Professionele aanpak met prachtig resultaat.

Sanidrome Papendrecht begeleidt het hele proces van uitzoeken van de badkamer tot aan het plaatsen op een vakkundige manier. Theo neemt op een rustige manier alle mogelijkheden door en verwerkt de opties in 3d-tekeningen. Het is heel prettig om de uitgekozen materialen/kleuren ook in je eigen badkamer te kunnen bekijken. Ook de mannen die de badkamer plaatsen zijn netjes en vriendelijk. Alles onder toeziend oog van Theo die elke dag even komt kijken of het volgens planning verloopt. Theo en Martine bedankt!

Vakmensen an het werk!

We zijn volledig ontzorgd en het team dat bij ons heeft gewerkt bestaat uit echter vakmensen met een passie voor mooi werk. Met een goed humeur en vol gezelligheid.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Wat een mooie beoordeling! Heel hartelijk dank hiervoor, daar doen we het voor. We wensen u veel plezier toe met jullie prachtige badkamer. Geniet er lekker van! Team Sanidrōme

Bij Sanidrome word je volledig ontzorgd

Van ontwerp tot installatie is er volledige aandacht en elke stap volgt in overleg. Uitstekende en persoonlijke begeleiding.Goede kwaliteit sanitair en vakmanschap. Nette, vriendelijke monteurs en heel goede afwerking met oog voor detail.

• Anders, namelijk: Mond tot mond reclame

Beste Sandra, Hartelijk dank voor je mooie review. We zijn blij met jouw ervaring en het delen hiervan. Het resultaat is inderdaad prachtig geworden! We wensen jullie veel genieten toe! Team Sanidrōme

Prima product geleverd met vakkundige installatie.

• Inrichting showroom* N.v.t.
  • Assortiment* N.v.t.
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Heel hartelijk dank voor uw review. We zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent en dit ook kenbaar wil maken. We wensen u vooral veel genieten toe van uw aanschaf en willen u heel hartelijk danken voor uw komst naar Sanidrome Papendrecht. Team Sanidrome

Theo en Martine Riske zijn zeer prettige mensen om zaken mee te doen.

Zowel Theo als zijn echtgenote Martine zijn zeer hulpvaardig en deskundig. Zij hebben onze wensen uitstekend vertaald in de producten bestaande uit toilet, tegels, accessoires etc. De tekeningen waren zeer duidelijk. Er was vertraging in de levering van de tegels en we kregen alle tijd om een alternatieve tegel uit zoeken. Uiteindelijk bleven we bij de eerder gekozen tegel en het feit dat er geen enkele druk op ons werd uitgeoefend om met een andere tegel akkoord te gaan, was heel plezierig. Met name in zo'n situatie waarbij zowel klant als leverancier geduld moeten opbrengen, is het belangrijk dat er een goed gevoel overblijft. Wij zullen Sanidrome bij ieder die wij kennen aanbevelen.

• Levertijd*
  • Personeel (monteurs)* N.v.t.
  • Vakmanschap* N.v.t.
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Ed en Sandra, Wat zijn we blij met jullie prachtige review en wat fijn dat jullie zo tevreden zijn. Heel hartelijk dank voor het vertrouwen en veel genieten gewenst! Team Sanidrōme

Deskundig

Zo super goed geholpen om van diverse verschillende spullen 1 geheel te maken. Kwamen voor plafond, maar hadden we eerder gekomen dan hadden we hier de gehele badkamer aangeschaft. Nogmaals bedankt voor de tijd en aandacht. Sonja Tuijl

• Ervaring met: Tegels
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Wat ontzettend leuk jouw positieve ervaring te lezen, Sandra! Heel hartelijk dank hiervoor. Succes met jullie mooie badkamer renovatie. Team Sanidrōme

Een en al behulpzaamheid van de medewerkers.

Als iemand mijn ooit vraagt om een goede badkamer specialist dan zal ik Sanidrome Papendrecht als eerste aandragen. Ze denken echt met je mee en de service is op en top. Dank jullie wel voor het mooi aankleden van onze badkamer en jullie adviezen.

