Zeer professioneel bedrijf

Snelle levering, de eigenaar zeer vriendelijk.

Top geregeld, binnen een week na opdracht 4 bussen beveiligd

Zoals de meeste bedrijven pas na een inbraak uit de bestelbus gaan kijken naar extra beveiliging. Via google busbeveiligers.nl gevonden met een systeem wat ons wel aansprak. Offerte opgevraagd en snel gekregen. Na akkoord snel een afspraak kunnen maken voor een monteur op locatie zodat we de bussen achter elkaar konden laten voorzien van de sloten. Nu maar hopen dat we de sloten nooit nodig hebben...

Perfect geholpen en fijne monteurs op lokatie

Goed geholpen en nette installatie in de bussen.

Helemaal top!!!

Netjes, zorgvuldig en vakkundig en thuis geregeld.

Naar behoren

Correct stukje werk

Snel en vakkundig ingebouwd

Goede communicatie, snel ingebouwd en een duidelijke uitleg. Geeft me een fijner gevoel om nu m'n bus ergens te parkeren

Top, vriendelijk en kundig!

Kon er snel terecht om een BearLock in te laten voor een nieuw model Multivan T7. Alles is netjes en mooi ingebouwd. Bedankt!

Super top

Goed bedrijf komt afspraken goed na En werk keurig netjes

Verrassend snel klaar!

Ik was bij Busbeveiligers in Waddinxveen. Goed gesprek, kopje thee en en voor ik het wist was de installatie al klaar. Na de uitleg kon ik meteen door naar de camping. Bedankt Alwin, ik kan nu met veel meer vertrouwen camperen.

Fantastisch product

Vriendelijke vakmensen met veel kennis werken super netjes. Zeker een dikke aanrader

Heel vriendeijk en profesioneel!

Goeie communicatie met Alwin via de mail en app. Heeft de klus netjes en correct afgerond. Zeker aan te raden!

Prettig telefonisch contact, goede uitleg en vlotte vakbekwame installatie aan huis.

Top, goede uitleg, zeer deskundig.

Goede uitleg vooraf, aan huis gemonteerd op afgesproken tijd. Vriendelijke monteur.

Top vakmanschap van Alwin

Echt een specialist voor beveiliging van je camper en of bus

Top adres

Afspraak wordt goed nagekomen en goede communicatie. BearLock netjes ingebouwd. Ik ben zeer tevreden.

Deskundig en snel gemonteerd

Bearlock vakkundig en netjes volgens afspraak in de bus aangebracht

Ervaren en heel vriendelijk

Monteur houd klant duidelijk op de hoogte bij uitlopen afspraak Zeer ervaren monteur Rustig en vriendelijk Zeer correcte uitvoering van de werkzaamheden. Goede uitleg.

Zeer klantgericht en leveren uitstekend werk!

Wendy is zeer klantgericht, ze zet zich volledig in om de inbouw van de Bearlock op zo kort mogelijke termijn te regelen! Alwin op zijn beurt heeft de Bearlock prima ingebouwd, klasse!

Super Service

Maandag met Busbeveiligers.nl. Een hele vriendlijke dame heeft haar best gedaan om mijn nog in te kunnen plannen voor een Bearlock cvoor mijn Camper voor ik met vakantie ga. Alwin heeft alles in het werk gesteld mij nog te kunnen helpen. waarvoor dank. Alwin werkt keurig is correct en vriendelijk . Zeker aan te bevelen. dank je wel Alwin

Prettig contact met dit bedrijf zowel aan de telefoon als bij het plaatsen van het Bearlock.

De inbouw van een Bearlock bij mijn bus kon tijdig plaatsvinden. Alles keurig ingebouwd. Heel tevreden.

Vlot en heel netjes gemonteerd

Na wat onderzoek is dit een gecertificeerd bedrijf wat heel netjes en vlot in onze camper een Bearlock inbouwde. En dat voor zeker €100,- minder dan dat veel (niet gertificeerde) camper dealers dit doen.

Goede service en montage

Fijn contact gehad en goede montage door Alwin!

Info op de site en het contact per email wordt op lokatie bevestigd door vriendelijk en kundige mo!

De website geeft goede info, contact snel gelegd met reactie, afspraak is eenvoudig te maken en op afgesproken tijdstip contact met vriendelijke en kundige monteur. Werkzaamheden waren snel verricht en uitgelegd. Kortom perfect om op eigen locatie eea te laten verrichten zonder dat je heen en weer naar garage oid moet rijden.

Fantastisch, zowel in service als prijs

Duidelijke website, goed (tel) bereikbaar, snel afspraak te maken, komt afspraak na, professionele en precieze aanpak en keurige plaatsing van de bearlock

Goede ervaring

Heel prettig Snel en keurig netjes geholpen.

Zonnedauw 104 2771 RR Boskoop

06-46020916

Over Busbeveiligers.nl

Busbeveiligers is gespecialiseerd in het beveiligen van bestelbussen en campers met behulp van mechanische sloten van de hoogste kwaliteit. Goede beveiliging van campers en bestelbussen is tegenwoordig een must, omdat ze helaas steeds vaker het doelwit van diefstal zijn, met alle gevolgen van dien. Bedrijven komen stil te staan en vakanties worden verpest. Naast diefstal van campers en bestelbussen, zijn er ook dieven die het niet op de voertuigen hebben gemunt, maar op de waardevolle spullen die erin liggen. Denk aan kostbaar gereedschap dat voor ondernemers onmisbaar is om hun werk te kunnen doen. Of aan camera’s en laptops waarop jouw mooie vakantiefoto’s staan. Bij Busbeveiligers kun je erop rekenen dat alle sloten op de juiste manier worden geïnstalleerd in jouw bestelbus of camper. We zijn geautoriseerd dealer van de topmerken Bearlock en Carbolt. De sloten gaan jarenlang mee en zijn onderhoudsvrij. Mocht er in het onwaarschijnlijke geval iets mis zijn met een slot, dan hoef je je door onze uitgebreide garantie geen zorgen te maken over de oplossing. Je krijgt namelijk 10 jaar garantie op de sloten en de installatie. Goed om te weten: montage op locatie is geen probleem. Je kunt bij Busbeveiligers terecht voor de complete beveiliging van jouw bestelbus of camper. We bieden de volgende sloten aan: Versnellingsbakslot Motorkapslot Laadruimtebeveiliging (alleen voor bestelbussen) OBD slot (voor bescherming van de OBD stekker) Ladeslot (alleen voor campers) Na de installatie ontvang je een inbouwcertificaat, zodat je bij de verzekeraar kunt aantonen dat er een officieel Bearlock of Carbolt slot in jouw voertuig is gemonteerd. Met het inbouwcertificaat gaan verzekeraars vaak direct tot acceptatie over. In sommige gevallen ontvang je een premiekorting voor het feit dat je in goede sloten hebt geïnvesteerd, waardoor de kans op inbraak of diefstal kleiner is geworden. Meer weten over onze diensten? Bezoek dan onze website via de onderstaande link.