Alle lof voor dit topbedrijf.!

We hebben 10 panelen door Sunforce laten plaatsen. Vooraf hadden we diverse offertes opgevraagd, sunforce was niet de goedkoopste, maar we hebben toch doelbewust voor hun gekozen. De informatie was direct helder en duidelijk, geen verkooppraatjes, maar eerlijke voorlichting. Ook de montage ging prima, de monteurs, Tim en Roy, werkten heel netjes en alles volgens afspraak, ook complimenten voor het elektra werk, ben maar zelden werklieden tegengekomen die zo netjes werken. Na de montage ook een app geïnstalleerd met duidelijke en heldere uitleg, inmiddels hebben we de eerste energie zelf opgewekt.! Sunforce en haar medewerkers krijgen van ons een dikke pluim.

Super goed geholpen na een storing

Onze leverancier van de zonnepanelen bleek failliet. Na een storing met de SolarEdge omvormer heeft SunForce het probleem opgelost en alles werkt weer zoals gewoonlijk.

top service

bij Stupin op het dak ze hebben bij ons twee x panelen geplaats kort geleden was er iets uitgevallen snel op gepakt en onder garantie opgelost Bij de vve Londenhaven in Purmerend vorig jaar ook een hoop panelen geplaats prima verlopen

ben geweldig geholpen

na een tijdje aan het emmeren geweest maar wat niet lukt, de hulp gevraagd van sunforce binnen een dag kon ik de opbrengst weer zien heel erg bedankt vr.gr. Anneke Oosterbaan

Geweldig bedrijf met gedreven medewerkers!

Een geweldig bedrijf en heel blij dat ik Sunforce heb gekozen voor de aanschaf van mijn zonnepanelen. Helaas ontstonden er problemen met de nieuwe panelen na een paar maanden. Dan is het altijd de vraag of je net zo goed geholpen wordt als bij de aanschaf. Ik kan zeggen dat bij Sunforce dit zeker het geval is aangezien men zeer gedreven is om alles optimaal te laten functioneren. Er kan altijd wat fout gaan en dan mag je blij zijn met een bedrijf zoals Sunforce die dat als een uitdaging ziet om op te lossen. Alles werkt hier weer naar tevredenheid!

Top service - samenvoeging meerdere omvormers

Mijn installatie bevat 2 omvormers, Dat maakt de monitoring bij een standaard installatie complex, zeker als je dynamisch contract hebt. Gelukkig wilde Marco vd Meide van Sunforce mij helpen. Mede dankzij zijn korte lijntjes met Solaredge heeft hij ervoor gezorgd dat de in de toekomst te verwachten negatieve tarieven bij teruglevering aan het net ik toch niets zal moeten bijbetalen. De teruglevering wordt nu igv een negatief tarief automatisch aan/uit gezet!! Top service van Marco!!

Vriendelijk, snel en adequaat

Snel en vriendelijk geholpen door Eline. De mailwisseling ging snel en ik ben voldoende geholpen.

Snel en accuraat contact en oplossing

Na melding van een defect aan een optimizer is deze binnen enkele dagen vervangen. Er werd snel gereageerd op e-mail berichten.

Uitstekend netjes geholpen en afgehandeld!

Antwoorden via mail worden netjes beantwoord. Ze vragen door wat er aan de hand is om de goede info te krijgen om tot een oplossing te komen, klasse is niet overal!

Adequaat en punctueel

Aanvankelijke verzoeken om informatie zijn snel beantwoord. De uitgebrachte offerte is duidelijk. De uitvoering door HR Techniek is netjes verlopen. Min puntje dat de mondeling meegedeelde planning niet per email werd bevestigd. Wijziging in de planning van de schouw werd wel keurig en tijdig telefonisch doorgegeven. Opvallend verder de vriendelijkheid van alle mensen waarmee ik te maken had.

Komen afspraken niet na!

We hadden feb 2022 een contract afgesloten voor plaatsing van 7 panelen in september. Na feb gingen de prijzen door de (energie) crisis fors omhoog en kregen we te horen dat de oplossing die we afgesproken hadden niet werkte. Voor een extra investering van enkele honderden euro's kon het alsnog. Na fors doorzagen/onderzoeken was er een betere oplossing maar toen moest ik anderhalve maand strijden om dit niet tegen (veel) hogere kosten gedaan te krijgen. Ik was op zoek naar een faire oplossing. Uiteindelijk bij de directeur (de met een soort van schaamrood) niet kloppende zaken moest toegeven. In december is uiteindelijk in 3 dagdelen het werk afgerond (wat eigenlijk voor 1 dag gepland stond). Dus ook 3 x thuis ervoor zijn. Al met al zeer ontevreden. Alles werkt wel naar behoren dus de oplossing is uiteindelijk in orde gelukkig maar ik zou bij aanpassingen of aanvulling o.i.d. zeker niet terugkomen bij Sunforce.

