Goede en vriendelijke service!

Goede en vriendelijke service!

Op juiste wijze door sunforce behandeld

Op een prettige manier is door uw bedrijf een zonnestroominstallatie aangelegd. Er zijn echter 2 zaken wat nog nadere aandacht verdient. op de eerste plaats ontdekken we sinds de plaatsing van de zonnepanelen dak lekkage. ik vermoed lekkage ergens onder een van de zonnepanelen. ten tweede is er bij het plaatsen ven de panelen door onvoorzichtig handelen van de monteurs de dekplaat van ons tuinmuurtje gesneuveld. (dit zou door De zonnepaneleninstallateur hersteld worden, maar tot op heden niet wat van gehoord). P.S. mijn email adres is onlangs gewijzigd zie hieronder

Goed jammer enkel dat een vraag die ik had om extra panelen niet beantwoord werd

Snelle ondersteuning

Ik ben zeer tevreden over de hulp die ik van Marco heb gekregen. Zijn snelle en doeltreffende antwoorden via e-mail hebben me echt geholpen. Geweldige klantenservice!

Snelle service bij aanmaken nieuw e-mailadres

Via de site van Solaredge is het mogelijk om het wachtwoord van de login te wijzigen. De mogelijkheid om je emailadres te wijzigen ontbreekt echter. Na een mailtje naar Sunforce kon ik de volgende dag inloggen met mijn nieuwe emailadres. Mijn opgeslagen gegevens staan nog gewoon op de site. Dat noem ik snelle en goede service!

Zeer tevreden!

Nimmer zo’n vakbekwaam en klantgericht bedrijf meegemaakt.

Afspraken nakomen, meedenken met de klant, goede uitleg (het blijft een ingewikkelde materie), altijd bereikbaar. Kortom, we zijn enorm blij met onze keuze

Een warme douche voor Sunforce

Omdat ik een nieuwe router had gekregen, moest de omvormer ook opnieuw geprogrammeerd worden. Na 1 telefoontje kreeg ik de juiste handleiding via de mail. Na het volgen van deze handleiding was mijn omvormer weer "online" Snelle en adequate service.

Super goede en snelle dienstverlening

Bij alle vragen krijg ik cel en adequaat antwoord. Ook na het zelf toevoegen van 4 extra panelen werd ik goed geholpen met het aanpassen van het systeem.

Komen afspraken na, kundig

Nadat onze aannemer failliet ging met allerlei problemen van dien was Sunforce er om de zonnepanelen installatie op het dak toch vakkundig af te maken.

Vakkundig bedrijf, goede communicatie

Zeer vakkundig bedrijf. Duidelijke communicatie vanaf het opvragen van de informatie tot aan de bestelling van de panelen. Heel fijn dat er snel geantwoord werd op alle vragen. Hartelijk aan te bevelen om bij sunforce de zonnepanelen te bestellen. De monteurs waren keurig op tijd en hebben alles heel netjes gemonteerd. Bedankt voor de goede service.

Niet best

Wij hebben een scope keuring moet laten doen i.v.m. de verzekering. Nu is gebleken dat de panelen niet naar behoren zijn gemonteerd en proberen we al vanaf december contact op te nemen, maar we worden van het kastje naar de muur gestuurd. Mailen helpt niet, bellen helpt niet. Ze nemen niet hun verantwoordelijkheid. HEEL SLECHT.

Beste heer Stegers. Uw klacht is niet door mij ontvangen. U mag uw mail (nogmaals) mailen naar [email protected] t.a.v. Marco Dan kan ik in uw dossier opsporen en bij de verantwoordelijke afdeling neerleggen. Sorry voor het vervelende gevoel die u heeft gekregen. vr.grt. Marco 01/08/2023 Geen reactie meer van deze klant ontvangen. Mogelijk een "fake" review.

Supersnelle plaatsing zonnepanelen door zeer vakkundige mensen.

Vriendelijke en behulpzame vaklui die binnen zeer korte tijd alles vakkundig en zonder enig probleem hebben geplaatst, TOP !!

Professioneel en ervaren

Op 4 januari zonnepanelen laten plaatsen met voldoende mensen die professioneel werden aangestuurd. Waren wat problemen met de bekabeling naar de 2e verdieping, maar meteen volgende dag teruggekomen om de installatie professioneel af te maken. Zeer tevreden.

Zonnepanelen zonder mankeren gelegd en draaien als een tierelier!

Alles, vanaf het begin met bestellen en het eind met het plaatsen en installeren, verliep zonder enig probleem. Zelfs 2 en een half jaar na dato is er nog altijd de ondersteuning: een dakpan was gescheurd bij de aanhechting van een van de panelen en deze is door Sunforce vervangen zonder extra kosten. En dat terwijl de garantie op dit soort mankementen al lang verlopen was. Klasse!

Service kan netter

Voor Sunforce gekozen omdat de panelen op voorraad waren aldus de verkoper. Ondanks dat ze duurder zijn dan andere partijen: liever zekerheid dan lang wachten. Nee, het enige was de monteurs. Die hadden het druk aldus verkoper. Panelen waren 12 weken vertraagd, jawel, ze lagen nog in Shanghai. Geen nette manier van verkopen. Na installatie nog 4 weken moeten wachten voor ze ook echt geactiveerd werden en er stroom opgewekt werd. Bij gevraagde reactie hierop geen gehoor van hun kant.

