een heel mooi resultaat echt heel blij mee!!

Een jaar geleden zag ik berichten van rositta kliniek voorbij komen op facebook en ik twijfelde of ik de behandeling ook zou ondergaan. Omdat ik niet zo heel erg last had dan sommige die ik voorbij zag komen. Maar na het eerste telefoongesprek en de vrijblijvende kennismaking met Gretha was ik om. En wat ben ik blij dat ik dit gedaan heb. De eerste weken waren best pittig om twee weken lang iedere dag naar Tiel te rijden en een heel ander voedingsschema aan te passen dan dat je gewend ben. Maar er kwam steeds meer verbetering op de huid en het voedingsschema wende ook. Van lieverlee werd de frequentie afgebouwd van controles en ging de praktijk over naar Heeswijk Dinther. Daar heb ik de laatste fase van alles ondergaan bij Gretha en Sofia mag nu een half jaar wegblijven en gebruik iedere dag nog de producten van rositta en mijn huid ziet er zelfs jonger uit dan toen ik begon. Kortom HEEEL BLIJ dat ik deze stap heb genomen en de goede begeleiding van de rositta kliniek.

• Nazorg
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? facebook
  • Leeftijd 47

Bedankt voor de mooie review Jolanda!

Het traject was mij in het begin niet geheel duidelijk b.v. Hoe lang de behandeling ging duren en hoe vaak ik moest smeren en waarmee. De behandeling door Iris was echter zeer goed: adequaat en in een zeer vlot tempo de juiste huid therapie. Alle lof daarvoor.

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Ik woon in Rozendaal
  • Heeft u gebruik gemaakt van het gratis consult? N.v.t.
  • Vindt u dat u vooraf voldoende bent geïnformeerd over het behandeltraject? Nee
  • Achternaam Homminga
  • Leeftijd 68

Zeker alle moeite waard!

Tijdens en na mijn tweede zwangerschap kwamen er steeds meer rode puistjes op mijn gezicht tevoorschijn plus een oogontsteking die maar niet op wilde klaren en niets hielp- ik heb echt álles geprobeerd; dermatoloog, acupunctuur, chinese geneeskunde, eliminatiedieet, allergietesten, you name it. Radeloos en wanhopig kwam ik Rositta tegen op google en las behalve berichten van lotgenoten ook over de behandeling. Ik vond het logisch klinken en maakte meteen een afspraak voor een intake. Nu, bijna een jaar later, schrik ik van hoe erg het was in oude foto’s- ik heb nergens meer last van! Het is vooral in het begin heel pittig, maar ik ben de Rositta kliniek zo dankbaar. Alle behandelaars zijn ontzettend aardig en kundig, en je ziet echt snel resultaat. Ik ben weer blij als ik in de spiegel kijk, en heb geen pijn meer. Echt doen!

• Achternaam Visser
  • Leeftijd 39

Hele fijne kliniek, ze hebben mij ontzettend goed geholpen. Fijne lieve mensen.

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Via Gagblad van het Noorden
  • Achternaam Temmen
  • Leeftijd 62

Alleen maar lof!

Al jarenlang had ik last van roodheid en pukkeltjes op 1 wang in mijn gezicht. Toen dit afgelopen winter ging uitbreiden naar mijn andere wang wist ik dat ik iets moest gaan doen. Via de huisarts had ik al van alles geprobeerd zoals antibiotica, zalfjes, cremes maar niks hielp. Ik kwam toen via een zoektocht online bij de Rositta kliniek terecht en ik kon toen op korte termijn starten. Dat was super fijn. De eerste 2 weken van de behandeling waren erg pittig en pijnlijk, maar vanaf week 3 ging het een stuk beter en zag ik mijn huid gewoon verbeteren. Ik ben inmiddels al 15 weken bezig en de pukkels zijn helemaal weg. Ook de roodheid wordt steeds minder. Mijn behandelaar Iris vind ik erg deskundig en doet er alles aan om het beste uit je huid te halen. Klein verbeterpuntje: Iets meer duidelijkheid geven over de behandeling wat er komende weken/tijd allemaal gaat gebeuren. Vooral in het begin tijdens de behandeling had ik het fijn gevonden als er iets meer verteld zou worden over wat er die week gedaan wordt en wat de volgende stap is.

