Hier moet je zijn voor auto import!

Heb wel eens een ander (bekend) importbedrijf gebruikt kende Wheelson niet maar veel positieve reviews dus geprobeerd, en heeeel blij mee, super goed geholpen, veel betere prijs kwaliteit verhouding, en ze brengen hem tot aan de deur! (Bij ander bedrijven moet je daarvoor apart betalen). Goede contactpersoon gehad, Leon, die bovenop het proces zat en ook na levering sterk betrokken bleef! Echt een aanrader, volgende keer weer Wheelson voor mij!

Hi Atila, Das fijn om te lezen ;-) Dit is precies het gevoel wat wij bij onze klanten willen overbrengen. Door transparant te zijn over de kosten, door goede communicatie en eerlijke feedback willen wij onze bezoekers positief verrassen en het importeren van een auto uit het buitenland leuk maken. Bedankt dat je jouw ervaring met onze dienstverlening hier hebt gedeeld. Graag tot ziens! Groeten MrWheelson

Werkt uitstekend!

Concrete en accurate afhandeling van aankoop, transport/invoer én aflevering aan huis. In een woord 'perfecte afhandeling'.

Beste Willem, Bedankt voor het delen van je ervaring met onze online import dienst. Geniet van je mooie nieuwe auto. Groeten MrWheelson

Transparant, kennis van zaken, goed georganiseerd

Proces en kosten precies zoals aangegeven op de website. Prettig en transparant contact, zowel in offerte- als aankoop/transportfase. Ik had een vrij specifieke inruilauto en dus goed om te beseffen dat je niet altijd het bod kunt krijgen wat je zou willen. Mr Wheelson moet immers ook betaald worden voor de service die ze bieden. Wellicht evident: evt onderhandelde korting op de auto wordt 50-50 gesplit tussen Mr Wheelson en koper. Uiteindelijk hebben we zaken kunnen doen en stond de nieuwe auto 4 weken later voor de deur, terwijl de inruilauto een uur later werd opgehaald door de lokale dealer. Als je het onderste uit de kan wilt voor je inruilauto adviseer ik een andere route. Aankooptechnisch is Mr Wheelson echter zeer scherp met kennis van zaken en een goed netwerk. Aanbevolen!

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om hier je ervaringen met de online import dienst van MrWheelson te delen. We zijn erg blij met je aanbeveling. Groeten MrWheelson

Uitstekende service en goede en snelle communicatie! Aan te bevelen.

Hi Bart, Bedankt voor je review en aanbeveling! Groeten MrWheelson

Enerverend!

Vriendelijk, duidelijk, eerlijk en zeer spannend! Tussentijdse updates en altijd klaar staan voor vragen. Kortom een luxe en positieve ervaring. Ga zo door Mrwheelson! Echt Top!

Hi Miguel, Wat een super enthousiaste review. Leuk! Bedankt voor je complimenten, hier worden we heel blij van. Geniet van je mooie nieuwe auto. Veel veilige km's gewenst! Groeten MrWheelson

Top, communicatie snel en helder, ze doen exact wat ze beloven!

Vanaf het eerste moment duidelijkheid over de aanpak, de kosten en de wijze van communicatie. Top geregeld, een zeer plezierige en betrouwbare ervaring.

Beste Dick, Hartstikke bedankt voor het delen van je ervaring met de online importdienst van MrWheelson. We zijn heel erg blij met je positieve feedback! Geniet van je Z4, laat de zon nu maar snel gaan schijnen zodat de kap van die mooie cabrio naar beneden kan ;-) Veel fijne kilometers gewenst! Groeten MrWheelson

Aanrader!

Prima geregeld! Aanrader! Wij zijn blij met onze nieuwe auto en zullen in de toekomst zeker terugkomen bij MrWheelson.

Hi Bart, Bedankt voor je positieve feedback. Geniet van je nieuwe auto. Veel veilige kilometers gewenst. Groeten MrWheelson

Persoonlijk contact en snel schakelen

Nadat ik een mooie auto gezien had heb ik deze aangemeld op de site van Mr Wheelson. De berekening en het opzoeken ging daarbij aanmerkelijk sneller dan andere sites. Daarna meermaals op een fijne en directe manier contact gehad met hun sales en import afdeling. Direct als er nieuws was werd ik daarvan op de hoogte gesteld en de papieren kordaat afgehandeld. De totale doorlooptijd was 4 weken en 1 dag maar daarbij heeft de dealer in Duitsland ruim een week gebruikt om de auto klaar te maken en de transporteur ook een aantal dagen. Al met al eeg blij met de hele afhandeling. Thanks!