• Ervaring met: Installatiewerk
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Lieve familie Verheul, wat zijn we enorm blij met jullie positieve review en dus ook positieve ervaring. Heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid en we wensen jullie heel veel geluk toe in de nieuwe woning! Team Sanidrōme

Professionele aanpak en levering

Mijn aanvraag voor levering van een op maat gemaakte 3-deurs inbouw-spiegelkast werd binnen een kort tijdsbestek opgevolgd; de offerte had ik al binnen 2 weken. De levering was conform de opgave en was keurig verzorgd. Fijn dat de spiegelkast exact volgend de aangeleverde tekening was gemaakt en dus perfect paste in de opening in de muur. Het eindresultaat is erg fraai geworden en levert een meerwaarde aan onze nieuwe badkamer

• Levertijd*
  • Personeel (monteurs)* N.v.t.
  • Vakmanschap* N.v.t.
  • Anders, namelijk: Bezoek aan Sanidrome in Papendrecht

Goedemiddag André, Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling! Wij zijn ook enorm blij dat we dit voor jullie mochten maken en hebben genoten van de mooie foto’s die we daarna mochten ontvangen van het geheel. Het is echt prachtig!! We wensen jullie veel genieten toe. Team Sanidrōme

Mijn ervaring is echt uitstekend

Erg behulpzaam en er wordt echt met je meegedacht en daarbij gaan ze niet over een nacht ijs. Alles wordt tot in de puntjes besproken en daar is het resultaat ook naar. Bij de uitvoering is alles strak gepland en ondanks wij toch best een flinke verbouwing hadden ( badkamer & wc boven en een wc beneden ) liep het op wat kleine dingetjes na erg goed en zijn wij zeer tevreden. De goedkoopste zeker niet maar wel zeer goed geadviseerd en kwaliteit werk afgeleverd.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Loes en Jaap, Wat fijn dat jullie badkamer en toiletten zo mooi en naar jullie zin zijn geworden! Heel erg bedankt voor de gastvrijheid en de prachtige beoordeling. Daar zijn we erg blij mee! En nu heerlijk genieten van jullie mooie badkamer en toiletten. Team Sanidrōme Papendrecht

Helemaal top!

Prachtige badkamer gekregen! Alles is volgens planning verlopen en vooral de communicatie was optimaal! Alles werd perfect geregeld! Heel blij met het verloop en vooral met het resultaat!

• Anders, namelijk: Niet anders

Wat een prachtige beoordeling, Sandra! Heel erg bedankt hiervoor. We wensen je veel genieten toe van de mooie en eigentijdse badkamer, het is een plaatje!! Dank je wel voor het vertrouwen en de hartelijke ontvangst. Team Sanidrōme Papendrecht

Gewoon goed geregeld

Onze badkamerrenovatie is erg goed en soepel verlopen. Afspraken zijn goed nagekomen en je wist elke dag wat er de volgende dag ging gebeuren. Ook de dingen die niet echt van te voren bedacht of afgesproken waren konden ad hoc geregeld worden zonder al te veel moeite. De diverse gesprekken verliepen soepel. Het enige jammere is dat de levertijd zo lang is, waar overigens niemand wat aan kon doen.

• Waar kent u ons van? Klant (geweest) bij Sanidrõme
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Heel hartelijk dank voor de prachtige review! We zijn enorm blij dat u zo tevreden bent. We wensen u veel genieten toe van uw mooie badkamer! Team Sanidrōme Papendrecht

