Geweldige service, prachtig resultaat en volgens planning

Toen wij voor het eerst contact opnamen met Van Son hebben zij goed naar onze wensen geluisterd. Omdat wij in nieuwbouw afhankelijk waren van oplevering, was het fijn om te zien dat er agenda technisch geschakeld kon worden zodat onze badkamer bij het verhuizen echt af was! Van Son werkte efficient, nauwkeurig en precies volgens de afspraken. Het tegelwerk is prachtig in orde en de installatie van kranen, badkamermeubel etc. is zeer verzorgd. Ze zijn goed bereikbaar voor vragen en altijd klantvriendelijk en denken mee. Een echte aanrader om mee te werken

Efficient, flexibel, snel en mooi resultaat van de badkamer met Van Son Installaties!

Wij hebben vrij unieke wensen in onze badkamer met koperen kranen, maximaliseren van ruimte en alles met een oog voor detail en stijl. Wij hebben dit uiteindelijk bij Sani4all gevonden en Van Son Installaties heeft dit uiteindelijk uitstekend geïnstalleerd! Wij raden van Son Installaties dan ook zeker aan! Van Son is authentiek familiebedrijf met een mentaliteit van niet lullen maar poetsen. Er wordt super efficiënt gewerkt qua planning met de familie van Son zelf en onderaannemers zoals de sloper, tegelzetter, afval en kitter. De badkamer is heel pragmatisch aangepakt met een originele planning in 7-8 dagen (slopen en opbouwen dag 1, tegels 3-4 dagen, monteren 1 dag en afkitten laatste dag. Doordat wij te weinig tegels hadden besteld ivm het snijverlies door symmetrisch plaatsen van de tegels (wat een veel mooier resultaat oplevert) hadden we wel obstakel aan onze kant. Ook daar wist Patrick en de tegelzetters zeer flexibel mee om te gaan. Ondanks de drukke tijden kon Patrick en ook de super goede tegelzetters Pawel en co snel en flexibel bijschakelen en hadden wij tijd om extra tegels te halen. Gelukkig waren de tegels aanwezig en konden ze dezelfde week nog met het tegelen verder. Patrick en co hebben toen de badkamer netjes afgemonteerd en opgeleverd. Geen project verloopt perfect, maar hoe van Son omgaat als organisatie met deze zaken is het meest belangrijk. Kleine dingen die daarna nog overblijven, worden in de aftersales ook netjes en accuraat opgepakt door Patrick en zijn vrouw Tessa. Kortom zeer goede ervaring met van Son Installaties en ik kan dit familiebedrijf met goede onderaannemers ook zeker aanraden!

flexibel en betrouwbaar

Wij zijn enorm blij met onze nieuwe badkamer! Van Son installaties heeft mooi en kwalitatief goed werk geleverd. Daarbij, door vertragingen bij de leverancier van onze meubels, waren zij ook flexibel met hun planning en kon onze badkamer toch snel worden afgemaakt. Bedankt!

Top bedrijf. Heb ons badkamer laten verbouwen door bedrijf Van Son Installaties. Goede kwaliteit werk geleverd, wij zijn er zeer tevreden mee. Voor de volgende klus twijfel ik er niet over om ze weer in te schakelen. Team van Patrick, nogmaals bedankt voor de mooie resultaat. Ga zo door.

Van Son installaties heeft ons enorm goed geholpen bij de verbouwing van onze badkamer en wc. Het eindresultaat is prachtig geworden, de communicatie is duidelijk en wanneer en onverhoopt iets anders loopt dan in de oorspronkelijke planning wordt er direct naar een oplossing gezocht. De enige manier waarop ik Van Son kan omschrijven is een installatie bedrijf dat goed werk levert, zonder gedoe maar met een stapje extra. Ze doen ontzettend hun best om alles naar wens van de klant te laten verlopen en springen bij met advies wanneer dit nodig is.

Van begin tot eind alles geregeld.

Het volledige slopen van de oude badkamers en het opbouwen, regelen en monteren van de nieuwe badkamer. Alles wordt verzorgd en er wordt met je meegedacht. Wanneer er onverhoopt iets niet goed is, wordt het keurig opgelost. Wij zijn zeer blij met het eindresultaat!

