporten (55+) . Advies en begeleiding helemaal ok. Leuk gratis drinken. Top, top, top! Ik heb nog nooit met zo veel plezier 3 x per week gesport.

voldoende, een redelijke ervaring

Bij inschrijving weinig tot geen uitleg gehad over welke soorten abonnementen er waren nu nog leer ik dat er weer andere sportabonnementen zijn. Wat ik persoonlijk zeer jammer vind want dan had ik misschien wel een heel andere abonement gekozen. Ik heb veel moeite om in een aqau les te komen meeste zitten overvol en hiervoor kwam ik juist bij jullie er word al een tijdje gezegd dat er wat aan gedaan gaat worden maar helaas merk ik er nog weinig van wat ik persoonlijk zeer jammer vind. Ik vind de douch/ kleedkamers soms heel vies veel haren en al geregeld gehad dat andere bezoekers uitgebreid gaan scheren dit vind ik persoonlijk niet prettig. Daarbij mis ik wc's er is maar 1 dameswc en dat is vaak echt te weinig.

goede service, goed behandeld

Prettige ambiance om in te sporten. Mooie en goede apparatuur om te gebruiken.

goede service, goed behandeld

Het is erg goed geregeld en ik vind de begeleiding ook erg fijn. Het is een stimulans voor het sporten en hebt zo ook het gevoel dat er op je gelet wordt en met je meedenken. Ben erg tevreden.

goede service, goed behandeld

Heel tevreden over alles. Het enige wat ik kan bedenken is dat sommige sommige apparaten altijd bezet zijn, zoals de lat-machine die in mijn programma zit. Ga zo door!

