Fijne mensen die hun afspraken nakomen. Een goed kantoor Ik zou het zeker aanraden.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 10

DROEVIG althans zeer recent

SW stuurt na zoveel jaren mail naar volledig onbekend mailadres mbt VPB aangifte 2021, , verzoekt na herhaalde pogingen goede adres te gebruiken , om nieuw wachtwoord etc . Mijn goede e-mail adres is [email protected]

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 8

Vertrouwd gevoel en zeer kundig

Met een mis verstand met de belasting hebben ze het wel met een dag voor mij opgelost. Hiervoor mijn vriendelijke dank. Yvonne Reule

Prima Kantoor

Gebruiksvriendelijk

Gebruiksvriendelijk

Overzichtelijk

De mailwisselingen komen ruim op tijd en zijn duidelijk.

Zeer professioneel, vertrouwenwekkend en sympathiek.

Zeer professioneel, vertrouwenwekkend en sympathiek

Snel en betrouwbaar

Kom al jaren bij S&W. Ik zou aangifte best zelf kunnen maar ik kies voor gemak. Wat ik fijn vind is dat je SW kunt machtigen, ik stuur SW de relevante stukken en alles wordt secuur en snel geregeld. Kan ik mijn kostbare vrije tijd goed besteden. Kortom, zeer tevreden.

Wordt altijd goed en duidelijk geholpen.

Wordt zelden terug gebeld, pas na herhaaldelijke terug bel verzoeken. Uitzondering G.de Jager

Voorbeeld terugvordering btw zonnepanelen wordt beweerd dat deze half jaar geleden is aangegeven. Geen kopie aanwezig van 1e aangifte !! en nu in juni 2023 worden gegevens opgevraagd voor een zgn 2e aangifte omdat 1e aangifte is zoek geraakt bij belastingdienst. Deze nu opgevraagde gegevens hadden toch ook in 1e aangifte verwerkt moeten worden ?? Aangifte IB 2021 had 1 mei 2023 bij belastingdienst moeten wezen !! Vandaag 5 juni zelf moeten bellen of dit voor de nieuwe deadline 8 juni nog gaat gebeuren.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 0

Zeer vakkundig

Betrouwbaar Gedegen

Quite a few mistakes that made me stressed

In the past two tax years my papers were dealt by mr Broerens and twice in a row forgotten to be sent on time casing mistaken invoicing and boetes. This is finally fixed this year by mr edelschaap. I hope this can stay like that in the future. Further a few mistaken invoices sent and billed to me by mistake. Please have a beter look . Your service is not cheap and the professionals can show more professionality.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 5

Friendly and good service

Already 5 years with them and I am very satisfied. The service is fast and they are very nice and friendly people. Very professional.

• Would you recommend us? Yes
  • On a scale of zero to ten, how likely are you to recommend our business to a friend or colleague? 10

Wat ik óók verwacht van mijn accountant.

Dit bedrijf en de medewerkers doen wat ze moeten doen, iets dat je ook mag verwachten van een accountant. Verder geen poespas maar dat hoeft voor mij ook zeker niet. Prima firma.

Wordt altijd opgelost

Geven goed advies, klant gericht

super snel gehandeld

Ze hebben me binnen enkele dagen geholpen om de administratie en belastingopgave rond te krijgen.

Goede ervaring mee

Prima kantoor, doen al jaren onze boekhouding..

Beschikbaarheid en nauwkeurigheid

Available, accurate, competent and punctual.

Geen

Komt altijd weer goed, soms duurt het even

Ben al ca 45 jaar klant.

Professioneel

Direct antwoord op al mijn vragen en een latere bevestiging per mail.,

Beste accountant ooit

Loutert positieve ervaringen met Smit en de Wolf.

snel en efficient

Snelle reacties

Scheveningseweg 10

2517KT Den haag

Over Smit en de Wolf Accountancy en advies

Smit en de Wolf overziet alles wat met de cijfers van je onderneming te maken heeft. Om te beginnen automatiseren en controleren we je complete administratie, dat is vanzelfsprekend. Maar we gaan nog veel verder. Van het verbeteren van je solvabiliteit tot het vinden van alternatieve financieringsvormen - van het bepalen van de waarde van je bedrijf tot Due Dilligence onderzoeken - van hulp bij overnames tot superslim belastingadvies. Bij Smit en de Wolf denken we met je mee. Smit en de Wolf is er voor elke ondernemer die wel een CFO kan gebruiken. Scheveningseweg 10 | 2517 KT Den Haag | 070-3560795 | [email protected]