Super bedrijf met geweldige service

Ik heb vaker installateurs aan mijn deur gehad die het niet zo nauw namen met de benodigde werkzaamheden maar wel met de prijs. Wat een openbaring dat er dan iemand komt die deskundig is en snel en correct weet te handelen. De kwaliteit en de prijs waren geheel in overeenstemming met elkaar. Super bedankt Joris. We zijn met jullie. TOP.

Top service en klantvriendelijk zoals je overal zou wensen!

Bartels doet al een paar jaar ons ketelonderhoud naar volle tevredenheid. Zij hebben bij het eerste onderhoud gelijk onze CV ketel en radiatoren beter ingeregeld. Nu is ons huis veel behaaglijker. Toen wij ons gingen oriƫnteren op zonnepanelen hebben we Bartels ook gevraagd. Ze boden een snelle en uitstekende offerte. Nuchter, duidelijk en professioneel advies. Na akkoord kwamen ze al snel plaatsen. De installatie ging vlekkeloos en zonder enig overlast. Alles is keurig naar wens geplaatst. Ze hebben zelfs in overleg wat dakpannen vervangen die er al wat slechter uitzagen. Kortom een absolute aanrader!

Over Bartels Installatietechniek

Wie zijn wij Bartels Installatie techniek is opgericht in 2017 door Joris Bartels. Na 16 jaar ervaring met duurzame energie bij een installatiebedrijf, waaronder warmtepompen, ben ik nu voor mijzelf begonnen. Vakkundig, Betrouwbaar en Aandacht Bartels Installatietechniek is erkend installateur voor uw CV, Airco warmtepomp en zonnepanelen. Wij werken met diverse gerenommeerde merken als Panasonic, Mitsubishi, Daikin, Vaillant, Nefit, Intergas en ATAG. Reparatie en onderhoud voer ik uit voor alle merken. Ik ben STEK (koudetechniek) en F-Gassen gecertificeerd. Wij zijn aangesloten bij Techniek Nederland. Planning en administratie Samantha Bartels zorgt ervoor dat u, als klant, tevreden bent over de voorbereiding, planning en afwikkeling van uw opdracht.