Goed en snel

Mooie badkamer afgeleverd in korte tijd, met slechts paar kleine communicatie/constructie probleempjes (verlichting spiegel, hoogte toilet). Veel verschillende specialisten en vriendelijke werkkrachten.

leveren kwaliteit en mooi werk

Het was een beetje moeilijk om een datum af te spreken (drukte) maar uiteindelijk gekomen na een paar maanden. Ik wist dat het zeer lastig werk was. (zeer zware marmeren douchebak van 130x100x2 cm dik in een bestaande en zeer beperkte ruimte plaatsen). vloer opgehoogd, zelfs nog een kleine lekkage in de PVC buis opgelost en bak netjes geplaatst, dit alles in 1 dag. De volgende dag kitten en afvoegen. Ik moet zeggen: vakwerk, en boven mijn verwachting. Heel netjes gedaan, inmiddels al in gebruik genomen na 3 dagen drogen. De mensen waren ook vakmensen, en uitermate vriendelijk, ze lusten wel koffie !! Voerden het werk uit zoals ik het voorstelde met als resultaat: de douchebak ligt er keurig in.

Ik kan Van Son installaties van harte aanbevelen

Wij zochten een nieuwe installateur voor wat hand-en-span diensten in ons bedrijfspand. Via google ben ik bij Van Son uitgekomen. Als ondernemers onder elkaar erg prettig gewerkt en ondanks de afwezigheid i.v.m. vakantie hebben zij ons met een spoedmonteur nog uit de brand geholpen bij een klus. Ik kan ze dan ook van harte aanbevelen!

Prima geregeld!

WC renovatie via Van Son laten doen. Spullen uitgezocht bij Sani4All in Vianen (waar van Son mee samenwerkt). Alle stappen van de renovatie werden afzonderlijk gepland, en voor iedere stap heeft van Son zijn experts. Alles werd duidelijk uitgelegd en zeer snel en vakkundig gedaan. Bij vragen of onduidelijkheden was Patrick altijd bereikbaar. Speciale vermelding voor de Braziliaanse betegelaars, die langzaam op gang kwamen maar uiteidelijk (zingend & swingend) prachtig werk hebben opgeleverd . Kortom, Van Son levert vakwerk! Onze complimenten!

Strakke planning en mooi werk

Van te voren krijg je een duidelijke strakke planning die ook waargemaakt wordt.

Vakkundig en denk in oplossingen

Na een soepele start wat vertraging in het betegelen waarschijnlijk deels door Pinksteren is alles uiteindelijk netjes en correct opgeleverd. Het eindresultaat een mooie badkamer en nieuwe toilet. De mensen waarmee samengewerkt wordt zijn vakkundig en vriendelijk. Eind van de werkdag wordt alles netjes achtergelaten.

Onze badkamer is prachtig

Wij zijn zeer tevreden over de restauratie van onze badkamer. Alles keurig afgewerkt in de daarvoor afgesproken tijd en dat is met een badkamer wel heel prettig. Voor en tijdens de verbouwing hebben wij goed overleg gehad over alle facetten en deze zijn naar ons zin ook netjes uitgevoerd. Wij genieten nu volop van onze badkamer, dankzij de professionele werkzaamheden van Van Son Installaties.

Vakkundig, goed en snel !!

Wij zijn erg tevreden over de verbouwing van onze badkamer. Deze verliep erg voorspoedig, duidelijke planning, goed werk, mooi eindresultaat. Kortom zoals je hoopt dat een verbouwing gaat!! Wij zijn zeer tevreden!!

Super service van a-z

Via de sanitair leverancier zijn we bij van Son terecht gekomen. Geleverde kwaliteit is heel goed, alles ziet er super strak uit. Er is duidelijk op de details gelet en op het netjes afwerken. Bij specifieke onderdelen werd er goed meegedacht naar de beste oplossing. Wat hiernaast heel erg fijn is geweest is dat alles stipt conform planning is gedaan. Communicatie was vooraf en gedurende het gehele proces helder en verliep vlotVan Son gaat qua service verder dan dat je zou mogen verwachten. Zo was de levering van de spullen onvolledig en heeft hij de moeite genomen om de ontbrekende spullen zelf te gaan halen. Als laatste hebben ze alles netjes en zonder overlast alles achter gelaten. Ik zou hen daarom zeker aanraden.

Werken snel en precies. Zeggen ook eerlijk hoe het beter kan. Echt aan te bevelen!!!

Vakkundig!

Wij hebbende badkamer geheel laten doen door Patrick van Son en zijn team. Sloopwerkzaamheden (waarvan een dubbele tegelvloer verwijderd moest worden) Leidingwerk wat omgelegd moest worden. Patrick denkt mee om daar netjes een koof om te maken, omdat die leiding doorloopt naar de beneden verdieping. Een toilet laten plaatsen waar een grotere buis voor geplaatst moest worden. Hierdoor hebben ze een schot moeten weghalen. Deze is daarna weer netjes terug geplaatst bij de trap dit is zo netjes gedaan dat er maar 2 banen behang opgeplakt moest worden. Patrick denkt dus mee! En er is een goede communicatie! Levert samen met zijn team kwaliteit! Wij zijn er blij mee!

