Prima club, maar niet echt klantvriendelijk

Ik vind het bepaald niet goedkoop. De materialen zijn vaak oud en net niet helemaal wat ik zoek. Begeleiding van de WOD lessen is op niveau, maar ik mis de klantvriendelijkheid. Het contact is vooral koud en afstandelijk. Nu met de lockdown loopt het contract gewoon door en wordt er niet gecompenseerd. Ook het uitlenen van materialen is onbespreekbaar. Enigszins teleurstellend. Leuk om even geproefd te hebben, maar ik ga toch verder kijken. Helaas zijn er maar weinig opties in de regio.

• Vestiging: Duiven

Fijne club mensen. Altijd meelevend en vriendelijk.

De medewerkers staan altijd voor je klaar. Heb je medische problemen? Zij hebben een oplossing voor jouw oefeningen. Erg leuk, Ik kan het iedereen aanbevelen.

Blijven steunen

Goede en gezellige sportschool dus supporten

Goede sportschool!

Goede sportschool, vriendelijke en kundige instructeurs.

• Vestiging: Hengelo

Gewoon een super fijne, gezellige en goeie sportssschool!

Indien gewenst krijg je heel goede professionele begeleiding. De mensen die er werken zijn heel vriendelijk. Je wordt herkent, net zoals ik ook de mensen (her-)ken die hier werken en hier komen sporten. Er worden veel gevarieerde groepslessen gegeven. Na inspanning kan je je heerlijk ontspannen in het zwembad en in de sauna. Ik kom er al jaren en zal er nog heel wat jaren blijven komen. Het is hier ook gewoon heel gezellig!

fijn triners

geen

• Vestiging: Didam

Na terug te zijn gekomen valt het me tegen

Mis de gezelligheid en klantvriendelijlheid

• Vestiging: Duiven

Een leuke en gezellige sportschool. Genoeg te doen om lekker fit te worden. Zwemmen, e-gym, groepslessen. Echt super.

• Vestiging: Duiven

Leuke sportschool met ruim aanbod

Er is veel mogelijk binnen de sportschool wat erg prettig is.

• Vestiging: Duiven

Mooie sportschool beroerde locatie!

Ik kom vanuit brummen (9 Km.) parkeren is echt een DRAMA!

Plezierig sporten.

Ik voel me er goed bij. De begeleiding is niet intens, maar ze zijn er als je wat te vragen hebt. eGym wekt prima.

• Vestiging: Duiven

Ik heb het gewoon naar mijn zin!

De mogelijkheden zijn groot. De begeleiding in het vinden van een voor jou passend programma is plezierig.

• Vestiging: Duiven

Fijn om in deze sportschool te zijn!

Ten opzichte van eerdere ervaringen elders, is Aerofitt een stuk professionele in haar begeleiding. Beschikbaarheid voor ondersteuning is prima. Alleen de beschikbaarheid van medewerkers in de zaal, voor toezicht en incidentele aanwijzingen bij de sporters, is beperkt. De sfeer in de school is fijn. Een grote variatie aan activiteiten. daardoor vaak ook gezellig druk met een variatie aan doelgroepen.. Prima apparatuur. De context en faciliteiten van kleedkamers en sauna zijn echter enigszins gedateerd.

• Vestiging: Duiven

Vrij nieuwe schone omgeving om te sporten

Standaard: meerdere ruimtes zijn te klein voor de opgestelde apparaten. Spinning: fietsen staan erg dicht op elkaar. projectie op muur is al meerdere weken kapot. nieuwe lampen niet in overleg met trainers geplaatst. Bloed irritant qua sterkte en positie. ze worden amper gebruikt. Roeiapparaten 2 stuks: staan veel te dicht op de appa erom heen. ook kun je sommige app niet gebruiken hierdoor. tijdens gebruik botsen mensen(looppad) regelmatig tegen je aan. digitale spin fiets (tegen de ruit) trapt door bij zwaardere versnelling.

• Vestiging: Duiven

Het past uitstekend in mijn conditie training!

Heerlijk, goede begeleiding en ook veelzijdig!

Prima begeleiding.

• Vestiging: Duiven

Duidelijke en prettige begeleiding.

De personal coaching is duidelijk en deskundig. Dit heeft mij veel geholpen in het bereiken van mijn doelen. De hygiëne in de kleedkamer laat soms te wensen over. Het ruikt regelmatig naar urine. Jammer dat er vaak iets is met de apparaten (tiptoetsen werken niet goed, geen tv-signaal, apparaat werkt niet e.d.)

goede service, goed behandeld

Een fantastische sportschool, met vele mogelijkheden. Ik vind het ook fantastisch dat we er een wellness abonnement bij hebben en op deze manier elke week van de sauna gebruik kunnen maken. Het enige verbeter punt is de temperatuur in de ruimtes, dit is te koud voor bv een yoga of pilates les. En de nieuwe lampen schijnen bij de ontspannings- oefeningen precies in je gezicht.

Prima sportschool

• Persoonlijk advies N.v.t.

goede service, goed behandeld

Het is een laagdrempelige sportschool, vriendelijk personeel en goede lessen. Bij mij is Nicole met haar aerofloat-en aquafitt lessen favoriet. Lekker met de “zweep”erover 😄. Daarnaast vind ik e-gym ook fijn. Kortom ben erg tevreden.

goede service, goed behandeld

Ik heb veel lessen geprobeerd. Met wisselende ervaring. Voor een beginner ligt de lat erg hoog. Het zou fijn zijn als er een soort level van moeilijkheid of fitheid in het rooster wordt aangegeven. Tevens zijn sommige instructies niet te verstaan door de soms te luide muziek. Ook is het niet handig hoe sommige lessen achter elkaar komen waardoor je bijvoorbeeld zen uit een relaxende les komt waarna er mensen wachten die opgeladen klaar staan voor hun boks les. De schaamte die ik voel houdt me nog tegen de zaal met apparaten te betreden. Sommige lestijden vallen ongunstig. Maar begrijpelijk dat niet alles kan naar ieder zn wensen.

goede service, goed behandeld

Prima begeleiding, allervriendelijkst en behulpzaam, voel me er thuis.

• Vestiging: Zutphen

perfect, zeker aan te bevelen

Het enige wat wat mij betreft beter zou kunnen is iets ruimere kleedkamers te hebben en betere lockers, deze werken soms niet goed

voldoende, een redelijke ervaring

Zaal 2 is regelmatig niet schoon en ruikt niet erg fris. Jammer ook dat de muziek in het krachthonk vaak zo hard staat dat je die muziek beter hoort (en de bass voelt!) dan de yogamuziek, zelfs als je aan de andere kant vd zaal ligt. Fijn dat de verwarming sinds kort al aanstaat voordat onze yogales van 9u begint!

• Persoonlijk advies N.v.t.
  • Apparatuur N.v.t.

Over AeroFitt

Bij FeelGoodClub AeroFitt heerst een ongedwongen sfeer waarbij iedereen zich fijn voelt. Met behulp van professionele begeleiding, persoonlijke aandacht en een compleet aanbod van fitness en wellness faciliteiten willen wij jou helpen je persoonlijke doelen te bereiken!