Zeer duidelijk en altijd naar oplossing op zoek

Helemaal top

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 10

prima samenwerking

heel snel handelen met de juiste mensen op kantoor

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 9

Goede accountant

Wat ik van mijn accountant verwacht, krijg ik ook geleverd. Dus gewoon goed!

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 8

Duidelijk en vriendelijk

Het mail contact is duidelijk en vriendelijk. Als er toch vragen zijn worden deze snel beantwoord.

medewerkers zijn klantengericht

ik heb altijd tevredenheidsgevoel bij consult

As last year, Smit en de Wolf addressed all my needs relevant to tax declaration

• Would you recommend us? Yes
  • On a scale of zero to ten, how likely are you to recommend our business to a friend or colleague? 10

Menselijk

Mijn ervaring met jullie is dat jullie je klanten persoonlijk kennen en ze menselijk behandelen. Kleine moeite-groot plezier

Tevreden maar....

we zijn tevreden en al ruim 40 jaar vaste klant alleen jammer dat onze jaarcijfers altijd pas in 3e kwartaal voor alle BV's worden gemaakt zou het leuk vinden als deze ook eens 1x aan de beurt kwamen in 1e helft van het jaar

Fijne en betrouwbare belastingadviseur

Sinds jaar en dag laten mijn echtgenote en ik onze aangiften van IB door Smit @ de Wolf verzorgen. De adviezen en rapporten worden altijd keurig volgens afspraak uitgevoerd.

Prima,

Het duurt soms wel even maar komt meestal weer goed. Ervaren en vriendelijke mensen

Uitstekend!

Bas Vogelzang is een topper! Altijd vriendelijk, geduldig en kan iets heel duidelijk uitleggen! Ik kan mij geen betere wensen!

Deskundig, meedenkend en vriendelijk

Als een deskundige partner op financieel en fiscaal gebied.

Ik ben al ruim 10jaar zeer tevreden met.

Altijd netjes en correct verzorgd mijn aangifte. Men denkt met je mee. Je wordt ook ten alle tijden fijn te woord gestaan.

gebrek aan pro-activiteit na vertrek van verschillende personen

Als ik eenmaal de juiste persoon aan de lijn krijg dan wordt alles prima geregeld en is er ook niets aan te merken op de kwaliteit. Dus dit is geen persoonlijke kritiek naar de betrokken personen mijn kritiek is op het systeem. na vertrek van verschillende personen neemt Smit en de Wolf geen intiatief meer vraagt niet proactief en specifiek naar informatie om aan de deadlines te voldoen. Dat deden jullie wel in het verleden. Mijn moeder is de 80 gepasseerd en we zoeken naar iemand die haar jaarlijke IB aangifte tijdig regelt en indient. Het standaard verzoek van een secretaresse naar standaard informatie dat al sinds jaar en dag automatisch in het dossier zit/komt was in mijn ogen tekenend.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 5

Vlotte en duidelijke communicatie

Bij vragen (e-mail) krijg ik snel en duidelijk respons en dat vind ik fijn.

Snel en betrouwbaar

Door de betrouwbaarheid al jaren klant.

goede en snelle afhandeling n.a.v. telefoongesprek

goede en snelle afhandeling n.a.v telefoongesprek

Afstandelijk.

Niet meer de aandacht van voorheen.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 6

Goed verzorgd nooit problemen

Wij maken al meer dan 50 jaar gebruik van hun diensten en zijn zeer tevreden!

Zeer deskundig en klantvriendelijk

Al jaren geniet ik van de zeer betrouwbare fiscale dienstverlening

Altijd uitstekend

Wij kwamen al heel lang bij Ton Smit en later bij Leo Veelen , fijne mensen ! Veel vriendinnen van mijn vrouw komen ook bij jullie kantoor!

Prettig bedrijf, wat hun werk goed doet met fijne medewerkers.

Zoals hierboven beschreven….

Al jaren een zeer goede partner

Zeer betrokken en kwalitatief.

goed en professioneel

Persoonlijk en betrokken

Aandacht voor elk detail

Scheveningseweg 10 2517KT Den haag

Over Smit en de Wolf Accountancy en advies

Smit en de Wolf overziet alles wat met de cijfers van je onderneming te maken heeft. Om te beginnen automatiseren en controleren we je complete administratie, dat is vanzelfsprekend. Maar we gaan nog veel verder. Van het verbeteren van je solvabiliteit tot het vinden van alternatieve financieringsvormen - van het bepalen van de waarde van je bedrijf tot Due Dilligence onderzoeken - van hulp bij overnames tot superslim belastingadvies. Bij Smit en de Wolf denken we met je mee. Smit en de Wolf is er voor elke ondernemer die wel een CFO kan gebruiken. Scheveningseweg 10 | 2517 KT Den Haag | 070-3560795 | [email protected]