Het was een mooie dag, een mooi afscheid, waar ik een goed gevoel aan heb overgehouden.

All-over een hele goede ervaring. Alles was goed verzorgd. Iedereen, die ik van de PC Uitvaart heb ontmoet, was even vriendelijk, beleefd en behulpzaam. Met de uitvaartbegeleider heb ik alles in goed overleg kunnen regelen. Terwijl niet altijd alles even soepel verliep, was er een enorme bereidheid om mij (op weg) te helpen, mij te woord te staan, mijn vragen te beantwoorden en om mij zaken uit handen te nemen. Niets leek mij hem teveel. Makkelijk bereikbaar. Goed persoonlijk contact. Heeft zelfs zijn vrije dag (zaterdag) geruild om ons zo zelf op de uitvaart te kunnen begeleiden. Van begin tot eind uiterst tevreden.

Heel mooi contact met Petra Boel

Petra Boel heeft mijn schoonmoeder en mij enorm goed bijgestaan en geholpen. We waren er helemaal blij mee.

Vriendelijk geholpen door u medewerker

de hele uitvaart is goed geregeld.

Ook daarna kon ik met mijn vragen goed terecht en kreeg voldoende uitleg. We hebben er een goed gevoel bij over gehouden.

Perfecte verzorging en begeleiding!

Vanaf het eerste gesprek tot de dag van vandaag een perfecte begeleiding, zeer zorgzaam en attent. Complimenten voor Mariëtte Roorda.

Jammer dat het meteen over de rekening ging

Welkom heten, kopje koffie en te horen dat er geld bij moet is niet echt klantvriendelijk. Dan ook nog tegoedbon vergeten maakt dat je denkt dat geld t belangrijkste is.

Goedemorgen, Dank u wel voor uw review en uw feedback. Groet, Mark

Uitstekend begeleid, van overlijden tot ceremonie.

Bovenste tekst zegt alles.

Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Groet, Mark

Fantastisch geregeld

Zeer goede ervaring. Alles perfect verzorgd en duidelijke communicatie.

Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Groet, Mark

Kort maar krachtig zeer goed

Zeer goede uitvaartleiders tijdens de dienst zeer goed en ook de nazorg heel goed.

Ik ben erg tevreden

Jammer dat niet iedereen kon zien tijdens de uitvaartdienst

Uitstekend afgewikkeld

Niets aan toe te voegen.

Goedemiddag, Dank u wel voor uw mooie woorden. Groet, Mark

Ik vond het super goed geregeld

Alles was heel goed geregeld, Robert mijn uitvaartbegeleider is een geweldig persoon en ik voelde mij gehoord en goed geholpen

Goedemiddag, Dank u wel voor uw mooie woorden. Groet, Mark

was prachtig en goed georganiseerd

was erg mooi en vredig

Goedemiddag, Dank u wel voor uw mooie woorden. Groet, Mark

Ik vond het fijne en lieve mensen. Vooral Ilonka is een schat. Alles top en netjes geregeld. Goed bijgestaan. Alle vragen worden snel beantwoord. Medeleven van de mensen met de nabestaanden is heel erg fijn.

Goed.

Goede begeleiding en hulp.

Goedemiddag, Dank u wel voor uw mooie woorden. Groet, Mark

Goed verzorgd, interne overdracht kan beter.

De gehele begeleiding, afscheid en dienst is goed verzorgd en begeleidt. Ook was er aan de kant van de PC een overdracht ivm vakantie. Daar was 1 zaak niet goed gegaan.

Redelijk

Goede morgen, er ging in het begin wel dingen mis, konden niet naar Kruidenwijk, wat we wilden eten kon niet in Haven en als we wat vroegen moest ze steeds bellen en dat vond ze denk ik vervelend. We hebben kaarten uitgezocht met de binnenkant de Westertoren omdat mijn man in Amsterdam geboren is, zelf vond ze dat ook erg toepasselijk. We hebben zelf het erover gehad of het nu de Prinsengracht of `keizersgracht was. Volgende dag kwamen de kaarten en die hebben we verder op de tekst gecontroleerd, die was goed. Kaarten smiddags naar de post gebracht en de eerste die de kaart had ontvangen vroeg wat we met Utrecht hebben, niets zeiden we maar de binnenkant was Utrecht. Ik heb er gelijk over gebeld en we konden wel nieuwe kaarten krijgen maar 70 kaarten opnieuw schrijven en de mensen in verwarring laten waarom ze er 2 krijgen wilden we niet. Het is vreselijk slordig want dat mag toch niet voorkomen en iemand die het voor ons regelt moet toch haar werk goed doen. Dus het ging niet zo als we hadden verwacht. Tessa daarentegen was prima en die zou doorgeven dat we alle kosten van kaarten en wat daar bijkomt ad 524 euro van de rekening af gehaald wordt. De rekening heb ik nog niet dus dat moet ik dan nog even afwachten. Groeten mevrouw Treffers

Goedemiddag, Dank u wel voor uw review en uw feedback. Groet, Mark

Goede begeleiding

Duidelijke en passende begeleiding.

Respectvol

Precies geregeld zoals we hadden bedacht.

Perfect geregeld heel netjes

De condoleance was heel goed en druk bezocht. De crematie was ook heel netjes en even goed druk bezocht, en de consumptie was ook goed geregeld, mijn complimenten voor de mensen van de PC uitvaart. Nogmaals mijn complimenten.

Goedemorgen, Dank u wel voor uw review. Groet, Mark

goede zorg in een moeilijke periode

we zijn goed begeleid bij de voorbereidingen op de crematie van moeder en het afscheid zelf was mooi.

Geweldig zo mooi geregeld

Helemaal top super aardig allemaal

Goedemorgen, Dank u wel voor uw review. Groet, Mark

Ben zeer tevreden over de middag van de crematie

Alles was in orde, vanaf het voorgesprek met de uitvaartbegeleidster, de locatie van het afscheid, de hapjes en drankjes en de informele opzet van het geheel. Wij kijken met een goed gevoel op de middag terug.

Goedemorgen, Dank u wel voor uw review. Groet, Mark

Prima ervaring PV Uitvaart.

Wij zijn zeer tevreden over de begeleiding door Joan Machielsen. Dat blijkt ook uit de uitvaart waar al onze wensen zijn uitgevoerd .

Ookmeerweg 273 1067 SP Amsterdam

020 580 50 82

Over PC Uitvaart B.V.

Al sinds 1931 verzorgen wij uitvaarten naar wens. Wij weten als geen ander dat een goed en persoonlijk afscheid troost biedt voor de nabestaanden. Wij hebben alles in huis om een goed afscheid te verzorgen. Onze ervaren uitvaartbegeleiders helpen graag met het organiseren van een passend en persoonlijk afscheid en nemen zoveel mogelijk zorgen uit handen en hebben wij uitvaartlocaties door heel Noordwest-Nederland. Ook bieden wij de mogelijkheid om vooraf uitvaartwensen vast te leggen en te sparen voor het afscheid. PC Uitvaart. Alles voor een goed afscheid.