Warm, persoonlijk, veel mogelijkheden

Wij hebben Aster uitvaartzorg ervaren als heel warm, persoonlijk en professioneel na het alsnog plotselinge overlijden van onze (schoon)vader op Nieuwjaarsdag. Binnen een half uur na ons belletje waren Richard en Melanie bij ons, wat heel fijn was. Samen met Melanie hebben we mijn vader mogen verzorgen en aankleden, alles ging op een fijne en respectvolle manier. Mieke heeft ons daarna geweldig bijgestaan. Zij nam alle tijd, luisterde naar onze wensen en zij dacht op een prettige manier met ons mee. En waar wij niet aan dachten, daar dacht Mieke aan. Vrijwel alles was mogelijk, en zij voelde goed aan wat wij nodig hadden in deze verdrietige tijd. Het team van Aster deed steeds dat stapje extra, de kleine dingen die het grote verschil maken. De uitvaart is prachtig geworden, en we kijken hier met warme gevoelens op terug. We kunnen Aster uitvaartzorg van harte aanbevelen.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? schouwarts
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Warm, hartelijk, persoonlijk en professioneel

Fantastische ervaring in een verdrietige tijd

De mensen van Aster hebben mij na het overlijden van mijn man fantastisch bijgestaan. Vooraf hadden we al een fijn gesprek waarin Paula Meijer mij geruststelde en samen met mij de wensen op papier heeft gezet. Het gaf mij rust om te weten dat de grote lijnen duidelijk waren en ik Aster direct kon inschakelen na het overlijden. Dat kwam veel sneller dan gedacht. Op deze dag werd alles na 1 telefoontje geregeld en hoefde ik me nergens zorgen over te maken. Ik voelde me gesteund door het team van Aster en het organiseren van de uitvaart samen met Paula was erg fijn.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Via buren
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Fantastisch

Aandacht, meelevend, meedenkend, luisterend en heel fijn om mee te werken

De uitvaart was goed geregeld, Paula heeft meegedacht en goede suggesties gedaan, ook voor het budget is goed meegedacht. Aster uitvaart / Paula heeft alles prima begeleid en heeft heel mooi alles aan elkaar gepraat en een woord vooraf en achteraf gesproken. Alles netjes en waardig. Helaas heb ik al twee keer van Aster uitvaartzorg gebruik moeten maken. Ik heb voor de tweede uitvaart bewust contact met hen gezocht. Ook de eerste uitvaart destijds was door Tessa prachtig geregeld, ondanks een minimaal budget. Voor mij reden om niet verder te zoeken en weer van hun diensten gebruik te maken. Ik ben zeer tevreden en wil Aster uitvaartzorg van harte aanbevelen.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Internet, offertes en gesprekken om goede keuze te maken.
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Meer dan prima.

Efficiënt, accuraat, warme aandacht.

Het is zo fijn als iemand de grote lijnen voor je uitzet in een verdrietige situatie. Vooral als er aandacht is voor persoonlijke wensen en kleine details! Dit alles heeft gezorgd voor een afscheid dat helemaal in onze stijl paste.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? door positieve ervaring
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? warm en persoonlijk

Respectvol en vooral liefdevol

Wij moesten vrij onverwacht de begrafenis van mijn vrouw en onze moeder regelen. Tessa was al in onze bekende kring een aantal keer geweest en hebben wij ook Tessa benaderd. Ze was er snel en ze is zeer betrokken. Wij als dochters hebben geholpen bij de laatste verzorging dit is geen probleem bij Aster. Wij wilde graag alles thuis doen. Dat is ook gelukt, in haar eigen huis en tuin hebben wij afscheid van haar genomen. Tessa is er maar je merkt niet dat ze er is, heel erg dankbaar voor haar steun. Ook niet te vergeten Melanie die bij de verzorging heel liefdevol was. En zeker Richard die ons nog verbaasde met mooie foto’s die hij heeft gemaakt toen we met haar de straat uitliepen door een erehaag van buurt bewoners. Niks dan lof voor allemaal. Ze zijn in de meest moeilijke periode echt een rots in de branding voor ons geweest.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Door andere begrafenis
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Fantastisch

Toen Hans ziek was is Tessa bij ons thuis geweest om alles te bespreken. Toen Hans overleden was hebben we (kinderen en ik) alle ruimte gehad om de dingen zo te doen als e wilden, met soms een tip of kleine nuancering. Het was fijn dat we zoveel zelf konden doen . Ook hoe Tessa alles verwoord heeft tijdens de ceremonie. Daaruit bleek dat ze ons snel kende, en goed geluisterd heeft. Ook de borrel erna was prima geregeld. Ook dank aan Richard voor zijn bijdrage.!

