Snelle en goede duidelijke service

Prettige communicatie snel offerte en binnen 1 dag na offerte geïnstalleerd

Prettige snelle communicatie en afhandeling

Super service!

Zeer fijn bedrijf om mee samen te werken, aanrader!

Conform afspraak op lokatie bearlock geinstalleerd, snel, vakkundig en met prima uitleg.

Afspraak snel geregeld. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Correct en snel uitgevoerd.

Zeer kundige en vriendelijk monteur.

Zeer kundige en vriendelijke monteur, werkt netjes. Afspraak kunnen maken binnen 5 dagen. Helemaal tevreden.

Kwam precies op tijd op de afgesproken tijd en plaats, monteerde het slot op deskundige wijze en ruimde alle rommel in om het slot te monteren keurig netjes op, prima service.

Goed contact, afspraken duidelijk en worden na gekomen. Prettige monteur, proffesionele inbouw.

Goed duidelijk en snel.

Ben blij dat ik voor een bearlock heb gekozen. Snel en vakkundig gemonteerd. En duidelijk uitleg hoe te gebruiken.

Prima service, goed contact en keurige inbouw

Afspraak kunnen maken om binnen 2 weken in te bouwen. De monteur was stipt op tijd, werkte netjes en liet een keurig ingebouwde Bearlock achter. Helemaal tevreden.

Goed bedrijf

Snelle service en werken netjes!

Top ondersteuning bij het uitzoeken van de beste beveiliging en op een uitstekende manier ingebouwd

Ik zocht een partij die een Bearlock kon installeren in mijn camper en kwam uit bij Busbeveiligers. Omdat er nogal wat namaak in omloop is, heb ik bij Bearlock nagevraagd of Busbeveiligers een betrouwbare partij is. De reactie van Bearlock was dat Busbeveiligers een van hen beste inbouwers is die ook hebben meegedacht over verdere optimailsering van hun product. Mijn verzekering deed heel moeilijk en wilde ook een alarmsysteem in de camper. Na uitvoerig overleg met Alvin (eigenaar en inbouwer van Busbeveiligers) had ik hier een beter beeld over en heb ik besloten naar een andere verzekering te gaan die Bearlock een afdoende systeem vindt. Kortom, alle lof voor Busbeveiligers.

Zeer goede ervaring

Vriendelijk en vakkundig.

Rustig en zeer ervaren

Het aanbevelen waard!

Fijne communicatie. Goede kwaliteit. Planning management goed. Maar tot mijn spijt... ... zijn diensten en planning afhankelijk van buitenlandse leverancier... waardoor niet altijd op tijd. Helaas kan busbeveiligers weinig aan doen. Communicatie daarover is uiterst correct! ...

Een service gerichte vakman

Een vakman met kennis van zaken, snel en vakkundig werkt en die gemaakte afspraken na komt.

Top service, netjes geholpen

Werken netjes en snel. Ze denken met je mee en en doen net dat stapje meer wat vandaag de dag nog zeldzaam te vinden is.

Heel goede hulpverlening. Vakkundig en vriendelijk

Mooi om te zien dat er vakkundig werd gewerkt.

Keurige montage

Monteur was er op afgesproken tijd. Keurige montage, geen afval of verpakkingen achtergelaten. Goede uitleg werking en bediening. Vriendelijke monteur.

Vriendelijk ,stipt, netjes

Keurig nette inbouw, hele sympathieke en vriendelijke monteur. Kortom: perfect.

monteur kwam op tijd en belde tussenndoor waar hij was.

vriendelijke en deskundige monteur. Camper was netjes schoonmaakt na de werkzaamheden

Geen zin, maar één woord>>>>>Uitstekend

Het bovenstaande is duidelijk genoeg!

Vlot netjes prima prijs

Netjes thuis gemonteerd in amper 1 uur. Aanrader

Professioneel met oog voor detail

Alles verliep vlot en correct!

Inbouwen Bearlock; Goed werk, snel accuraat en keurig ingebouwd

Vanaf moment van aanmelden zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en behulpzaamheid bij het inbouwen van een Bearlock. Alles conform afspraak en er is keurig werk geleverd. Aanrader.

Ontzettend klantvriendelijk

Heel snel, goede en zorgvuldige service. Zorgt dat het clean afgeleverd wordt. Goed gereedschap. Vriendelijk en betrouwbaar

Zonnedauw 104

2771 RR Boskoop

06-46020916

Over Busbeveiligers.nl

Busbeveiligers is gespecialiseerd in het beveiligen van bestelbussen en campers met behulp van mechanische sloten van de hoogste kwaliteit. Goede beveiliging van campers en bestelbussen is tegenwoordig een must, omdat ze helaas steeds vaker het doelwit van diefstal zijn, met alle gevolgen van dien. Bedrijven komen stil te staan en vakanties worden verpest. Naast diefstal van campers en bestelbussen, zijn er ook dieven die het niet op de voertuigen hebben gemunt, maar op de waardevolle spullen die erin liggen. Denk aan kostbaar gereedschap dat voor ondernemers onmisbaar is om hun werk te kunnen doen. Of aan camera’s en laptops waarop jouw mooie vakantiefoto’s staan. Bij Busbeveiligers kun je erop rekenen dat alle sloten op de juiste manier worden geïnstalleerd in jouw bestelbus of camper. We zijn geautoriseerd dealer van de topmerken Bearlock en Carbolt. De sloten gaan jarenlang mee en zijn onderhoudsvrij. Mocht er in het onwaarschijnlijke geval iets mis zijn met een slot, dan hoef je je door onze uitgebreide garantie geen zorgen te maken over de oplossing. Je krijgt namelijk 10 jaar garantie op de sloten en de installatie. Goed om te weten: montage op locatie is geen probleem. Je kunt bij Busbeveiligers terecht voor de complete beveiliging van jouw bestelbus of camper. We bieden de volgende sloten aan: Versnellingsbakslot Motorkapslot Laadruimtebeveiliging (alleen voor bestelbussen) OBD slot (voor bescherming van de OBD stekker) Ladeslot (alleen voor campers) Na de installatie ontvang je een inbouwcertificaat, zodat je bij de verzekeraar kunt aantonen dat er een officieel Bearlock of Carbolt slot in jouw voertuig is gemonteerd. Met het inbouwcertificaat gaan verzekeraars vaak direct tot acceptatie over. In sommige gevallen ontvang je een premiekorting voor het feit dat je in goede sloten hebt geïnvesteerd, waardoor de kans op inbraak of diefstal kleiner is geworden. Meer weten over onze diensten? Bezoek dan onze website via de onderstaande link.