Top service van MrWheelson

Ik wil graag mijn ervaring delen met MrWheelson, want ze hebben onlangs een geweldige service geleverd bij de aankoop van mijn Mazda CX60. Vanaf het moment van bestelling tot de levering van mijn nieuwe auto was alles uitzonderlijk soepel en professioneel. Allereerst ben ik erg blij met de kwaliteit van de Mazda CX60 die ik heb ontvangen. De auto was in uitstekende staat en voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Het rijden in deze auto is een waar genot, en ik kan niet genoeg benadrukken hoe tevreden ik ben met mijn aankoop. Een klein hobbeltje tijdens het proces was dat de trekhaak niet bij de levering was inbegrepen, hoewel deze oorspronkelijk wel was beloofd. Dit had potentieel voor wat ongemak kunnen zorgen, maar MrWheelson heeft dit probleem snel en efficiënt aangepakt. Ze stonden direct klaar om mijn zorgen aan te horen en hebben ervoor gezorgd dat de trekhaak zo snel mogelijk werd geïnstalleerd. De manier waarop ze dit hebben afgehandeld, getuigt van hun toewijding aan klanttevredenheid. Wat MrWheelson nog specialer maakt, is hun online aanwezigheid en hun bereidheid om een bijdrage te leveren aan de online wereld. Deze review is mijn manier om mijn waardering te uiten voor hun uitstekende dienstverlening. Het is altijd geweldig om zaken te doen met een bedrijf dat zo actief streeft naar klanttevredenheid en openstaat voor feedback. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn ervaring met MrWheelson, en ik zou hen zonder aarzeling aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe auto. Bedankt, MrWheelson, voor het leveren van mijn droomauto en voor de geweldige service die ik heb ontvangen!

Hi Mark, Super deze uitgebreide review. Fijn om op deze manier feedback te krijgen over onze werkwijze. Wij vinden klanttevredenheid heel belangrijk en daar hoort een goede oplossing bij als er onverhoopt een keertje iets niet helemaal goed gaat. Bedankt voor je vertrouwen! Veel veilige kilometers gewenst in je CX60 (wat een mooie auto!). Groeten MrWheelson

Iedereen kan een auto importeren met MrWheelson!

MrWheelson verzorgt het gehele proces voor de aankoop en het importeren van een auto uit het buitenland (in het buitenland is de keuze immers veel groter) De voortgang wordt transparant en snel gecommuniceerd, top! Zij kennen kennen het gehele proces maar zeker ook hun netwerk waar de auto's vandaan komen. Ik ben er heel tevreden over hoe dit is verlopen.

Hoi Henk, Bedankt voor je positieve feedback. Tevreden klanten maken ons blij. Veel veilige kilometers toegewenst in je nieuwe auto. Groeten MrWheelson

Alles soepel geregeld, fijne service

Vanaf het begin tot het einde is alles goed geregeld. Het enigste wat ik moest doen was een linkje van het voertuig uploaden. MrWheelson heeft verder alles geregeld, van contact met de dealer tot de aflevering thuis! Bij vragen is er makkelijk contact via de chat functie op de website. De auto geleverd zoals besproken en ook fijn dat klein oneffenheden nog worden weggewerkt (tegen inkoop prijs). Zeker voor herhaling vatbaar.

Hoi Daan, Bedankt voor het delen van je ervaring met de online import service van MrWheelson. Blij te horen dat je onze dienstverlening als positief ervaren hebt. Wij hebben je met plezier bijgestaan. We zien je in de toekomst graag terug. Geniet van je nieuwe auto! Groeten MrWheelson

Het was het wachtend waard!

Heb veel reviews gelezen over dit bedrijf en toch is het altijd spannend hoe alles daadwerkelijk verloopt. In mijn geval duurde het iets langer dan werd gezegd, maar ik werd altijd op tijd op de hoogte gehouden en als ik belde met vragen beantwoorden ze die zo ver mogelijk was. Eenmaal toen de auto in nederland was werd deze eruit gepikt door het RDW voor een steekproef... ondertussen kreeg ik wel alvast foto's van de auto. Na de steekproef ging alles heel snel en had ik binnen een paar dagen de auto voor de deur. Onwijs blij met deze service die Mr Wheelson bied en ondanks dat het iets langer duurde... ben ik heel blij met de manier waarop alles is gegaan!

Hi Timo, Super bedankt voor het delen van je ervaring met de online import dienst van MrWheelson. Wij vinden het belangrijk om onze klanten altijd goed op de hoogte te houden gedurende het importproces. Heel fijn dat je ondanks de kleine vertraging toch blij bent met de levering van je nieuwe auto. Heel veel veilige kilometers gewenst! Groet MrWheelson

Keurig, correct en communicatief.