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Via open dag
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Prima , erg betrokken maar niet aanwezig

Persoonlijke en warme begeleiding

Wij hadden een heel mooi, persoonlijk afscheid van onze moeder, mede dankzij de fijne, goede begeleiding van Aster uitvaartzorg, met name voor ons, Mieke, ook het uitvaartcentrum zelf draagt bij aan de fijne ervaring, de hele fijne huislijke sfeer draagt daar aan bij.

• Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Heel prettig

TOP!!!

We zijn dankbaar voor de warme, aandachtige, meedenkende begeleiding door Paula, bij het regelen van de reis van mijn man naar zijn laatste rustplaats. Zij, en ook haar collega’s, denken heel erg mee en doen suggesties nog voordat je er zelf aan denkt. De toegankelijkheid van de locatie met haar 24-uurs kamers, de gelegenheid die er was om familie te ontvangen op alle momenten van de dag. Het was allemaal erg goed geregeld. We hadden een prachtige, persoonlijke rouwdienst, ondanks corona. Werkelijk was goed geregeld. Warmte, service en persoonlijke aandacht!

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Via internet
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Perfect. Buitengewoon goed. Top service.

Warme en professionele begeleiding

Wij hebben Aster uitvaartzorg gekozen op basis van de uitstraling op hun website. Het uitvaartcentrum heeft een hele fijne, huiselijke sfeer en dat was hetgeen wat ons op de eerste blik aansprak. Paula Meijer was degene die ons begeleidt heeft na het overlijden van onze moeder, schoonmoeder, oma en omi. Zij heeft op een fijne, warme en persoonlijke manier de uitvaart voor ons geregeld. Heel duidelijk en goede informatie en contacten. We werden geregeld geinformeerd over de stand van zaken. Ook de uitvaart zelf heeft ze heel fijn begeleidt. De evaluatie na ca 2 weken hebben we erg prettig ervaren. Het was een uitvaart die een warme herinnering heeft. Fam. Kapel

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? telefonisch vai de website
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? professioneel en persoonlijk

Aanrader

Mieke is erg meelevend geweest. Niets”moest” en alles was mogelijk. Er werd respectvol en waardig met iedereen rekening gehouden. Richard heeft ook voor een waardige rit naar het crematorium gezorgd. Melanie verdient een compliment voor de verzorging van mijn man. Tijdens de uitvaartplechtigheid heeft een ieder er aan bijgedragen, dat ook deze bijeenkomst onuitwisbaar zal blijven.

• Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Prettig

Persoonlijk, huiselijk en kleinschalig

Na het verlies van een dierbare moet je, hoe moeilijk ook, in de regelstand. Één belangrijk punt stond bovenaan ons lijstje; persoonlijkheid. En laat Aster uitvaartzorg dit nou van begin tot eind zijn. Vanaf het moment dat je de deur binnenstapt in Elst voelde het als een warm bad. Kleinschalig, huiselijke sfeer met een prachtige serre en tuin. Wij hebben het voorrecht gehad om Paula te mogen ontvangen in deze lastige tijd. Vanaf het moment dat we Paula zagen voelde het goed. De warmte en persoonlijkheid waar we naar op zoek waren is Paula. Tot in detail heeft ze ervoor gezorgd dat het een afscheid is geworden met een lach en een traan. Precies zoals wij het leven van onze (schoon)vader en opa wilde ‘vieren’. Met als extra aandachtspunt onze twee kleine dochters die ze aan de hand meenam in dit moeilijke proces. Ook Richard heeft een belangrijke rol gespeeld op de achtergrond. Meedenkend, uitvoerend, en een onwijs warme persoonlijkheid. Paula; jij bent goud waard en hebt een plekje in ons hart gekregen. Zoals wij zeiden; we vinden het bijna jammer dat we je ‘nooit’ meer zien. Bedankt, voor alles!

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Google & mond op mond
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Korte lijnen, meedenkend, vertrouwd en bovenal persoonlijk.