Ontzorgd vanaf ontwerp tot oplevering

Na een eerste gesprek waarin we onze wensen kenbaar hebben gemaakt om onze badkamer en toilet te verbouwen volgde al snel een vervolggesprek waarin onze wensen waren vertaald in een aantal ontwerpen. Dat gaf vertrouwen. Vertrouwen dat lopende het gehele traject nooit beschaamd is geworden. Vanaf de start van de verbouwing tot aan de oplevering zijn we geheel ontzorgd. Theo was er elke dag om de voortgang te bespreken. Onze complimenten gaan ook uit naar de vakmensen die zorgden voor de uitvoering. Niet alleen voor de werkzaamheden maar ook voor hun betrokkenheid, klantgerichtheid en service. Alles is tot in detail perfect geregeld. We hebben een prachtige badkamer en toilet.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Sjanie en Piet, Heel hartelijk dank voor deze mooie review! Wat geweldig om te lezen dat jullie zo blij zijn met de werkwijze en het eindresultaat. Aan jullie heel hartelijk dank voor de gastvrijheid, het vertrouwen en niet te vergeten het prachtige bad met de haas, helemaal van chocolade gemaakt! Veel genieten gewenst! Team Sanidrōme Papendrecht

Van ontwerp tot installatie een fantastische ervaring

Begin 2021 nagedacht over een nieuwe badkamer. Bij het binnenkomen bij Sanidrome Papendrecht zijn we meegenomen in een reeks fantastische ontwerp voorstellen waaruit wij onze droom badkamer en aparte wc uit gekozen hebben. De installatie werd ingepland en is uitgevoerd door een team uitstekende vakmannen. Theo helpt en stuurt het bouw gedeelte zodat het eind resultaat wordt zoals het ontwerp was. Totaal geen zorgen en ongemak! Het hele gezin geniet nu dagelijks van een fantastische badkamer!

• Anders, namelijk: Nvt

Heel hartelijk dank voor jullie mooie review! Wat zijn we blij jullie positieve ervaring te lezen. Hier doen we het voor! Jullie bedankt voor de gastvrije ontvangst van ons team. Geniet met elkaar van de mooie badkamer en graag tot ziens. Team Sanidrōme

Geweldig van het begin tot het einde

In april ‘21 hebben wij de eerste afspraak gehad en vanaf dat moment was er duidelijkheid en vertrouwen. Dat laatste is uiterst belangrijk in een proces. Wat een expertise, zowel bij de verkoop als in de uitvoering. Vakmanschap ten top. Grote dank voor team Theo, de dagelijkse bezoeken tijdens de verbouwing zijn zeer waardevol. Altijd bereid om vragen te beantwoorden en oplossingsgericht. De mensen in de uitvoering zijn toppers, vriendelijk en hebben passie voor hun werk. Team Peter, team Rob, team Arie, Johan en Arco, geweldig hoe jullie onze badkamer gerealiseerd hebben, zo mooi, we genieten er dagelijks van. Dank allemaal!

• Waar kent u ons van? Radio

Top service!

De ontwerpfase verliep erg prettig met duidelijke informatie en goed advies. Het daadwerkelijk plaatsen van de badkamer verliep erg soepel zonder problemen, vertragingen of rommel door zeer vriendelijke en bekwame vakmannen. Aanrader!

• Anders, namelijk: Nvt

Sanidrõme Papendrecht is perfect!

Vanaf het 1e contact met Theo voelde onze keuze voor Sanidrõme Papendrecht als de perfecte keuze en dit is een feit! Wij zijn tussen het maken van de onze 1e keuze tot en met de oplevering van de badkamer en het toilet volledig ontzorgd door Theo en zijn team. Het volledige team; van de sloop tot de volledige afwerking, is zeer vakkundig, zeer ervaren, service- en klantgericht. Alles is tot in de puntjes perfect geregeld!

• Anders, namelijk: N.v.t.

Wat ontzettend fijn om te lezen, Sander en Joyce, dank jullie wel! En ook dank voor jullie vertrouwen en gastvrijheid. We wensen jullie heel veel plezier toe met jullie nieuwe, prachtige badkamer! Team Sanidrome

Onlangs heb ik mijn badkamer laten vervangen door Sanidrome Papendrecht. Tijdens het samenstellen van de nieuwe badkamer wordt er geluisterd naar je wensen, maar komen ze ook met nieuwe ideeën om zo tot de mooiste badkamer te komen. Tijdens het verbouwproces komt Theo elke dag even langs om alles te bespreken. Ook de monteurs waren fantastisch.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Hartelijk dank voor dit prachtige review, Cindy! Het is prachtig en sfeervol geworden in jouw nieuwe badkamer. We wensen je vele jaren genieten toe! Team Sanidrome

In één woord, geweldig.

