Prima dealer

Prima dealer, over inruil valt goed te praten met de verkoper Kees. We waren er snel uit. Auto is netjes afgeleverd met een attentvol, zeer gewaardeerd, presentje. Kortom Auto Christiaan is echt een aanrader

Een topteam

Heel goede service

Prettige ervaring met de aankoop en inruil van een auto. Goede service en een prettige communicatie met het personeel.

Het begon slecht, maar eindigde goed

Ik heb in juli 2023 een occasion gekocht bij Auto Christiaan. we werden vriendelijk ontvangen, goede proefrit, mooie inruil. +so far so good. Nadat de koop gesloten was, hebben wij de auto opgehaald. Helaas stonden we op de terugreis met pech langs de weg en zijn we afgesleept. Auto Christiaan heet de auto gerepareerd, maar we waren hem wel 2 weken kwijt. Dit voelde heel zuur. desalniettemin hadden we na 2 weken de auto terug en konden we weer fijn rijden. Binnen 3 maanden waren er wat mankementen die gelukkig onder de zeer ruime garantie van Auto Christiaan vielen. Afspraak gemaakt, leenauto mee en alles naar volle tevredenheid opgelost. We hopen nu dat we de resterende 9 maanden van de garantie niet meer in Blokzijl hoeven te komen, maar ja we hebben een Renault gekocht....Ik ben tevreden over de service, klantvriendelijkheid en meedenken van de medewerkers. Ik zou om deze reden het wel iedereen aanraden.

Vriendelijk en correct geholpen!

Prettige ervaring zeker een aanrader!

Klantvriendelijk

Voor de 2e keer auto gekocht bij auto Christiaan. Vanaf het eerste contact tot en met oplevering auto goed geholpen door Kees. Wij zijn blij met onze nieuwe auto.

goede hulp met peroonlijk contact.

net auto bedrijf die met passie een auto aanbied en wil verkopen.

Onze auto gekocht bij auto Christiaan.We zijn geholpen door Bram, zeer nette en professionele jongeman. Vanaf het eerste contact heeft hij ons goed en duidelijk geholpen en zijn we hier vrij snel geslaagd. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf.

Een keurig bedrijf met vriendelijke ontvangst en goed materiaal

Tot nu toe uitstekende ervaring !

Wij waren op vakantie in Blokzijl. Kwamen door toevalligheden bij jullie terecht. In de showroom zagen wij de super mooie blauwe T Roc cabrio staan ! Op slag "verliefd" !! Proefrit gemaakt....na diverse contact momenten tot overeenkomst gekomen, naar beiden tevredenheid. Wat opvalt in deze garage zijn de medewerkers....ze denken mee...zijn enthousiast...en nemen de tijd voor je. Daarnaast zijn het gewoon hele prettige mensen, die snappen dat het kopen van een auto "best bijzonder" is. Als we weer in de buurt zijn, komen we zeker even langs ! Ga zó door zou ik zeggen...Jullie doen het GOED!!

Goed geholpen leuke mensen deal snel gesloten En mee denkend

Prima Fietsen uit de verhuur halen Levensgevaarlijk.! Verdervorina

Wist vooraf wat het zou gaan kosten. Netjes bericht dat de auto weer klaar stond. En de auto was door de wasstraat geweest. Goede service.

Klantvriendelijk

Goed ontvangen nemen de tijd voor geïnteresseerde koper Uitleg duidelijk en gemaakte afspraken worden geleverd.

Alles volgens afspraak verlopen

Remschijven vervangen omdat een kromming was ontstaan ( viel onder garantie)

Fijn geholpen, ontspannen sfeer en goede service. Ik raad Auto Christiaan zeker aan!

Zijn goed geholpen en het probleem is opgelost

Er blijven problemen met de auto, wel regelmatig geholpen

De auto gekocht bij auto Christiaan, de motor bleek al snel niet goed. Na weken gesteggel tussen dit bedrijf en waar zij het hebben aangekocht over wie dit gaat betalen of dat ze onze auto dan terug moesten nemen volgens auto Christiaan is onze auto naar een revisiebedrijf gestuurd. Gelukkig kregen we wel vervangend vervoer met een halve tank brandstof. Na hierover commentaar te hebben gekregen dat hij ook met deze hoeveelheid brandstof is teruggebracht onze eigen auto na weken en flink vaak zelf achteraan gaan teruggekregen. We hebben gevraagd om een factuur en opnieuw datum waarop onze garantie ingaat ( deze na maanden nog steeds niet ontvangen). Vervolgens gestrand met de auto omdat de koppeling niet meer werkte..levensgevaarlijk. wel gebruik gemaakt van de pechhulp, deze man van de berging was super vriendelijk en heeft ons gebracht waar het moest zijn. Vervolgens kon ik de volgende dag weer een leenauto ophalen. Na een paar dagen brand wederom het motorstoringslampje. Er is een nieuwe sensor besteld voor de zomervakantie. Na er drie keer achteraan te zijn qeweest kunnen wij dan eindelijk weer terug naar de garage, krijgen we weer een leenauto en hopen we dat dit het laatste gesteggel is aan deze auto. Als je medewerkers spreekt zijn ze wel vriendelijk en zijn ook afhankelijk van een leveren van onderdelen etc. Dat snappen we en je kan altijd koffie krijgen en een leenauto, ze hebben onze auto dan opgeruimd bij ophalen ( erg fijn) maar vervelend is het wel..zeker omdat wij helemaal niet in Blokzijl wonen en telkens terug moeten.

Helemaal top

Zeer goed geholpen, vriendelijk personeel en de service is super!

Keurig net bedrijf!

Auto Christiaan weet te overtuigen! Vriendelijk en vakbekwaam geholpen, kan het een ieder aanbevelen.

zeer prettig geholpen

Het is de eerste keer dan mijn auto naar auto christiaan is gegaan. De service is als prettig ervaren. deskundige advies.

Beste familie Boxum, Hartelijk dank voor de review. Dank voor de mooie woorden. Fijn dat de service als prettig is ervaren en jullie goed advies hebben ontvangen. Altijd welkom voor een wasbeurt onder het genot van een lekker kopje koffie! Met vriendelijke groet, Bram van Beek Auto Christiaan

Wij zijn super goed geholpen

Zeer vriendelijk personeel

Een aanrader!

Goede service, uitstekende communicatie! Een voorbeeld voor vele. Enorm bedankt.

Wederom positief !

Ik beleef veel plezier aan mijn auto van Christiaan. Onlangs de APK + Grote Beurt uit laten voeren. Prima verlopen, met de nodige service op de koop toe.

Klantvriendelijk

Ze zijn heel klantvriendelijk,ik werd eigenlijk gelijk geholpen,afspraak maken ging ook vlot,communicatie goed

Kanaalweg 11

8356VS Blokzijl

Over Auto Christiaan

Al meer dan 30 jaar is Auto Christiaan een bekende naam in de automotive. We bieden de topservice van een merkdealer, maar dan tegen een betaalbare prijs. Van verkoop tot het op dealerniveau repareren en onderhouden van de auto. Ons team staat erop dat iedere klant na een bezoek met een tevreden en goed gevoel vertrekt. Hierin spelen onze gemoedelijke ambiance en huiselijke omgeving een belangrijke rol. Wij verkopen auto’s in topconditie en zijn goed op de hoogte van het huidige aanbod om klanten zo goed mogelijk te kunnen adviseren. Ook voor een financiering op maat kunt u bij ons terecht.