Mooie badkamer geheel naar onze wensen

Onze badkamer is geheel volgens planning vervangen. Er werd goed meegedacht. Al het personeel was heel aardig en behulpzaam. We zijn zeer tevreden met onze nieuwe badkamer.

Mooie badkamer verbouwing

Van Son heeft onze badkamer verbouwt, en nog wat kleinigheden om de badkamer heen, zoals het dichtmaken van een muurtje, wat stucwerk en het vervangen van kozijnen. Ondanks wat tegenslagen in de bouwconstructie is het allemaal erg mooi geworden.

zeer professioneel, vakmensen met oog voor detail, kwaliteit en service

Mijn ervaring met van Son is heel positief. Badkamer moest compleet worden gestript en opnieuw worden opgebouwd. Alles werd zeer vakkundig gedaan. Specialisten voor het slopen, tegelen en voegen, installatie en afkitten zorgden er voor dat alles snel en met oog voor detail werden uitgevoerd binnen de geplande tijd. Volgende klus, toiletruimte, laat ik zeker weer door van Son uitvoeren. Ik raad van Son zeker aan. Top bedrijf.

Prima service bij van Son Installaties

Het contact met van Son verloopt prima. Voor de verbouwing van onze badkamer hebben we contact gehad om af te stemmen wat er moest gebeuren, hoe lang de verbouwing zou duren en welke acties ik zelf uit moest voeren. Dat bleek slechts 1 actie te zijn; het regelen van een parkeerplaats voor de stortcontainer. Verder ontzorgt van Son je in het hele proces. De levering van verschillende materialen ging niet volgens plan, dat vond ik heel vervelend maar van Son heeft zich flexibel opgesteld en zodra de artikelen toch geleverd werden, werden ze direct gemonteerd. De verbouwing duurde daardoor wel iets langer dan gepland, maar buiten de invloedsfeer van van Son. Het resultaat is prima, we hebben een nieuwe badkamer die voldoet aan onze eisen.

100% score

Vanaf de eerste dag 100% inzet van alle medewerkers, alles zeer voortvarend afgehandeld van sloop oude badkamer/toilet tot opbouw. Geleverd werk kan niet beter alles strak afgewerkt en opgebouwd in 2 weken tijd.

Uitstekend!

29 november zijn de werkzaamheden begonnen aan onze badkamer. En 10 december was de laatste dag. Alles is super goed en keurig netjes gedaan. Wij zijn enorm blij met onze nieuwe badkamer. Van Son Installaties is een vriendelijk en een gezellig team. En vakmensen die een geweldig resultaat neergezet hebben. Nogmaals bedankt voor de goede service. Met vriendelijke groet Familie van der Meer

Vriendelijk vakkundig bedrijf

Vriendelijke werknemers werken snel en vakkundig. Na ruim een week is mijn oude gedateerde badkamer veranderd naar een mooie moderne badkamer,heel blij mee! Duidelijke afspraak over de prijs zonder extra kosten achteraf.

Hele goede ervaring. Goede en vriendelijke mensen, denken mee met oplossingen. Zeker een aanrader.

Wat een top service en echte vakmannen!

We zijn echt super blij met ons vrijstaande bad in onze slaapkamer. Deze klus hadden we uitgezet op werkspot, maar eerst 4 man weggestuurd omdat we er geen goed gevoel bij hadden. Gelijk bij het eerste telefoontje met Van Son Installaties hadden we er vertrouwen in dat het goed zou komen en zij ons konden helpen. Het was geen makkelijke klus om in orde te maken, maar deze vakmannen weten echt wat ze aan het doen zijn! Heel erg bedankt! Wij kunnen nu gaan genieten!

Een bedrijf die zijn afspraken nakomt

Vanaf de 1ste kennismaking zat het gevoel goed. Er was geen maar’ , wat wij wilden kan gerealiseerd woorden. De werkers hadden plezier wat ze doen en dat is ook terug te zien het eindresultaat. Echt een top installatie bedrijf, waar je op aan kan.

