Super, zeer ongedwongen en ga het met de volgende auto weer doen.

Heb het als een zeer goede spannende ervaring ervaren. Rijden nu enkele weken een Renault uit Duitsland. Het team Mrwheelson is een super relexed team met goede adviesen. Bas en Han zijn zeer aardige kerels. In Duitsland was alles goed geregeld. Auto bevalt super en is in de conditie zoals belooft. Wij zijn blij en zouden het zo weer doen.

Bedankt voor het delen van je ervaring. De kwaliteit controleren en ons verzekeren van de juiste conditie van de auto is wat we graag doen. Alleen op die manier kunnen we de kwaliteit waarborgen waar wij voor staan. We wensen je graag erg veel fijne en veilige kilometers toe in deze prachtige Renault. Grtz, Team MrWheelson

Helemaal top!! Echt een aanrader.

Wij wouden een Audi A6 uit Duitsland laten importeren. Nadat wij al even met een andere garage hiermee bezig waren en er onderling niet echt uitkwamen ben ik verder gaan zoeken en kwam ik uit bij MrWheelson. Ik kwam in contact met Han Post en er was vanaf mijn kant vrijwel direct vertrouwen. Zeer deskundig, meedenkend en geeft openheid van zaken. Ook de Duitse dealer ,waarvan wij een technisch rapport van de auto kregen was zeer open. Wij hebben de auto niet eens gezien voordat wij hem kochten, maar ik zou het zo weer doen. Wil je een auto laten importeren? Dan moet je echt bij MrWheelson zijn. MrWheelson en met name Han, hartstikke bedankt. Echt top

Beste Huub, Bedankt dat je ons het vertrouwen hebt gegeven om jou te helpen met het kopen van deze prachtige Audi A6. We wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe met deze prachtige auto. Grtz, Team MrWheelson

Prima geregeld

Geheel ontzorgde import, goede support om de diverse hobbels te nemen. Aanrader!

Beste Bart, Bedankt dat je jouw ervaring hebt gedeeld. Geheel ontzorgen is wat we doen en waar we elke dag weer veel plezier aan beleven. We wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe met deze prachtige auto. Grtz, Team MrWheelson

Wil je een auto importeren, zoek niet verder en ga in zee met MrWheelson

Nadat ik besloten had een auto vanuit Duitsland te importeren, ben ik op zoek gegaab naar een partner die me hierin zou kunnen ondersteunen. Met het nodige gemak vond ik de website van MrWheelson, die gelijk vertrouwen wekte door professionaliteit en duidelijkheid in de keuzes van de ondersteuning die je mag kunt kiezen Ik heb gebruik gemaakt van het totale pakket. Nadat ik de auto gevonden had, heb ik de gegevens doorgespeeld aan Han Post van MrWheelson en die heeft het hele traject zeer professioneel begeleidt en afgehandeld. De offerte was duidelijk en gaf weer wat de afspraak was en de verwachtingen. De communicatie betreffende de prces status was pro-actief en duidelijk. Vragen werden snel en realistisch beantwoord. De opgegeven planning van transport, invoer, keuring en te name stelling waren waar gemaakt. Extra inbouw activiteiten werden op mijn wens professioneel en vallundig uitgevoerd. De auto werd keurig thuis, in een afgesloten trailer, afgeleverd. Ook de vragen na de levering werden snel beantwoord. Dit was een ervaring waarvan je van tevoren hoopt dat je die krijgt. Complimenten aan MrWheelson en met name aan de heer Han Post.

Beste Frank, Bedankt dat je jouw ervaring met MrWheelson hebt gedeeld. We wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe met deze prachtige auto. Grtz, Team MrWheelson

Jan-Willem uit Hardenberg Na een bezoek op de site van MrWheelson. Heb ik de auto gevonden, waar ik naar opzoek was. Na contact te hebben gehad met MrWheelson hebben ze het allemaal super geregeld voor mij en ze hebben de auto opgehaald en zelfs netjes thuis gebracht. Ze houden je tijdens het hele proces netjes op de hoogte van de stand van zaken.!! Rond uit geweldig.!!! Ik zou MrWheelson dus echt aanbevelen.!!

