Snelle werkwijze en mooi resultaat

Het concept van Van Son zal menigeen aanspreken: in 8 dagen een nieuwe badkamer. Wij vonden het lastig om in zo’n korte tijd veel beslissingen te nemen over details als maten van muurtjes, plaatsing van kranen en tegels etc. Het resultaat is een mooie badkamer waar we blij mee zijn. Vooral de tegelzetter was echt een goede vakman. Alles functioneert goed. In de uitvoering hadden we het afwerkingsniveau iets hoger willen hebben, vandaar het cijfer 7.

Zeer professioneel, vakkundig personeel en goede service. Een echte aanrader als badkamerspecialist.

Na goede aanbieding, veranderings- mogelijkheden en perfecte communicatie hebben wij besloten om door Van Son Installaties BV onze badkamer te laten verbouwen. Na gedegen sloopwerk, alles goed afgeplakt, hebben de tegelmedewerkers zeer professioneel werk afgeleverd. [Puik tegelwerk] Zelfs het voegwerk is in overleg qua kleur met ons besproken. Ziet er tip top uit. Hierna alles in goed overleg de badkamer spullen op de juiste plaats laten monteren en laten afhangen. Zelf het kit werk hierna is professioneel uitgevoerd. Na montage bleken er enkele items niet naar tevredenheid te zijn afgewerkt. Gebeld en gemaild en binnen 2 dagen alles opgelost. Zeer tevreden. Goede communicatie richting ons. Hieruit blijkt uit alles dat het een aanrader is om met Van Son Installaties BV in zee te gaan voor de verbouwing van je badkamer. Zeer professioneel, vakkundig personeel en goede service. Wij zijn zeer tevreden en zullen indien er weer een verbouwing opstapel staat zeker terugkeren naar Van Son Installaties BV.

Strakke planning, helemaal tevreden

Mooie badkamer geïnstalleerd, met alle wensen zoals wij die hadden. Ook dankzij Sani4all Vianen. De strakke planning klopte helemaal, zelfs in het weekend gingen de werklui door, wat voor ons geen probleem was. De WC wordt (ooit) ons volgende project, wat ook door Van Son uitgevoerd mag worden.

Uitstekend vakmanschap

Vanaf de 1e kennismaking voelden we meteen dit zit goed. Waarom; open, eerlijke en duidelijke communicatie wat de (on)mogelijkheden zijn. Tussentijds vragen beantwoorden. Niets is teveel. Planning en uitvoering volgens boekje dat is zo fijn. Patrick en zijn mensen zijn echte vakmensen. Van slopen tot installatie alles is netjes gedaan. Onze badkamer is echt prachtig geworden zo blij mee. We kunnen Van Son echt aanbevelen voor sanitaire verbouwingen.

Alles volgens het boekje. Qua tijd en kwaliteit.

In deze tijd maak je de afspraken lang vooruit. En wat fantastisch dat de uitvoering dan ook nog precies volgens afspraak wordt uitgevoerd. Verschillende disciplines die door verschillende vakmensen worden volbracht en die leiden tot een prachtige badkamer. Wij zijn meer dan blij dat wij Patrick en zijn team de klus hebben laten klaren. Ook tijdens de werkzaamheden was er nog ruimte voor kleine aanpassingen. Zouden wij nogmaals een sanitaire project beginnen dan is van Son de eerste die wij bellen.

Goede service, goede communicatie en erg mooie badkamer!

Firma van Son heeft onze badkamer en toilet gerenoveerd. Patrick is vooraf langs gekomen om de ruimtes te bekijken en wensen te bespreken. Offerte volgde spoedig en was helder, duidelijk en qua prijs erg netjes. Hierna akkoord gegeven en montagedatum gepland. Binnen anderhalve week zijn de oude badkamer en toilet gesloopt en opnieuw opgebouwd. Jongens werken erg netjes en zijn vriendelijk. Nieuwe badkamer en toilet zien er top uit!

Betrouwbaar en deskundig bedrijf!

Van Son heeft onze prachtige badkamer geïnstalleerd. Vooraf duidelijke afspraken over de kosten, oplevering en alles binnen de aangegeven periode afgerond. Ook verliep de communicatie prettig en je krijgt snel reactie op eventuele vragen. Kortom, een aanrader!

Mooi eindresultaat en alles binnen de geplande periode en gemaakte afspraken.