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Via Instagram
  • Achternaam Vriesen
  • Leeftijd 42

Zeer deskundige behandeling maar de communicatie mag wel iets beter en duidelijker.

• Achternaam van Loenen
  • Leeftijd 65

Prima.

Prettig

• Nazorg N.v.t.
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? mond op mond reclame
  • Achternaam Westerbeek
  • Leeftijd 69

Wauw

In maart ben ik gestart met de behandeling van Rosacea. Vanaf de intake was ik al erg optimistisch over het traject. Vanaf het moment dat ik gestart ben zie ik al verbetering. Nu ben ik inmiddels een aantal weken verder. Ik kan je vertellen dat ik elke week weer een beetje blijer word en steeds meer mezelf terug zie. Op dit moment ben ik erg positief en voel ik me weer meer mezelf. Het is een prijzige behandeling, maar als het kan, dan is het het waard. Ik ben pas begonnen dus ik heb nog even te gaan.

• Nazorg N.v.t.
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? google
  • Achternaam Asbroek
  • Leeftijd 30

Helemaal van mijn rosacea af!

Na verschillende behandelingen bij de dermatoloog was ik radeloos. Na dagen zoeken op internet kwam ik de naam Risitta een paar keer tegen, ik zocht de kliniek op een was enorm verbaasd over de voor en na foto's. Toch was ik enorm sceptisch, waarom zou Rositta mij wel kunnen helpen terwijl de dermatoloog dit niet kom? Na lang twijfelen heb ik gebruik gemaakt van de gratis intake en vanuit daar afspraken gemaakt voor mijn traject. Elke week zag ik mijn huid opknappen van de behandelingen. Het eerste jaar heb ik enorm moeten opletten met eten en de zon maar nu twee jaar later is dit nog minimaal nodig. Ik ben helemaal van mijn rosacea af!

• Nazorg
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? N.v.t.
  • Leeftijd 26

Een super goede ervaring

Ik vond het erg spannend, maar ben superblij dat ik heb doorgepakt. Aan jarenlange onzekerheid en pijn is nu na ruim 4 maand al een einde gekomen. Eindelijk een behandeling die wel echt helpt, het is erg intensief maar achteraf zo waard.

• Nazorg
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? via de facebookpagina
  • Achternaam veldhuis
  • Leeftijd 36

Heel professioneel en met de persoonlijke aandacht. Er wordt naar je geluisterd en meegedacht.

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Internet
  • Achternaam Kosic
  • Leeftijd 51

Dé plek waar specialisatie en ervaring samen komen om huidaandoeningen te genezen!

Na het doorlopen van een medisch traject waarin er niet in oplossingen werd gehandeld maar in symptoombestrijding, kwam ik uit bij de Rositta Kliniek. Inmiddels zit ik in de beginfase van het traject en is er een enorme progressie waarneembaar. Een zeer verfijnde werkwijze resulteert in een effectieve genezing van mijn huidaandoening. Met vertrouwen zie ik het vervolgtraject tegemoet!

• Nazorg N.v.t.
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? via via
  • Achternaam van den Boezem
  • Leeftijd 35

Deskundig en eerlijk advies

Hele fijne ervaring gehad bij de Rositta Kliniek in Amstelveen. Spelen niet in op angst/onzekerheid, maar geven echt deskundig en eerlijk advies. Ook als het intensieve behandeltraject niet bij je past.