Na een periode van lease weer toe aan een eigen auto: na heel veel ervaringen is mijn keuze gevallen op Mercedes CLA 250e Shooting Brake (vanaf 2020). 1ste gekozen auto bleek niet meer beschikbaar, 2 de gekozen auto was nog een dag in optie en bleek toen helaas verkocht, grens bereikt met 3de auto - maar wel jonger en minder kms. Deze was zelfs nog een beetje onderhandelbaar: dat hebben de heren van MrWheelson allemaal opgelost. Wachten was eerder op de Duitse Mercedesgarage die de auto pas 2 weken later gereed kon hebben. No problem voor mij. Eenmaal in NL natuurlijk in vakantieperiode belandt. Dat blijkt voor Mr Wheelson eveneens no problem. Zeer correct innamerapport met foto's en advies. Laat het maar aan die heren over. Ik ga rijden.....

Hi Hans, Hier worden we blij van! We waarderen het zeer dat je jouw ervaring met onze import dienst hebt willen delen. Geniet van je mooie Mercedes. Groeten MrWheelson

Klasse

Na een gedegen speurtocht mijn droom auto gevonden in Duitsland,Dresden wel te verstaan.Het inkoop proces werd opgestart in samenwerking met Leon,het hele proces is vlekkeloos verlopen! Het is wel behoorlijk spannend om een aardige duit over te maken naar een buitenlandse partij waar je alleen “ digitaal” contact mee hebt maar Leon loodsd je met een gerust hart door dit proces.Kort gezegd in één woord top geregeld!,

Hi Jacco, Bedankt voor het delen van je ervaring met onze online import dienst. Wij begrijpen natuurlijk heel goed dat het doen van een dure aankoop in het buitenland heel spannend is. Fijn dat je op onze ervaring hebt vertrouwd en we dit importtraject samen vlekkeloos hebben kunnen doorlopen. Veel veilige kilometers gewenst in je nieuwe auto. Groeten MrWheelson

Auto importeren ? Met MrWheelson “een fluitje van een cent”

“Jij kiest je auto, wij regelen de rest” staat er op de website van MrWheelson. En of dat klopt ! Natuurlijk is het best spannend om op basis van een advertentie in een Duitse zoekmachine een auto te kopen maar na het doorgeven van de link naar deze advertentie gaat MrWeelson aan de slag. Ik heb mogen ervaren dat tijdens het hele traject vanaf het eerste contact tot en met de aflevering van de auto aan huis MrWheelson snel, adequaat en helder te werk is gegaan. Alles is perfect geregeld. MrWheelson is mij een zeer betrouwbaar bedrijf gebleken. Ik ben heel blij met mijn nieuwe Mercedes. Dank voor alles Leon en collega’s

Hi Bert, Bedankt voor het vertrouwen en het delen van je ervaringen met onze online import service. Veel fijne kilometers in je nieuwe Mercedes. Groeten MrWheelson

Spannend, maar heel blij!

Via MrWheelson heel tevreden een Tesla Model Y Performance uit Duitsland geïmporteerd. Natuurlijk is het spannend, omdat wij de auto niet hadden gezien of gereden. Achteraf geen seconde spijt van gehad. De communicatie met het team van MrWheelson is heel goed verlopen. Heel duidelijk wat de kosten zijn en wat we ervoor terug kregen qua garantie. Levertijd was wat langer, omdat de Duitse dealer niet tevreden was over de kwaliteit van aangekochte Tesla. Ze hebben via MrWheelson een alternatief aangeboden en bleek ook nog 300 Euro goedkoper te zijn. Enige verbeterpunten; de verwachting was dat de auto via een transport afgeleverd zou worden, zoals op de foto. Dit is uiteindelijk met een chauffeur gebeurd, waardoor de auto niet volledig schoon werd bezorgd. Ook was er niet een blanco nummerplaathouder gemonteerd, wat wel mijn wens was. Beide punten zijn opgelost; De foto op de website wordt aangepast en ik mag binnenkort langsrijden voor een nieuwe houder. Heel tevreden over MrWheelson en het hele proces! Zou het zeker zo weer doen.

Hi Dave, Bedankt voor je positieve feedback en je tips. Veel fijne km’s in je nieuwe Tesla. Groeten MrWheelson

Heel goed geholpen en ben blij met mijn auto

Voor het eerst een auto via internet gekocht zonder deze te hebben gezien. Ik wist niet alle regels, auto moest ouder dan 6 maanden zijn en meer dan 6000 km hebben gereden. Hier hadden ze ook een oplossing voor. Ik ben goed geholpen, en blij met mijn nieuwe auto, als het nog steeds voordelig is om een auto in het buitenland te kopen doe ik dat weer.

