Heel vriendelijk geholpen bij de aankoop en er word een goede prijs gegeven voor inruil.

Hallo Mettienus, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. en uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

top service.

Onze derde auto gekocht bij MVH en wederom zeer tevreden met onze mooie seat mii bedankt tj van der bij Leek.

Hallo Tjerk, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Prima service.

Afspraak gemaakt in coronatijd. Alles goed geregeld. Gedaan wat was afgesproken. Kortom, wij zijn tevreden.

Hallo Andre, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

eerlijke auto's en handel en personeel.

We rijden nog met veel plezier in onze ford fiesta , top auto !

Hallo P, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Gemengde ervaring

Aardige verkoper die mooie jonge auto`s aanbied. Geeft hogere inruil dan menig andere handelaar. Neemt zijn verantwoordelijkheid mocht er een probleem ontstaan met je net aangeschafte auto. Waarom dan gemengde ervaring? Heb een probleempje gehad die door Mehdi is opgelost met de garage die inpandig is, echter toen ik de auto terug kreeg was het probleem groter geworden dan voordien. (moest hiervoor naar de officiële garage). Hier kan Mehdi niets aan doen maar wel een punt van aandacht, dat ie niet blindelings vertrouwd op de samenwerking met deze garage.

Hallo Jakob, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. Een probleem kan altijd voorkomen, maar gelukkig is het door ons goed opgelost! Wat hadden wij beter kunnen doen om een 10 te mogen ontvangen? Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Snel en duidelijk zaken doen.

Mijn ervaring bij MvH Auto's is goed. Duidelijk, vlot, aantrekkelijk en een goede service. Ik zou zeggen, ga zo door!

Hallo Patrick, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Behulpzaam en denken goed met de klant mee. Super goed geholpen en zeer tevreden weggegaan met een top auto.

Hallo Menno, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Uitstekend mee gedacht met mijn wensen en naar tevredenheid invulling aan gegeven.

Prima ervaring

Hallo Gerke, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Goed maar aan de prijs service ok dikke plus

Heeft goede kwaliteit soms wat stug in de onderhandeling maar niet vervelend

Hallo Ronald, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. Na een goed gesprek te hebben gehad bent u nog steeds hartstikke tevreden met uw prachtige Mitsubishi Outlander! Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Koop/verkoop oké; afhandeling netjes

De koop en inruil verliep prima, maar ik vond de verkoper redelijk afstandelijk en weinig waarderend. De afhandeling en in orde maken van de papieren de volgende dag verliep veel aangenamer.

Hallo Durk, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. Erg vervelend om te horen dat het verkoop proces niet naar uw wens was. Het is wel fijn om te horen dat de aflevering goed bevallen is. Hopelijk bent u tevreden met uw mooie occasion. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Er werd goed geluisterd naar onze wensen

We werden vriendelijk geholpen en er werd goed geluisterd naar de wensen die we hadden, inmiddels onze 2e auto hier gekocht en de 3e doen we zo weer! Goede eerlijke prijs en ook voor de inruil, en de aflever service ook helemaal top! Ga zo door MvH auto’s

Hallo Jurian, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Geen gladde verkooppraat

Verkopers met verstand van de verschillende merken auto's. Ze vertellen ook de mindere punten van de auto die je aan wil schaffen. Reëele inruilprijs.

Hallo Erfin, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

correcte manier van zaken doen

auto gekocht goede onder handeling beslist een aanrader om een occasion te kopen, heb een super auto bij hun gekocht Mehdi succes verder

Hallo H.J. Boer, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Top service goeie auto gekocht!

Top service goeie auto gekocht!

Hallo Arnold, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Zeer goed en vriendelijk

Bij de aankoop goed geholpen en vriendelijk personeel. Bereid om een stapje extra te maken. Het euvel wat daarna geconstateeed werd, is netjes en correct verholpen.

Hallo Geuze, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Netjes, correct en levert wat je mag verwachten.

MVH is een net en correct bedrijf en levert wat je mag verwachten van een handelaar als dit. Mooi net en courant aanbod, prijstechnisch scherp en marktconform. Ik ben zeer tevreden.

Hallo Luc, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

zeer vriendelijk geholpen

vriendelijk geholpen

Hallo Jacqueline, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Top bedrijf!

Top bedrijf met een. Super service!

Hallo Kevin, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Is zeer correct en nette afhandeling

Juiste benadering en netjes goede service en goede uitleg.

Hallo Jenno, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Goed geholpen, leuke mensen!

Leuke en eerlijke mensen! Zeker een aanrader!

Hallo Dhr/Mevr de Vries, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Prima auto!

Oktober 2020 mijn vorige Mitshubishi Outlander 2010 ingeruild voor een redelijk aanvaarbare prijs. Omdat MVH auto's voor mij een onbekend bedrijf was, heb ik bij de Mitshubishi Outlander 2015 voor alle zekerheid een winter inspectie laten uitvoeren. Hier zijn alleen maar positieve gegevens uitgekomen. Ook de APK en grote beurt van april 2021 heeft niet geleid tot onverwachte kosten. Dus tot heden ben ik zeer tevreden over deze deal.

Hallo Thomas, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Klantvriendelijk

Wij hebben recent een auto gekocht bij MvH auto”s. We zijn erg goed geholpen door beide mannen Mehdi en Maurik! Nette prijs betaald voor de auto. Vr gr. Esther

Hallo Esther, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Veel keuze en een duidelijk verhaal

MvH auto’s vormt samen met Autoservice Van Bergen een sterke combinatie. Veel keuze, de auto’s zien er tiptop uit.

Hallo Niels, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Vriendelijk geholpen.

Helaas de auto welke ik uitgekozen had was al in afwachting voor verkoop aan een ander, die onderweg waren om de auto te bekijken. Mooi voor hun pech voor mij, maar van de verkoper een terechte beslissing. Tweede keus was ook prima

Hallo Koos, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. Het is natuurlijk altijd vervelend als een auto die je graag wilt hebben voor je neus verkocht ziet worden. Gelukkig bent u wel tevreden! Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Leuke, goede auto gekocht!

Net bedrijf, vriendelijk personeel. Het kopen van een nieuwe auto vind ik niet een van de makkelijkste beslissingen. Bij dit bedrijf had ik gelijk een goed gevoel, zeker een aanrader!

Hallo Deborah, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's