Van offerte tot de laatste afhandeling hebben ze zich professioneel opgesteld. Daar waar nodig zijn ze het gesprek aangegaan om met ons de opties door te nemen en passen dat dan ook meteen aan. De gemaakte planning klopte, alles werd keurig afgedekt, overlast was minimaal voor een verbouwing van een volledige badkamer. Daarnaast werden vragen tijdens de verbouwing vlot afgehandeld. Wij zijn dan zeer tevreden met onze nieuwe badkamer.

Erg tevreden met vakkundige badkamerrenovatie

Mijn badkamer is vakkundig gerenoveerd door de vakmannen van Van Son Installaties. Wat mij aansprak is dat zij voor elk onderdeel van de renovatie samenwerken met andere specialisten: slopen, opbouwen, tegelen, stucen, afmonteren sanitair, kitten. Vooraf is een heldere planning gemaakt. Alle werkzaamheden zijn vlot en volgens deze planning verlopen. Achteraf bleken er twee schoonheidsfoutjes in de badkamer te zitten. Een dag nadat ik hierover gebeld heb, stond er een monteur op de stoep om dit netjes te verhelpen.

Geweldige service en vakmanschap

Onze badkamer en toilet zijn in een kleine twee weken volledig verbouwd door Patrick en zijn crew. Contact voor, tijdens en na de verbouwing verliep uiterst prettig. Door het vakmanschap van het team wordt de zorg volledig en op een prettige manier uit handen genomen. Wat extra prettig is dat je door de jarenlange ervaring van het team zeer waardevol advies en tips krijgt. Op de achtergrond is Tessa een waardevol aanspreekpunt gebleken. De badkamer is prachtig geworden en we zijn er erg blij mee.

lekkage na aanleg

Helaas constateerde wij de lekkage op vrijdagmiddag;te laat om nog geholpen te worden voor het weekend.Gelukkig is na het weekend de lekkende kraan gerepareerd. Hiermee komt onze vorige review te vervallen.

Prachtig!

Wij zijn heel blij met onze nieuwe badkamer en de installatie door Van Son. Patrick denkt proactief mee, waardoor we bijv ter plekke besloten de indeling wat te veranderen, waardoor we een veel ruimere badkamer kregen. Het is mooi afgewerkt en heel netjes geplaatst en er wordt voorzichtig met de spullen in huis om gegaan. Enige verbeterpuntjes die we hebben zitten op het communicatie vlak, maar dat zal ook deels komen door de grote drukte in deze tijd. De stucers stonden bijv onaangekondigd voor de deur (en wij woonden er toen zelf nog niet). En we waren niet voorbereid op dat een deel van de afwerking (verwijderen van stuc-, verf- en kit-spetters, stickers en markering) bij ons zou liggen. Is overkomelijk en de enige tip die we hebben. We genieten erg van de nieuwe badkamer!

Goed teamwork en echte vaklui

Deze mensen zijn echt goed in hun werk, daarnaast zorgen ze voor een prettige en open communicatie. Kwamen ook met een degelijke oplossing! Vind je niet vaak meer in deze tijd Patrick en ook Tessa zijn duidelijk en vriendelijk. Zonder de andere te kort te doen, ook de tegelzetters waren van vriendelijk. Goed en leuk bedrijf en vooral betrouwbaar.

keurige badkamer,maar bij nazorg geeft men niet thuis

Wij hebben op 20 januari onze badkamer laten renoveren;nieuw badkamermeubel, toiletten ,wastafeltjes en een nieuwe douchekraan.En om die nieuwe douchekraan gaat het nu;hij lekt. Eerst hadden we er geen aandacht voor;douche aan ,uitkleden en douchen maar.Tijdens het schoonmaken dachten we dat er een beetje rest water langs de kraan liep,maar hij lekt bij de aansluiting.Bij het eerste telefonisch kontakt werd gevraagd een email te sturen.Ik heb al meerdere emails gestuurd,maar er wordt niet gereageerd.Heel jammer, want we waren blij met het resultaat en zouden jullie zeker bij familie en kennissen hebben geadviseerd,maar nu zijn we toch wel teleurgesteld.

Strakke planning en afwerking binnen tijdsschema

Van Son installaties heeft precies gedaan wat we afgesproken hebben. Binnen de gestelde planning is onze badkamer gerealiseerd, van slopen tot het schilderwerk. De badkamer is 100% geworden zoals wij voor ogen hadden. Het vermelden waard is dat het eigen personeel maar ook de onderaannemers netjes hebbe ngewerkt en ook prettig in de omgang waren. Kortom, aanrader!

Vriendelijk, vakkundig met een supermooi eindresultaat

Binnen 1,5 week is precies volgens planning mijn badkamer en toilet gerenoveerd. Iedereen die aan de renovatie meegewerkt heeft (slopers opbouwers, tegelzetters, kitter) waren vriendelijk en vakkundig. Voor een niet aanwezig onderdeel komt er iemand later terug, fijn deze flexibiliteit. Ik ben erg blij met mijn mooie badkamer en wc!

