Vandaag besteld, morgen geleverd. Hartelijk dank!!

Vlotte vriendelijke begroeting en deskundige afhandeling van de bestelling in de winkel . Bezorging keurig op de afgesproken tijd , vriendelijk en een nette uitstraling. Alles gemonteerd en goed uitgelegd!

Mooi product en snelle levering

Bestelling is snel ontvangen en tevredwn over de kwaliteit van het produkt

Goed geholpen in de winkel. Levering ging top

De specialist ✅

Men geeft je de ruimte en vrijheid om rustig te kijken en springen goed in op moment dat je vragen hebt. Service van A tot Z goed.

Super geregeld! Snelle nette service!!

Heel blij met mijn aankoop! Mooie kwaliteit en snelle levering!!!

Prima afhandeling

Bij aflevering prima verpakte producten en aardige bezorgers. Wij zijn dik tevreden!

Helemaal TOP!

In de winkel goed geholpen en middels de track en tracé kon ik precies zien wanneer ze onderweg naar ons waren. Zowel als verkoop en levering helemaal TOP!

Prettig geholpen in de winkel en bij het bezorgen.

Zelfs de parasol beschermhoes werd uitgepakt en gebruiksklaar gemaakt.

Goed advies

Goede service en afspraken nagekomen

Een zaak die weet wat klantvriendelijkheid is

Bij binnenkomst niet genegeerd worden maar gedag zeggen en je even zelf rond laten kijken. Verkoopster Karin kwam vragen waarnaar we op zoek waren en hoe onze tuin is ingericht. Toen wij vertelde dat wij op zoek waren naar Dalias werden we meegenomen naar de hoek waar deze serie staat. Maar kregen ook een rondje showroom met uitleg bij tuinmeubelen die mogelijk ook bij onze sfeer zouden passen. Karin was heel geduldig en dacht goed mee. Uiteindelijk toch voor serie Dalias gekozen. Eenmaal thuis kwam toch de twijfel of we niet teveel loungestoelen hadden besteld en na telefonisch contact geen enkel probleem om de bestelling aan te passen. En ook dit keer was Karin super klantvriendelijk. Onze bestelling werd eerder dan verwacht gebracht door 2 aardige bezorgers. Dezelfde dag nog naar Beuningen gereden om toch de 2 extra loungestoelen alsnog te kopen. En ook toen weer supergoed geholpen dus voor ons een bevestiging dat de service altijd op hoog niveau is bij deze zaak. Dus op zoek naar tuinmeubelen? Frits Wolff daar moet je zijn!

Mooie tuinstel

Vandaag tuinstel geleverd. Een hoekbank 3m x 3m, parasol en twee Relax stoelen. Van een kussen van hoekopstelling was een naad los. Gelijk gebeld en wordt zsm opgelost.

Prachtig tuinset en prima zitcomfort

Prachtig tuinset exact volgens foto en prima zitcomfort. Uitstekend verpakt en op tijd geleverd.

Mooie kwaliteit tuinset

Niet goedkoop maar wel echt kwaliteitsspullen en goede service. Blij mee!

Topservice in de winkel en van de bezorgers!

In de winkel lieten ze ons rustig rondkijken. Ze lieten ons met elkaar overleggen en gaven ons nog even bedenktijd. Verkopers met geduld. Heel fijn! De bezorgers waren op tijd en gingen er voorzichten met de spullen om. Alles werd al van tevoren in elkaar gezet en kant en klaar bezorgd.. zeker een aanrader dus!

Goede ervaring met de service afdeling. Er was een zitkussen niet goed doorgestikt en zonder probleem werd een nieuwe opgestuurd. Geen gedoe met een callcenter of zo’n verschrikkelijke chatbot. Meubel bevalt ook prima!

Vlotte levering van kwalitatief goed en mooi product.

Op de site zijn de producten goed te beoordelen. Zonder naar de winkel te gaan toch gekocht en wat we op de site zagen was in werkelijkheid ook wat we kregen. Twee fraaie houten tuinstoelen en ook nog eens in de aanbieding. Meneer Frits bedankt, wij zullen u zeker aanbevelen bij anderen.

Vlotte levering

Zeer tevreden over de levering en de contacten.

Zeer netjes geholpen.

Fijne verkoopster die alle aandacht voor ons had en die ook meedenkend was.

Uitslekend

Prima service bij de aankoop en dito bezorging

Hartstikke fijn!

Mooi op tijd! Via de mail krijg je ook nauwkeurig te zien hoe laat ze er ongeveer zijn, heel handig in deze drukke tijden. Alles was prima in orde. Op een paar vlekjes na op de kussenvan de loungeset Dat is na een fijn telefoon gesprek weer prima opgelost, ik kreeg een middeltje thuis gestuurd om het vlekje te verwijderen, kosteloos! Uitstekend opgelost dus! Nog wat uitleg gevraagd over het onderhouds pakket, en ik ben weer prima op de hoogte :)) Thanks Frits Wolf

Prachtige meubels

Prettige winkel! Goed personeel!

Tijdens de aankoop bijzonder prettig geholpen, bezorging ook perfect verlopen op de afgesproken dag!

Positief

Keurig alles op de plek gezet op de afgesproken tijd

Kussens besteld,werden na 2dagen bezorgd.

Prachtige winkel met mooie spullen. Goeie klantbediening.

Hadrianussingel 29

6642AH Beuningen

Over Frits Wolf Tuinmeubelen

Als tuinmeubel speciaalzaak zijn we een begrip in de regio Nijmegen. U bent bij ons aan het juiste adres voor een nieuwe loungeset, diningset, parasol of ander tuinmeubel. Wij zijn er trots op dat we u de grootste collectie van het topmerk 4 Seasons Outdoor van heel Nederland kunnen bieden. Daarnaast hebben wij nog vele andere merken zoals First flow, Hartman en Nardi die we u in onze ruime showroom graag laten zien. Ons ervaren team kan u alles vertellen over stijl, materialen, onderhoud en helpt u graag met uw keuze. Juist die expertise en aandacht voor onze klanten, maken dat we al meer dan 50 jaar bestaan en mensen erg graag naar onze showroom in Beuningen komen.