Beste Klaas, vervelend om te horen dat we niet zijn nagekomen wat we beloofd hebben. Ik zal uw dossier even onder de loep nemen. Heeft u voor mij uw factuurnummer of offerte nummer aub? U kunt dit mailen naar [email protected] t.a.v. Marco Sorry voor dit ongemak. Tot op heden geen reactie van u mogen ontvangen (02-02-2023)

Prima ondersteuning op afstand.

Omdat mijn omvormer een storing gaf en ik dit na resetten niet kon oplossen tel. contact gezocht met Sunforce. Ik moest een meldingsformulier aanmaken. Met een uurtje was er email contact waarbij de medewerker gelukkig beschikte over de nodige kennis en logica en heel eenvoudig op weg hielp. Kortom: helemaal goed

Geweldige service van begin tot jaren later

Na het verhuizen van de panelen naar een nieuw dak en het opnieuw inrichten van de solar edge app zag sunforce een lagere opbrengst in een van de optimizers. Er werd contact opgenomen en de oplossing was snel gevonden. Voor een minimale prijs werd de volgende dag een nieuwe optimizer geleverd. Na het zelf installeren en controle vond sunforce dat het service was en een rekening was niet nodig. Dat is nog eens mooi

Vrijdag middag laat de storing gemeld en ben gelijk teruggebeld

De omvormer is binnen 3 weken vervangen. Gelukkig viel de omvormer zelf binnen de garantie. Prima opgepakt door Sunforce

Goed, snel en servicegericht

Storing in de omvormer gehad. Deze bleek een update nodig te hebben. Na contact met Sunforce was de servicemonteur van de fabrikant er al binnen een paar dagen. Prima werk geleverd, was keurig op tijd, werkte vlot en gaf daarbij ook nog een stukje toelichting over de werking van het systeem. Al met al TOP geholpen!

Binnen een dag teruggebeld en storing verholpen.

Binnen een dag teruggebeld en met aanwijzingen storing verholpen. Snelle service met top uitkomst, waarvoor dank.

Als klant verantwoordelijk voor het failliet gaan van jullie leverancier en daarvoor gefactureerd.

Ondanks dat het probleem (een update) van de software snel opgelost is, ben ik zeer ontevreden over het feit dat ik als klant moet betalen omdat een leverancier van jullie failliet is. Dat lijkt mij het risico van jullie ipv de klant. Daarnaast omdat het een bekend probleem is, zou ik verwachten op een pro-actieve houding om de klanten te benaderen voor de nodige update aangezien wij nu maanden geen teruggaaf uit zonnepanelen hebben gewonnen.

Beste Sjoerd, je reactie verbaast ons daar we het bedrag van € 60,-- voor bijdrage in de reis- en arbeidskosten aan u hebben voorgelegd en u daar een akkoord voor heeft gegeven. Wij hopen nog dat u, uw beoordeling aanpast n.a.v. ons persoonlijk gesprek. vr.grt. Team After Sales Sunforce

Correcte service met heldere afspraken.

Het aanspreekpunt van Sunforce onderkende direct het probleem. Geen opbrengst zonnepanelenals als gevolg van falen omvormer. Mij werd een oplossing voorgesteld met tijdspad en de kosten. Zo is het ook uitgevoerd. Ben daar zeer content mee.

we hadden lekkage,

zonnepanelen en toen het ging regenen met de wind uit het zuiden hadden we lekkage. Maar waar komt de lekkage vandaan?? Dan laat je zo'n mannetje komen en die kost € ***.- en die vertelde dat het aan de zonnepanelen lag. Ok laten maken door sunforce maar die *** vergoeden ze niet omdat we sunforce hadden moeten inschakelen. Die knuppels van sunforce snappen niet dat je niet kan weten waar het lekt,. ze zoeken gewoon een reden om niet te vergoeden. Ik kan € ***.- krijgen voor een plafond plaat die is doorgezakt in de slaapkamer, die mogen ze in hun reet steken, Ze hadden de kosten die ik gemaakt heb moeten vergoeden en een bloemetje moeten sturen voor de GROOTE overlast die wij gehad hebben, maar in plaats daarvan kan je de *** krijgen, *** BEDRIJF

Werk netjes

Over Sunforce

Met 10 jaar ervaring en 24h service is Sunforce actief op de Nederlandse markt voor net-gekoppelde zonnestroom systemen. We bieden totaaloplossingen voor schone energie bij zowel particulieren als bedrijven. Voor elke klant wordt een persoonlijk systeem samengesteld dat zowel technisch als economisch het beste rendement behaalt. Ecologisch, economisch en volledig afgestemd op uw budget en situatie. KvINL gecertificeerd Daarnaast zijn wij KvINL gecertificeerd. Dankzij dit keurmerk heeft u de zekerheid dat het installatiewerk veilig en deskundig wordt uitgevoerd! *Doe onze bespaarcheck en bereken hoeveel u gaat besparen met zonnepanelen.