• Behandeltraject N.v.t.
  • Behandelaar N.v.t.
  • Achternaam Puijk
  • Leeftijd 26

Dé behandeling voor rosacea

Ik denk dat veel lotgenoten mij goed begrijpen als ik zeg dat dé oplossing voor rosacea een echte (onzekere) zoektocht is. Op mijn 17e kreeg ik bultjes en roodheid op mijn wang, welke zich uitbreidde naar mijn voorhoofd en kin. Jaren (inmiddels ben ik 24) en veel verschillende antibiotica, huidklinieken, crèmes en vitaminepillen verder werd het zo erg dat ik me geen raad meer wist. Als ik zeg dat ik elke dag huilend voor de spiegel zat, dan overdrijf ik niet.. Iemand vertelde mij over Rositta. Sceptisch als dat ik was ben ik naar een consult geweest in Rozendaal. Toen ik op de huidscan zag hoe mijn huid eraan toe was ben ik zo geschrokken, dat ik direct - op 26 oktober 2020 - ben begonnen aan de behandeling. Nu vier maanden verder weet ik niet hoe ik Rositta, maar in het bijzonder mijn huidspecialist Iris, moet bedanken. Het heeft écht mijn leven veranderd. De behandeling en de ervaring is per persoon verschillend. Persoonlijk vond ik het de eerste paar weken het zwaarst (ik had flinke ontstekingen dus de behandeling was toen nogal pijnlijk). Ook het dieet dat eraan te pas komt is niet makkelijk, maar goed vol te houden als je eenmaal bezig bent. De fijne begeleiding en tips die je meekrijgt helpen daar zeker aan bij! Ik zou de behandeling zo opnieuw doen. Het is het écht waard.

• Nazorg
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Internet, via tip
  • Achternaam Çelik
  • Leeftijd 25

De enige plek waar je huidproblemen écht worden aangepakt

In oktober 2020 ben ik in Rozendaal bij de kliniek begonnen aan het behandeltraject onder de deskundige handen van Iris. Ook Rositta zelf kwam twee keer kijken. Iris en Rositta stelden snel vast wat ik eigenlijk al heel lang wist: mijn huid was doodziek, de rosacea was gewoon een niet te vermijden gevolg van jarenlange verwaarlozing van mijn huid. Ik had felle roodheid, bultjes en ontstekingen. Het is, op het moment dat ik dit schrijf, maart 2021. Mijn traject is nog niet voorbij, maar ik ben door het meest intensieve deel heen. Oktober, november en december waren loodzwaar. Elke dag naar de kliniek gaan was pittig, de behandelingen zijn pijnlijk maar voor mij was het dieet het zwaarst, dat echter wel cruciaal is voor de behandeling en waar je dus toch echt doorheen moet. Ik zat er vaak doorheen, merkte al snel dat ik veel meer behandelingen nodig had dan anderen maar Iris was zorgzaam en zorgde dat ik moed bleef houden. Inmiddels is mijn huidstructuur al enorm veranderd (veel gladder) en is de roodheid aan het wegtrekken. Mijn huid heeft een 'reset' gehad. Iris is een geweldige huidtherapeute die steeds weer blijft zoeken naar mogelijkheden om de huid verder te verbeteren. Het traject kost veel, zowel qua energie als financieel, maar als je écht rosacea of forse huidproblemen hebt, is deze kliniek eigenlijk gewoon de enige echt goede optie. Ik wil voor mijn huid nooit meer ergens anders behandeld worden dan bij de Rositta Kliniek, en het liefst bij Iris. Dus samengevat: heb je rosacea en wil je ervan af, ga naar deze kliniek, er worden wonderen verricht, maar realiseer je wel dat je grote offers moet brengen en dat je een zware tijd tegemoet gaat. Maar áls je daar doorheen bent, ben je blij dat je het gedaan hebt. Enorme dank aan het team van Rositta en speciaal aan Iris, een huidtherapeute van grote klasse.

