Snelle en correcte levering!!

Na contact al snel een duidelijk een passend advies voorlevering omvormer en panelen Plaatsing ook tot volle tevredenheid!!

Goede service en netjes gedaan

Keurig werk afgeleverd en deskundig

De mannen hebben de zonnepanelen en alles wat daarbij komt kijken keurig aangelegd. Bovendien heel prettig in de omgang, voelde vertrouwd.

tevreden en keurig gewerkt

x

x

Netjes vlot werk

Na een probleem heeft Anton het prima opgelost.

Van het begin tot het einde alles perfect. Bedankt mannen voor het plaatsen en het aansluiten. Keurig werk.

Geweldig!!

Van offerte tot het leggen van de panelen geweldig!. Alles helder en duidelijk.

Duidelijkheid staat voorop

Gehele installatie perfect afgeleverd en geïnstalleerd. Duidelijk uitgelegd hoe het e.e.a. in zijn werk gaat. Bovendien de gehele btw regeling geregeld.

Snelle service van offerte tot installatie

De titel zegt genoeg! Klantvriendelijk, vakwerk en snelle service.

Positief

Goed verhaal duidelijke afspraken, snelle service

Goede service, duidelijke communicatie, vriendelijk

Van begin tot eind duidelijk in communicatie en vriendelijk.

Vakmannen, uitstekende aanleg en service!

Na wat opstart problemen, waarbij de eigenaar er meer last van had dan wij op dat moment! Tevens een ervaring rijker (een dak met bijzondere manier van isoleren). Een mooie en nette installatie opgeleverd, waarbij natuurlijk alles uit te lezen is via de telefoon. Een PV installatie van Solar Egde met een Smart Energy Warm Water systeem. Op deze manier leveren we nu ook een bijdrage aan een schonere wereld en energiebesparing op elektrisch en gas.

Snel, duidelijk en correct bedrijf!

De heren van Vedu Noord hebben keurig netjes zonnepanelen op onze daken geplaatst. Alles is perfect werkend afgeleverd voor de afgesproken prijs. Wij zijn erg blij met onze keuze voor dit bedrijf. Ook voor andere energie besparende maatregelen zou ik wederom kiezen voor de uitstekende service van Vedu Noord.

Keurig panelen op dak gezet. Goede uitleg en kan met vragen altijd terecht. In 1 woord prima

Vakmannen met oog voor kwaliteit

De heren van Vedu Noord zijn zeker aan te bevelen. Van offerte tot installatie was alles goed goed geregeld. Dankzij de 160 zonnepanelen profiteren we nu top van de zon

Topwerk afgeleverd zodat wij kunnen besparen op onze energierekening!

Het contract was heel goed! Duidelijke uitleg over alles en wij zijn blij met ons eindresultaat! Vanaf vandaag besparen wij op onze energierekening en kunnen we alles bijhouden via een app. Mooier hadden we het niet kunnen krijgen!

snel en correct

30-04-2020 offerte ontvangen plaatsen zonnepanelen. 14-05-2020 zonnepanelen geplaatst. Netjes werk geleverd en veel info ontvangen

Nette, correcte installateurs, die goed en vakkundig hun werk afleveren.

Zowel offerte traject als installatietraject verliep vlekkeloos! Zeker aan te bevelen!

Aardige vakmannen, prima werk geleverd.

Goede en snelle werkwijze. Prima jongens om over de vloer te hebben. Zeer beleeft en netjes.

Uitstekende montage en service!

Goede voorlichting, prettige benadering en panelen worden vakkundig geplaatst. Ze nemen alle bijkomende handelingen uit je handen zoals het aanmelden van de panelen bij de netbeheerder en het regelen van de btw teruggave. Totaal pakket voor de afgesproken prijs. Wij zijn zeer tevreden over het geleverde werk. Wij zouden dit bedrijf zeker aanbevelen.

Vakmensen

Prima service uitstekend en netjes werk geleverd Komen afspraken na en snel

Hard werkende mannen met liefde voor hun werk.

Afspraken waren helder, duidelijk zonder flauwekul. Enorme kennis van zaken. Met vedunoord kun je zaken doen.

Vakkundig en betaalbaar

De jongens van Vedunoord werken met zijn tweeën aan de installatie van de zonnepanelen. Ze zijn rustig en professioneel. De zonnepanelen zijn mooi recht op het hellende dak gekomen en op het plat dak zie je de panelen bijna niet vanuit de tuin. Ik kan de service van Vedunoord van harte aanbevelen.

Over Vedu Noord

Vedu Noord is een jong en gedreven bedrijf met het oog op de toekomst. Wij zijn een voorstander van energiezuinig wonen en proberen hiervoor de klant zo goed mogelijk te begeleiden naar een duurzame oplossing passend bij uw woning. Wij staan voor persoonlijk contact met de klant en proberen u zo direct mogelijk bij te staan. Wij staan voor deugdelijke installaties doormiddel van producten van A kwaliteit. Wij kunnen u helpen bij het maken van de juiste keuzes op het gebied van bijvoorbeeld zonnepanelen, isolatie van uw woning of het vervangen van de beglazing. Altijd een op maat gemaakte offerte passend bij de wensen van de klant.