Doet wat het beloofd

Goede begeleiding en nette aflevering. Ik moest een tijd wachten alvorens de auto geimporteerd mocht worden, in de tussentijd staan de activiteiten stil maar onstonden er bij mij wel diverse algemene vragen over de auto maar daar wordt steeds netjes op gereageerd (zij het niet altijd even snel). Ik zou het een volgende keer zeker weer zo doen.

Beste Mike, Leuk dat je de auto via ons hebt aangekocht. De afgelopen weken was het topdrukte bij MrWheelson waardoor we alle vragen niet direct hebben kunnen beantwoorden. Inmiddels zijn we gelukkig weer op volle sterkte. Wij wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe met je nieuwe aanwinst. Grtz, Team MrWheelson

Geduld maar het komt goed!

Na een lange zoektocht waar Mr Wheelson veel energie in heeft gestoken, heb ik in november 2021 een Hyundai Kona besteld. De auto moet nog geleverd worden maar is inmiddels wel opgehaald in Duitsland. In de komende weken zal hij geleverd worden. Vriendelijk personeel en tot nu toe goede service. Ik ben benieuwd naar mijn auto!

Beste Erwin, Bedankt voor het vertrouwen en de moeite die je hebt genomen om je ervaring met MrWheelson te delen. Inmiddels hebben we de auto afgeleverd en wensen je graag erg veel fijne en veilige kilometers met de Kona toe. Grtz, Team MrWheelson

TOP SERVICE

Na veel positieve berichten gelezen te hebben over MrWheelson heb ik zelf een aanvraag online ingevuld. Kort daarna ben ik netjes opgebeld en uitleg gekregen over de gang van zaken. Danny heeft in korte tijd de geschikte auto voor ons gevonden, tijdens de zoektocht hadden we regelmatig contact zodat de koop snel was gesloten. De auto is keurig op de afgesproken tijd geleverd en ziet er als nieuw uit. We zijn er super blij mee. Echt een top service! Team MrWheelson, HARTELIJK BEDANKT

Beste familie van der Meer, Bedankt voor het vertrouwen en deze prachtige review. Hier doen we het voor! Veel fijne en veilige kilometers toegewenst met de nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Team MrWheelson

Ontzorgen is anders, maar mrWheelson maakt wel waar

Het kopen van een auto, zeker online, is een kwestie van vertrouwen. De website van MrWheelson ziet er vertrouwd uit, dus besluit ik een aanvraag te doen voor een Kia Niro PHEV uit 2021. Net de kop eraf, uit Duitsland van een Kia dealer. Ik krijg snel reactie. De servicekosten van mrWheelson zijn niet laag maar daar staat een mooie inruilprijs voor mijn oude auto tegenover. De optelsom is interessant, ik besluit om de volgende stap te zetten. Als ik bel wordt de telefoon niet opgenomen of alleen maar “met Ruud”. Hmm, klopt dat wel? Per mail krijg ik een contract, maar er staat niets in over de inruil van mijn oude auto. Dat is m.i onderdeel van de deal? Nog maar eens gebeld, krijg een nieuw contract met inruilvoorstel dat ik onderteken. Dan krijg ik het verzoek om het totale bedrag van de nieuwe auto, incl kosten van mrWheelson vooraf te betalen. Huh? Hoezo? En de inruilwaarde van mijn auto dan? Twijfel slaat toe. Moet ik hier wel mee doorgaan? Gaat om veel geld. Kan ik deze mensen wel vertrouwen? Na een e-mail met mijn zorgen krijg ik Han aan de telefoon. Excuses, zo had het niet gemogen. Hij zorgt er voor dat er iemand komt kijken naar mijn auto. Deze bevestigt de inruilwaarde. Verzoek is om wel de vooraf de servicekosten te betalen, rest bij oplevering van de auto. Ik heb nog wel twijfels, maar het bezoekje van Berend Jan voelde goed. Dus maak ik het geld over. En dan wordt het stil. De twijfel komt weer boven. Ik zie dat de auto van de website van de Duitse dealer is gehaald. Dat is een goed teken. Na een paar weken maar eens gebeld. Ik krijg Bas aan de lijn: auto is op transport, nog even geduld. Daarna gaat het snel. Ineens kan de auto geleverd worden. Mijn oude wordt opgehaald. Betaling gedaan. Iedereen blij. Maar een ontspannen ervaring? Nee. MrWheelson moet nog flink werken aan haar communicatie. Maar ze doen wat ze beloven. En zijn betrouwbaar. Aanbevelen? Ja, maar de service moet beter kunnen.