Beste Jan-Willem, Het ophalen van de auto in het buitenland tot het thuisbezorgen, op die manier helpen we je graag. We wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe met deze prachtige auto. Grtz, Team MrWheelson

Deskundig, klantgericht en geduldig

Afgelopen december een Volvo XC40 van 4 maanden oud geïmporteerd uit Oostenrijk. De hulp van Han was uitstekend: ter zake kundig, niet opdringerig en transparant over de te volgen stappen en kosten. Je kan zelf kiezen uit de verschillende afhandelingsmogelijkheden. Ik werd goed geïnformeerd en Han was zo attent om enkele foto's te maken toen de auto in NL was gearriveerd. Kortom Mr Wheelson is een betrokken en vertrouwenwekkende partij. Een echte aanrader. Han, bedankt voor de goede zorgen. De auto voldoet helemaal. Groet, Paul

Beste Paul, Het was een flinke zoektocht om de juiste Volvo XC40 te vinden, in Oostenrijk hebben we hem uiteindelijk gevonden. Bedankt voor het delen van je ervaring. We wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe met deze prachtige Volvo. Grtz, Team MrWheelson

Mijn eerste Mercedes en waarschijnlijk niet de laatste

Ik heb een Mercedes GLC laten importeren en de auto heb binnen 4 weken mogen verwelkomen. Alles is goed verlopen en ze staan altijd open voor vragen en opmerkingen. Ik raad Mr Wheelson zeker aan.

Beste Mehmet, Bedankt voor je mooie reviews en super dat ook jij zo flexibel was ;) We wensen je graag veel veilige en fijne kilometers toe in je nieuwe aanwinst. Grtz, Team MrWheelson

Ik heb ooit een bmw 1 serie gekocht

Toevallig zag ik op facebook over deze site. En daar zie ik het team van mr. wheelson. Oa meneer Han Post. Hij is echt proffessioneel in zijn werk, behulpzaam en vriendelijk. Zelf mijn collega ook tevreden over zijn werk ( Han Post ). Kortom...ik was toen erg blij met mijn 1 serie bmw. Binnenkort kom ik weer terug bij jou meneer Han Post. Ben opzoek naar 5 serie bmw 2020.

Beste Henri, Bedankt voor het delen van deze mooie ervaring. Mocht je weer aan een andere auto toe zijn dan staat ons team klaar voor je. Grtz, MrWheelson Han Post Bas Oude Luttikhuis

Top deal.

Een Audi A8 lang gekocht in Duitsland via Mr. Wheelson (Bas Oudeluttikhuis). Zelden zo’n mooie auto gekregen. De begeleiding is werkelijk niet te evenaren, veel goede after-sale. Alles wordt voor je geregeld. Dank Bas voor alles, tot de volgende deal. Vr. Gr. Tattoo Bob Rotterdam.

Beste Bob, Bedankt voor het vertrouwen. Wat een prachtige auto heb je gekocht, je ruilde trouwens ook een schitterende auto in. Heel veel veilige en prettige kilometers toegewenst met deze ruime limo. Grtz, Team MrWheelson Bas

Goede informatie en geduld

Het was heel eng om onze nieuwe auto via internet te kopen. De positieve uitkomst van informatie naar Mr.Wheelson gaf moed om ermee door te gaan. De verkopers gaven tot in details antwoord op onze vragen, waren reëel en geduldig. De aflevering van de auto liep precies volgens plan en zeer correct.

Beste familie S, Bedankt voor deze prachtige reviews. We zijn er blij mee dat we jullie angst voor het online kopen van een auto hebben kunnen wegnemen. We hebben erg van jullie genoten. Erg veel fijne en veilige kilometers met de nieuwe auto toegewenst. Grtz, Team MrWheelson Han, Bas & Jitse.

Zeer professionele en klantvriendelijke dienstverlening

Mr. Wheelson heeft een Audi A1 geïmporteerd vanuit Duitsland voor mijn vriendin. Het gehele traject is prima verlopen. Bij de aflevering werkt de airco niet, zelf besloten om de auto toch mee te nemen, hierna heeft een medewerker van Mr. Wheelson direct een afspraak gemaakt bij de Audi dealer, waarna dit snel is opgelost. Erg tevreden over !

Beste Maurice, Bedankt voor je mooie beoordeling. Gelukkig is het probleem met de airco snel opgelost. Wij wensen je graag erg veel fijne kilometers toe met de Audi A1. Grtz, Team MrWheelson

Auto kopen 2.0 , betrouwbaar, snel, prettig.

We hadden al lang gezocht naar de juiste Mercedes ML toen we op de website van mr Wheelson terecht kwamen. Na opgave van onze wensen was er binnen enkele dagen een auto gevonden welke hieraan voldeed. Wel spannend om een auto te kopen zonder dat je deze hebt gezien, maar ons vertrouwen werd niet beschaamd binnen de afgesproken termijn werd de auto tip top geleverd.

Beste Agnes, Bedankt voor je mooie beoordeling. Het was even zoeken naar exact de juiste auto, gelukkig hebben we hem samen gevonden. Wij wensen jullie graag erg veel fijne en comfortabele kilometers toe met de Mercedes Benz. Grtz, Team MrWheelson

Bas en Han zijn experts en houden zich aan hun woord.