Behulpzaam

Ze ondersteunen je als het niet zo loop als gewenst door andere leveranciers. Ze leveren netjes werk af.

Snelheid, vakkundigheid, deskundigheid en afspraak is afspraak

Top team. Bij het opstellen van de offerte door Patrick al een goed gevoel deskundig advies. Duidelijke en goeie communicatie met Tessa en de werklui, vriendelijk, bekwaam en afspraak is ook echt afspraak. Echt een aanrader.

Prachtig resultaat

Alles goed geregeld vanaf de sloop tot afwerking Alleen maar vakmensen gezien die een prachtig resultaat hebben afgeleverd Wij zijn zeer tevreden over het resultaat en bevelen van Son aan als u een badkamer zou willen laten renoveren Nogmaals bedankt Patrick en team John en Suzan

Zo trots op mijn nieuwe badkamer !!

Wat een metamorfose !! Patrick en zijn team hebben super werk geleverd !! Ik heb allemaal leuke, en aardige mensen over de vloer gehad maar vooral hard werkende mensen die hun vak verstaan , Complimenten voor Patrick Van Son !!!

Goede (gezellige) vakmensen

Van Son heeft hier de oude badkamer weggehaald en een nieuwe geplaatst. Het sloopwerk ging voortvarend, gezellige en fijne mannen die wisten van aanpakken! Vervolgens zijn Patrick met zijn vader en Wesley langs geweest voor de opbouw waardoor we direct een dag voorliepen op schema! Men zegt wel eens over stukadoors dat het de varkens van de bouw zijn, maar dat kon ik over deze absoluut niet zeggen. Eigenlijk heb ik op niemand wat op- dan wel aan te merken die namens van Son zijn langs geweest. Allemaal even netjes! Over de tegelzetters heb ik mij verbaasd, deze hebben in 3 dagen mijn vloer verhoogd, wanden gezet, de vloer gelegd en gevoegd. Niets meer dan lof voor deze harde werkers! Vervolgens hebben Patrick en zijn mannen de badkamer geïnstalleerd, meegedacht over bepaalde keuzes. De kitter en de schilder hebben het helemaal afgemaakt. Ik heb genoten om al deze vakmensen aan het werk te zien. Wat hun ogen zien, maken hun handen niets meer dan lof!

Uiterst vriendelijke vakmensen die geweldig werk leveren.

Wij zijn absoluut tevreden met het werk van Van Son Installaties. Ze hebben bij ons een nieuwe badkamer geplaatst en daarvoor de oude vervangen. Het begon al met de jongens die de oude badkamer kwamen slopen. Ze zijn uiterst netjes en respectvol te werk gegaan. Vroegen zelfs of we het oké vonden als ze de radio aanzetten. Op dag 2 zijn de opbouwwerkzaamheden begonnen en dat ging niet alleen snel, maar ook precies. Vanaf dag 3 kwam de 'tegelploeg' en ook voor hen niets dan lof. Gedurende het hele proces bleven ze ons vragen hoe we het allemaal exact wilden. Heel vriendelijk. Daarna werd de badkamer ingericht en afgewerkt. Dat is allemaal zo goed verlopen dat we elke dag superblij zijn met de badkamer. Puur vakwerk!

Communicatie,uitvoeren,afwerken gezellige werkers dat is van Son!

Patrick en Vader van Son en medewerkers super gewerkt. De tegelzetter heeft tegelwerk badkamer en toilet fantastisch gedaan. Het was een renovatie van een badkamer en toilet met diverse sanitaire verplaatsingen. En alles keurig afgevoerd! Ook de kleine details zijn niet vergeten. Met plezier doen wij de deuren van badkamer en toilet open het ziet er allemaal fantastisch uit. En is geheel naar wens uitgevoerd.

