Adequaat en punctueel

Aanvankelijke verzoeken om informatie zijn snel beantwoord. De uitgebrachte offerte is duidelijk. De uitvoering door HR Techniek is netjes verlopen. Min puntje dat de mondeling meegedeelde planning niet per email werd bevestigd. Wijziging in de planning van de schouw werd wel keurig en tijdig telefonisch doorgegeven. Opvallend verder de vriendelijkheid van alle mensen waarmee ik te maken had.

Komen afspraken niet na!

We hadden feb 2022 een contract afgesloten voor plaatsing van 7 panelen in september. Na feb gingen de prijzen door de (energie) crisis fors omhoog en kregen we te horen dat de oplossing die we afgesproken hadden niet werkte. Voor een extra investering van enkele honderden euro's kon het alsnog. Na fors doorzagen/onderzoeken was er een betere oplossing maar toen moest ik anderhalve maand strijden om dit niet tegen (veel) hogere kosten gedaan te krijgen. Ik was op zoek naar een faire oplossing. Uiteindelijk bij de directeur (de met een soort van schaamrood) niet kloppende zaken moest toegeven. In december is uiteindelijk in 3 dagdelen het werk afgerond (wat eigenlijk voor 1 dag gepland stond). Dus ook 3 x thuis ervoor zijn. Al met al zeer ontevreden. Alles werkt wel naar behoren dus de oplossing is uiteindelijk in orde gelukkig maar ik zou bij aanpassingen of aanvulling o.i.d. zeker niet terugkomen bij Sunforce.

Wij begrijpen uw frustratie en ontevredenheid en vinden het jammer dat we nu niks meer voor u kunnen betekenen, enkel nogmaals onze oprechte excuses aan te bieden. Ondanks het verloop naar de installatie en de oplevering hiervan, ben ik blij dat uw systeem nu naar tevredenheid werkt. Team Service & Onderhoud

Alle lof voor hun service

Na een storing op mijn Solaredge, die NIET door Sunforce is geplaatst. Hebben zij voor mij bij Solaredge geregeld dat ik onder garantie een nieuwe omvormer heb gekregen. Dit allemaal terwijl ik eigenlijk geen klant bij hen was. Inmiddels is de nieuwe omvormer geplaatst en geïnstalleerd. 5 sterren is eigenlijk te weinig voor de service die zij mij hebben geboden, ook al omdat ik waarschijnlijk toch wel vaak en veel vragen heb gesteld en steeds heb ik geduldig een antwoord gekregen en is me uitgelegd wat er gebeurd en op welke termijn het zou kunnen gebeuren. Mijn dank is GROOOOOOOT

Goed geregeld, van het begin tot het einde.

Bij de installatie van zonnepanelen op mijn woning in 2019 had ik al geode ervaringen opgedaan met Sunforce. Reden voor mijn om voor het bijplaatsen van extra panelen om weer voor dit bedrijf te kiezen. ook nu liep alles, van offerte tot de installatie en nazorg weer soepel. Top!

Uitstekend!

Professioneel bedrijf, weten waar ze het over hebben. Bij defecten van componenten wordt dit probleemloos snel opgelost.

Snel en goed geregeld

Storing gemeld via de site. Binnen een half uur terug gebeld met een passende oplossing. Super snel!

onze vraag m.b.t. de werking van onze zonnepanelen werd snel afgehandeld. met grafieken van de werking van de panelen als bijlage.

Zeer service gericht en strakke opvolging

Onze panelen liggen al een tijdje op het dak en bij een ernstige hoosbui hadden wij lekkage gehad. De heren van Sunforce namen dit even serieus en hebben uitstekend inspectie werk verricht. Zeer snelle en nette opvolging

Uitstekende technische uitleg en geduld !!!!

Goede en vriendelijke service!

Goede en vriendelijke service!

Op juiste wijze door sunforce behandeld

Op een prettige manier is door uw bedrijf een zonnestroominstallatie aangelegd. Er zijn echter 2 zaken wat nog nadere aandacht verdient. op de eerste plaats ontdekken we sinds de plaatsing van de zonnepanelen dak lekkage. ik vermoed lekkage ergens onder een van de zonnepanelen. ten tweede is er bij het plaatsen ven de panelen door onvoorzichtig handelen van de monteurs de dekplaat van ons tuinmuurtje gesneuveld. (dit zou door De zonnepaneleninstallateur hersteld worden, maar tot op heden niet wat van gehoord). P.S. mijn email adres is onlangs gewijzigd zie hieronder

Goed jammer enkel dat een vraag die ik had om extra panelen niet beantwoord werd

Snelle ondersteuning

Ik ben zeer tevreden over de hulp die ik van Marco heb gekregen. Zijn snelle en doeltreffende antwoorden via e-mail hebben me echt geholpen. Geweldige klantenservice!

Snelle service bij aanmaken nieuw e-mailadres

Via de site van Solaredge is het mogelijk om het wachtwoord van de login te wijzigen. De mogelijkheid om je emailadres te wijzigen ontbreekt echter. Na een mailtje naar Sunforce kon ik de volgende dag inloggen met mijn nieuwe emailadres. Mijn opgeslagen gegevens staan nog gewoon op de site. Dat noem ik snelle en goede service!

Zeer tevreden!

Nimmer zo’n vakbekwaam en klantgericht bedrijf meegemaakt.

Afspraken nakomen, meedenken met de klant, goede uitleg (het blijft een ingewikkelde materie), altijd bereikbaar. Kortom, we zijn enorm blij met onze keuze

Een warme douche voor Sunforce

Omdat ik een nieuwe router had gekregen, moest de omvormer ook opnieuw geprogrammeerd worden. Na 1 telefoontje kreeg ik de juiste handleiding via de mail. Na het volgen van deze handleiding was mijn omvormer weer "online" Snelle en adequate service.