voldoende, een redelijke ervaring

Geachte Aerofitt Didam, Geachte dame/heer, Geacht R-$#% consortium, Allereerst vriendelijk dank voor uw reactie-behandeling-afhandeling@ Zoals door u en uw organisatie gewenst zal ik Feedback opbouwen. -- in aanmerking nemende@1 Doel-stelling-matig-waardigheid: Wat mooi is moet mooi blijven! Onderhouden overhouden behouden; Laten we er het beste van maken. Qui Vive Sans Rancuine en ik ben altijd je beste vriend. Opperdetop enthousiast maar je moet dient een ander behandelen hoe je zelf behandeld wenst te worden; dat is de basis van de rede (recht) --in aanmerking nemende@2 Even kort door de bocht: Ik ben door de veiligheidsdiensten opgeleid in het oude paleis van Hermann Goring te Duitsland om de wereld te leiden. Vanwege Genetisch Determinisme (modificeren van Genen DNA RNA + maken van levende cellen zoals mens, aap, hond kat knaagdier etcerea!) moet dien ik verplicht in DoEtinchem wonen omdat de mens-human daar geknaaid verknaaid is; naja lees het woord doetinchem en de mens daar doet alles foutieven in Doetinchem en is DoM (E op zijn kant gericht..) Echt supervermoeiend mijn werk als profiler-gedragswetenschapper. Gekscherend vermeld ik weleens dat ik 150 kleuters leidt die hersendood zijn en alles bewezen fout doen! Dan heb ik het over de tweede kamer in S’GraVenhage Den Haag. Gvd domme lul.. naja naia goed ik ben de eerste de beste adviseur die geen bindend advies mag kan wil moet dient te geven aan de tweede kamer maar vanuit moraal moreel ethiek esthetica-kunst norm waarde wordt er gevolg gegeven aan mijn aangegeven variabel alszijnde gesteld@! Recht van de sterkste-beste human approved specie op grondslag biologie wiskunde-mathematica en 100% verhouding. --Ik vind Aerofitt Didam geef flikker aan. Dat komt door de mens die er sport. Ik vind het merendeel van de mens geagiteerd alszijnde initiërend agressief vanuit een stemmingswijze die ontoepasselijk is vanuit aard omstandigheid tijd gewaarwording. Naja naia differentiatie-proces is contaminerend-tegenstrijdig inzake Diversiteit-aard. Met andere woorden: Human approved species is ongebalanseerd onstabiel onwedijverend bewezen! Voorbeeld: de mens die in de woonwijk woont kan niet goed aansturen-zenden; raakvlak draagvlak bondgenoten lotgenoten negatieven product mens to-get(sie)her.. Doe dan ook niet alsof aub. Mijn moeder zou zeggen: laat iedereen in zijn waarde. het maakt mij niet uit hoe je eruit ziet!! Conformeer houd je aan het strafrecht huishoudelijk reglement. Daar is het voor!! Ik vind de mens bij Aerofitt isoleren voorkomen verblijven negatieven. --Het vrouwelijke Personeel vind ik assertieven meebuigend en vriendelijk begroetend.. ze willen wel aan-gestuurd worden..naja naia..umtauschen Erg goed gedaan het vrouwelijke personeel; geprogrammeerd als een beursgenoteerde multinational. Echt waardig.. leuke meisjes R-$#% Hard werken 😉 naja naia.. --Het pand van Aerofitt Didam vind ik erg prettig. Meerdere aparte zones isoleren voorkomen verblijven negatieven-kiezen->positieven! Prettig! De apparatuur vind ik ook prettig.. Toch vind ik Panatta fitness-apparatuur veel beter dan die zooi van Technogym. Naja ik ben RoB en ik maak Robots voor ABB…auto fabrieken inrichten! Als je bij ABB heel dom bent dan mag je Treinen gaan maken voor ABB of Siemens.. Als je dan heel dom bent dan mag je als baas bij Lamborghini auto’s maken en als je dan heel dom bent dan mag je als baas bij Technogym fitnessapparatuur maken.. (even respect gelaagdheid domme doos 😉 maargoed programmatuur metafysica grote grote directrice2 neej je bent slim2) Maar resumerend alle gekheid op een stokje: erg goed gedaan het product pand periferie. De kleedruimte kluisjes zijn ook fijn om te herbergen-opbergen. Tevens moet ik veel pissen-plassen omdat ik de snelste hersenactiviteit-hersencapaciteit heb en er zijn toereikend wc’s beschikbaar. Ze ruiken lekker; bijna naar Hugo Boss-Lenor donkergroen! --Oja wellicht ten overvloede: onderzoek heeft aangetoond dat de vrouw die sport op de sportschool superbia heeft; Superbia is hoogmoed hovaardigheid ijdelheid-aandacht-vermetelheid narcisme dominant belangrijker stennissen eigenliefde egocentrisch lees naja naia egoistischer is.. Onderzoek toont aan dat de vrouw die sport op de sportschool altijd klaar is met haar partner na twee jaar relatie alszijnde@ samenzijn! De vrouw vind het bijzondere van de relatie-man ERAF en wil weer de aandacht van gek-neuter-man op de sportschool. pfffp Echt als je een waardeloze vrouw wil dan moet je er een-tjee van de sportschool nemen. Dat is bewezen. Doe dan aub ook niet alsof ik je leuk vind want dat is zoo vermoeiend. Een stemsysteem; jij vuile racist; waarom nou jij!? Jij bent niet belangrijk vice versa. Ik ken geen leuke normale vrouw die sportschoenen heeft; mijn moeder oma tantes vaN de oude stempel hadden geen sportschoenen..echt normaliter. Niet vervelend bedoeld: als ik met een vrouw praat op de sportschool dan reageren de mannen eromheen zo idioot..ik stuur-zend niet; dat is erg slecht voor de hersenen; Dat staat er ook.. Hoe lelijk dom en gek ben jij dan wel niet!? Doe je huiswerk; als je dat al niet weet. Het is goed zoo.. ik ben blij dat ik bij Aerofitt mag sporten tussen de bedrijven door!Ik heb 25 jaar in Nieuw-Dijk gewoont op de Koningsweg Heideweg en alom afdoende bekendheid zodoende@ Vertrouwende van dienst te zijn geweest, verblijvende RoB-Ven

goede service, goed behandeld

In de sportschool hangt een fijne sfeer, er zijn veel mogelijkheden voor groepslessen en de instructeurs zijn enthousiast.

goede service, goed behandeld

Enige ding vind ik de indeling van de apparaten. Zoals de been/rug oefeningen staan niet logisch. Als je een spiergroep traint is het qua logica fijner om het allemaal in onderdelen te hebben staan. Verder mogen er wel iets meer losse schijven van 2,5 5kg komen die zijn wat schaats. Verder erg prettige gym.

Winkelskamp 5

7255PZ Hengelo

Over AeroFitt

Bij FeelGoodClub AeroFitt heerst een ongedwongen sfeer waarbij iedereen zich fijn voelt. Met behulp van professionele begeleiding, persoonlijke aandacht en een compleet aanbod van fitness en wellness faciliteiten willen wij jou helpen je persoonlijke doelen te bereiken!