De aanvraag van mijn mercedes CLA Amg heb ik met gemak en optimisme ingediend. Na een positief bericht van de lease maatschappij en wat extra documenten te hebben ingediend, moest ik een aanbetalling doen op een auto die ik nog nooit had gezien...... wat een drama...... met knikkende knieën (en toch nog even gebeld met Bas) gedaan. Ik dacht als het oplichters zouden zijn dan had ik dat op het internet gelezen. €5000,- is toch een hoop geld (heb een goede rechtsbijstand mocht het verkeerd gaan). Gelukkig hebben zowel Bas als Han mij continue op de hoogte gehouden van de procedure door duidelijk te communiceren (echt top want het blijft even een kwestie van vertrouwen). Na een aantal weken was het al zover en kon ik de auto halen. Helemaal schoon, opgepoetst en als nieuw blinkte mijn droomauto mij tegemoet. Helaas bleek na een dag of twee dat de airco het niet deed. Na zeer adequaat optreden van Han en mij direct in contact te brengen met een Mercedes Airco specialist is dit probleem verholpen door een complete nieuwe airco radiator en toebehoren erin te laten zetten. Vandaar dat ze door pech...(konden zij ook niet weten bij de koop in Duitsland) ze “maar“ 4 sterren krijgen. De vijfde ster hebben ze niet verdiend omdat het mij wel wat stress en tijd heeft gekost om de auto te halen/brengen x3 dagen. Echter zeker petje af voor de keurige afhandeling van dit onvoorziene feit. Daarom ben ik nu weer aan het kijken/onderhandelen om nog een auto via Mr. Wheelson uit Duitsland te halen (denk dat die actie al voldoende getuigd van mijn vertrouwen in hun excellente service). Ga zo door toppers!

Top, snel eerlijk en betrouwbaar

dan heb je de iedeale auto gevonden. En blijkt dat er schade aan is geweest. Je krijgt hier een eerlijk en betrouwbare mening over.... Binnen 1 uur staat je aanbetaling op de rekingen en gaan de mannen weer aan de gang.... In een woord top

Volledig ontzorgd

Eerste keer een auto laten importeren. Dit gaat zeer eenvoudig via de heren van Mr. Wheelson. Je hebt nergens omkijken naar, geef je ideale auto op en zij vinden hem voor je. Hoewel ik deze manier van het aanschaffen best spannend vond, werd dat direct weggenomen door Bas. Hij kwam de nieuwe auto even showen, waardoor ik er direct een goed gevoel bij kreeg. Top dat de auto op een afgesproken plek afgeleverd kon worden, waardoor ik niet tijdelijk zonder auto kwam te zitten. Kortom: super geregeld!

Beste Gidion, Bedankt voor je mooie beoordeling. Wij wensen jullie graag erg veel fijne en comfortabele kilometers toe met de Seat. Grtz, Team MrWheelson

Goed, snel en zeer betrouwbaar!!!

Leuk bedrijf! Auto's blijven voor velen een passie. Dat merk je ook bij dit bedrijf. Import van een auto gaat zeer gemakkelijk en ze ontnemen je van elke zorg. Groot voordeel is dat auto's in met name Duitsland en Belgie interessanter zijn door de vele opties die ze veelal hebben. Het Nederlands BPM-beleid draagt hier negatief aan bij. Altijd een leuke zoektocht in Duitsland, er is veel aanbod, je kan zoeken op lage kilometerstanden en veel opties of net even een wat grotere motor. Import van een auto die circa 5 jaar oud is, is perfect. Maar ook een auto die slechts een jaar oud is, is voordelig. In de laatste categorie vooral de duurdere auto's. Hou er rekening mee dat het importproces altijd een paar weken duurt. Geduld is belangrijk, maar koop desnoods een Zollkenzeichen (met rode streep aan rechterkant). Om het BPM bedrag te drukken is meestal een taxatie het handigst (zeker bij een auto van een paar jaar oud).

Beste Jeroen, Bedankt voor je mooie beoordeling. Wij wensen je graag erg veel fijne en comfortabele kilometers toe met de Mercedes Benz. Grtz, Team MrWheelson

Enthousiaste, toegewijde dienstverlening met de juiste kennis

Ik heb prettig en succesvol contact gehad. MrWheelson bezit goede inhoudelijke kennis en is op mij overgekomen als iemand die persoonlijk contact legt en enthousiasme uitstraalt door de telefoon. De wil om te helpen. Enige aandachtspunt dat ik kan bedenken, was dat ik wat meer behoefte had aan pro-actief contact, doordat het traject langer duurde dan verwacht. Het resultaat is zeker prima, prettig afgehandeld en een mooie, nette auto.