Beste Thomas, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je ervaringen met MrWheelson uitgebreid te beschrijven. Voor ons was het laatste kwartaal van 2022 een periode om nooit te vergeten. Het aantal aanvragen ontplofte en we hadden echt moeite om alle aanvragen op een niveau te verwerken dat we graag willen bieden. We hebben er veel van geleerd in hebben in de tussentijd alweer flink geïnvesteerd in uitbreiding van ons team en verder ontwikkelen van onze website. Mede door jouw uitgebreide feedback kunnen we ons verder ontwikkelen zodat wij al onze kopers de voordelen van een auto uit het buitenland kunnen bieden, maar dan zonder het gedoe. Veel fijne kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Team MrWheelson

Voor ieder budget een goede oplossing

We hebben de keus gemaakt om voor werkvervoer een ruime diesel uit Duitsland te laten halen. Dit omdat dit soort auto's in Nederland niet meer te koop zijn. Persoonlijke begeleiding en we mochten zelfs langskomen. Het heeft voor ons wel wat langer geduurd, maar na een weg met wat hobbels helemaal blij met onze auto. Hier kan zonder zorgen een cliënt in vervoert worden met hulpmiddel.

Bedankt voor deze mooie review. We zijn er trots op dat we deze ruime MPV voor jullie mogelijk hebben kunnen maken. Veel fijne en veilige kilometers toegewenst in jullie nieuwe aanwinst! Grtz, Team MrWheelson

Goed geregeld

Erg tevreden met mijn nieuwe auto. Professioneel bedrijf die hard hun best voor je doen. De levering duurde wat langer dan gepland/beloofd, wat af en toe een beetje frustrerend was. Maar dit werd ruimschoots goedgemaakt door de aardige en behulpzame medewerkers van mr wheelson. Aan te raden aan iedereen die een nieuwe (lease)auto zoekt.

Beste Ravi, Wat heb jij een schitterende auto gekregen! We zijn er trots op dat wij je hebben mogen helpen om deze stoere auto naar Nederland te halen. We wensen je er erg veel fijne en prettige kilometers mee toe. Grtz, Team MrWheelson

Goede begeleiding en correcte aflevering

Ook bij anderen gekeken en uiteindelijk konden een paar auto's, om uiteenlopende redenen, niet geleverd worden. Wheelson heeft meegedacht bij de selectie met goed resultaat, Na de offerte stond de gekozen auto na 3,5 week voor de deur. Tijdens het proces goed contact met de betrokken medewerkers. Een ervaring en een auto rijker!

Hi Rob, Bedankt voor het vertrouwen. Super dat we deze mooie auto zo snel hebben kunnen leveren, dat kon ook alleen maar omdat jij alles op tijd hebt aangeleverd. Bedankt daarvoor #teamwork Veel fijne kilometers Rob! Grtz, Team MrWheelson

Zo eenvoudig kan het zijn

Na lang zoeken op allerlei auto sites kwam ik eindelijk mijn auto in de gewenste specificaties tegen. De auto werd te koop aangeboden in Duitsland. Na contact te hebben gezocht met MrWheelson was de auto eigenlijk binnen 24 uur gekocht en 4 weken later werd de auto bij mij op de oprit afgeleverd. Mooie service! Het gehele proces werd helder en persoonlijk begeleid. Iedereen was goed bereikbaar voor vragen en het contact is zeer laagdrempelig. MrWheelson (met name Leon en Manon) bedankt voor de service!

Hi Paul, Bedankt voor je review. Op de auto die jij hebt uitgezocht zat werkelijk elke mogelijke optie. Het bewijs dat de auto's uit het buitenland vaak veel completer zijn uitgerust dan de exemplaren die in Nederland bij de dealers te koop staan. Veel plezier met je nieuwe aanwinst! Grtz, Team MrWheelson

Alles prima geregeld

Ik was eerst nog wel huiverig omdat online nog wel eens het 1 en ander fout maar alles ging prima en volgens afspraak ik kan dan ook mr wheelson aanbevelen alles keurig geregeld

Beste familie Zwiers, Bedankt voor het vertrouwen, de opdracht en het delen van deze mooie beoordeling. Ons doel is om het kopen of leasen van een auto uit het buitenland net zo eenvoudig te maken als het kopen van een auto bij de dealer om de hoek. Veel veilige en fijne kilometers toegewenst! Grtz, Team MrWheelson

Heel fijn!

