Heb goede service

Snelle reactie goede service

Professionalism and Excellent Communication

Amazing service from AutoChristiaan Team from the initial contact about the car all the way to purchasing, delivery and after service questions. Bram who was my point of sales contact was very diligent and communicated excellently during the car purchasing process which I found very professional and reassuring. Upon requesting for the car to be fully serviced due to the lack of previous services, the AutoChristiaan team, agreed to do this as it was necessary and wanted to handover a car in excellent. Overall very satisfied and highly recommend.

Top service!

Super vriendelijk!!!

Wat fijn om hier een auto te kopen. Denken mee. Al het personeel is super vriendelijk. Nemen alle tijd en bij ophalen van de auto een leuke attentie!! Bedankt!!!

Na een rit van 1 1/2 uur bij Christiaan en verkoper Kees in Blokzijl aangekomen. Na een fujne proefrit met de MB B-serie de onderhandeling over inruil / koop met Kees gedaan. Kees heeft echt zijn uiterste best gedaan om de koop rond te krijgen. Hij heeft ook een heel mooi inruil voorstel gedaan. Vandaag de MB opgehaald. Christiaan heeft de aflevering gedaan. Alles was prima geregeld. Bij de aflevering nog een hele leuke attentie ontvangen. Wat een ontspannen terugrit in de MB. Zeker een bedrijf om aan te bevelen. Vakkundig, mooie auto's en een nette werkplaats. Top met alle service die gegeven wordt.

Dit is precies hoe je graag geholpen wilt worden

Alles ging geheel volgens afspraak en de auto was keurig gewassen.

TOP!!

Na de aanschaf van onze auto moesten er nog wat kleine dingen gebeuren. Hiervoor zouden we wederom naar Blokzijl moeten rijden, dit was qua tijd wat lastig voor ons. Dit werd perfect opgelost door Bram die ons een een haal en breng service en een leen auto aanbood. Geweldige service van dit autobedrijf.

Vriendelijk en Service gericht, fijn contact

Mijn complimenten aan de auto adviseur Bram!! Top geholpen!! geweldige auto gekocht & afgeleverd en verder netjes afgehandeld. Wij zijn er Happy mee!! Groeten uit het mooie Brabant!!

Tevreden

Goede service, doen wat we vragen en gaan door tot het af is. Leveren goede kwaliteit af.

Geweldig en als een echte klant behandeld

Afgelopen vrijdag onze Mercedes B-klasse opgehaald bij jullie.. Wat zijn we er blij mee. Niet alleen met de auto maar ook met hoe jullie met de klant omgaan!!... Vriendelijk en professioneel werden we geholpen, vooral het welkomsfilmpje vonden wij echt super leuk.. En we stonden versteld van jullie leuke attentie bij het afleveren van de auto!!... Dat hebben we ook wel eens veel slechter meegemaakt!!.... We gaan er van smullen... Kees en Bram nogmaals dank en we zullen jullie zeker aanraden bij vrienden en kennissen. :-) Groet Marcel en Marjan Burgers.

Gewoon top! ik raad hun zeker aan

We hebben voor het eerst onze auto bij jullie gekocht en wij zijn super goed geholpen door Kees echt een top verkoper en zeer vriendelijk. Hij denkt met je mee, zorgt voor dat je tevreden bent en Kees en Bart werken met hun ziel en hart in het bedrijf. Ik raad echt iedereen aan om auto’s bij hun te kopen maak niet uit waar je vandaan komt, want wij kwamen helemaal uit Zoetermeer en ik zou het zo weer doen. heren bedankt en mochten we in de toekomst weer een auto willen kopen dan komen we zeker weer terug bij jullie. succes met alles en tot ziens

Servicegericht en klantvriendelijk

Dit autobedrijf weet wat het betekent om klanten te werven en te houden. Hopelijk met onze captur meer geluk dan de Peugeot. We hebben er alle vertrouwen in dat we nu eindelijk een betrouwbare auto hebben gekocht. Kees heeft zn uiterste best gedaan voor ons om tot een goede deal te komen. Goeie service en voorlichting gehad. Auto is spik en span en met een nieuwe APK afgeleverd. We zijn er erg blij mee en zullen dit garagebedrijf zeker aanbevelen.

Auto gekocht veel pech gehad maar zeer goed geholpen door bram alles goed afgehandeld tot in de kleine puntjes

snelle service en goed contact.

snelle service en goed contact.

Prima geïnformeerd. Prettig in omgang.

Prima geïnformeerd. Prettig in omgang.

Omgaan met klanten en auto's dat is een vak dat ze verstaan bij Auto Christiaan

In elk facet van mijn bezoek aan garage auto Christiaan ervaarde ik betrouwbaarheid, echtheid en vakmanschap. De competenties servicegericht handelen, goed advies en maatwerk beheerst men hier uitstekend. Hier heeft men plezier in hun werk en dat straalt van het bedrijf af.

Snelle service

Snelle service en prima reparatie. Min puntje onduidelijke factuur. Zou fijn zijn als deze completer zou zijn . V.b aantal werkplaats uren.

Prima dealer

Prima dealer, over inruil valt goed te praten met de verkoper Kees. We waren er snel uit. Auto is netjes afgeleverd met een attentvol, zeer gewaardeerd, presentje. Kortom Auto Christiaan is echt een aanrader

Een topteam

Heel goede service

Prettige ervaring met de aankoop en inruil van een auto. Goede service en een prettige communicatie met het personeel.

Het begon slecht, maar eindigde goed

Ik heb in juli 2023 een occasion gekocht bij Auto Christiaan. we werden vriendelijk ontvangen, goede proefrit, mooie inruil. +so far so good. Nadat de koop gesloten was, hebben wij de auto opgehaald. Helaas stonden we op de terugreis met pech langs de weg en zijn we afgesleept. Auto Christiaan heet de auto gerepareerd, maar we waren hem wel 2 weken kwijt. Dit voelde heel zuur. desalniettemin hadden we na 2 weken de auto terug en konden we weer fijn rijden. Binnen 3 maanden waren er wat mankementen die gelukkig onder de zeer ruime garantie van Auto Christiaan vielen. Afspraak gemaakt, leenauto mee en alles naar volle tevredenheid opgelost. We hopen nu dat we de resterende 9 maanden van de garantie niet meer in Blokzijl hoeven te komen, maar ja we hebben een Renault gekocht....Ik ben tevreden over de service, klantvriendelijkheid en meedenken van de medewerkers. Ik zou om deze reden het wel iedereen aanraden.

Vriendelijk en correct geholpen!

Prettige ervaring zeker een aanrader!

Klantvriendelijk

Voor de 2e keer auto gekocht bij auto Christiaan. Vanaf het eerste contact tot en met oplevering auto goed geholpen door Kees. Wij zijn blij met onze nieuwe auto.

goede hulp met peroonlijk contact.

net auto bedrijf die met passie een auto aanbied en wil verkopen.

Kanaalweg 11 8356VS Blokzijl

Over Auto Christiaan

Al meer dan 30 jaar is Auto Christiaan een bekende naam in de automotive. We bieden de topservice van een merkdealer, maar dan tegen een betaalbare prijs. Van verkoop tot het op dealerniveau repareren en onderhouden van de auto. Ons team staat erop dat iedere klant na een bezoek met een tevreden en goed gevoel vertrekt. Hierin spelen onze gemoedelijke ambiance en huiselijke omgeving een belangrijke rol. Wij verkopen auto’s in topconditie en zijn goed op de hoogte van het huidige aanbod om klanten zo goed mogelijk te kunnen adviseren. Ook voor een financiering op maat kunt u bij ons terecht.