Snel en mooi gedaan

Hallo, echt mooi en snel gedaan een trap bekleding. Groet

Super ervaring!

Als ik het goed heb begrepen één van de enige met panterprint tapijt voor op de trap. Precies wat wij wilden. Super kwaliteit, top service en hele vriendelijke stoffeerder.

Snelle en vriendelijke service

Aardig personeel en snelle levering en hele professionele en aardige man die mijn trap heel mooi gelegd heeft !!!

De vloerbedekking was in eerste instantie niet helemaal strak gelegd. Binnen 24 uur is men weer gekomen en alsnog goed gelegd. PRIMA SERVICE!

Mooi tapijt voor een goede prijs

Fijn geholpen in de winkel

Mee denken naar iets moois!

De wensen van ons waren hoog. Maar wat werden we goed geholpen en werd er meegedacht en gekeken wat bij ons past. In 1 woord geweldig! De tapijtlegger was een tovenaar en op onze traploper voel ik me net de koningin…. Superblij met alles.

Zoals we van jullie gewent zijn opnieuw prima gelegd Goed tapijt Leuke prijs We weten niet beter

Top zaak!

Lekker no nonsense, snel en uitstekende service! Aanrader, wij komen zeker terug!

Wederom fijn geholpen snel en vakkundig

Netjes geholpen en de trap ziet er goed uit

Heel goed!

Super fijn geholpen en heel blij met het tapijt op de trap.

Top service!

Netjes en top service gehad.

Snelle reactie, duidelijke afspraak, mooi werk

Fijn om met een goed georganiseerd bedrijf te werken. Prima afspraak, prima werk

Geweldig betrokken

Denken als familie erg goed mee! Ook als het om ons budget ging. De menselijkheid en hartelijkheid is niet zo snel terug te vinden in grotere winkels. Voelt fijner om in een zaak als deze ons geld te spenderen. Waar er bovendien veel keuze is. Ook enorm tevreden over de kwaliteit van onze vinyl! Meneer die hem kwam leggen heeft netjes gewerkt, alles loopt mooi door. Meerdere mensen uit onze familie hebben hier hun vloeren laten leggen en ook wij zijn blij dat we dat hebben gedaan!!

Vriendelijk en snel We wonen twee en een halve trap hoog De beste man heeft dat voor ons naar boven gebracht tegen een kleine betaling. Overal heel snel en fijn geholpen.

Goede en snelle service

Stoffeerder was vriendelijk, snel en heeft goed werk afgeleverd.

Goed advies, snelle levering, prima kwaliteit

Een enorm aanbod in de winkel, maar werd hierin goed geholpen welke keuze passend is bij mijn wensen. Snelle levering van tapijt en dit werd er vlot en vakkundig op mijn trap gelegd. Nette afhandeling.

Super goed

Goed en heel vriendelijk

Zeer goede ervaring

Kameta is voor mij een begrip in Den Haag. Mijn ouders hebben altijd hun tapijt daar gekocht en laten zetten en altijd met volle tevredenheid. Ik heb zeer recent daar vinyl gekocht voor een slaapkamer. Ik werd zeer klantgericht en klantvriendelijk geholpen in de winkel en heb een keuze kunnen maken op basis van het gesprek. Vinyl is gebracht en gelegd en ik ben er zeer tevreden mee. Medewerker die vinyl heeft gelegd was erg vriendelijk en vakkundig en ik ben dus erg blij ook omdat totale prijs mij enorm is meegevallen in vergelijking met andere winkels waar ik ook langs ben geweest. Ik kan Kameta dus zeer aanraden wat betreft ervaring, deskundigheid, vriendelijkheid en prijsgericht.

Heel prettige hulp in de winkel en alles volgens afspraak!

Na 14 jaar geleden bij Ka-me-ta prima geholpen te zijn aan een goede traploper, een gefestoneerde vaste vloerbedekking van goede kwaliteit, was het toch wel tijd voor wat nieuws. Niet omdat de loper versleten was, maar gewoon tijd voor een nieuwe aanblik. Weer prima geholpen in de winkel en alles weer perfect gelegd en volgens afspraak. Bij leven en welzijn; tot over 14 jaar!

Quality carpets at great prices.

We had a great experience with KA-ME-TA. We bought a quality natural sisal carpet at a very competitive price. They were very quick and installed it the following week. With years of experience and a wide variety of products I would recommend to anyone.

Deskundige voorlichting en snel gelegd

Wij hadden nieuw tapijt nodig in de kamers en suite. Naar Ka-me-ta dus om te zien wat er was. Enorme keus, je dreigt te verdwalen. Maar met de vriendelijke en deskkundige hulp in de winkel kom je toch verder. Er werd rustig de tijd genomen om alles af te wegen, nog eens te kijken. Zo kwamen wij er relatief snel uit. Er kon op korte termijn gelegd worden. Dat is natuurlijk ook prettig. Bovendien was het niet erg om in etappes te leggen. De kamer moet immers leeg en de meubels ergens naartoe. Wij troffen twee prima tapijtleggers. Snel, efficient en met een enorme vaardigheid. Bovendien werd, na afloop, alles opgeruimd. Kortom Ka-me-ta is een goede keus voor een voordelig, goed gelegd tapijt.

Heel tevreden

Ik ben heel professioneel geadviseerd in de winkel door Laura, de planning was goed, Willem kwam leggen en het eindresultaat is heel erg mooi. Kortom: van harte aan te bevelen.

Ka-me-ta deed niet moeilijk om tapijt over laminaat te leggen en mijn dochter is er helemaal blij mee

Ik ben er zo blij mee

Super gaaf ik ben er zo blij mee, zou graag foto erbij zetten

Amsterdamse Veerkade 51A

2512 AH Den Haag

Over KA-ME-TA Tapijt

Al meer dan 50 jaar is KA-ME-TA Tapijt een begrip in en rondom Den Haag. In onze 900 m² grote winkel vindt u alle soorten vloerbedekkingen. Door onze jarenlange ervaring, kennis, kunde en veel interesse in onze branche is KA-ME-TA Tapijt de vloerenwinkel voor deskundig advies. Bij KA-ME-TA Tapijt bent u aan het goede adres voor: tapijt, vloerkleden, trapbekleding, tapijttegels, vinylvloeren, en kunstgras. Zo beschikken wij over 600 rollen tapijt en 300 rollen vinyl in alle soorten en maten. Vanuit onze vloerenwinkel met eigen magazijn is alles direct uit voorraad leverbaar.