Hi Raymond, Wat fijn dat je het hebt aangedurfd om online een auto te importeren via MrWheelson. Natuurlijk begrijpen wij heel goed dat dit zeer spannend is (het is geen pakje boter). Wij hebben je graag bijgestaan. Bedankt voor het delen van je ervaring met onze dienst. Geniet van je nieuwe auto. Tot ziens! Groeten MrWheelson

Hier moet je zijn voor auto import!

Heb wel eens een ander (bekend) importbedrijf gebruikt kende Wheelson niet maar veel positieve reviews dus geprobeerd, en heeeel blij mee, super goed geholpen, veel betere prijs kwaliteit verhouding, en ze brengen hem tot aan de deur! (Bij ander bedrijven moet je daarvoor apart betalen). Goede contactpersoon gehad, Leon, die bovenop het proces zat en ook na levering sterk betrokken bleef! Echt een aanrader, volgende keer weer Wheelson voor mij!

Hi Atila, Das fijn om te lezen ;-) Dit is precies het gevoel wat wij bij onze klanten willen overbrengen. Door transparant te zijn over de kosten, door goede communicatie en eerlijke feedback willen wij onze bezoekers positief verrassen en het importeren van een auto uit het buitenland leuk maken. Bedankt dat je jouw ervaring met onze dienstverlening hier hebt gedeeld. Graag tot ziens! Groeten MrWheelson

Werkt uitstekend!

Concrete en accurate afhandeling van aankoop, transport/invoer én aflevering aan huis. In een woord 'perfecte afhandeling'.

Beste Willem, Bedankt voor het delen van je ervaring met onze online import dienst. Geniet van je mooie nieuwe auto. Groeten MrWheelson

Transparant, kennis van zaken, goed georganiseerd

Proces en kosten precies zoals aangegeven op de website. Prettig en transparant contact, zowel in offerte- als aankoop/transportfase. Ik had een vrij specifieke inruilauto en dus goed om te beseffen dat je niet altijd het bod kunt krijgen wat je zou willen. Mr Wheelson moet immers ook betaald worden voor de service die ze bieden. Wellicht evident: evt onderhandelde korting op de auto wordt 50-50 gesplit tussen Mr Wheelson en koper. Uiteindelijk hebben we zaken kunnen doen en stond de nieuwe auto 4 weken later voor de deur, terwijl de inruilauto een uur later werd opgehaald door de lokale dealer. Als je het onderste uit de kan wilt voor je inruilauto adviseer ik een andere route. Aankooptechnisch is Mr Wheelson echter zeer scherp met kennis van zaken en een goed netwerk. Aanbevolen!

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om hier je ervaringen met de online import dienst van MrWheelson te delen. We zijn erg blij met je aanbeveling. Groeten MrWheelson

Uitstekende service en goede en snelle communicatie! Aan te bevelen.

Hi Bart, Bedankt voor je review en aanbeveling! Groeten MrWheelson

Enerverend!

Vriendelijk, duidelijk, eerlijk en zeer spannend! Tussentijdse updates en altijd klaar staan voor vragen. Kortom een luxe en positieve ervaring. Ga zo door Mrwheelson! Echt Top!

Hi Miguel, Wat een super enthousiaste review. Leuk! Bedankt voor je complimenten, hier worden we heel blij van. Geniet van je mooie nieuwe auto. Veel veilige km's gewenst! Groeten MrWheelson

Top, communicatie snel en helder, ze doen exact wat ze beloven!

Vanaf het eerste moment duidelijkheid over de aanpak, de kosten en de wijze van communicatie. Top geregeld, een zeer plezierige en betrouwbare ervaring.

Beste Dick, Hartstikke bedankt voor het delen van je ervaring met de online importdienst van MrWheelson. We zijn heel erg blij met je positieve feedback! Geniet van je Z4, laat de zon nu maar snel gaan schijnen zodat de kap van die mooie cabrio naar beneden kan ;-) Veel fijne kilometers gewenst! Groeten MrWheelson

Aanrader!

Prima geregeld! Aanrader! Wij zijn blij met onze nieuwe auto en zullen in de toekomst zeker terugkomen bij MrWheelson.

Hi Bart, Bedankt voor je positieve feedback. Geniet van je nieuwe auto. Veel veilige kilometers gewenst. Groeten MrWheelson

Persoonlijk contact en snel schakelen

Nadat ik een mooie auto gezien had heb ik deze aangemeld op de site van Mr Wheelson. De berekening en het opzoeken ging daarbij aanmerkelijk sneller dan andere sites. Daarna meermaals op een fijne en directe manier contact gehad met hun sales en import afdeling. Direct als er nieuws was werd ik daarvan op de hoogte gesteld en de papieren kordaat afgehandeld. De totale doorlooptijd was 4 weken en 1 dag maar daarbij heeft de dealer in Duitsland ruim een week gebruikt om de auto klaar te maken en de transporteur ook een aantal dagen. Al met al eeg blij met de hele afhandeling. Thanks!

