Goed en professioneel

Ik heb zeer goede ervaringen bij Olivier. Hij adviseert goed en doet regelmatig iets extra's, gewoon omdat hij vindt dat het resultaat dan beter is. Ik vertrouw hem voor 100%.

• Afspraak nakomen

Ik kom al een paar jaar bij Groh Clinic en Ik word altijd zeer vriendelijk ontvangen en goed geadviseerd en geholpen door Olivier, de afterservice is ook altijd top indien nodig. Ik blijf zeker terug komen! Ik raad deze clinic zeker iedereen aan! Lieve groet Talitha

Uitstekende kliniek!

In de Groh Clinic heerst een prettige sfeer, de arts is zeer kundig en heeft kwaliteit en nazorg hoog in het vaandel staan. Ik ben erg tevreden over het resultaat.

Uitermate tevreden!

Na eerst bij enkele andere klinieken te zijn geweest, een paar jaar geleden op aanraden van een goede bekende bij Groh Clinic terecht gekomen. Eindelijk het gevoel op de juiste plek te zitten. Goede, aardige arts die eerlijk advies geeft, alles gebeurt in een ontspannen sfeer maar is zeer professioneel en hygiënisch. Tijdens de behandeling legt dokter Olivier precies uit wat en waarom hij iets doet. Je voelt je dus in zeer goede en veilige handen, en zeker niet onbelangrijk, altijd een mooi en vooral natuurlijk resultaat.

Geweldig zoals altijd

Kundige arts. Luistert goed en geeft altijd goed advies

• Afspraak nakomen

Vriendelijke en vooral kundige mensen die er werken. Ziet er netjes en hygiënisch uit!

• Afspraak nakomen

Prettige ervaring, zeer tevreden!

Dokter Olivier is een fijne en deskundige arts. Hij denkt met je mee en geeft heldere uitleg over de behandeling. Erg blij met het resultaat!

• Afspraak nakomen

Vriendelijk maar ontevreden over de behandeling

Erg vriendelijke man. Hij nam de tijd. Toen ik na de behandeling aangaf niet tevreden te zijn mocht ik terug komen. Ik voelde toen minder de tijd en rust en zelfs wat lichte irritatie. Alsnog ben ik nadat ik ben teruggegaan ontevreden en heeft de behandeling bij mij niet geholpen. Ik heb dit laten weten maar hier werd niet erg klantvriendelijk op gereageerd. Naar mijn idee zou een beoordeling door de arts op zijn plaats zijn? Ik ga nu niet meer voor een volgende behandeling. Dit geldt tevens voor mijn vriendin waarbij de behandeling ook na 2,5 maand al is uitgewerkt.

• Afspraak nakomen

Beste J&M, Spijtig dat je dit zo ervaren hebt. We hechten juist veel waarde aan de tevredenheid van cliënten. Indien een behandeling niet tot volle tevredenheid leidt, is iedereen welkom om langs te komen voor een kosteloze nabehandeling. Je geeft ook aan van deze mogelijkheid gebruik te hebben gemaakt. Een gratis nabehandeling moet helaas echter wel binnen een redelijke termijn plaatsvinden. Zonder specifiek op de behandeling in te gaan, betreft het hier een behandeling waarbij wordt geadviseerd deze na drie maanden te herhalen. Als je na bijna tweeënhalve maand via email meldt opnieuw ontevreden te zijn, wordt je uitgenodigd om langs te komen, maar waarschuwen we dat na een dergelijk lange periode mogelijk kosten aan behandeling zijn verbonden. De dokter heeft telefonisch nog contact opgenomen voor uitleg, maar dit heeft niet mogen baten. We betreuren het dat jij dit beschouwt als klantonvriendelijk, maar elke cosmetische kliniek hanteert vergelijkbare richtlijnen.

Top, vriendelijk enprofeasuoneel

Geruststellend. Neemt de tijd en werkt porfessioneel

• Afspraak nakomen

Prettige ervaring! Olivier luisterd naar je wensen en denkt met je mee

Ik kom al een aantal jaar bij Groh Clinic. Olivier is er fijn om als cosmetische arts te hebben. Zijn zorg is erg op de persoon ingesteld en daarom voel jeje geen 'nummertje'. Kwaliteit, prijs, gastvrijheid, locatie is allemaal erg prettig!

