Mooie stoelen! Gebruiksvriendelijk, goed zitcomfort.

Goede service, mooi product!

We zijn goed geholpen en geadviseerd in de winkel. Het artikel is netjes geleverd en gemonteerd. We zijn erg tevreden!

Wij zijn zeer tevreden

Wij zijn prettig geholpen , in de winkel en ook aan de telefoon!! Denken met je mee, en doen alle moeite om het naar de klant zijn wensen te doen ( zetten een extra busje in dat we het toch voor moederdag geleverd kregen) Dus binnen een week!!! Groetjes Jannie

Prima uitleg,en levering keurig op tijd

Goed geholpen in de zaak,fijne service. En bezorging mooi op tijd

Snel,en gekregen wat we besteld hebben

Goede ervaring geen oo of aanmerkingen

Snel geleverd

Correcte afhandeling en kwalitatief goede stoelen

De stoelen waren goed weergegeven op internet. Bij aankomst nog mooier dan op het plaatje. De afhandeling was correct

Prima bezorging, men denk met de klant mee

De service was vvv vlekkeloos vriendelijk en vlot

De bezorging was perfect op tijd en vriendelijk

Kwaliteit en vriendelijkheid

Wij zijn goed geholpen bij onze keuze van het prachtige tuinstel. Netjes bezorgd. Gelukkig niet met allemaal karton en piepschuim haha. Kon meteen de tuin in en staat supergezellig. Met vriendelijke groet Fan Govers

Zeer tevreden met de aankoop

Zeer vakkundig geholpen met de aankoop,ook met de aflevering van de bestelling!!

Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid prima. Alles goed ingepakt en de bezorging precies op de afgesproken tijd. Geweldig. Mooie en kwalitatief zeer goede meubelen. Dank u wel.

Mooie artikelen

Snelle en correcte levering.

Topzaak met klantbeleving van showroom tot levering !!

Mooie tuinset voor concurerende prijs

Een week na het bestellen tuinset ontvangen. Keurig afgeleverd op het terras in de tuin.

Super service

Echt super service

Fijn bedrijf.

Goede uitleg bij aankoop. Houden zich aan afspraken.

Goede service, mooie meubelen

Op een regenachtige zaterdag naar Frits Wolf geweest voor tuinmeubelen. Wat een keuze daar. Uiteindelijk na super goed geholpen te zijn geslaagd voor een barset en een loungeset. Snel bezorgd en alles op de plek gezet door de bezorgers. Ik raad Frits Wolf zeker aan!

Medewerker heeft ons goed geholpen bij de aankoop van ons tuinset. Bezorging was netjes en beleefd.

mooi product, snelle levering

product voldoet aan onze verwachting, goede prijs kwaliteit verhouding

Een topzaak waar klantvriendelijkheid en kwaliteit samenkomen.

Super vriendelijk geholpen door Dorianne. Doordat ons nieuwe huis steeds later werd opgeleverd, kwamen wij in de knoop met het leveren van de tuinmeubels. Dit was geen enkel probleem en werd heel de winter voor ons vast gehouden. Afgelopen week zijn ze keurig afgeleverd. Wij zijn super tevreden met Frits Wolfs!

Deal snel gesloten, set binnen 4 dagen geleverd

Na het maken van de deal werd het set binnen 4 dagen geleverd, netjes en compleet in de tuin neergezet, helemaal tevreden!

Goede behandeling en prima bezorgers

Fijn geholpen

De eerste winkel waar we binnen liepen en zagen een mooie afgeprijsde tuinset staan. Omdat we nog even verder wilde kijken heeft de verkoper de set voor ons onder optie geplaatst zodat we nog even konden verder kijken en de set in de tussentijd niet verkocht werd. Verder fijn geholpen, totaal niet opdringerig. Levering etc ook helemaal prima.

Fijne medewerkers met goede kennis van hun producten

Het was erg prettig om in hun showroom rond te neuzen en al mijn vragen te kunnen stellen aan het vakkundige personeel Eenmaal mijn aankoop gedaan hebben ze mijn aankoop snel thuis geleverd. Klein leverfoutje maar dat was zo hersteld. (Omgeruild). Dat is de service die je van hen mag verwachten en ook krijgt. Dank je wel Frits Wolf tuinmeubelen

Hadrianussingel 29

6642AH Beuningen

Over Frits Wolf Tuinmeubelen

Als tuinmeubel speciaalzaak zijn we een begrip in de regio Nijmegen. U bent bij ons aan het juiste adres voor een nieuwe loungeset, diningset, parasol of ander tuinmeubel. Wij zijn er trots op dat we u de grootste collectie van het topmerk 4 Seasons Outdoor van heel Nederland kunnen bieden. Daarnaast hebben wij nog vele andere merken zoals First flow, Hartman en Nardi die we u in onze ruime showroom graag laten zien. Ons ervaren team kan u alles vertellen over stijl, materialen, onderhoud en helpt u graag met uw keuze. Juist die expertise en aandacht voor onze klanten, maken dat we al meer dan 50 jaar bestaan en mensen erg graag naar onze showroom in Beuningen komen.