Hartverwarmend!

Een hele persoonlijke begeleiding in een verdrietige periode. Door de warme aanpak van Tessa en haar collega's wordt alles perfect geregeld en is alles geheel naar wens verlopen. Alles is bespreekbaar en overal wordt een oplossing voor gevonden. Een fijne gedachte in een periode waarin je als familie toch al geleefd wordt.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Via internet
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? zeer prettig en persoonlijk

Een luisterend oor, oprechte belangstelling om er iets moois van te maken

Na eerst een andere uitvaart dame beluisterd te hebben wat ons als familie het gevoel gaf dat ze beter auto’s kon verkopen , toen Tessa. We hadden allemaal het gevoel dit komt goed, en dat was ook zo!

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Google
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Prima

Heel correct ondanks het overlijden van mijn oom super goed geholpen

Was tot in de puntjes goed geregeld ook toen ik op het laatste nog wat wou veranderen. Kan niet anders zeggen heel betrokken en een warmen ontvangst, zowel bij de dienst als bij de crematie. Zeker aan te bevelen Vriendelijke groet John Johann

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? N.v.t.
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Als heel prettig

Aster uitvaartzorg zorgt goed en neemt zorgen weg.

Tessa is meedenkend en behulpzaam, komt afspraken na. Neemt de tijd en is rustig aanwezig, geeft advies en luistert vooral. Medewerkers zijn ook vriendelijk en correct. Van begin tot eind goed geregeld.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? via open dag van de kerk
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? goed vriendelijk behulpzaam

Zeer professioneel en integer

Tessa Hendriks is een professionele en integere vrouw die de juiste snaar weet te raken in een moeilijke tijd. Zij laat de ruimte om zelf invulling te geven aan de dienst, maar is ook accuraat met alle praktische zaken die op je afkomen. Rustig, luisterend oor en bereikbaar. Niks was teveel. Komt afspraken na. Tessa is van harte aanbevolen.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Word of mouth.
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Uitstekend.

Heb de samenwerking met jullie áls zeer prettig ervaren

Je hebt ons alle ruimte gegeven om de afscheids ceremonie zelf in te vullen. Met hier en daar wat praktische aanvullingen. Alles rustig en weloverwogen.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? N.v.t.
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Professioneel. Adequaat.

Via Google deze uitvaartonderneming gevonden. Gezien zij ook ervaring hebben met grensbewoners en het afhandelen van zaken in het grensgebied Duitsland, hebben we contact gezocht. Aster Uitvaart zorg, (Lees 'Tessa') heeft ons veel werk uit handen genomen. Buitengewoon fijn contact, oprecht, persoonlijk en met gevoel. Tessa neemt ontzettend veel uit handen en komt zelf met goede ideeën, waardoor de uitvaart nog beter en persoonlijker werd dan gedacht. We hadden geen andere organisatie gewild. Veel dank aan Tessa voor haar fijne persoonlijke benadering en voor haar geweldige bijdrage aan dit emotionele mooie laatste afscheid van mijn vader. Absolute aanrader!

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Google
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Persoonlijk en ontlastend, erg fijn!

Een bijzonder prettige kennismaking met Aster Uitvaartzorg !

In een periode waarin verdriet overheerst , was de keuze voor bovengenoemde Uitvaartzorger in de vorm van Tessa , een fantastische keuze. Zij was prettig in de omgang, meedenkend en niet opdringend. Vertaalde onze vragen en wensen in oplossingen. Communicatie perfect, afspraken nauwkeurig nagekomen. Een vraag om een evaluatie na verrichte werkzaamheden , behoort standaard bij de Uitvaartzorg. Dit getuigt van 100% streven naar perfectie. Kortom, wij kunnen u deze Uitvaartverzorgster van harte aanbevelen. Kinderen van Mevrouw Meester-Freriks uit Nijmegen. Dank Tessa.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Telefonisch kontakt vooraf.
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Perfect

betrokken en klantvriendelijk

Correcte begeleiding aan betrokkenen bij het sterven van naaste vanaf het moment van overlijden tot en met het definitieve afscheid .

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Eerdere ervaringen
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Zeer correct en warm

Prachtig!

Fijn overleg, mooie ideeën/toevoeging. Zij maken de uitvaart naar wens. Zeker aan te bevelen!

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Door op te passen op hun kids
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Heel fijn en zorgzaam

Zeer goede ervaring.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Familie
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? zeer goed

In een soortgelijke situatie zou de keuze zonder enige twijfel weer op Aster vallen.

Prettig contact en bereikbaar indien nodig. Meedenkend, zonder opdringerigheid. Inlevingsvermogen en goed luisterend. Openstaand voor ideeën van de betrokkenen. Op praktisch gebied (geluid, beeld e.d.) alles keurig geregeld. Bescheiden, op de achtergrond en indien nodig een steun tijdens het afscheid.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? door andere uitvaart
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? prima

Stier 8 6662CP Elst

Over Aster Uitvaartzorg

Aster uitvaartzorg is een kleinschalige en betrokken uitvaartonderneming, werkzaam in regio Overbetuwe, Lingewaard, Nijmegen en Arnhem. We verzorgen unieke, stijlvolle uitvaarten waarin aandacht in alles voorop staat. Onze werkwijze is zeer betrokken; nabestaanden hebben altijd te maken met een vast contactpersoon die hen begeleidt in het gehele proces van afscheid. Samen met nabestaanden werken we stap voor stap toe naar een passend afscheid. Hierin denken we graag met u mee en adviseren in de keuzes die gemaakt moeten worden. Ons doel is een uitvaart te verzorgen dat meer is dan een afscheid alleen: het mag troostrijke herinnering zijn om mee verder te kunnen gaan.