Zeer goed geholpen door Bas en zijn team. Ik zag zelf door de bomen het bos niet meer. Heb Bas een viertal auto's voorgelegd en gevraagd welke het meest geschikt was voor mijn situatie. Daar is een mooie Mercedes uitgerold. Deze is binnen 4 weken geïmporteerd uit Duitsland en voor de deur afgeleverd. Bij het eerste onderhoud bij de dealer werd bevestigd dat de auto technisch helemaal pico bello in orde was. Ik ben zeer blij! Mr Wheelson rekent wel een niet te verwaarlozen bedrag; niet overdreven veel maar ook zeker niet weinig. Echter, dat krijg je driedubbel terug in service, betrouwbaarheid en ontzorging - daar houd ik van. De volgende auto gaat zeker weer via Mr. Wheelson!

Beste Joshua, Bedankt voor het vertrouwen en het delen van jouw ervaring met MrWheelson. Veel fijne kilometers toegewenst! Grtz, Team MrWheelson

Betrouwbaar en vertrouwd

Toevaliggerwijs bij het zoeken naar een andere auto terecht gekomen bij MrWheelson. De positieve reviews, ook die van Ewoud uit Julianadorp, zeggen precies waar het op staat: betrouwbaar en vertrouwd. Mijn Kia Xceed Plug In Hybrid staat inmiddels op de oprit. Hoewel ik even moest wachten totdat de auto geïmporteerd kon worden, werd deze binnen 1,5 week na aankomst in Nederland geleverd. Bedankt voor het regelen, top! Groet, André

Beste André, Bedankt dat je deze review over MrWheelson hebt gedeeld. Veel fijne kilometers toegewenst! Grtz, Team MrWheelson

New kid on the block met potentie - MrWheelson: Top!

Ik was op zoek naar een Skoda Enyaq met het grotere accupakket. Aangezien MrWheelson veel uit Duitsland importeerde (las ik op de site) en Duitse auto's vaak netjes zijn uitgevoerd qua opties (zeg maar zeer netjes) heb ik de stoute schoenen aangetrokken en,... ze zitten als gegoten. Uiteraard een spannende tijd tijdens de zoektocht en menig maal contact via de app of telefoon, maar na ruim een maand een keuze kunnen maken. En wat denk je? In augustus reeds de beschikking over mijn in juli bestelde Enyaq! Tegen een meer dan scherpe prijs. MrWheelson: Top!

Beste Gerry, Bedankt voor de bestelling van deze Skoda Enyaq en dat je deze ervaring met MrWheelson hebt gedeeld. Veel fijne kilometers toegewenst! Grtz, Team MrWheelson

Top geregeld.

Wij hebben onze nieuwe auto geregeld bij mrweelson. Dit is echt heel goed verlopen. Contact was goed en we hadden een goed gevoel bij deze mensen.

Beste Michel, Bedankt dat je jouw nieuwe auto via MrWheelson hebt gekocht en dat je deze ervaring hebt gedeeld. Veel fijne kilometers toegewenst! Grtz, Team MrWheelson

Blij met mijn audi en daar hebben ze goed bij geholpen

Overall blij met de begeleiding door Leon Snellenberg. Betrokken verkopen die een goeie audi voor me heeft gevonden. Verbeterpunt voor de organisatie is dat ze zich bewuster zijn van de emotionele waarde van dat wat de klant koopt. Speel daar op in door goed te blijven communiceren en bijvoorbeeld van de aflevering een klein feestje te maken.

Beste Richard, Super dat je deze Audi via MrWheelson hebt geïmporteerd en dat je deze ervaring met Leon hebt gedeeld. Veel fijne kilometers toegewenst! Grtz, Team MrWheelson

Erg blij dat ik met mr Wheelson (en Bas) in zee ben gegaan.

Bij toeval op de site terecht gekomen. Bas heeft mij heel goed begeleid bij het aankoopproces. Een auto online kopen was toch wel spannend. Maar alle lof voor Bas en zijn team. Filmpje van de auto ontvangen en de verdere afspraken zijn prima nagekomen. Auto voldoet volledig aan mijn wensen. Ziet er top uit. Mr wheelson en Bas zijn een aanrader. Hartstikke bedankt!!