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Online
  • Achternaam Bocken
  • Leeftijd 34

Top producten

Sinds kort gebruik ik de Lamara producten van de Rositta kliniek. Mijn huid reageert hier super goed op. Roodheid is zo verdwenen en m’n huid is mooi egaal en rustig.

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Social media
  • Heeft u gebruik gemaakt van het gratis consult? N.v.t.
  • Leeftijd 22

Super!!

Ik had last van veel acne uitbraken en gloeiende wangen. De behandelingen waren pittig, maar ze waren het zo ontzettend waard! Ik heb weer een rustige huid en voel me hierdoor een stuk zelfverzekerder. Ik kan het iedereen aanraden.

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Social media
  • Leeftijd 35

Jarenlang alles geprobeerd tot prednison aan toe maar niemand had de oplossing! En toen kreeg ik de gouden tip.... Rositta Kliniek! Mijn leven is totaal veranderd, ik ben weer een blij en mooi mens daar ben ik heel dankbaar voor, ik voelde me een koningin onder hun handen, zo lief en geïnteresseerd. Mijn huid is en blijft prachtig. Gr Wijna

• Nazorg
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Via de dochter van een buurvrouw
  • Achternaam van Kleef Kempers
  • Leeftijd 56

Al vier jaar geleden (nov. 2015) ben ik drie weken lang dagelijks naar Drenthe op en neer gereden (500 km. retour). Ik wist niet waar ik aan begon, wel dat ik ten einde raad was met mijn huid. Rositta werkte toen nog vanuit haar huis en ze stelde mij gerust dat het ook met mijn huid goed zou komen. En inderdaad na 3 weken behandelen, stapte ik met zelfvertrouwen het nieuwe jaar in. Weg schaamte, weg dikke laag make-up : Mijn huid verbeterde met de maanden en 4 jaar later ben ik haar nog steeds eeuwig dankbaar en ontzettend blij dat ik de stap heb gezet. Hoe mooi dat haar kennis en kunde gewaardeerd worden en dat voor veel meer mensen de behandelingen toegankelijk zijn geworden doordat ze meerdere klinieken opent centraal in het land. Fantastisch.

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Marktplaats
  • Achternaam Ruikers
  • Leeftijd 42

Intensief, bijzonder en levensveranderend.

Ongeveer 8 jaar geleden ben ik voor het eerst in contact gekomen met Rositta. Dit was nog voor zij met Dirk de kliniek in Assen opende. Ik heb reeds mijn pubertijd al een problematische huid maar helaas bleef het niet bij enkele jeugdpuistjes. Op een bepaald moment kreeg ik last van permanente roodheid en ontstekingen in mijn gezicht. Waar ik erg onzeker door werd. Ten einde raad ben ik na een enorme zoektocht bij Rositta beland. Niet wetende dat deze ontmoeting mijn leven zo zou veranderen in positieve zin! Rositta was zeer daadkrachtig en overtuigend. Ze verzekerde mij dat zij mijn probleem kon verhelpen. Na ongeveer twee weken met dagelijkse behandelingen, verblijf in een vakantiepark in de buurt en een strikt dieet kan ik nog steeds na ruim 8 jaar vertellen Rosacea vrij te zijn! Wel is het van belang periodiek de behandelingen bij te houden. Iets dat ik na een tijd een beetje heb verzuimd. Met als gevolg dat ik een jaar geleden door een combinatie van factoren weer terug bij de kliniek terecht kwam, dit maal met een uitbraak van het mij toen nog onbekende Demodex. Een hardnekking uitbraak van een mijtensoort die aan gezinsuitbreiding deed en het prima naar zijn zin had bij mij :-) Een vreselijk vies idee, maar gelukkig wisten ook dit keer Rositta en haar team een helpende hand te bieden waardoor het probleem na enkele weken onder controle was en ik nu nog nauwelijks last ervaar. Dit keer zal ik trouw de periodie controles bijhouden. Ik beloof het Rositta! :-) Een schat van een vrouw overigens waarmee ik inmiddels een bijzondere vertrouwensband heb mogen opbouwen. Bedankt Rositta voor alles.