Hi Harmen, Bedankt voor je vertrouwen en je review. We zijn blij met je positieve beoordeling. Veel veilige kilometers gewenst met je nieuwe auto. Groeten MrWheelson

Eerlijk en transparant

Han en Leon geven eerlijk advies en houden woord bij daad. Hoop jullie in de toekomst wel in te schakelen als mijn droom auto uit Duitsland niet was verkocht. Gr, Youri

Hi Youri, Balen dat je droomauto net verkocht werd aan een ander! Het is een gekke markt op het moment. Bij gewilde modellen moet je er echt snel bij zijn. Jammer dat we je deze keer niet hebben kunnen helpen. Wij zijn wel blij dat je ondanks het uitblijven van het gewenste resultaat toch tevreden bent over MrWheelson. We hopen je graag terug te zien. Bedankt! Groeten MrWheelson

Prima begeleiding!

Vanaf de introductie in 1996 rij ik, als oud SEAT dealer, in een Seat Alhambra. Nu de productie is gestopt wilde ik nog eenmaal de meest complete uitvoering, een 1.4 FR-line Automaat. De heren van MrWheelson hebben mij hier perfect bij geholpen!

Beste Jan, Mooi verhaal! Fijn dat wij hebben kunnen helpen om er nog een hoofdstuk aan toe te voegen. Veel veilige en comfortabele kilometers gewenst in de Alhambra. Groeten MrWheelson

Snelle respons, deskundige begeleiding

Voor het eerst een tweede hands auto gekocht en dan gelijk geimporteerd uit Duitsland. Ik zocht en vond in MrWheelson de partij om me daarbij te helpen. Vanaf het eerste moment was het contact met de MrWheelson medewerkers uitstekend. Ze hielpen me voortvarend met de zoektocht naar een passende auto. Dat ging niet van een leien dakje. De ene keer was de auto nét weg, de andere keer bleek een auto door chipstekorten niet van de juiste assecoires te zijn voorzien. MrWheelson medewerkers laten zich niet gek maken, en blijven geduldig meedenken en meezoeken. Ze blonken uit in de snelheid waarmee ze vragen beantwoorden en acties ondernamen. Ik moest de heren nog afremmen in de snelheid waarmee mijn auto werd geleverd... Mijn 'nieuwe' auto, een Mercedes A250e uit 2020, is beter én goedkoper dan ik me had durven wensen. Dank HerenWheelson!

Hi Sven, Bedankt voor je uitgebreide review. De huidige occasion markt heeft zo zijn bizarre eigenaardigheden. Wij zijn erg blij dat we ondanks dat, toch een hele mooie deal hebben kunnen realiseren voor je. Geniet van de nieuwe Mercedes! Groeten HerenWheelson

Fijn en goed contact bij aankoop van de camper! Nogmaals dank heren!

Beste heer De Visser, Bedankt voor de positieve beoordeling. Veel mooie en ontspannen kilometers gewenst in de nieuwe camper. Groeten MrWheelson

Snelle, vriendelijke, kundige partij

Zou MrWheelson zeker aanbevelen. Op mail/telefoon wordt (zeer) snel, vriendelijk en kundig gereageerd. Ook het proces op hun website is helder/duidelijk ingericht. kortom, een aanrader dus als je een auto wil importeren.

Hi Dennis, Bedankt voor deze mooie review. We investeren veel tijd in de ontwikkeling en verbetering van onze website en het online importproces. Het is erg leuk om op deze manier terug te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Veel veilige kilometers toegewenst in je nieuwe Tesla. Groeten Team MrWheelson

Aanrader als je online een auto wilt aanschaffen

Eenvoudig, betrouwbaar en professionele service. Vriendelijke en proactieve begeleiding van MrWheelson sales medewerkers. Aanrader !!

Zwarte Zee 84

3144DE Maassluis

Over MrWheelson

Makkelijk online een auto importeren. Geen zorgen, gewoon alles goed geregeld. Daar staan wij voor. - Geen verborgen kosten - Behoud van dealer- en fabrieksgarantie - Bovag service en garantie - Uitgebreide controle voertuig(data) - All risk verzekerd transport - Volledig ontzorgd online importtraject - Auto-inruil mogelijk - Lease en financiering beschikbaar Auto importeren was nog nooit zo makkelijk en leuk!