Goed en snel

Prettige communicatie, komt afspraken na. De mannen werken heel hard. Eindresultaat fantastisch

Onze badkamer werd gerenoveerd. Super vak kundig en netjes werk werd er afgeleverd. We kregen een rooster met data''s en dagen wanneer er iets gepland was. En zo is dat ook gebeurd. Vandaag werden de laatste dingen die nageleverd zijn gemonteerd. Echt een aanrader Van Son Installaties in twee weken alles gereed zoals beloofd. De communicatie met ons verliep goed. Een vertrouwde aannemersbedrijf. Bedankt voor je goede samenwerking. We zijn blij met onze mooie badkamer.

Netjes gewerkt een zeer mooi eindresultaat

Buitengewoon vakkundig en betrouwbaar

Recent een voormalige slaapkamer door Van Son om laten bouwen tot badkamer. Hoewel we redelijk tegen dit proces opkeken hadden we met dit bedrijf geen betere installateur kunnen wensen. Vanaf het begin werd er duidelijk gecommuniceerd en werd er een uitgebreide offerte voorgelegd. De werkzaamheden verliepen snel en er werd duidelijk rekening gehouden om de rommel buiten de badkamer te minimaliseren. Zelfs toen bleek dat enkele tegels (buiten de schuld van Van Son om) later geleverd werden werd er volop meegedacht met een oplossing waardoor de vertraging minimaal was. Het eindresultaat is daarnaast simpelweg prachtig. Kortom, een absolute aanrader!

Extra badkamer op zolder en overig werk mooi en goed uitgevoerd!

Van Son Installaties heeft naar volle tevredenheid een extra badkamer op zolder ingebouwd, inclusief het zetten van nieuwe muren en verplaatsen van een vaste kast. Alles is strak en netjes afgewerkt, de planning verliep zoals vooraf besproken, het ingezette personeel is zeer netjes en erg aardig. En met Patrick zekf is het fijn en snel communiceren. Hij houdt zich aan afspraken en doet niet moeilijk over kleine restpuntjes. Hij wil duidelijk een mooi resultaat afleveren bij de klant.

Super vakwerk

Wij hebben onze badkamer laten verbouwen door Patrick van Son en zijn team en zijn daar meer dan tevreden over. Het sloopwerk ging snel en alles werd netjes opgeruimd. Ook het leidingwerk was in een halve dag netjes en correct uitgevoerd. Het tegelwerk, door twee hardwerkende Braziliaanse tegelzetters, is snel en zeer netjes uitgevoerd. Alles werd elke dag netjes opgeruimd. Het afmonteren is ook snel en vakkundig uitgevoerd. Alle medewerkers zijn uitstekende vakmensen in hun discipline en voeren hun werkzaamheden zeer netjes en correct uit. Wij zijn zeer tevreden over de snelle en vakkundige manier waarop er gewerkt is en kunnen iedereen Van Son Installaties aanraden

prima kwaliteit en in een week een prachtige badkamer

Wij hebben onze badkamer laten renoveren door van Son installaties. het slopen ging vrij snel zodat de overlast tot een minimum werd beperkt. De tegelzetters leverden prima werk en alles ging steeds in goed overleg. Daarna volgde de montage van de badkamer meubels en toilet.

Prima vakwerk met een geweldig eindresultaat

Patrick met zijn team (vader,Wesley,de Braziliaanse tegelzetters,stucadoor en kitters en Patrick zelf)hebben in ruim een week tijd mijn zeer verouderde badkamer omgetoverd in een badkamer waarop men trots mag zijn. Door een strakke planning, die Patrick hanteert en goed op elkaar ingespeelde medewerkers is dit tot stand gekomen. Wij zijn zeer tevreden.Een dikke pluim voor van Son installatie. Ik kan iedereen aanraden gebruik te maken van hun diensten.

Boekweitstraat 31

5025KP Tilburg

030-2072508

Over Van Son Installaties

Een nieuwe badkamer of een nieuw toilet laten realiseren? Dan staat Van Son Installaties uit Vianen graag voor u klaar. Wij zijn actief in heel de regio, waaronder in De Meern, IJsselstein, Nieuwegein en natuurlijk Utrecht. Gaat uw interesse uit naar een compleet nieuwe badkamer of toilet, in de vorm van een verbouwing, of wilt u de badkamer of het toilet laten renoveren? Wij staan met een ervaren team voor u klaar om u volledig te ontzorgen. In het team van familiebedrijf Van Son Installaties zijn specialisten op het gebied van design, trends en interieur aanwezig. Om u volledig te kunnen ontzorgen wordt ons team compleet gemaakt met tal van andere professionals, waaronder installateurs, loodgieters, stukadoors, schilders en tegelzetters.