top service

Het probleem was zeer snel opgelost, werd goed met ons meegedacht. En er werd nog gebeld toen we op pechhulp stonden te wachten hoe het met ons ging en of er hulp onderweg was.

Prima autobedrijf die veel energie in de klanten steekt

Een inruilvoorstel gedan via de website er werd gelijk contact opgenomen, contact als zeer prettig ervaren, eerlijk en duidelijk communiceren Kreeg via de app een video waarin de auto van binnen en buiten duidelijk werd getoont, ze stoppen veel energie in het verkopen van een auto waardoor dit voor ons prettig aan voelde

Super servise

Prima geholpen. Auto mee voor naar huis !

Al met al erg goed te spreken over dit bedrijf! Op de website een mooie Ford Focus Wagon gevonden en direct een proefrit aangevraagd. Fijn persoonlijk contact via WhatsApp beviel mij heel erg goed! Uiteindelijk de auto gekocht en de auto is keurig netjes afgeleverd. Je merkt echt dat service hoog staat bij dit bedrijf. Ook verkoper Kees was heel erg fijn om zaken mee te doen, maar was ook in voor een leuk gezellig praatje. Ik ben erg blij dat ik bij deze garage de auto heb gevonden die ik zocht. Waar het bij vele autobedrijven mis gaat op het gebied van communicatie zijn ze daar hier heel erg goed in.

Snel, goed en vertrouwd

Best

Goed!

Keurig te woord gestaan via telefoniste. Werknemer bracht mij weer thuis en ook bij ophalen auto!

goed en vlot

even wachten verder goed

Alles rondom de aankoop van mijn auto is netjes geregeld en afgehandeld.

Op en top service

Mijn auto gebracht voor een onderhoudsbeurt. Vooraf duidelijk overlegd wat er gedaan zou worden met de kosten erbij. Tussentijds netjes gebeld dat er ook nog 2 nieuwe banden gemonteerd moesten worden, of ik hier akkoord mee ga. Natuurlijk. Al het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kortom een goede eerste ervaring, na mijn verhuizing vanuit de Randstad naar Blankenham

goed maar duur

De service op zich was prima. Kon meteen terecht en kreeg de auto va de monteur mee. Dat was allemaal naar grote tevredenheid. Bij ophalen was duidelijk dat het onderdeel duur was maar de daarbij gemaakte opmerking "we zullen er een mooi prijsje van maken" was niet van toepassing toen ik de rekening kreeg van bijna duizend euro. Vond het geen mooi prijsje, in ieder geval niet voor mij.

Snel en goede apk verricht tegen zeer schappelijke prijs

Aardige mensen, no nonsens. Binnen een dag auto weer klaar.

Snel en goed geholpen

In de ochtend een testrit gemaakt, in de middag de auto opgehaald. Goed geregeld!

Top service, duidelijke afspraken

Goede afspraken gemaakt vooraf voordat we de auto hebben kunnen proefrijden. Goede koffie, vriendelijk personeel en uiteraard een leuke auto gekocht.

Super service

Naar alle tevredenheid een auto gekocht. Maar helaas ging na twee dagen plotseling het olielampje branden onder het rijden. Gelijk gebeld met de garage, stond op mijn werk 25 km van Blokzijl. Ze reagerende verbaasd. Maar loste het direct op door een vervangende auto te regelen en deze met de oprijwagen te komen omruilen. Echt super service. Toen de auto bij garage Christiaan was, is hij gelijk nagekeken en gerepareerd. Echt heren van Christiaan fantastisch hoe jullie dit hebben afgehandeld. Met veel complimenten voor het gehele team. Groeten Arnold

Vriendelijk en goed advies en vakkundig uitgevoerd.

Goed en prettig geholpen

Goed en prima geholpen

Vriendelijk en klantgericht

We hadden een occaision gezien bij dit bedrijf. Op zondag geappt, maandag konden we komen voor een afspraak. Mooi bedrijf en bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen met koffie en een koekje. We moesten even wachten want de auto werd terplekke gewassen, daarna een proefrit gemaakt. Na een goed gesprek zijn we tot een mooie prijs gekomen. Op vrijdag konden we de auto ophalen. We kregen een melding op t scherm, was een vergeten reset, gelijk opgelost door ons op te laten bellen door de monteur met instructie. Perfecte service! We zijn erg tevreden.

duidelijke en snelle hulp bij aanschaf occasion

Vriendelijke ontvangst en ondanks de wat ingewikkelde inruil is de hele procedure vlot verlopen. Dank voor de hulp ook bij de voor mij nieuwe navigatie app. Auto Christiaan is voor mij niet naast de deur, maar voor de service heb ik zo nodig wel wat reistijd over.

Super aardig, en nette prijzen

Auto gevonden via internet en netjes ontvangen. Zeker een aanrader ze hebben mooie auto's staan.

Erg goede eerste ervaring met Auto Christiaanf Blokzijl

Afgelopen week onze Mercedes B klasse opgehaald bij Auto Christiaan te Blokzijl. Eigenlijk geheel onverwacht deze auto gekocht. Bij het eerste bezoek voor wat informatie werden we ontvangen door Bram van Beek. Plezierig en uitgebreid gesprek gehad en door Bram werd een inruilvoorstel gedaan . Volgende dag de aankoop rond gemaakt. Voor de aflevering uitgebreide informatie van Bram ontvangen. Bij aflevering stond auto netjes klaar en volgde een uitgebreide duidelijke uitleg. Keurig en naar volle tevredenheid. Naderhand nog een kleinigheidje en werd ogenblikkelijk door Bram opgelost. Met een zeer tevreden gevoel deze auto gekocht bij Auto Christiaan Gr. Sijtse

vlot en vriendelijk

kundig, vriendelijk en vlot

Nette bediening

Had graat t aantal werkuren op de rekening gezien. Maakt het wat duidelijker. Verder tevreden over de afhandeling

Heb goede service

Snelle reactie goede service

Professionalism and Excellent Communication

Amazing service from AutoChristiaan Team from the initial contact about the car all the way to purchasing, delivery and after service questions. Bram who was my point of sales contact was very diligent and communicated excellently during the car purchasing process which I found very professional and reassuring. Upon requesting for the car to be fully serviced due to the lack of previous services, the AutoChristiaan team, agreed to do this as it was necessary and wanted to handover a car in excellent. Overall very satisfied and highly recommend.

Over Auto Christiaan

Al meer dan 30 jaar is Auto Christiaan een bekende naam in de automotive. We bieden de topservice van een merkdealer, maar dan tegen een betaalbare prijs. Van verkoop tot het op dealerniveau repareren en onderhouden van de auto. Ons team staat erop dat iedere klant na een bezoek met een tevreden en goed gevoel vertrekt. Hierin spelen onze gemoedelijke ambiance en huiselijke omgeving een belangrijke rol. Wij verkopen auto’s in topconditie en zijn goed op de hoogte van het huidige aanbod om klanten zo goed mogelijk te kunnen adviseren. Ook voor een financiering op maat kunt u bij ons terecht.