Mooie plek, mooie spullen!

Vriendelijke service, snel geregeld dat ik dezelfde dag mijn stoelen kon komen ophalen. Ter plekke nog een rondje in de winkel gelopen want genoeg te zien! Stoelen bleken ook goede kwaliteit.

Snel accuraat prijsconcurrerend

Na overleg met Frits Wolf tuinmeubelen over de houten armleuningen van mijn tuinstoelen hebben ze mij afgeraden olijfolie te gebruiken. Bovendien kreeg ik korting op een onderhoudsset waarvoor hartelijk dank!

Buitengewoon klantvriendelijk

Hoewel ik mijn aankoop om persoonlijke redenen heb geretourneerd, kreeg ik per ommegaande de aankoopsom terug.

Helemaal Top!

Wij zijn zeer goed en uiterst klantvriendelijk geïnformeerd door Ann! Deze jongedame weet waarover ze spreekt bij onze zoektocht naar een goede aan onze wensen vereiste parasol. Bovendien was het ook nog erg gezellig! Mooie zaak !!

zeer goed.

Snelle reactie op een vraag op de website, en sn elle foutloze levering

Fijne stoelen en probleemloze bezorging

Mooie tuinstoelen, goede prijs, makkelijk te bestellen en bij levering aan kunnen geven vanaf welke dag we deze thuis wilden hebben

Top !

Top advies en rustig de tijd nemen . Was telefonisch heb toen daarna meteen online besteld . Het was een vriendelijke en zeer deskundige man . Mijn complimenten aan hem !

Update na negatieve ervaring

Augustus 2023 Na telefonisch contact zijn alle punten verholpen. De beschadigde stoelen zijn netjes vervangen. Klantenservice gaf toe dat er door de vakantieperiode wat dingen langs elkaar af liepen. Nu lekker genieten van de tuinset. Juni 2023 -Open en beschadigde verpakking bij aankomst. -Missende montage onderdelen (moertjes en ringen). -Slechte lasnaden onder frame. -Draadstiften breken af door slechte lasnaden. -Beschadiging op stoel. -Klantenservice doet weinig.

Goed!

Na mijn telefoontje over een niet bij Post nl ontvangen parasolhoes heb ik er heel snel een gekregen. Hoes een is kennelijk nog steeds zoek.

We ontvingen een parasolvoet die beschadigd was. Hier melding van gemaakt en dit is perfect opgelost door de klantenservice van Frits Wolf.

Alles prima in orde

Alles is prima

Prima servicr

Een 10 zegt meer dan genoeg

Helemaal top

Proffesionele hulp in winkel en keurige aflevering op de vooraf afgesproken tijd

Prettig geholpen en keurige afhandeling van onze order. Wij zullen in toekomst zeer zeker weer terugkomen bij Frits Wolf.

Tevreden over prijs product, en levering

Tevreden over prijs product, en levering

Op een bijzonder leuke en goede manier geholpen.

Een geheel onverwacht bezoek. Spontaan ontvangst. Goed advies in alle rust. Mooie showroom met ruime keuze. Kortom een heel fijne ervaring. Bezorging is uitstekend verlopen. Wij zijn heel blij met deze aanschaf.

Heel mooi, levering duurde lang(er)

De bestelde salontafels zijn mooi. Het kost wel wat, maar de kwaliteit is super. De levering duurde langer dan verwacht, omdat postnl niet alle pakketten had meegenomen uit het magazijn.

Mooie en degelijke stoelen

Zowel de Kettler als de Lafuma stoelen zitten uitstekend en zijn zeer comfortabel.

Goede ervaring met de online bestelling

Email bevestiging en factuur na onze online bestelling was goed. Later telefonisch contact gehad over het wanneer bezorgen. ( de bezorginfo zat in mijn spam box bleek na dit contact) Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan door een jonge man, die met mij het bestel- en bezorgproces heeft doorlopen. Het was even zoeken in de computersystemen maar hij nam de tijd om het uit te zoeken. :-)) De seasons outdoor tuinset is fantastisch. ( jammer dat er geen kussens bij waren. Ben nog op zoek naar 4x deze tweedelige set)

Zeer goede ervaring

Tuintafel gekocht waarvan het blad ontbrak, gebeld een paar dagen later nabezorgd zonder gezeur. Dus prima geregeld.

De klantenservice en vriendelijkheid hebben ze in een hoog vaandel staan.

Men was erg vriendelijk en bereid om te helpen bij het omruilen van een loungebank naar ee. bankje met stoelen. Zelfs tot na sluitingstijd. Set is helemaal naar onze smaak.

Top. Volgende dag in huis.

Top. Volgende dag in huis en voordelig

Een echte aanrader!

Keurige en vlotte bezorging, nette prijs!

Uitstekende kwaliteit voor een aantrekkelijke prijs

Prachtige 4SO dining set voor een aantrekkelijke prijs. Snel geleverd en een zeer vriendelijke klantenservice. Gewoon TOP!

Over Frits Wolf Tuinmeubelen

Als tuinmeubel speciaalzaak zijn we een begrip in de regio Nijmegen. U bent bij ons aan het juiste adres voor een nieuwe loungeset, diningset, parasol of ander tuinmeubel. Wij zijn er trots op dat we u de grootste collectie van het topmerk 4 Seasons Outdoor van heel Nederland kunnen bieden. Daarnaast hebben wij nog vele andere merken zoals First flow, Hartman en Nardi die we u in onze ruime showroom graag laten zien. Ons ervaren team kan u alles vertellen over stijl, materialen, onderhoud en helpt u graag met uw keuze. Juist die expertise en aandacht voor onze klanten, maken dat we al meer dan 50 jaar bestaan en mensen erg graag naar onze showroom in Beuningen komen.