Goed contact, oplossingsgericht

Na aanschaf bij Sani4all Vianen kreeg Patrick niet de juiste maten mee maar door oplossingsgericht en alles in overleg met ons het op kunnen lossen. Verder ondanks de moeilijke communicatie waren de tegelzetters SUPER. Nu een half jaar verder is ons wasmeubel geleverd en na een belletje met Patrick is onze badkamer nu echt af! Mannen bedankt.

vakmensen

Alles volgens afspraak gelopen. Er wordt netjes gewerkt en alles wordt netjes achter gelaten Vriendelijk en tegelijk vaklui Zijn zeer tevreden over de badkamer

Duidelijk, vriendelijk, en uiterst behulpzaam

We zaten op een vrij strakke deadline om onze badkamer opgeleverd te krijgen. De communicatie was daarom belangrijk en dit was ook een punt waar ze bij Van Son (en hun onderaannemers) gelukkig goed in zijn. Verder werken ze snel en de planning is duidelijk vooraf. Badkamer onderdelen die vertraagd waren zijn ze later ook snel komen installeren. Als we zelf puntjes vonden waar we vonden dat er nog iets moest gebeuren, was het ook snel geregeld--heel fijn dat ze zo flexibel ook kunnen werken. Al met al hebben we nu in zeer korte tijd een mooie nieuwe badkamer

Uiterst vakkundig en duidelijke afspraken

Patrick heeft voor ons op uitstekende wijze een eerst rampzalige verbouwing met een andere aannemer alsnog tot een goed einde gebracht. Dit is echt een aanrader. Heldere afspraken Duidelijke offerte. Afspraken na komen. Netjes, vakkundig en schoon gewerkt. Toppers!!

Vriendelijk en oplossingsgericht!

Via Sani4all ben ik bij deze partij terecht gekomen en ben er erg blij mee. Patrick en zijn team denken in oplossingen. Na het sloopwerk bleken een aantal dingen van de tekening niet helemaal te kunnen. Patrick heeft toen ter plekke met mij overlegd wat dan wel kan. Heel fijn! Ze werken hard en zijn heel netjes. Na de oplevering bleek er een elektriciteitspunt niet meer te werken. Dit kwam niet door hen, maar door werkzaamheden daarna. Tóch hebben zij dit voor mij opgelost. Service!

Ruim een jaar geleden een toiletrenovatie laten uitvoeren. Dit is perfect en naar volle tevredenheid uitgevoerd. Nu was de toiletbril helemaal los gaan zitten. Een filmpje gestuurd ter verduidelijking. Binnen een week kwam er al een medewerker dit euvel verhelpen. Wat een snelle service. Nou ik kan iedereen dit bedrijf ten zeerste aanbevelen. Echt TOP!!!! Van Son; enorm bedankt.

Wij hebben nu een mooie functionele badkamer.

Door Van Son Installaties b.v. hebben wij onze badkamer laten installeren. Het contact met Patrick van Son was uitstekend. Hij heeft verstand van zaken en goede vakkennis. Er was steeds tijd voor overleg zowel binnen als buiten kantooruren. Ook zijn planning was perfect. Wij zijn dan ook zeer tevreden over deze installateur.

Precies volgens planning

Van A tot Z klopte de planning van het afleveren van de container tot het afkitten van de badkamer. Patrick heeft samen met zijn collega’s voor vakwerk gezorgd. De communicatie verliep duidelijk en vlot. Daarnaast was de offerte zeer duidelijk zonder achteraf voor verrassingen te komen staan. Kortom top!

Boekweitstraat 31 5025KP Tilburg

030-2072508

Over Van Son Installaties

Een nieuwe badkamer of een nieuw toilet laten realiseren? Dan staat Van Son Installaties uit Vianen graag voor u klaar. Wij zijn actief in heel de regio, waaronder in De Meern, IJsselstein, Nieuwegein en natuurlijk Utrecht. Gaat uw interesse uit naar een compleet nieuwe badkamer of toilet, in de vorm van een verbouwing, of wilt u de badkamer of het toilet laten renoveren? Wij staan met een ervaren team voor u klaar om u volledig te ontzorgen. In het team van familiebedrijf Van Son Installaties zijn specialisten op het gebied van design, trends en interieur aanwezig. Om u volledig te kunnen ontzorgen wordt ons team compleet gemaakt met tal van andere professionals, waaronder installateurs, loodgieters, stukadoors, schilders en tegelzetters.