En toen was Tessa daar...

Toen mijn vader overleed op de IC, kregen wij de tip om bloesem in huissen in te schakelen. We hadden een uitvaartondernemer gekozen; haar eerste woorden waren: “u mag uw vader niet meer zien, hij ziet er slecht uit”. En toen was Tessa daar en gaf ons zelf de keuze in plaats van voor ons te beslissen.... en wat waren wij blij! Ik heb na 4 jaar nog zulke warme herinneringen aan de mooie en persoonlijke uitvaart waarbij zoveel mogelijk bleek. Hartelijk bedankt voor alles!

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Tip van andere uitvaartondernemer
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Fantastisch, persoonlijk en er was zoveel mogelijk

Warme en persoonlijke begeleiding.

Wij zijn zeer te spreken over Aster uitvaartzorg. We hebben een warm en liefdevol afscheid gehad zeker mede door de warme begeleiding. Ze zijn erg flexibel en betrokken. alles is bespreekbaar. Ze hebben goede tips. En er zijn toch extra dingen mogelijk ondanks corona. Maar met name de persoonlijke warme benadering heeft ons erg goed gedaan. Niets was te veel. Er werd rekening gehouden met de verschillende persoonlijke wensen. We kregen overal ruim de tijd voor. We hebben geen moment tijdsdruk ervaren wat zeer prettig is als je afscheid moet nemen van je dierbare. Kortom alleen maar lof.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Mijn zus kent een famielid
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Zeer goed

Onze ervaring met Aster Uitvaartzorg was erg goed

We vonden het fijn dat alles in één keer bij Aster geregeld kon worden: van overlijdensformaliteiten, rouwkaarten, kist, bloemen, professionele livestream, catering, en crematie tot dankbetuigingskaarten, en dat alles corona-proof. Mevr. Hendriks was heel professioneel, ze lichtte ons goed voor over al de mogelijkheden die we hadden, ze was flexibel, en daarbij dag en nacht beschikbaar. Ook de feedback van onze vrienden en familieleden was dat de uitvaartdienst en catering na afloop prima geregeld waren. We raden Aster Uitvaartzorg van harte aan.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Via de dominee en buurman
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Positief (zie review hierboven)

Alles verliep perfect

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Bekende
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Fijn

Fijne begrafenisondernemer.....neemt de tijd en straalt rust uit

We hebben de begeleiding als zeer prettig ervaren. Vooral de tijd en rust die er werd genomen heeft ons goed gedaan.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Via een eerdere begrafenis
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Uitstekend

Zeer fijne, warme begeleiding door het team van Aster Uitvaartzorg

Wat bij een grote onderneming niet mogelijk bleek, was bij Aster geen enkel probleem. Melanie en Richard hebben de opbaring thuis heel fijn verzorgd. Paula heeft ons tijdens de hele periode met veel liefde, respect en de juiste adviezen terzijde gestaan. Er werd ons veel ruimte en tijd gegeven. Op haar eigen warme manier heeft zij de uitvaartceremonie tot een mooie herinnering helpen maken. Ondanks de coronamaatregelen was de uitvaart tot in de puntjes geregeld, in de prachtige, sfeervolle ruimte in Elst. Het hele team van Aster, enorm bedankt! Blijf alsjeblieft deze weg volgen, ook als jullie groter worden. Wat jullie doen is uniek!

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Op aanraden van Buurtzorg
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Warm, professioneel, flexibel en betrokken

Het afscheid van mijn man/onze vader was, ondanks de corona maatregelen warm en vooral heel waardig.

Het was fijn om in die week in het uitvaartcentrum Aster een tweede "thuis" te hebben. Waar we familie en vrienden in alle rust konden ontvangen. De kinderen zijn, er beide op eigen manier, met behulp van Tessa, Richard en het team, heel fijn betrokken bij geweest. De kinderen hebben samen met Tessa vingerafdrukken gemaakt, dit is een mooie herinnering. Ook bij het sluiten van de kist was alle ruimte en rust. Door de livestream konden er toch veel mensen op afstand betrokken zijn, bij het afscheid. Bedankt voor het waardevolle afscheid wat we samen hebben mogen maken/beleven.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? mijn man kende Tessa
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? warm

Een warm en liefdevolle begeleiding

Erg verdrietig waren we toen mijn vader overleed en dan moet er ook van alles geregeld worden voor de uitvaart. Daarin zijn we van begin af aan erg goed begeleid door Paula van Aster uitvaartzorg. We konden de locatie bekijken die erg sfeervol ingericht is. De gehele gang van zaken werd geduldig uitgelegd. We hadden ons geen betere begeleiding kunnen wensen. Paula nogmaals hartelijk bedankt voor je betrokken en liefdevolle begeleiding.

• Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Betrokken/warm

Warm en meelevend

Bijzonder warm en meelevend , Daar omschrijf ik de uitvaart en alle voorbereidingen er naar toe het beste mee . Met name het geduld van Paula met mijn vader was heel prettig !!! Kortom Top !!!

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Via tussenpersoon en n.a.v de ervaringen met een andere uitvaart
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Bijzonder prettig en warm

Prettige en warme begeleiding

Prettige en warme begeleiding

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Mond tot mond
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Prettig

Warm en betrokken

Zonder zich op de voorgrond te dringen zorgt Tessa samen met haar team ervoor dat het proces van afscheid nemen heel waardevol kan worden ervaren en herinnerd. Van begin tot eind warm en betrokken. Het unieke uitvaart centrum in Elst, leent zich hier bijzonder goed voor. 24 uur de mogelijkheid om bij de dierbare overledene te zijn, om zo rustig afscheid te kunnen nemen. Wat een fijn gebouw en wat een mogelijkheden bied deze omgeving. Uniek. Wat bijzonder in deze CORONA tijd is dat de geldende regels met respect kunnen worden toepassen. Het team maakt zich ondergeschikt en kijkt wat er wel mogelijk is. Het is een troost voor de nabestaanden in deze moeilijke periode. Richard vormt een bijzondere toegevoegde waarde. In een woord klasse!

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? beroepsmatig
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? warm en betrokken

Vriendelijk, flexibel en ruimdenkend voor passende oplossingen!

Het deels zelf regelen (o.a. kaart, kist en dienst) van de uitvaart leverde mooie momenten op in goede samenwerking met de algemene regie door Aster - Paula. De mogelijkheid voor een 24-uurs opbaarkamer gaf ons veel vrijheid om zelf in kleine kring afscheid te nemen met vrienden en familie. Fijn om eenzelfde contactpersoon tijdens het gehele begeleidingstraject te hebben, die goed bereikbaar is. Knap van een relatief kleine organisatie.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Via Zandse Kerk
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Vriendelijk en ervaren begeleiding die meedenkt in passende oplossingen.

Zeer prettige en vanzelfsprekende samenwerking

Ik vond het contact met aster zeer prettig en professioneel. Alles prima geregeld op een warme, ontspannen en persoonlijke manier zonder TE persoonlijk te worden. perfect dus. Zeer goeie service en heel fijn mee gedacht over hoe we dit afscheid moesten vormgeven in corona tijd. We denken nog steeds zeer positief terug aan de dienst.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? via de website
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? als zeer rustig, warm en professioneel.

Zeer prettig en warm contact met uitvaartverzorgster

Wij hebben de contacten met Tessa en Richard als zeer prettig ervaren. Ze nemen de tijd voor je om de uitvaart geheel naar jouw wens te laten verlopen en ontzorgen je. Ook hun ideeën waren voor ons zeer welkom. Wij kijken terug op een mooi afscheid op een prachtige huiselijke locatie.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? aanbevolen door vrienden
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Super prettig

Stier 8

6662CP Elst

Over Aster Uitvaartzorg

Aster uitvaartzorg is een kleinschalige en betrokken uitvaartonderneming, werkzaam in regio Overbetuwe, Lingewaard, Nijmegen en Arnhem. We verzorgen unieke, stijlvolle uitvaarten waarin aandacht in alles voorop staat. Onze werkwijze is zeer betrokken; nabestaanden hebben altijd te maken met een vast contactpersoon die hen begeleidt in het gehele proces van afscheid. Samen met nabestaanden werken we stap voor stap toe naar een passend afscheid. Hierin denken we graag met u mee en adviseren in de keuzes die gemaakt moeten worden. Ons doel is een uitvaart te verzorgen dat meer is dan een afscheid alleen: het mag troostrijke herinnering zijn om mee verder te kunnen gaan.