Alle lof voor hun service

Na een storing op mijn Solaredge, die NIET door Sunforce is geplaatst. Hebben zij voor mij bij Solaredge geregeld dat ik onder garantie een nieuwe omvormer heb gekregen. Dit allemaal terwijl ik eigenlijk geen klant bij hen was. Inmiddels is de nieuwe omvormer geplaatst en geïnstalleerd. 5 sterren is eigenlijk te weinig voor de service die zij mij hebben geboden, ook al omdat ik waarschijnlijk toch wel vaak en veel vragen heb gesteld en steeds heb ik geduldig een antwoord gekregen en is me uitgelegd wat er gebeurd en op welke termijn het zou kunnen gebeuren. Mijn dank is GROOOOOOOT

Goed geregeld, van het begin tot het einde.

Bij de installatie van zonnepanelen op mijn woning in 2019 had ik al geode ervaringen opgedaan met Sunforce. Reden voor mijn om voor het bijplaatsen van extra panelen om weer voor dit bedrijf te kiezen. ook nu liep alles, van offerte tot de installatie en nazorg weer soepel. Top!

Uitstekend!

Professioneel bedrijf, weten waar ze het over hebben. Bij defecten van componenten wordt dit probleemloos snel opgelost.

Snel en goed geregeld

Storing gemeld via de site. Binnen een half uur terug gebeld met een passende oplossing. Super snel!

onze vraag m.b.t. de werking van onze zonnepanelen werd snel afgehandeld. met grafieken van de werking van de panelen als bijlage.

Zeer service gericht en strakke opvolging

Onze panelen liggen al een tijdje op het dak en bij een ernstige hoosbui hadden wij lekkage gehad. De heren van Sunforce namen dit even serieus en hebben uitstekend inspectie werk verricht. Zeer snelle en nette opvolging

Uitstekende technische uitleg en geduld !!!!

Goede en vriendelijke service!

Goede en vriendelijke service!

Op juiste wijze door sunforce behandeld

Op een prettige manier is door uw bedrijf een zonnestroominstallatie aangelegd. Er zijn echter 2 zaken wat nog nadere aandacht verdient. op de eerste plaats ontdekken we sinds de plaatsing van de zonnepanelen dak lekkage. ik vermoed lekkage ergens onder een van de zonnepanelen. ten tweede is er bij het plaatsen ven de panelen door onvoorzichtig handelen van de monteurs de dekplaat van ons tuinmuurtje gesneuveld. (dit zou door De zonnepaneleninstallateur hersteld worden, maar tot op heden niet wat van gehoord). P.S. mijn email adres is onlangs gewijzigd zie hieronder

Goed jammer enkel dat een vraag die ik had om extra panelen niet beantwoord werd

Snelle ondersteuning

Ik ben zeer tevreden over de hulp die ik van Marco heb gekregen. Zijn snelle en doeltreffende antwoorden via e-mail hebben me echt geholpen. Geweldige klantenservice!

Snelle service bij aanmaken nieuw e-mailadres

Via de site van Solaredge is het mogelijk om het wachtwoord van de login te wijzigen. De mogelijkheid om je emailadres te wijzigen ontbreekt echter. Na een mailtje naar Sunforce kon ik de volgende dag inloggen met mijn nieuwe emailadres. Mijn opgeslagen gegevens staan nog gewoon op de site. Dat noem ik snelle en goede service!

Zeer tevreden!

Nimmer zo’n vakbekwaam en klantgericht bedrijf meegemaakt.

Afspraken nakomen, meedenken met de klant, goede uitleg (het blijft een ingewikkelde materie), altijd bereikbaar. Kortom, we zijn enorm blij met onze keuze

Polderweg 16 A

1146 AA Purmerend

085 2379100

Over Sunforce

Sunforce is de specialist voor iedereen die zonnepanelen wil aanschaffen. Ga over op zonnestroom en bespaar op je energierekening! Stroom van zonnepanelen is niet alleen duurzaam maar verhoogt ook de waarde van je woning en is goed voor je portemonnee. Zonnepanelen zijn een slimme investering, met een veel hoger rendement dan een spaarrekening. Met zonnepanelen word je je eigen energieleverancier. Je dak wordt een zonnestroomcentrale die direct zonne-energie voor je omzet in groene elektriciteit. Wil je de energie opslaan voor een later tijdstip? Kies dan voor een (thuis)batterij. De beste oplossing van A tot Z Al tientallen jaren biedt Sunforce de zonnestroomoplossing die het beste bij je past. Ons team regelt alles van A tot Z. Allereerst kijken onze adviseurs naar welke merken, modellen en aantallen zonnepanelen het best bij je zonnedak passen. Vervolgens ontvang je een advies dat is afgestemd op jouw specifieke situatie en je energieverbruik. Daarbij houden we ook rekening met zaken waar je misschien niet zo snel aan denkt. Daarna maken we een helder ontwerp met een duidelijke prijsopbouw, leveren we alle spullen én installeren we het complete systeem. Alles onder één dak: dat schakelt snel en houdt het overzichtelijk. Na de installatie zorgen wij ervoor dat deze wordt aangesloten op de monitoringsapp van de leverancier. Hiermee kun je gemakkelijk de werking en de opbrengst van jouw zonnepanelen volgen. Klantenservice Als je zonnepanelen zijn geïnstalleerd kun je starten met het opwekken van je eigen duurzame energie. Het kan natuurlijk dat je nog vragen hebt over jouw zonnepaneleninstallatie. Onze afdeling Service staat klaar voor al je vragen over je zonnepanelen.