Hi Harmen, Bedankt voor je vertrouwen en je review. We zijn blij met je positieve beoordeling. Veel veilige kilometers gewenst met je nieuwe auto. Groeten MrWheelson

Eerlijk en transparant

Han en Leon geven eerlijk advies en houden woord bij daad. Hoop jullie in de toekomst wel in te schakelen als mijn droom auto uit Duitsland niet was verkocht. Gr, Youri

Hi Youri, Balen dat je droomauto net verkocht werd aan een ander! Het is een gekke markt op het moment. Bij gewilde modellen moet je er echt snel bij zijn. Jammer dat we je deze keer niet hebben kunnen helpen. Wij zijn wel blij dat je ondanks het uitblijven van het gewenste resultaat toch tevreden bent over MrWheelson. We hopen je graag terug te zien. Bedankt! Groeten MrWheelson

Prima begeleiding!

Vanaf de introductie in 1996 rij ik, als oud SEAT dealer, in een Seat Alhambra. Nu de productie is gestopt wilde ik nog eenmaal de meest complete uitvoering, een 1.4 FR-line Automaat. De heren van MrWheelson hebben mij hier perfect bij geholpen!

Beste Jan, Mooi verhaal! Fijn dat wij hebben kunnen helpen om er nog een hoofdstuk aan toe te voegen. Veel veilige en comfortabele kilometers gewenst in de Alhambra. Groeten MrWheelson

Snelle respons, deskundige begeleiding

Voor het eerst een tweede hands auto gekocht en dan gelijk geimporteerd uit Duitsland. Ik zocht en vond in MrWheelson de partij om me daarbij te helpen. Vanaf het eerste moment was het contact met de MrWheelson medewerkers uitstekend. Ze hielpen me voortvarend met de zoektocht naar een passende auto. Dat ging niet van een leien dakje. De ene keer was de auto nét weg, de andere keer bleek een auto door chipstekorten niet van de juiste assecoires te zijn voorzien. MrWheelson medewerkers laten zich niet gek maken, en blijven geduldig meedenken en meezoeken. Ze blonken uit in de snelheid waarmee ze vragen beantwoorden en acties ondernamen. Ik moest de heren nog afremmen in de snelheid waarmee mijn auto werd geleverd... Mijn 'nieuwe' auto, een Mercedes A250e uit 2020, is beter én goedkoper dan ik me had durven wensen. Dank HerenWheelson!

Hi Sven, Bedankt voor je uitgebreide review. De huidige occasion markt heeft zo zijn bizarre eigenaardigheden. Wij zijn erg blij dat we ondanks dat, toch een hele mooie deal hebben kunnen realiseren voor je. Geniet van de nieuwe Mercedes! Groeten HerenWheelson

Fijn en goed contact bij aankoop van de camper! Nogmaals dank heren!

Beste heer De Visser, Bedankt voor de positieve beoordeling. Veel mooie en ontspannen kilometers gewenst in de nieuwe camper. Groeten MrWheelson

Snelle, vriendelijke, kundige partij

Zou MrWheelson zeker aanbevelen. Op mail/telefoon wordt (zeer) snel, vriendelijk en kundig gereageerd. Ook het proces op hun website is helder/duidelijk ingericht. kortom, een aanrader dus als je een auto wil importeren.

Hi Dennis, Bedankt voor deze mooie review. We investeren veel tijd in de ontwikkeling en verbetering van onze website en het online importproces. Het is erg leuk om op deze manier terug te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Veel veilige kilometers toegewenst in je nieuwe Tesla. Groeten Team MrWheelson

Aanrader als je online een auto wilt aanschaffen

Eenvoudig, betrouwbaar en professionele service. Vriendelijke en proactieve begeleiding van MrWheelson sales medewerkers. Aanrader !!

Aanrader als je online een auto wilt aanschaffen

Alles wordt geregeld je hoeft niets te doen behalve uiteraard de rekening betalen.

Het was best een spannende onderneming. Een auto kopen in Oostenrijk zonder dat je hem gezien, of er in gereden hebt. Het"projekt" heeft ongeveer 8 weken in beslag genomen. Van het plaatsen van de opdracht tot de levering voor de deur. Hierbij moet wel gemeld worden dat er eerst een wachttijd vanuit Oostenrijk was. Hier kon Mr Wheelson niets aan doen. Al met al een geslaagde onderneming. Het wachten is beloond met een mooie bijna nieuwe auto. Ik wil hierbij ook het team van mr Wheelson hartelijk bedanken voor hun geleverde diensten. Carel

Beste Carel, Bedankt voor deze mooie beoordeling en je vertrouwen! Wij hebben je met veel plezier bijgestaan in dit "Projekt". Fijne kilometers gewenst in je mooie nieuwe auto. Grtz, Team MrWheelson

Ontzorgd worden!!!!