Beste Frank, We zijn er trots op dat we jou hebben mogen helpen met de aanschaf van deze schitterende auto. Ook fijn om te horen dat onze dienstverlening aan je wensen heeft voldaan. Veel fijne kilometers toegewenst! Grtz, Team MrWheelson

Perfecte service!

Ik was op zoek naar een Audi E-Tron, het MrWheelson team heeft mij goed geholpen om de juiste te vinden, te importeren en bij mij thuis te laten afleveren! Bedankt!

Beste Rudy, Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk hebben we de juiste e-Tron voor je gevonden, en wat voor een! Heel veel fijne elektrische kilometers toegewenst namens ons hele team. Grtz, Team MrWheelson

Problemen zijn er om opgelost te worden ! Met dank aan mr wheelson en de topservice van Bernhard kan ik nu genieten van mijn tijdelijke auto. Ik ben er superblij mee

Bedankt voor het delen van je ervaring. Er is inderdaad iets misgegaan in de communicatie en dat betreuren we. We zijn een snel groeiend bedrijf en dan merk je dat ons team minder snel is gegroeid dan het aantal aanvragen. Door het delen van jouw ervaring zijn wij precies in staat te zien waar het mis is gegaan. Inmiddels heb je contact gehad met Bernhard en verloopt de communicatie gelukkig weer zoals het hoort. Grtz, Team MrWheelson

Top service!

Ik heb Mr. Wheelson gevraagd te zoeken naar een mini cooper in een unieke kleur groen. Ze hadden ‘m binnen een dag gevonden, in België. Prijsvoorstel, onderhandelingen met de dealer, ze regelen alles. 2 weken later stond hij al op de stoep!

Bedankt Sietse voor het vertrouwen in MrWheelson en deze mooie review. Het vinden van de juiste auto voelt voor ons als het oplossen van een puzzel en is geweldig om te doen. Veel fijne en veilige kilometers toegewenst en met deze mooie aanwinst. Grtz, Team MrWheelson

Mijn eerste lease auto

Paar jaar geleden voor mijzelf begonnen en al die tijd met mijn trouwe oude Zweedse tank gereden. Na een paar jaar werd het toch wel tijd voor iets nieuws. Van het ene uiterste naar het andere. Een elektrische auto! Via Mr Wheelson kwam ik er achter dat het interessant was om die uit Duitsland te halen. Zo gezegd, zo gedaan. Was mij soms beetje onduidelijk wat de status was, maar uiteindelijk goed geregeld en altijd snel antwoord op vragen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Beste John, Bedankt voor het vertrouwen, de mooie elektrische auto die je via MrWheelson hebt besteld en het delen van je ervaring. Fijn dat je hebt kunnen profiteren van de interessante BAFA regeling. Wij wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe namens ons hele team. Grtz, Team MrWheelson

Top service.

Erg tevreden

Beste Marcel, Bedankt voor het delen van je ervaring. Top dat je via ons heft weten te profiteren van de BAFA regeling. Wij wensen je graag erg veel fijne en veilige kilometers toe met je elektrische auto. Grtz, Team MrWheelson

Easy, simpel en helder!

Ik was opzoek naar een specifieke auto in een specifieke kleur en uitvoering waarvoor ik in Nederland maar niet kon slagen. Uiteindelijk ben ik bij MrWheelson terechtgekomen. Als snel vond ik de auto in Berlijn via hun site en Leon van MrWheelson heeft dit direct voor mij opgepakt en in gang gezet. De service die daarbij geboden werd was werkelijk uniek. Daar komt bij dat je een auto koopt na het zien van een paar plaatjes en dat is best wel spannend is. Lichte gebruikerssporen zijn nooit volledig uit te sluiten, maar inderdaad zoals ze aangeven letten ze op de allerkleinste details. Bij aankomst in Nederland werden er door Leon direct foto’s gemaakt en doorgestuurd en daarna begon het ‘lange’ wachten. Dat wachten viel dus uiteindelijk reuze mee. Ik heb ervoor gekozen de auto op een afhaallocatie op te halen en Leon vroeg duidelijk of uitleg gewenst was. Al met al kon de auto dus snel mee naar huis. De auto voldoet volledig aan alle verwachtingen en is tiptop afgeleverd. Ik zal zeker nog een keer aankloppen bij MrWheelson als ik mijn zoektocht naar een ander auto start. Bedankt MrWheelson! Het concept is een verrijking voor Nederland, easy, simpel en helder! Precies zoals het kopen van een auto hoort zijn.