Super goede en snelle dienstverlening

Bij alle vragen krijg ik cel en adequaat antwoord. Ook na het zelf toevoegen van 4 extra panelen werd ik goed geholpen met het aanpassen van het systeem.

Komen afspraken na, kundig

Nadat onze aannemer failliet ging met allerlei problemen van dien was Sunforce er om de zonnepanelen installatie op het dak toch vakkundig af te maken.

Vakkundig bedrijf, goede communicatie

Zeer vakkundig bedrijf. Duidelijke communicatie vanaf het opvragen van de informatie tot aan de bestelling van de panelen. Heel fijn dat er snel geantwoord werd op alle vragen. Hartelijk aan te bevelen om bij sunforce de zonnepanelen te bestellen. De monteurs waren keurig op tijd en hebben alles heel netjes gemonteerd. Bedankt voor de goede service.

Niet best

Wij hebben een scope keuring moet laten doen i.v.m. de verzekering. Nu is gebleken dat de panelen niet naar behoren zijn gemonteerd en proberen we al vanaf december contact op te nemen, maar we worden van het kastje naar de muur gestuurd. Mailen helpt niet, bellen helpt niet. Ze nemen niet hun verantwoordelijkheid. HEEL SLECHT.

Beste heer Stegers. Uw klacht is niet door mij ontvangen. U mag uw mail (nogmaals) mailen naar [email protected] t.a.v. Marco Dan kan ik in uw dossier opsporen en bij de verantwoordelijke afdeling neerleggen. Sorry voor het vervelende gevoel die u heeft gekregen. vr.grt. Marco 01/08/2023 Geen reactie meer van deze klant ontvangen. Mogelijk een "fake" review.

Supersnelle plaatsing zonnepanelen door zeer vakkundige mensen.

Vriendelijke en behulpzame vaklui die binnen zeer korte tijd alles vakkundig en zonder enig probleem hebben geplaatst, TOP !!

Professioneel en ervaren

Op 4 januari zonnepanelen laten plaatsen met voldoende mensen die professioneel werden aangestuurd. Waren wat problemen met de bekabeling naar de 2e verdieping, maar meteen volgende dag teruggekomen om de installatie professioneel af te maken. Zeer tevreden.

Zonnepanelen zonder mankeren gelegd en draaien als een tierelier!

Alles, vanaf het begin met bestellen en het eind met het plaatsen en installeren, verliep zonder enig probleem. Zelfs 2 en een half jaar na dato is er nog altijd de ondersteuning: een dakpan was gescheurd bij de aanhechting van een van de panelen en deze is door Sunforce vervangen zonder extra kosten. En dat terwijl de garantie op dit soort mankementen al lang verlopen was. Klasse!

Service kan netter

Voor Sunforce gekozen omdat de panelen op voorraad waren aldus de verkoper. Ondanks dat ze duurder zijn dan andere partijen: liever zekerheid dan lang wachten. Nee, het enige was de monteurs. Die hadden het druk aldus verkoper. Panelen waren 12 weken vertraagd, jawel, ze lagen nog in Shanghai. Geen nette manier van verkopen. Na installatie nog 4 weken moeten wachten voor ze ook echt geactiveerd werden en er stroom opgewekt werd. Bij gevraagde reactie hierop geen gehoor van hun kant.

Beste Klaas, vervelend om te horen dat we niet zijn nagekomen wat we beloofd hebben. Ik zal uw dossier even onder de loep nemen. Heeft u voor mij uw factuurnummer of offerte nummer aub? U kunt dit mailen naar [email protected] t.a.v. Marco Sorry voor dit ongemak. Tot op heden geen reactie van u mogen ontvangen (02-02-2023)

Bedrijfsgegevens

Polderweg 16 A

1146 AA Purmerend

085 2379100

[email protected]

Over Sunforce

Sunforce is de specialist voor iedereen die zonnepanelen wil aanschaffen. Ga over op zonnestroom en bespaar op je energierekening! Stroom van zonnepanelen is niet alleen duurzaam maar verhoogt ook de waarde van je woning en is goed voor je portemonnee. Zonnepanelen zijn een slimme investering, met een veel hoger rendement dan een spaarrekening. Met zonnepanelen word je je eigen energieleverancier. Je dak wordt een zonnestroomcentrale die direct zonne-energie voor je omzet in groene elektriciteit. Wil je de energie opslaan voor een later tijdstip? Kies dan voor een (thuis)batterij. De beste oplossing van A tot Z Al tientallen jaren biedt Sunforce de zonnestroomoplossing die het beste bij je past. Ons team regelt alles van A tot Z. Allereerst kijken onze adviseurs naar welke merken, modellen en aantallen zonnepanelen het best bij je zonnedak passen. Vervolgens ontvang je een advies dat is afgestemd op jouw specifieke situatie en je energieverbruik. Daarbij houden we ook rekening met zaken waar je misschien niet zo snel aan denkt. Daarna maken we een helder ontwerp met een duidelijke prijsopbouw, leveren we alle spullen én installeren we het complete systeem. Alles onder één dak: dat schakelt snel en houdt het overzichtelijk. Na de installatie zorgen wij ervoor dat deze wordt aangesloten op de monitoringsapp van de leverancier. Hiermee kun je gemakkelijk de werking en de opbrengst van jouw zonnepanelen volgen. Klantenservice Als je zonnepanelen zijn geïnstalleerd kun je starten met het opwekken van je eigen duurzame energie. Het kan natuurlijk dat je nog vragen hebt over jouw zonnepaneleninstallatie. Onze afdeling Service staat klaar voor al je vragen over je zonnepanelen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.