• Behandeling arts
  • Afspraak nakomen N.v.t.

Geweldig service en fijne arts

Olivier is estethestich eerlijk en gaat voor de natuurlijke schoonheid. Is altijd eerlijk over alle behandelingen en altijd bereikbaar indien nodig. Ik ben heel erg blij dat ik een aantal jaren gelden bij Groh terecht ben gekomen en de prijzen zijn ook eerlijk! Fijne mensen, mooi resultaat.

Zeer deskundig

Professioneel. Er wordt goed geluisterd wat je wilt als klant en er wordt meegedacht.

• Afspraak nakomen

Deskundige behandeling, zeer toegankelijk contact

Nu paar maal voor Botox behandeling geweest en voel mij hier echt letterlijk in goede handen. Naast de goede behandeling is het ook nog eens heel gezellig en maakt het bijna een uitje, iets waar ik naar uit kijk ;)

• Afspraak nakomen

Olivier is een super goede arts die goed naar je wensen luistert. Hij is eerlijk en dat is ook super fijn ! Ik zou deze arts en clinic zeker aanbevelen.

Alles is gewoon goed

Van harte aanbevolen

Ik kom al jaren bij Olivier Groh. Hij heeft verschillende behandelingen bij mij uitgevoerd, altijd naar volle tevredenheid. Hij is capabel, vriendelijk, ervaren en zorgvuldig. Ook is hij eerlijk en realistisch over te behalen resultaten. Neemt de tijd om goed te luisteren naar je wensen en denkt aan de hand daarvan mee over (on)mogelijkheden. Een arts om heel blij van te worden!

• Afspraak nakomen

zeer vriendelijk en mooi resultaat

zeer vriendelijk, en een mooi resultaat!

Groh clinique adviseren

Uiterst zorgvuldig!

Super .echt een aanrader

Goed advies /uitleg voor dat je ergens aan begint.. stelt je op je gemak..

• Afspraak nakomen

Super fijn en professioneel advies van Dokter Groh. Ben heel blij met t resultaat puur naturelle.

Professioneel deskundig vriendelijk

• Afspraak nakomen

Sympathieke omgeving, ontvangst en behandeling.

écht tevreden!

Ik ben altijd weer blij en tevreden na een bezoekje aan Groh Clinic. Olivier is een aardige man die serieus met zijn vak bezig is. Hij neemt alle tijd voor je en zijn adviezen zijn eerlijk. Bij mij heeft hij de oogleden gelift; de ingreep viel reuze mee en het resultaat is prachtig.

Altijd super service!!

Altijd super service, vriendelijk, zeer tevreden over de Groh Clinic!

Bijzonder goed

Bijzonder deskundig vertrouwelijk en de kennis van Dr Olivier Groh als prettig ervaart zonder iets op te leggen.dit aan de klant zelf over laat .

Geweldig zeer ervaren arts

Dr Groh is zeer proffesioneel en ervaren, daarbij is hij heel eerlijk in de vorm van wat wel en niet kan en wat bij jou past. Top arts!

Korte Kleverlaan 36

2061 EE Bloemendaal

Over Groh Clinic

Groh Clinic is een medisch cosmetische kliniek in de regio Haarlem. Wij zijn gespecialiseerd in behandelingen met botox en fillers, alsmede innovatieve behandelingen op het gebied van haar- en huidverbetering en ooglidcorrecties. Daarnaast heeft de kliniek zich toegelegd op verjonging en aanpak van klachten in het genitale gebied. Onze ervaren cosmetisch arts Olivier Groh heeft uw tevredenheid hoog in het vaandel staan. Hij wendt zijn deskundigheid aan om op een zo veilig mogelijke manier een zo mooi en natuurlijk mogelijk resultaat te krijgen met een minimale ingreep. Er wordt op de kliniek altijd goed naar uw wensen geluisterd, en wij zijn eerlijk over wat we voor u kunnen betekenen.