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Internet
  • Achternaam De Waal
  • Leeftijd 40

Ik had dit veel eerder moeten doen!

Ik heb een behoorlijke tijd gewacht of ik contact zou opnemen met de rositta kliniek. Ik geloofde er niet zo in maar na al die voor en na foto’s dacht ik, het is het proberen waard. Vanaf de eerste dag voelde het al goed. Gretha heeft mij met name geholpen en zij is een erg deskundig en fantastisch lieve rouw die mij goed op mij gemak heeft weten te stellen. Je gaat wel een rollercoaster in voor je gevoel maar het is dubbel dwars waard. Zelfs na de behandelingen kun je altijd met vragen terecht. Dat is echt enorm fijn! Een dikke 10 voor jullie❤️

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Kennis
  • Achternaam Bonhof
  • Leeftijd 32

Geweldig: ik heb geen pijn en klachten meer!!

Door de behandeling is mijn huid weer mooi en glad, zonder rode bultjes. Voor de behandeling reageerde mijn huid enorm op bepaalde voeding, nu na de behandeling kan ik alles weer eten. En de pijn van de gloeiende wangen is verdwenen, zo heerlijk! Het was een intensieve behandeling en zeker niet goedkoop, maar ik ben dolblij dat ik me heb laten behandelen! Ik raad de behandeling zeker aan.

• Achternaam Venneman
  • Leeftijd 44

In 3 wkn mijn huid en zorgeloze leven terug!

Zonder overdrijven heb ik letterlijk in 3 wkn tijd mijn huid en zorgeloze leven weer terug gekregen dankzij de deskundige en goede zorgen van de Rositta Kliniek. Na jaren huisarts, dermatoloog, antibiotica en bijna de wanhoop nabij, ben ik in mum van tijd ineens van mijn probleem af. Onvoorstelbaar! Het kost wel wat, zowel financieel als qua tijd, maar dat is niks vergeleken met het hebben van rosacea, elke dag. Ik kan de behandeling aan iedereen aanbevelen en wou alleen dat ik het eerder gevonden had.

• Achternaam de Bruine
  • Leeftijd 38

Het is een pittig traject maar zo ontzettend de moeite waard. GEEN ROSEACA meer, zo lekker! En zulke fijne mensen bij de Rositta Kliniek, alle lof!!! Mijn huid is er zo van opgeknapt. En de nieuwe gezichtsverzorgingsproducten zijn ook heel goed. Mijn huid is daardoor nog minder rood geworden, echt hartstikke fijn.

• Achternaam Rodenburg

Fantastisch resultaat

Na uiteraard enige scepsis (wat heb ik de afgelopen jaren al niet geprobeerd!) mogen ervaren dat de behandeling gewerkt heeft. Een fantastisch resultaat na een een korte intensieve behandeling en een enthousiast en betrokken team.

• Nazorg
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Door aanbeveling
  • Achternaam Brunsting
  • Leeftijd 64

Vaart N Z 36 9401GN Assen

Over Rositta Klinieken

De Rositta Kliniek is gespecialiseerd in de behandeling van Rosacea. Rosacea is een chronische huidaandoening die naast pijnklachten in het gelaat een groot psychosociale impact heeft. Wilt u een blijvende effectieve aanpak van uw Rosacea? Bij ons is dit mogelijk! Vanuit de hele wereld komen de mensen naar de klinieken in Nederland. Honderden cliënten zijn u voor gegaan en hebben zich laten behandelen door Rositta Kaijser die haar methode gedurende 30 jaar verfijnd heeft. Rositta en haar team zijn er voor u en helpen u graag. Benieuwd wie wij zijn? Neem een kijkje op de introductiepagina van Rositta en haar behandelaars.