Wij hebben alles werkelijk heel goed ervaren. Er is goed naar ons geluisterd en met ons meegedacht. We hebben de badkamer gekregen die we willen. De service is perfect en de mensen zeer goed bereikbaar en vooral ook betrokken.

• Waar kent u ons van? Anders
  • Anders, namelijk: Via Busio tegels

Heel hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wat zijn we hier blij mee! Nog heel lang genieten gewenst, van de mooie badkamer. Team Sanidrōme Papendrecht

Genieten van de nieuwe badka,er

Wij zijn uitstekend geholpen door Theo en zijn team bij het realiseren van onze nieuwe badkamer. De communicatie en afspraken waren helder en verliepen nagenoeg vlekkeloos. En het resultaat mag er wezen; een tijdloze badkamer waar wij nog jaren plezier van zullen hebben.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Goedemiddag Bas, Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn! Geniet van jullie prachtige badkamer en dank voor het vertrouwen! Team Sanidrome

prima service en klantgericht denken

prima service en zeer klantvriendelijk en kom zelf ook kijken en achteraf ook

• Anders, namelijk: N.v.t.

Goedemorgen familie Hardijzer, Fijn dat u zo tevreden bent, dank u wel voor de moeite uw ervaring te delen! Team Sanidrome

Betrouwbaar, kwalitatief en creatief zeer goed

Een hele goed ervaring met het vervangen van onze badkamer in het nieuwe huis. Diverse mooie ontwerpen, en ook het advies bij het uitzoeken van tegels en sanitair is goed geweest. Er is netjes en zorgvuldig gewerkt en dat is ook in het resultaat te zien. Fijne communicatie en keurige afwerking.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Goedemiddag, Heel hartelijk dank voor deze mooie review! Geniet maar fijn van uw nieuwe badkamer!

Vertrouwen, vakmanschap!!!

Zeer betrouwbaar, betrokken ,inlevend,ontzorgend!

• Anders, namelijk: N.v.t.

Goedenavond, Wat ontzettend fijn uw positieve reactie te lezen. Hier doen we het voor! We wensen u veel plezier en genieten van uw prachtige nieuwe badkamer! Dank u wel voor het vertrouwen. Team Sanidrõme Papendrecht

Coornhertstraat 18 3351GE Papendrecht

Over Sanidrõme Papendrecht

Sanidrõme Papendrecht is úw badkamerspecialist die u van A t/m Z ontzorgt. Onze kernwaarden: * U wordt van A t/m Z ontzorgd tijdens het verbouwen * U bent verzekerd van vakbekwame badkamermonteurs en tegelzetters en een kwalitatief hoge badkamer * U kunt rekenen op een betrouwbare en persoonlijke service voor, tijdens en na de badkamerverbouwing. * Één aanspreekpunt en alles onder één dak. Dat werkt niet alleen snel en efficiënt, maar ook nog eens erg prettig. Als er bijvoorbeeld ergens een muurtje gebouwd moet worden of een wandje gestuukt, zorgen wij ervoor dat dat geregeld wordt. Nergens draaien wij onze hand voor om. Wij zijn er voor u. Tot ziens bij Sanidrõme Papendrecht!

Over Sanidrõme

Sanidrõme is een coöperatieve vereniging, waarbinnen 25 zelfstandige installatiebedrijven met badkamershowroom samenwerken. Gezamenlijk staan wij voor “de betere badkamer” in de breedste zin van het woord. In de Sanidrõme badkamershowrooms worden complete badkameropstellingen gepresenteerd met producten van verschillende A-merken. De Sanidrõme vestigingen hebben alle disciplines in eigen beheer, van levering, advies, ontwerp tot en met de installatie, waardoor de klant één aanspreekpunt heeft en de kwaliteit van het geleverde werk gewaarborgd is. Sanidrõme realiseert de betere badkamer van A tot Z.