Top partij om zaken mee te doen. Eerste keer een bus geimporteerd uit Duitsland. Ik heb hem alleen maar hoeven aan te wijzen en alles werd direct uit handen genomen. Dit ga ik zeker vaker doen.

Best spannend om zo een auto te koop, maar helemaal top geregeld door MrWheelson

Best spannend om een beetje “ in de blind” een auto aan te schaffen en te vertrouwen op MrWheelson. Zeer goed geholpen, snelle reacties bij een vraag en een plaatje van een auto afgeleverd. Helemaal TOP!

Beste Ed, Wat een prachtige auto heb je uitgezocht. We hebben met veel plezier de aankoop, het transport en het Nederlandse kentekenproces voor je verzorgt. We wensen je namens ons hele team graag veel fijne en veilige kilometers toe met je nieuwe aanwinst. Grtz, Team MrWheelson

Zeer betrouwbaar en hulpvaardig personeel!

Mijn ervaring met aanschaf auto via mr. Wheelson is zeer positief! Altijd bereid vragen te beantwoorden tijdens het traject. Houden je helder op de hoogte van de stand van zaken. Je moet wel even geduld hebben maar uiteindelijk pakt het kwa prijs zeer goed uit! Kan het iedereen aanbevelen!

Beste Johan, Geweldig dat we je deze mooie elektrische auto hebben mogen leveren. Door de wachttijd rondom de BAFA regeling duurde het allemaal wel wat langer , maar het is gelukkig allemaal goed gekomen. Veel fijne en veilige kilometers toegewenst namens ons hele team! Grtz, Team MrWheelson

Prima contact

Zeer tevreden met het contact telefonisch goed bereikbaar en ze doen alles voor je was alleen jammer dat het zo lang duurde voordat ik de auto had maar daar hadden de mannen van Mrwheelson geen schuld aan over de auto ben ik zeer tevreden bedankt mannen groetjes frans

Beste Frans, Bedankt voor het vertrouwen en deze mooie review. Bij jou auto was het nog een heel gedoe om de autopapieren voor elkaar te krijgen, daardoor liep het proces helaas enige vertraging op. We zijn er erg blij mee dat het uiteindelijk allemaal goed gekomen is. We wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe Frans. Grtz, Team MrWheelson

Geweldige service

MrWheelson heeft mij geweldig geholpen om mijn droomauto te vinden en alles van A tot Z te regelen. Echt aan te raden. Super service, snel contact, uitleg en advies allemaal top.

Beste Marc, Wat een prachtige auto heb je uitgezocht. We zijn er trots op dat we je hebben mogen helpen om deze auto naar Nederland te halen en te voorzien van een Nederlands kenteken. We wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe met deze top auto. Grtz, Team MrWheelson

een 10++

Een bedrijf een 12 op 10 geven krijgt dit zelden maar dit was een autoverhaal op zichzelf :-) Bij mijn eerste keuzes kreeg ik te maken met dealers (Kona) die geen zin hadden om de auto naar mijn keuze te verkopen - jaja, die heb je ook :-) Dan viel mijn keuze op een Audi A3. De eerste A3 had, voorkomen mede dankzij de alertheid van het team van Bas, een miskoop kunnen worden. Auto was op papier perfect, in realiteit een 3 op 10. En toen kwam die dag, na 2,5 maand geduld te hebben, de perfecte Audi A3, aan. En dankzij Leon, heb ik nog extra winterbanden voor een mooie prijs kunnen aanschaffen. Dit is mijn tweede auto via Bas en team (ik was een van hun eerste klanten sinds het bestaan van Mr Wheelson) Door deze eerdere positieve ervaring besloot ik terug met hen in zee te gaan. Omdat ze waarde toevoegen, omdat ze eerlijk zijn naar de consument. En het avontuur natuurlijk :-) Maar voor nu, ontzettend blij en tevreden!

Beste Inge, We zijn er super-trots op dat we de tweede auto aan je hebben mogen leveren. Het was deze keer geen rit zonder hobbels in de weg, maar we zijn blij dat we er samen goed doorheen hebben kunnen manoeuvreren. Het is mooi om te zien dat we onze meerwaarde weer aan hebben kunnen tonen. We wensen je graag erg veel fijne, veilige en prettige kilometers toe met deze prachtige Audi. Grtz, Team MrWheelson

Over MrWheelson

Makkelijk online een auto importeren. Geen zorgen, gewoon alles goed geregeld. Daar staan wij voor. - Geen verborgen kosten - Behoud van dealer- en fabrieksgarantie - Bovag service en garantie - Uitgebreide controle voertuig(data) - All risk verzekerd transport - Volledig ontzorgd online importtraject - Auto-inruil mogelijk - Lease en financiering beschikbaar Auto importeren was nog nooit zo makkelijk en leuk!