Bedankt voor deze prachtige beoordeling Chris, veel plezier en veilige kilometers met je prachtige Cooper S. Grtz, Team MrWheelson

Super auto en een top service

Ik was opzoek naar een specifieke auto in een specifieke kleur. MrWheelson (Leon) heeft mij perfect geholpen en ondanks dat er een aantal auto’s net verkocht waren waar ik interesse in had bleef Leon doorzoeken en contact houden zonder dat hij wist of ik daadwerkelijk een auto zou kopen. Dus de service was super. Daarnaast een auto kopen van “slechts” een paar foto’s vond ik erg spannend omdat je de krasjes, kleine deukjes etc. waarschijnlijk niet ziet. Na aankoop bleek er bij de inspectie op locatie door MrWheelson steenslag geconstateerd te zijn en zij hebben ervoor gezorgd dat er nog een nieuwe ruit inkwam voor transport. Op de kleinste details wordt er dus gelet. Toen de auto eenmaal in Nederland was, kreeg ik direct een filmpje van de auto zodat ik nog meer uitkeek naar het moment dat ik de auto kreeg. Ik heb ervoor gekozen de auto op te halen en op de ophaal locatie kreeg ik deskundige uitleg en kon ik de auto snel meenemen. De auto voldoet aan al mijn verwachtingen. Nogmaals bedankt voor de goede service MrWheelson en Leon!

Beste Sylvie, Wat een prachtige auto hebben we voor je mogen regelen! Bedankt voor het delen van je ervaring. Veel fijne en veilige kilometers toegewenst. Grtz, Team MrWheelson

Import m.b.v. MrWheelson is klasse !!

Best lang getwijfeld of het 'onbekend met importeren', bij een 'onbekend bedrijf', welke zaken doet via internet/telefoon/email voor een auto die je alleen ziet vanaf een plaatje en dan ook nog eens vanuit het buitenland, nu wel zo'n handige zet is. Je leest toch vaak genoeg 'oeps... we zijn in de maling genomen'. We zijn op de site van MrWheelson terecht gekomen en zijn na een ongelooflijk goede service, diverse telefoontjes om alle zorgen weg te nemen, de nodige toelichtingen bij woord en per email, op een zeer professionele wijze in slechts enkele weken tijd, de eigenaar geworden van een import auto uit Duitsland. Niets dan lof over de service (zeker die van Rene !), waarbij geen moeite teveel was en deze verlening van service soms wel 24/7 leek. De auto voldeed aan alle verwachtingen. Voor de deur per trailer afgeleverd en de inruilauto direct meegenomen. Alle papieren perfect in orde. Geen enkel minpunt te benoemen. Ja.... MrWheelson is een aanrader !!!

Beste Angel, Dit zijn de reviews waar we het voor doen. Wat fijn dat je jouw ervaring hebt gedeeld. Veel fijne en veilige kilometers toegewenst! Grtz, Team MrWheelson

goed geregeld!

Met MrWheelson een jonge Duitse occasion gekocht. alle communicatie was snel en duidelijk (zowel tel. , email en whatsapp) Auto helemaal in orde. ipv de beloofde 3 a 4 weken stond de auto met 2 weken voor het huis! geen verassingen, top service!

Beste JW, Het was even zoeken maar we zijn blij dat we de juiste auto voor je gevonden hebben. Bedankt dat je jouw ervaring hebt gedeeld. We wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe. Grtz, Team MrWheelson

Prettig, korte lijntjes en doen wat ze beloven

Voor het eerst op deze manier een auto gekocht. Dienstverlening is vanaf het 1e contact prima. Zaken worden netjes geregeld en bij vragen snel reactie. Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening en zullen hier in de toekomst zeker weer gebruik maken!

Beste Martha, We zijn er trots op dat we jou deze mooie Superb hebben mogen leveren. Bedankt voor het vertrouwen en het delen van jouw ervaring. We wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe. Grtz, Team MrWheelson

Zwarte Zee 84 3144DE Maassluis

Over MrWheelson

Makkelijk online een auto importeren. Geen zorgen, gewoon alles goed geregeld. Daar staan wij voor. - Geen verborgen kosten - Behoud van dealer- en fabrieksgarantie - Bovag service en garantie - Uitgebreide controle voertuig(data) - All risk verzekerd transport - Volledig ontzorgd online importtraject - Auto-inruil mogelijk - Lease en financiering beschikbaar Auto importeren was nog nooit zo makkelijk en leuk!