Het is een geweldige kliniek

Ik ben heel goed behandeld voor rosacea

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Door Dagblad van het Noorden
  • Achternaam Temmen
  • Leeftijd 61

Ik ben echt tevreden met de behandeling maar ook met de team, Rositta en Dirk. Het traject was zo de muite waard. Bedankt Rositta Kliniek

• Nazorg
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Internet en schoonheidsspecialist advies
  • Achternaam Blink
  • Leeftijd 47

Goede behandeling slechte uitleg omtrent kosten

Ik ben in de kliniek goed behandeld voor mijn huidaandoeningen. Rositta heeft echt verstand van zaken. Ook zijn er wel wat puntjes van kritiek. De kosten voor het gehele traject worden vooraf aan de behandeling niet goed uitgelegd, Hierdoor ben ik wel voor wat verassingen komen te staan. Een tip voor eenieder, laat je vooraf goed inlichten over de bijkomende kosten, je kan niets bij de ziektekostenverzekering terug halen er wordt niets vergoed! Hierdoor heb ik de behandeling niet kunnen afmaken.

• Nazorg N.v.t.
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Via internet
  • Heeft u gebruik gemaakt van het gratis consult? Ja
  • Vindt u dat u vooraf voldoende bent geïnformeerd over het behandeltraject? Nee
  • Achternaam N.v.t.
  • Leeftijd 45

Ik ben super enthousiast over behandeling en voel me bevrijd

In het begin was ik wat argwanend, rosacea die op een paar weken verdwijnt, dat kan niet. Maar doordat ik iemand kende die behandeling had gedaan en hij er fantastisch uitzag, zag ik behandeling toch helemaal zitten. Ik ben helemaal uit België afgereisd naar kliniek in Assen, ik kwam er altijd toe met glimlach en ging ook altijd naar buiten met glimlach. Je word er super ontvangen, kan met je vragen altijd terecht bij de medewerkers. Voor de behandeling heb je enkel een portie doorzettingsvermogen nodig, maar het is zeker de moeite waard. Ik ben rosacea vrij nu terwijl dermatologen in België me niet konden helpen. Dus dank u Rositta en haar team om me te bevrijden van de rosacea kwelling.

• Nazorg
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Via kennis die behandeling heeft gedaan, Mattias
  • Achternaam Gevaert
  • Leeftijd 42

Goede behandeling en Fantastische mensen!

• Nazorg
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? De krant
  • Achternaam J Bruins
  • Leeftijd 51

Rositta doet iets heel bijzonders.

Sinds ik bij Rositta ben heb ik een prachtige huid gekregen. Ben ik onwijs blij mee.

• Nazorg
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Via via.
  • Heeft u gebruik gemaakt van het gratis consult? Nee
  • Leeftijd 55

Uitstekende, professionele mensen

Mijn ervaring is heel erg goed...Ik Zag er verschrikkelijk uit.. 23 april 2018 begonnen, 6 juli 2018 mocht ik alweer beginnen met toevoegen. Ben zeer, zeer tevreden over de kliniek.. ongelooflijk wat ze bereiken 👍

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Googlen
  • Achternaam Wind-Warman
  • Leeftijd Nu 52 jaar

Ontzettend blij dat ik nu zonder pijn en ontstekingen door het leven ga!

Het was 5 weken tanden op elkaar, maar daarna kon ik afbouwen (iets langer dan gemiddeld). Maar het is het zo waard geweest! Kan weer zonder make-up even snel naar de winkel, ga weer op de foto, de brandende pijn (vaak gecombineerd met jeuk) is weg, geen ontstekingen meer. Ik moet blijven opletten, heb ‘de korrel’ nog zeker wel eens nodig, maar heb nog geen nieuwe behandeling meer nodig gehad. Ik ben uitbehandeld sinds mei 2019. Heb nog wel wat lichte verkleuring op de wangen, maar dit trekt nog steeds bij en valt nauwelijks meer op. Ook al zou dit zo blijven, dan nog steeds is het meer dan waard geweest! Het personeel is erg betrokken. Ikheb veel waardering voor de behandelaars. Altijd tijd voor vragen. Goed ook dat ze onderling overleg houden en met elkaar zich steeds blijven ontwikkelen. Hopelijk komt er snel een vergoeding waardoor deze behandeling voor iedereen binnen handbereik komt.

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Via Google
  • Achternaam Talen
  • Leeftijd 34

ik vond het pittig,zwaar maar ook leerzaam voor de toekomst

ik vond het pittig, zwaar en soms te maar ik heb ook veel geleerd met betrekking tot het eten, je wordt er bewuster van en daar pluk ik nu nog de vruchten van. en de sfeer in de kliniek met de medewerkers was erg fijn. ik ben zelf nogal gevoelig voor sfeer

• Nazorg
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? door te zoeken op internet naar rosacea en niet blij was met de reguliere behandeling
  • Achternaam Schuiten
  • Leeftijd 51

Burgemeester Roelenweg 33

8031 ES Zwolle

Over Rositta Klinieken

De Rositta Kliniek is gespecialiseerd in de behandeling van Rosacea. Rosacea is een chronische huidaandoening die naast pijnklachten in het gelaat een groot psychosociale impact heeft. Wilt u een blijvende effectieve aanpak van uw Rosacea? Bij ons is dit mogelijk! Vanuit de hele wereld komen de mensen naar de klinieken in Nederland. Honderden cliënten zijn u voor gegaan en hebben zich laten behandelen door Rositta Kaijser die haar methode gedurende 30 jaar verfijnd heeft. Rositta en haar team zijn er voor u en helpen u graag. Benieuwd wie wij zijn? Neem een kijkje op de introductiepagina van Rositta en haar behandelaars.