Alles prima geregeld, er was een strak schema maar alles nagekomen

Van Son heeft alles volgens afspraak prima geregeld. We zijn erg blij met het uiteindelijke resultaat.

Patrick is een betrouwbare aannemer

Ik had een aantal aannemers voor mijn badkamer gesproken, dit was de eerste keer dat ik met een aannemer werkte dus ik snapte niet echt hoe het werkte. Gelukkig was Patrick eerlijk tegen ons en loste dingen snel op als er iets onverwachts voordeed. Ook alles was strak ingepland zodat we minimale tijd in de bende zaten. Patrick heeft een groot team dus dingen kunnen gewoon snel gebeuren, onze badkamer zat er na een kleine anderhalve week al in, dat was echt chill.

Top bedrijf

Prima service. Vakkundig en netjes uitgevoerd en volgens planning. Er werd zelfs meegedacht aan de inrichting van de badkamer, gingen niet zomaar uit van het ontwerp, gemaakt door het bedrijf waar wij de badkamermeubel en accessoires hebben gekocht, wat overigens ook niet de juiste versie was. Met het aangepaste ontwerp van Patrick van Van Os Installaties BV zijn we meer dan tevreden en genieten volop van onze badkamer. Er is echt sprake van een vakkundig bedrijf die niet alleen goed werk heeft geleverd maar ook nog eens meedenkt. Super en nogmaals onze dank!

Extremely professional, on-time and perfect!

Patrick and his team are amazing. Provided detailed plan and cost for everything that will be done. Took into consideration all our requirements. Everything was done on the day mentioned in the plan. Bathroom and toilet completely renovated in 10 days. Took care of everything and was easy to communicate. Definitely recommended.

Buitengewoon!

Echt een aanrader, enorm goed op elkaar in gespeeld team! Duidelijke afspraken, snel, netjes en met een boven verwachting eindresultaat. Wat kan ik nog meer zeggen… een 10 met een griffel.

Badkamer precies naar wens geplaatst

Hele goede ervaring met Van Son Installaties gehad. Afspraken altijd nagekomen, van idee naar uitvoering is helemaal naar onze wens. Personeel allemaal erg professioneel en vriendelijk. Contact via de mail is snel en klantvriendelijk. Aanrader voor uw badkamer!

Vanaf het 1e telefooncontact goed gevoel. Zowel via de mail als telefonisch altijd bereikbaar en goede communicatie. Bij het bekijken van de badkamer met goede adviezen komen. Tijdens de verbouwing liep alles goed. Van het goed omgaan met onze spullen( afplakken van vloer, trap enz.) tot het eind. Netjes gewerkt. Ook de tegelzetter en kitter waren top. Het eind resultaalt is GEWELDIG. Wat een vakmensen. Wij zijn zeer tevreden en genieten heerlijk van onze badkamer. Bedankt Patrick van Son en je team voor het mooie resultaat. Groetjes, Pieter en Ada van Beusekom

Nu ruim een jaar later nog steeds heel tevreden!

In november 2020 is onze badkamer compleet gerenoveerd. Wij zijn nog steeds er blij en heel tevreden met het resultaat! Toppers die van Son!

Deskundig-klantgericht

Dit team vakmensen hebben zeer goed werk geleverd. Goede klantgerichte service en adviezen gehad. Er was een strakke deadline gesteld voor de feestdagen en die hebben ze met glans waargemaakt. We zijn heel blij met het resultaat. Ik zou dit bedrijf aan iedereen adviseren die kwaliteit vakwerk willen.

Over Van Son Installaties

Een nieuwe badkamer of een nieuw toilet laten realiseren? Dan staat Van Son Installaties uit Vianen graag voor u klaar. Wij zijn actief in heel de regio, waaronder in De Meern, IJsselstein, Nieuwegein en natuurlijk Utrecht. Gaat uw interesse uit naar een compleet nieuwe badkamer of toilet, in de vorm van een verbouwing, of wilt u de badkamer of het toilet laten renoveren? Wij staan met een ervaren team voor u klaar om u volledig te ontzorgen. In het team van familiebedrijf Van Son Installaties zijn specialisten op het gebied van design, trends en interieur aanwezig. Om u volledig te kunnen ontzorgen wordt ons team compleet gemaakt met tal van andere professionals, waaronder installateurs, loodgieters, stukadoors, schilders en tegelzetters.