Beste Sjoerd, Bedankt voor het delen van je ervaring. We wensen je graag erg veel fijne en veilige kilometers toe met je nieuwe aanwinst! Grtz, MrWheelson Bas en Han

Hoewel ik eerst wat huiverig was om een auto te kopen via internet is dat 100% meegevallen. De service was top Uitleg afhandeling etc allemaal goed geregeld. Zeer tevreden over mrwheelsome

Beste Arie, Bedankt voor het delen van je ervaringen en super om te vernemen dat het 100% is meegevallen. Erg veel plezier toegewenst met de schitterende auto die je hebt uitgezocht. Grtz, MrWheelson Bas & Han

Fantastisch autobedrijf Mr Wheelson TOP!

Dank zij Han & Bas hebben we onze nieuwe Audi Q2 binnen voor onze Rijschool auto aangeschaft, we zijn heel erg blij mee, in het periode van 3 weken hebben alleen maar contact gehad over het situaties van de auto prima.Echt een aanrader en betrouwbaar bedrijf Mr Wheelson.hier door geef ik een DIKKE 10. Mvg. RijschoolEssdrive

Wat een gave review dit! Enorm bedankt dat jullie je ervaring hebben gedeeld en veel fijne kilometers toegewenst met de nieuwe aanwinst. Grtz, Team MrWheelson Han & Bas

Hij maakt het waar

Fijne service, verhelderend concept en de juiste afwikkeling. Top gedaan Mr. Wheelson!

Hi Laurens, Dat is echt een mooi compliment! Dankjewel hiervoor. We wensen je namens ons hele team graag veel fijne en veilige kilometers toe in deze erg complete Mercedes. Grtz, MrWheelson Bas & Han

Persoonlijke benadering en betrokken follow-up vanuit lange ervaring, vakmanschap en goed netwerk

Bij mijn 1e kennismaking met mr. Wheelson trof ik een gemotiveerde en prettige ondernemer die met een deal zou komen die ik niet zou weigeren. Dat is gelukt. Ik heb nu een goede Touran voor een redelijke prijs en met goede garantie. En een goede prijs voor mijn inruilauto. Doordat een proefrit niet kon plaatsvinden speelde vertrouwen een belangrijke rol. Er waren 2 defecten met de auto, maar die heeft mr. Wheelson volgens afspraak laten repareren. Het resultaat is een tevreden klant!

Enorm bedankt voor de uitgebreide review Jaap, veel fijne en veilige kilometers toegewenst met deze schitterende Volkswagen. Grtz, Team MrWheelson Han en Bas

Heel goed adres !

Prima mensen, aardig, komen hun woord na

Bedankt voor deze reviews Jan. Veel plezier met je nieuwe auto! Grtz, Team MrWheelson Han en Bas

Het was even wennen voor me om een auto met duits kenteken achter te laten bij Han, maar hij heeft mijn vertrouwen niet beschaamd en alles geregeld voor me! Han is een bekwaam man, weet hoe de hazen lopen, regelt alles. Heb geen angst, net zoals bij mij! Het komt allemaal goed!!!

Bedankt voor deze review Michel, Veel fijne kilometers toegewenst met deze schitterende auto. Grtz, Team MrWheelson Han

Mooie auto via MrWheelson gekocht met een goede service, zeer tevreden

Dit is mijn tweede auto die ik via MrWheelson in Duitsland heb gekocht. MrWheelson is betrouwbaar en transparant, zaken die van belang zijn wanneer je een auto via een derde uit het buitenland haalt.

Hi Rob, Super dat de levering van de Audi A5 perfect is verlopen. Wij wensen jullie veel veilige kilometers toe. Grtz, Team MrWheelson

Uitstekende service! TOP!

Geweldige auto en alles volgens afspraak geleverd. De heren denken mee met je en zoeken naar oplossingen om alles naar mijn wens in te vullen. Klein schoonheidsfoutje met prima service en communicatie opgelost. Zeer tevreden!

Hi Mike, Super om te horen dat je onze dienstverlening met een 9 hebt beoordeelt. Het was een lastige opgave om de auto van jouw dromen te vinden, erg blij dat het op tijd gelukt is! Grtz, MrWheelson Bas

Over MrWheelson

MrWheelson is een online platform waar je eenvoudig een auto uit het buitenland kunt vergelijken en kopen. Uniek aan Mr Wheelson is dat het aanbod afkomstig is van merkdealers uit heel Europa. De prijzen op Mister Wheelson zijn geheel rijklaar inclusief Nederlandse kentekenplaten, BPM, BTW, onderhoudsbeurt, APK en 1 jaar garantie. Bij MrWheelson heb je de mogelijkheid om je huidige auto in te ruilen. Ook kun je gebruik maken van verschillende leasevormen: particuliere huurkoop en private lease en zakelijke financial en (netto) operational lease. MrWheelson, wel de voordelen van het importeren van een auto, maar niet het gedoe. Jij kiest de auto, wij regelen de rest.